Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mopasan » 23 Ное 2017, 18:31

dextuar написа:
donybg написа:
vicho написа:Ганя обича да си купи кола от автокъща "НОВ ВНОС"

това е самата истина :idea:


Като се продава от частно лице какво точно очаквате да се случи? Да си каже всичко за колата, да не скрие нищо, да не връща километри? Напротив, уважаеми, същите измекяри са повечето частни продавачи. Типично по нашенски, всеки се опитва да бъде тарикат, да си продаде кошника за колкото се може повече на някой по-малко тарикат от него. Има го, разбира се, и другото – тарикатлъка да си купиш луксозно возило за малко пари и после да хейтиш колко са скапания тия беемвета.
Като търсих моето точно частните лица ми говореха най-големите лъжи. Един беше скрил катастрофа, на друг колата се оказа, че преди 4 години е била на 350,000км в Италия, но той я продаваше за „реални“ 180,000, трети беше „сменил всичко“, но документи няма, а някои маркучи бяха облепени с изолир … тотален цирк!
В крайна сметка всичко е доста просто – ходиш, гледаш, правиш диагностика. Вземаш вин и проверяваш история. Ако е от частник – документи за ремонти, пак вин, проверка в БМВ. Ако до тук нещата са ок – проверка в оторизиран сервиз. Точно и с тези документи за извършени ремонти може да ти стане ясно до колко е пазено и поддържано. Обаче в общия случай документи няма, частите са купувани втора ръка или нови, но най-евтиното възможно и монтирани при всевъзможни майстори.
И пак филма е пълен, просто лафовете са други: „ма то жена ми я кара“, „ползвана е като втора кола“, „само по жълтите павета се е движила“, „над 2000 оборота не съм качвал“, „всичко сменено“, „всичко платено“, „качваш се и караш“, „колата хич не ми е за продаване, тамън я стегнах, ама….(ще се женя/заминавам за чужбина/оказа се малка/голяма)“ и още и още…
Истината е, че BMW са много повече от кола, поне за феновете на марката каквито сме повечето тук, заради това е лесно човек да се подведе по емоцията и да се увлече по нов или стар внос. Трябва да се гледа обективната истина във всеки случай – документи, диагностика, основен преглед. Другото са празни думи.
Принципно съм съгласен с теб, но аз лично имам проблем с майстори и много, много не им вярвам да си оставям колата за нещо различно от пребоядисване на детайл. Имам късмета баща ми да поразбира бая от коли и да имаме възможността да ги ремонтираме в домашни условия, без да сме сервиз. Части купувам главно от един колега от форума, като дори не го карам да ми дава фактури за това. За всяка смяна на част по колата ми правя снимки - ако случайно не можем да се сетим как е било преди, не че се е случвало, но аз си ги правя. Ремонтите ги правим по ръководствата в ИСТА. Та бях я пуснал моята кола за продан, като бях изперкал да си взимам Ф30-ка. Идва един човек да я гледа, хареса му, дори му дадох да я кара. Пак му хареса. Закара я в сервиз и оттам му казаха, че колата е ОК. И накрая този ми вика - абе много ми харесва, ама къде са ти фактурите за ремонтите и частите :kuku: Той откъде да знаел, че не го лъжа. Отделно защо не била влизала в БМВ от 2011г. Сигурно за себе си е прав де. В крайна сметка след 1 седмица ми се обади да я купува, но аз вече бях размислил с продажбата - нямаше какво адекватно да си купя и получих по-добра възможност да инвестирам парите. Та, и купувачите не са цвете за мирисане и гледат само как да те измуфтят с цената.


+1. На кола втора употреба се гледа моментно състояние. Може и някой да изкара 100 фактури и колата пак да е кенеф. Фактурата не гарантира добро състояние. Истината е да се прегледа е сервиз от човек който разбра от конкретните коли и знае техните болежки, да се включи за диагностика и това е. Всичко останало е риск, все пак повечето коли са втора употреба на над 200хил.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 8.12.2004
Кара: e60 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shumy » 23 Ное 2017, 20:13

BaDxBoY написа:Пак пишете пълни глупости !!!!!!!

Гледах гореспоменатата кола преди месец, карах я 10тина км.

Годината не е 2008, а е 2005.
Километрите не са реални и има много кофти боядисан заден ляв панел. Вратите от ляво са изградени от кит. Има тампон на скоростите за смяна или нещо подобно, защото много вибрира вътре.
Гумите са рънфлет и са за смяна.
Гледах я на 10800 лв, сега са я намалили.
Ако смъкнат още 500 лв от цената, колата си заслужава да се стегне.

Върната е от УНИКРЕДИТ, купена е от България. Има 2 ключа изтегли са и таксите.
Аз лично се отказах от нея, но всеки си има виждания за нещата.
Ако мога с друго да ви помогна, казвайте.

И тук трябва спешно да се намеси админ и да разчисти малко ...


Мерси за информацията колега. Мога да допълня само, че карах колата - тропа много, има криви джанти и не може да хване пътя. Склонни да са да свалят още около 10% от цената след съгласуване с банката.
След още няколко сваляния на цената ще я купи някой прекупвач, който ще я възстанови и ще я продаде на някой разбирач, който гледа волана... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mopasan » 24 Ное 2017, 4:56

Shumy написа:
BaDxBoY написа:Пак пишете пълни глупости !!!!!!!

Гледах гореспоменатата кола преди месец, карах я 10тина км.

Годината не е 2008, а е 2005.
Километрите не са реални и има много кофти боядисан заден ляв панел. Вратите от ляво са изградени от кит. Има тампон на скоростите за смяна или нещо подобно, защото много вибрира вътре.
Гумите са рънфлет и са за смяна.
Гледах я на 10800 лв, сега са я намалили.
Ако смъкнат още 500 лв от цената, колата си заслужава да се стегне.

Върната е от УНИКРЕДИТ, купена е от България. Има 2 ключа изтегли са и таксите.
Аз лично се отказах от нея, но всеки си има виждания за нещата.
Ако мога с друго да ви помогна, казвайте.

И тук трябва спешно да се намеси админ и да разчисти малко ...


Мерси за информацията колега. Мога да допълня само, че карах колата - тропа много, има криви джанти и не може да хване пътя. Склонни да са да свалят още около 10% от цената след съгласуване с банката.
След още няколко сваляния на цената ще я купи някой прекупвач, който ще я възстанови и ще я продаде на някой разбирач, който гледа волана... :D
Голямо възстановяване ще падне на тоя гробник, но има хора настроени мазохистично.

Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 24 Ное 2017, 8:19

Не е фатално чак толкова, просто разправията е голяма, само който го е правил знае за какво става дума.
И парите за възтановяване няма да са кой знае колко много, за 4-5 бона ще стане кукла.
Ама това си е време, трябва да имаш време да ровиш да търсиш да си намериш всичко което ти е необходимо по интериора да я съживиш, после една профилактика на турбото и турбо пътищата, нови термостати, масла навсякъде реле свещи, уплътнения на колектора и ще заспи.
Ако не и е пипано окачването четири нови амортесьора с нови тампони и пружини, някой друг носач и става тип топ.
Но ако не си правиш сам нещата, само един "майстор" по веригата да дрисне и става кофти....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 24 Ное 2017, 10:30

Понеже съм минавал по тоя път с подобна логика с две коли знам, че няма да стане кукла. Поне не с разумна за колата инвестиция. Занемарената и смазана кола си остава такава. Но опитите на ентусиасти продължават.
Never mistake motion for action...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 24 Ное 2017, 10:57

Така де и аз го знам от опит, но нали все се сърдят, че им го казваме...
Нека опитат сами пък после ще разберат от къде изгрява слънцето :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 22.11.2017

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от lazar_kostov » 24 Ное 2017, 17:05

Здравейте, нов съм и сега тепърва проучвам тези коли.
Имам желание да си взема семейна кола комби, но 5-цата ми е много голяма и съм се спрял на Е91 320 или 318.
Въпросът ми е дали тези коли 318 са надеждни или ще си бъдат режене на главата откъм подръжка.
По-малък двигател са, което не ми пречи, съответно предполагам по-малко разходи за гориво, но дали няма някой скрити ремонти, които биха били на нанагорно.

Примерно този модел изглежда "кукла", както обичат да казват дилърите.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5bt3bs

А и последен въпорос. Дали в рамките на 9000-10000, като бюджет бих успял да открия "моята кола".
Много благодаря :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikola59 » 24 Ное 2017, 18:07

lazar_kostov написа:Здравейте, нов съм и сега тепърва проучвам тези коли.
Имам желание да си взема семейна кола комби, но 5-цата ми е много голяма и съм се спрял на Е91 320 или 318.
Въпросът ми е дали тези коли 318 са надеждни или ще си бъдат режене на главата откъм подръжка.
По-малък двигател са, което не ми пречи, съответно предполагам по-малко разходи за гориво, но дали няма някой скрити ремонти, които биха били на нанагорно.

Примерно този модел изглежда "кукла", както обичат да казват дилърите.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5bt3bs

А и последен въпорос. Дали в рамките на 9000-10000, като бюджет бих успял да открия "моята кола".
Много благодаря :)

Рано или късно ще намериш твоята кола.....Погледни тук има две 320-ки с м-пакет: http://www.zemandia.com На реални километри без нищо скрито-покрито като тук у нас. Лично проверено :) Проблем е докарването защото в Унгария не се издават транзитни номера - с репатрак става. Продавача говори английски, немски и италиански.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 8.12.2004
Кара: e60 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shumy » 24 Ное 2017, 18:32

vld написа:Не е фатално чак толкова, просто разправията е голяма, само който го е правил знае за какво става дума.
И парите за възтановяване няма да са кой знае колко много, за 4-5 бона ще стане кукла.
Ама това си е време, трябва да имаш време да ровиш да търсиш да си намериш всичко което ти е необходимо по интериора да я съживиш, после една профилактика на турбото и турбо пътищата, нови термостати, масла навсякъде реле свещи, уплътнения на колектора и ще заспи.
Ако не и е пипано окачването четири нови амортесьора с нови тампони и пружини, някой друг носач и става тип топ.
Но ако не си правиш сам нещата, само един "майстор" по веригата да дрисне и става кофти....


Зависи дали ще се прави за каране или за продаване. Ако се прави като за продаване ще се направи за около 1500-2000лв, ако ще е за каране си отиват 3000лв.
Колата си изглежда като нов внос италианка, карана от баба, преди да мине "само мивка" на Горубляне.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 19.11.2017
Пол: Мъж
Кара: E87 118d ‘07 ; E46 320d ‘00
Мечтае да кара: BMW 750Li - G12

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Kristiyanpeev97 » 24 Ное 2017, 18:39

Здравейте, колеги.

Нов съм във форума и от няколко дена чета по цял ден за Е9х, но голяма част от колегите пишете за Е90/91, а за Е92 почти нищо и има ли някаква разлика от Е90 освен външният вид?
Реших, че следващата кола, която ще карам (до няколко месеца) ще бъде Е92 дизел, но се колебая между 320д и 330д. Х-драйв не искам, защото по изчетеното във форума останах с впечатлението, че този мотор се поддържа по-трудно. Като по-опитни и знаещи от мен относно мотори, обслужвания и ремонти, кой мотор бихте ме посаветвали да търся? Колата няма да се кара ежедневно, предимно извънградско и за дълги разстояния (не по-малко от 150-200км). Надявам се, че някои от вас ме разбирате... Искам просто да имам хубава количка, която да е обслужена на ниво и да ми прави кефа, когато се кача и я запаля. За ежедневието си имам е46 320ка дизел.

Поздрави.
///BMW M

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 24 Ное 2017, 19:24

lazar_kostov написа:Здравейте, нов съм и сега тепърва проучвам тези коли.
Имам желание да си взема семейна кола комби, но 5-цата ми е много голяма и съм се спрял на Е91 320 или 318.
Въпросът ми е дали тези коли 318 са надеждни или ще си бъдат режене на главата откъм подръжка.
По-малък двигател са, което не ми пречи, съответно предполагам по-малко разходи за гориво, но дали няма някой скрити ремонти, които биха били на нанагорно.

Примерно този модел изглежда "кукла", както обичат да казват дилърите.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5bt3bs

А и последен въпорос. Дали в рамките на 9000-10000, като бюджет бих успял да открия "моята кола".
Много благодаря :)


Честно или любезно да ти отговоря? :winky: Разходът и поддръжката на 318 и 320 в реалния живот е абсолютно еднакъв, само вървежът е осезаемо различен. За 9-10к дизел смислен, според мен, не можеш да намериш, но пробвай...
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 24 Ное 2017, 19:26

lazar_kostov написа:Здравейте, нов съм и сега тепърва проучвам тези коли.
Имам желание да си взема семейна кола комби, но 5-цата ми е много голяма и съм се спрял на Е91 320 или 318.
Въпросът ми е дали тези коли 318 са надеждни или ще си бъдат режене на главата откъм подръжка.
По-малък двигател са, което не ми пречи, съответно предполагам по-малко разходи за гориво, но дали няма някой скрити ремонти, които биха били на нанагорно.

Примерно този модел изглежда "кукла", както обичат да казват дилърите.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5bt3bs

А и последен въпорос. Дали в рамките на 9000-10000, като бюджет бих успял да открия "моята кола".
Много благодаря :)


Предлагам да се насочиш към моделите 2005-2006 година с мотор М47N.
Те са по-безпроблемни. Ако е без дпф филтър още по-добре. Личат си по завития надолу ауспух.
318d и 320d са един същ двигател 2000 кубика, но с различна мощност 122 и 163 коня.

Конкретния автомобил от обявата е 122 к.с., а не 143! За състоянието трябва оглед на място.
Имай предвид, че тези автомобили с лекота гълтат по-два, три бона в ремонти!
Скъпи са дюзи, турбо, демпферна шайба, тампони на двг. Другото е като на всяка кола от този клас.
Хубавото е, че за бмв има много рез части. Тук във форума ги има на добри цени. Ремонтно пригодна е тройката.

Успех
Последна промяна vvasilev1 на 24 Ное 2017, 19:31, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 24 Ное 2017, 19:29

Kristiyanpeev97 написа:Здравейте, колеги.

Нов съм във форума и от няколко дена чета по цял ден за Е9х, но голяма част от колегите пишете за Е90/91, а за Е92 почти нищо и има ли някаква разлика от Е90 освен външният вид?
Реших, че следващата кола, която ще карам (до няколко месеца) ще бъде Е92 дизел, но се колебая между 320д и 330д. Х-драйв не искам, защото по изчетеното във форума останах с впечатлението, че този мотор се поддържа по-трудно. Като по-опитни и знаещи от мен относно мотори, обслужвания и ремонти, кой мотор бихте ме посаветвали да търся? Колата няма да се кара ежедневно, предимно извънградско и за дълги разстояния (не по-малко от 150-200км). Надявам се, че някои от вас ме разбирате... Искам просто да имам хубава количка, която да е обслужена на ниво и да ми прави кефа, когато се кача и я запаля. За ежедневието си имам е46 320ка дизел.

Поздрави.


Търси 3.0 мотора М57N!
Х драйв излиза скъпо и правилно го отбягвай!
320д имат проблем с ангренажа. Трябва да се подмени верига. Има писано доста.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BaDxBoY » 24 Ное 2017, 19:51

vvasilev1 написа:
Kristiyanpeev97 написа:Здравейте, колеги.

Нов съм във форума и от няколко дена чета по цял ден за Е9х, но голяма част от колегите пишете за Е90/91, а за Е92 почти нищо и има ли някаква разлика от Е90 освен външният вид?
Реших, че следващата кола, която ще карам (до няколко месеца) ще бъде Е92 дизел, но се колебая между 320д и 330д. Х-драйв не искам, защото по изчетеното във форума останах с впечатлението, че този мотор се поддържа по-трудно. Като по-опитни и знаещи от мен относно мотори, обслужвания и ремонти, кой мотор бихте ме посаветвали да търся? Колата няма да се кара ежедневно, предимно извънградско и за дълги разстояния (не по-малко от 150-200км). Надявам се, че някои от вас ме разбирате... Искам просто да имам хубава количка, която да е обслужена на ниво и да ми прави кефа, когато се кача и я запаля. За ежедневието си имам е46 320ка дизел.

Поздрави.


Търси 3.0 мотора М57N!
Х драйв излиза скъпо и правилно го отбягвай!
320д имат проблем с ангренажа. Трябва да се подмени верига. Има писано доста.


Търся 3ти месец е92. Всичките в България ги знам, няма и една която да става нещо от нея.
За съжаление в чужбина цените на е92 са мноого по-високи.
Гледам само 320д и 330д.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Ное 2017, 20:00

BaDxBoY написа:
vvasilev1 написа:
Kristiyanpeev97 написа:Здравейте, колеги.

Нов съм във форума и от няколко дена чета по цял ден за Е9х, но голяма част от колегите пишете за Е90/91, а за Е92 почти нищо и има ли някаква разлика от Е90 освен външният вид?
Реших, че следващата кола, която ще карам (до няколко месеца) ще бъде Е92 дизел, но се колебая между 320д и 330д. Х-драйв не искам, защото по изчетеното във форума останах с впечатлението, че този мотор се поддържа по-трудно. Като по-опитни и знаещи от мен относно мотори, обслужвания и ремонти, кой мотор бихте ме посаветвали да търся? Колата няма да се кара ежедневно, предимно извънградско и за дълги разстояния (не по-малко от 150-200км). Надявам се, че някои от вас ме разбирате... Искам просто да имам хубава количка, която да е обслужена на ниво и да ми прави кефа, когато се кача и я запаля. За ежедневието си имам е46 320ка дизел.

Поздрави.


Търси 3.0 мотора М57N!
Х драйв излиза скъпо и правилно го отбягвай!
320д имат проблем с ангренажа. Трябва да се подмени верига. Има писано доста.


Търся 3ти месец е92. Всичките в България ги знам, няма и една която да става нещо от нея.
За съжаление в чужбина цените на е92 са мноого по-високи.
Гледам само 320д и 330д.
Потвърждавам, аз търсех Е92 330/335д, хубавите, които видях, не се продават, а в Германия наистина са скъпи все още. Според мен Е92 под 6-так е несериозно ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook