Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:vlado_e91 написа:Здравейте,
с риск да ме напсувате и нахулите светна ми индикатора за ръчната спирачка след една автомивка, а на дисплея на навигацията пише "Brake pads warn" и икона - червената количка на подемника. След консултация с чичо Гугъл разбрах, че става въпрос за накладки. Въпроса е мога ли без закачане на диагностика да разбера дали е за смяна на накладки или датчиците им само. По компютъра на колата дава, че имат още живот от сорта на по 10к км на преди и 13к на задни.
Поздрави,
С Диагностика няма да разбереш колко накладки имаш със сигурност..това което можеш да направиш е сваляш по една гума отпред и отзад и гледаш колко накладки имаш.Аз не вярвам много на индикациите поради една причина - това са КМ за оригинални дискове и накладки - те със сигурност се износват доста по-различно от примерно някоя друга марка..затова си погледни и прецени.
Само да вметна - все още съм на 1вите дискове, с които е излязла колата от завода на 194к и съм на ОЕМ накладки сменени на 97к! т.е. ОЕМ си заслужава цената за мен напредните ми дава още 13к км, на задни още 4к. Сега ще сменя и дискове и накладки и ще сложа пак ОЕМ.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:Gqbriel написа:vlado_e91 написа:Здравейте,
с риск да ме напсувате и нахулите светна ми индикатора за ръчната спирачка след една автомивка, а на дисплея на навигацията пише "Brake pads warn" и икона - червената количка на подемника. След консултация с чичо Гугъл разбрах, че става въпрос за накладки. Въпроса е мога ли без закачане на диагностика да разбера дали е за смяна на накладки или датчиците им само. По компютъра на колата дава, че имат още живот от сорта на по 10к км на преди и 13к на задни.
Поздрави,
С Диагностика няма да разбереш колко накладки имаш със сигурност..това което можеш да направиш е сваляш по една гума отпред и отзад и гледаш колко накладки имаш.Аз не вярвам много на индикациите поради една причина - това са КМ за оригинални дискове и накладки - те със сигурност се износват доста по-различно от примерно някоя друга марка..затова си погледни и прецени.
Само да вметна - все още съм на 1вите дискове, с които е излязла колата от завода на 194к и съм на ОЕМ накладки сменени на 97к! т.е. ОЕМ си заслужава цената за мен напредните ми дава още 13к км, на задни още 4к. Сега ще сменя и дискове и накладки и ще сложа пак ОЕМ.
Същата история - колата я взех 2014 след 60 000+км предните имат за около 15 000 задните обаче ги смених,защото ги хапва повече но определено качеството е различно.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Това си е и до стила на каране.. Много трудно може да се използва като определящ фактор.
Странното е, че си автомат и пак явно си се нагодил да използваш доста пестеливо спирачките. И двамата в случая
На старото 320д бях с някакви АТЕ току що сменени като я взех и след около 35К км бяха на около 3мм.. Дисковете и отпред и отзад след замерване бяха за смяна. Колата си беше на 125К реални.
Странното е, че си автомат и пак явно си се нагодил да използваш доста пестеливо спирачките. И двамата в случая

На старото 320д бях с някакви АТЕ току що сменени като я взех и след около 35К км бяха на около 3мм.. Дисковете и отпред и отзад след замерване бяха за смяна. Колата си беше на 125К реални.
Последна промяна Bexim на 11 Май 2017, 9:48, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз на Е92ката смених предни дискове и накладки на 70000км
Задни накладки на 45000км. Зависи много от стила на шофиране. Иначе и аз мисля, че ОЕМ вариантът си заслужава, особено с актуалните промоционални предложения от BMW BG, където цените са си страхотни.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Така като се кара на 5 цилиндъра колата достатъчно ли е умна да спре гориво-подаването или продължава да изхвърля суров бензин нататък по системата?
При няколко поредни мисфайъра на дадения цилиндър му се гаси инжектора


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Евала!!! Малко ми върна вярата в БМВ инженерите.. Ако трябва да съм честен също имах такива подозрения, защото знам, че ако се случи трябва да загасиш и да запалиш. Не, че ще е решение, но поне има някаква логика..
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Евала!!! Малко ми върна вярата в БМВ инженерите.. Ако трябва да съм честен също имах такива подозрения, защото знам, че ако се случи трябва да загасиш и да запалиш. Не, че ще е решение, но поне има някаква логика..
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
Е то хубаво гаси обаче защо мирише на суров бензин не е ясно - понеже сменях всичко в моя си гараж и беше хладно - направо не се седеше ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Това си е и до стила на каране.. Много трудно може да се използва като определящ фактор.
Странното е, че си автомат и пак явно си се нагодил да използваш доста пестеливо спирачките. И двамата в случая
На старото 320д бях с някакви АТЕ току що сменени като я взех и след около 35К км бяха на около 3мм.. Дисковете и отпред и отзад след замерване бяха за смяна. Колата си беше на 125К реални.
Абсолютно си прав, аз имам едни 35к на година минимум и доста са на магистрално, но все пак си е доста прилично. Пасата същото каране за година изяде оригинални накладки.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Евала!!! Малко ми върна вярата в БМВ инженерите.. Ако трябва да съм честен също имах такива подозрения, защото знам, че ако се случи трябва да загасиш и да запалиш. Не, че ще е решение, но поне има някаква логика..
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
При мен нямаше нужда от рестаритране на мотора, даже в ISTA има едно меню през което може да спираш и пускаш ръчно всеки един инжектор, докато работи двигателя, което значи, че нещата стават в реално време. Виж при двигателите с ДВ не знам, може и да се налага рестарт.
Gqbriel написа:Е то хубаво гаси обаче защо мирише на суров бензин не е ясно - понеже сменях всичко в моя си гараж и беше хладно - направо не се седеше ...
Ако си и изчистил грешката за мисфайър и си запалил пак, нормално! Също и ако не е напълно умряла и прави само от време на време мисфайъри, не са достатъчно в даден диапазон от време също е възможно да не направи шът даун на въпросния цилиндър, поне според мен.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Трябва ми скобата, която държи въздуховода от интеркулера към дросела, и по-точно тази от към дросела.
BMW E90 320d 163hp sedan

От къде мога да я намеря? или поне парт номер, също не мога да намеря в реалоем.
Благодаря.
Трябва ми скобата, която държи въздуховода от интеркулера към дросела, и по-точно тази от към дросела.


От къде мога да я намеря? или поне парт номер, също не мога да намеря в реалоем.
Благодаря.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
За съжаление не се продава само скобата, трябва да търсиш от някой счупен скъсан маркуч.
Аз я изхвърлих преди месец барабар с маркуча...
Аз я изхвърлих преди месец барабар с маркуча...

- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги може би го обсъждаме за 100 000 път тоя проблем ама пак ше питам.. Таблото ми се разкърца и разтрака за отрицателно време супер много. Тамън бях оправил тракането от километража и сега почна отляво, от дясно, в средата..
Почти съм сигурен, че е от въздуховодите. Преди няколко седмици с един колега обсъждахме тук за тия въздуховоди и искам да попитам как ги е оправил. Страх ме е че ще ги разглобя тия лайсни и няма да знам какво да направя по тях за да млъкнат.. Та ако някой я е правил процедурата да каже какво направил.

Почти съм сигурен, че е от въздуховодите. Преди няколко седмици с един колега обсъждахме тук за тия въздуховоди и искам да попитам как ги е оправил. Страх ме е че ще ги разглобя тия лайсни и няма да знам какво да направя по тях за да млъкнат.. Та ако някой я е правил процедурата да каже какво направил.
Re: Бързи въпроси и отговори
въпрос !
захващане на заден споилер само със висок клас ПУ лепило надежно ли е или трябва да играе дрелката ?
захващане на заден споилер само със висок клас ПУ лепило надежно ли е или трябва да играе дрелката ?
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Bexim написа:Така като се кара на 5 цилиндъра колата достатъчно ли е умна да спре гориво-подаването или продължава да изхвърля суров бензин нататък по системата?
При няколко поредни мисфайъра на дадения цилиндър му се гаси инжектораВ rheingold-a даваше поне, че го е спрял при мен в детайлите на грешката и си викам баси умното
Прибирал съм се от Белград с неработеща бобина, ако пръскаше бензин, сигурно щеше да има поражения.
Never mistake motion for action...
Re: Бързи въпроси и отговори
С колко и какви ключове се продава Е90? Защото ми продават едно е90 с две дистанционни и един за отливка?
Имам предвид освен двата с дистанционното има ли още два- един механичен и един за отливка?
Имам предвид освен двата с дистанционното има ли още два- един механичен и един за отливка?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани