Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Shumy написа:https://www.mobile.bg/11506519699607573
Някой има ли информация за тази?
Малеее, чук е, бягай да я вземеш преди някой да ти я отмъкне, само вземи и от тея машинките за полиране на фарове, че толкова матирани е престъпление...
П.С: На тая цена едва читава Е46-ца 330д ще намериш...
Гледал ли си я или трупаш постове? Фаровете са й последна грижа, на снимките се вижда, че не е пудрена, но най-вероятно е купена от БГ с табелки на Камор /т.к може да е на реални километри/ и с добра цена. Аз лично предпочитам автентична кола, на реални километри, отколкото добре напудрена горублянка, карана от баба на 500000 за 13000лв...
Цената е нормална за е90 в нормално състояние или с леки ремонти нормални за километрите, не са нормални цени от по 13000лв, за такива пари ще си купя е60 фейслифт или друга марка...

- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Shumy написа:dextuar написа:Shumy написа:https://www.mobile.bg/11506519699607573
Някой има ли информация за тази?
Малеее, чук е, бягай да я вземеш преди някой да ти я отмъкне, само вземи и от тея машинките за полиране на фарове, че толкова матирани е престъпление...
П.С: На тая цена едва читава Е46-ца 330д ще намериш...
Гледал ли си я или трупаш постове? Фаровете са й последна грижа, на снимките се вижда, че не е пудрена, но най-вероятно е купена от БГ с табелки на Камор /т.к може да е на реални километри/ и с добра цена. Аз лично предпочитам автентична кола, на реални километри, отколкото добре напудрена горублянка, карана от баба на 500000 за 13000лв...
Цената е нормална за е90 в нормално състояние или с леки ремонти нормални за километрите, не са нормални цени от по 13000лв, за такива пари ще си купя е60 фейслифт или друга марка...
Кожата на точно този волан на БМВ за да стигне до такова износване значи или е шофирана от някой който е третирал ръцете си с някакви препарати (кремове и др.) или е на 500+ хил. Моята е на 200хил и е почти като нова, спецификата на тази кожа е твърда и се износва много бавно.
Цената за 330 Е90 е много много ниска, това ми прилича на кола която ще и трябват още поне 10000лв за да стане кола

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За пореден път се убеждавам, че на такива хора е по-добре да им поддържаш илюзорното чувство, че са ударили кьоравото и са грабнали офертата на живота си и после тайно отстрани да им гледаш мъките, докато вкарат в движение "перфектния" на РЕАЛНИ км автомобилmopasan написа:Shumy написа:dextuar написа:Shumy написа:https://www.mobile.bg/11506519699607573
Някой има ли информация за тази?
Малеее, чук е, бягай да я вземеш преди някой да ти я отмъкне, само вземи и от тея машинките за полиране на фарове, че толкова матирани е престъпление...
П.С: На тая цена едва читава Е46-ца 330д ще намериш...
Гледал ли си я или трупаш постове? Фаровете са й последна грижа, на снимките се вижда, че не е пудрена, но най-вероятно е купена от БГ с табелки на Камор /т.к може да е на реални километри/ и с добра цена. Аз лично предпочитам автентична кола, на реални километри, отколкото добре напудрена горублянка, карана от баба на 500000 за 13000лв...
Цената е нормална за е90 в нормално състояние или с леки ремонти нормални за километрите, не са нормални цени от по 13000лв, за такива пари ще си купя е60 фейслифт или друга марка...
Кожата на точно този волан на БМВ за да стигне до такова износване значи или е шофирана от някой който е третирал ръцете си с някакви препарати (кремове и др.) или е на 500+ хил. Моята е на 200хил и е почти като нова, спецификата на тази кожа е твърда и се износва много бавно.
Цената за 330 Е90 е много много ниска, това ми прилича на кола която ще и трябват още поне 10000лв за да стане кола. Ти е60 фейслифт за 13000 ако намериш читаво, звънни..... Оптимист си. Успех

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
+1.
По питането за колата: изглежда карана страшно много. Ако идеята е да се кара Е90, независимо какво е - сигурно става. Както каза колегата по-горе, тоя волан за да стане така, или трябва да имаш шкурка по ръцете, или да е на още повече километри.
А за реалността им на дадена кола може да си сигурен, само ако си я купил чисто нова и си я карал само ти.
П.П.: И аз мога да взема една Е60-ка за тия пари.
По питането за колата: изглежда карана страшно много. Ако идеята е да се кара Е90, независимо какво е - сигурно става. Както каза колегата по-горе, тоя волан за да стане така, или трябва да имаш шкурка по ръцете, или да е на още повече километри.
А за реалността им на дадена кола може да си сигурен, само ако си я купил чисто нова и си я карал само ти.
П.П.: И аз мога да взема една Е60-ка за тия пари.

- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Те тези табелки на Камор, Аутобавария и тн точно за такива риби, като теб ги слагат
Отедлно, това че цената е прекалено ниска за 330Д и факта, че е от автокъща говорят сами за себе си.
Отделно думите оферта и автокъща са взаимно изключващи се
Но ти си преценяваш. Тук има доста патили хора от такива оферти та си имай едно на ум и ти, когато търсиш кола.
Най-добре е като ти хареса да си я закараш в оторизиран дилър на БМВ за основен преглед ама за някои коли, като тази например, изобщо не си заслужава да даваш пари за преглед (лично мнение).

Отедлно, това че цената е прекалено ниска за 330Д и факта, че е от автокъща говорят сами за себе си.
Отделно думите оферта и автокъща са взаимно изключващи се

Но ти си преценяваш. Тук има доста патили хора от такива оферти та си имай едно на ум и ти, когато търсиш кола.
Най-добре е като ти хареса да си я закараш в оторизиран дилър на БМВ за основен преглед ама за някои коли, като тази например, изобщо не си заслужава да даваш пари за преглед (лично мнение).
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Интересно ми е точно ти как реши, че можеш да определяш коя цена е нормална? Защо реши, че 330д Е90 трябва да е 9к? Цената е такава, каквато пазарът я налага. Сигурен съм, че колата, която си набелязал, няма да се застои много, защото все някой ще се излъже по цената и ще я вземе. Интересно ми е да споделиш за 13к каква друга кола би си взел по-висок клас от Е9х. Това последното го вметнах само за да не започнеш с истории за нови Дачии...Shumy написа:Цената е нормална за е90 в нормално състояние или с леки ремонти нормални за километрите, не са нормални цени от по 13000лв, за такива пари ще си купя е60 фейслифт или друга марка...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Малко излишно се нахвърлихте всички върху колегата. Момчето пита, кажете си мнението и толкова. Защо са тези ехидни коментари и това присмиване?
Колкото до колата, вижда се че е пусната преди 2 месеца за 12к и постепенно е намалена на 9900 лв., което е близо 10к dextuar, далеч от 9к както ти пишеш. Фаровете вероятно са в този вид защото са полирани без да бъдат запечатани, едно лято им трябва и стават точно такива
В описанието на останалите обяви на автокъщата, когато колата е купена от Бг нова си го пише, т.е. тази едва ли е такава. Вероятно 4-5-6 год. е внесена, върнати са едни 50-100к км. и е продадена на лизинг от автокъщата, изтекъл е лизинга и са я върнали за да вземат друга, примерно
Накратко, имаме 10 г. тройка на около 300-400к със захабен салон и забележки по външния вид, технически едва ли е перфектна, в изпълнение което не се търси в Бг (без навигация) за която на 11-12к най-вероятно никой не се е обадил, е на колко да я пуснат за да я продадат? Това е автокъща, когато една кола се застоява се сваля цената да се маха и да идва следващата 
Колкото до колата, вижда се че е пусната преди 2 месеца за 12к и постепенно е намалена на 9900 лв., което е близо 10к dextuar, далеч от 9к както ти пишеш. Фаровете вероятно са в този вид защото са полирани без да бъдат запечатани, едно лято им трябва и стават точно такива




- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
забравяте, че най-вероятно е хваната на бартер, а тези коли се пускат често на бърза продажба да освободят парите. особено вехторииите...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Абе хора, теории много. Не е нужно да се чудим от къде и как е дошла тази "кола".
Каквато и да е историята и е видимо е още от снимките, че е изморена и е милионер. Но който има желание ще отиде и ще се убеди лично.
Иначе много автокъщи започнаха да пускат обяви от името на частно лице, защото се усетиха, че много хора си слагат филтър в мобиле (аз също го правя) да не им излизат обяви от автокъщи.
Каквато и да е историята и е видимо е още от снимките, че е изморена и е милионер. Но който има желание ще отиде и ще се убеди лично.
Иначе много автокъщи започнаха да пускат обяви от името на частно лице, защото се усетиха, че много хора си слагат филтър в мобиле (аз също го правя) да не им излизат обяви от автокъщи.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ганя обича да си купи кола от автокъща "НОВ ВНОС"
това е самата истина
това е самата истина

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- donybg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:Ганя обича да си купи кола от автокъща "НОВ ВНОС"
това е самата истина
Като се продава от частно лице какво точно очаквате да се случи? Да си каже всичко за колата, да не скрие нищо, да не връща километри? Напротив, уважаеми, същите измекяри са повечето частни продавачи. Типично по нашенски, всеки се опитва да бъде тарикат, да си продаде кошника за колкото се може повече на някой по-малко тарикат от него. Има го, разбира се, и другото – тарикатлъка да си купиш луксозно возило за малко пари и после да хейтиш колко са скапания тия беемвета.
Като търсих моето точно частните лица ми говореха най-големите лъжи. Един беше скрил катастрофа, на друг колата се оказа, че преди 4 години е била на 350,000км в Италия, но той я продаваше за „реални“ 180,000, трети беше „сменил всичко“, но документи няма, а някои маркучи бяха облепени с изолир … тотален цирк!
В крайна сметка всичко е доста просто – ходиш, гледаш, правиш диагностика. Вземаш вин и проверяваш история. Ако е от частник – документи за ремонти, пак вин, проверка в БМВ. Ако до тук нещата са ок – проверка в оторизиран сервиз. Точно и с тези документи за извършени ремонти може да ти стане ясно до колко е пазено и поддържано. Обаче в общия случай документи няма, частите са купувани втора ръка или нови, но най-евтиното възможно и монтирани при всевъзможни майстори.
И пак филма е пълен, просто лафовете са други: „ма то жена ми я кара“, „ползвана е като втора кола“, „само по жълтите павета се е движила“, „над 2000 оборота не съм качвал“, „всичко сменено“, „всичко платено“, „качваш се и караш“, „колата хич не ми е за продаване, тамън я стегнах, ама….(ще се женя/заминавам за чужбина/оказа се малка/голяма)“ и още и още…
Истината е, че BMW са много повече от кола, поне за феновете на марката каквито сме повечето тук, заради това е лесно човек да се подведе по емоцията и да се увлече по нов или стар внос. Трябва да се гледа обективната истина във всеки случай – документи, диагностика, основен преглед. Другото са празни думи.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пак пишете пълни глупости !!!!!!!
Гледах гореспоменатата кола преди месец, карах я 10тина км.
Годината не е 2008, а е 2005.
Километрите не са реални и има много кофти боядисан заден ляв панел. Вратите от ляво са изградени от кит. Има тампон на скоростите за смяна или нещо подобно, защото много вибрира вътре.
Гумите са рънфлет и са за смяна.
Гледах я на 10800 лв, сега са я намалили.
Ако смъкнат още 500 лв от цената, колата си заслужава да се стегне.
Върната е от УНИКРЕДИТ, купена е от България. Има 2 ключа изтегли са и таксите.
Аз лично се отказах от нея, но всеки си има виждания за нещата.
Ако мога с друго да ви помогна, казвайте.
И тук трябва спешно да се намеси админ и да разчисти малко ...
Гледах гореспоменатата кола преди месец, карах я 10тина км.
Годината не е 2008, а е 2005.
Километрите не са реални и има много кофти боядисан заден ляв панел. Вратите от ляво са изградени от кит. Има тампон на скоростите за смяна или нещо подобно, защото много вибрира вътре.
Гумите са рънфлет и са за смяна.
Гледах я на 10800 лв, сега са я намалили.
Ако смъкнат още 500 лв от цената, колата си заслужава да се стегне.
Върната е от УНИКРЕДИТ, купена е от България. Има 2 ключа изтегли са и таксите.
Аз лично се отказах от нея, но всеки си има виждания за нещата.
Ако мога с друго да ви помогна, казвайте.
И тук трябва спешно да се намеси админ и да разчисти малко ...
Последна промяна BaDxBoY на 23 Ное 2017, 18:26, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Принципно съм съгласен с теб, но аз лично имам проблем с майстори и много, много не им вярвам да си оставям колата за нещо различно от пребоядисване на детайл. Имам късмета баща ми да поразбира бая от коли и да имаме възможността да ги ремонтираме в домашни условия, без да сме сервиз. Части купувам главно от един колега от форума, като дори не го карам да ми дава фактури за това. За всяка смяна на част по колата ми правя снимки - ако случайно не можем да се сетим как е било преди, не че се е случвало, но аз си ги правя. Ремонтите ги правим по ръководствата в ИСТА. Та бях я пуснал моята кола за продан, като бях изперкал да си взимам Ф30-ка. Идва един човек да я гледа, хареса му, дори му дадох да я кара. Пак му хареса. Закара я в сервиз и оттам му казаха, че колата е ОК. И накрая този ми вика - абе много ми харесва, ама къде са ти фактурите за ремонтите и частитеdonybg написа:vicho написа:Ганя обича да си купи кола от автокъща "НОВ ВНОС"
това е самата истина
Като се продава от частно лице какво точно очаквате да се случи? Да си каже всичко за колата, да не скрие нищо, да не връща километри? Напротив, уважаеми, същите измекяри са повечето частни продавачи. Типично по нашенски, всеки се опитва да бъде тарикат, да си продаде кошника за колкото се може повече на някой по-малко тарикат от него. Има го, разбира се, и другото – тарикатлъка да си купиш луксозно возило за малко пари и после да хейтиш колко са скапания тия беемвета.
Като търсих моето точно частните лица ми говореха най-големите лъжи. Един беше скрил катастрофа, на друг колата се оказа, че преди 4 години е била на 350,000км в Италия, но той я продаваше за „реални“ 180,000, трети беше „сменил всичко“, но документи няма, а някои маркучи бяха облепени с изолир … тотален цирк!
В крайна сметка всичко е доста просто – ходиш, гледаш, правиш диагностика. Вземаш вин и проверяваш история. Ако е от частник – документи за ремонти, пак вин, проверка в БМВ. Ако до тук нещата са ок – проверка в оторизиран сервиз. Точно и с тези документи за извършени ремонти може да ти стане ясно до колко е пазено и поддържано. Обаче в общия случай документи няма, частите са купувани втора ръка или нови, но най-евтиното възможно и монтирани при всевъзможни майстори.
И пак филма е пълен, просто лафовете са други: „ма то жена ми я кара“, „ползвана е като втора кола“, „само по жълтите павета се е движила“, „над 2000 оборота не съм качвал“, „всичко сменено“, „всичко платено“, „качваш се и караш“, „колата хич не ми е за продаване, тамън я стегнах, ама….(ще се женя/заминавам за чужбина/оказа се малка/голяма)“ и още и още…
Истината е, че BMW са много повече от кола, поне за феновете на марката каквито сме повечето тук, заради това е лесно човек да се подведе по емоцията и да се увлече по нов или стар внос. Трябва да се гледа обективната истина във всеки случай – документи, диагностика, основен преглед. Другото са празни думи.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани