Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nasopraso » 28 Яну 2016, 12:44

Значи при мен явно е до настройки нещо...и ксенона ще трябва да си настроя защото свети постоянно на автоматик...явно сензора нещо не е добре
Всички удоволствия са описани в НК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 28 Яну 2016, 12:53

Ксенона ти е настроен да работи като дневни светлини.Въпрос на кодиране.Сензура си е наред предполагам.Ако колата е Италянка такива са изискванията тук.Палиш и се свткат фаровете.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 28 Яну 2016, 13:02

Koлеги, някой може ли да даде малко акъл:


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1151
Закъсало ми се е уплътнението между МАФ сензора и тръбата с номер 4 от диаграмата, като вероятно от там влиза въздух.Самото уплътнение остава на тръбата, при демонтаж, тоест предполагам е захванато някакси за нея.
Гледайки схемата, мисля, че гарнитурата отбелязана с номер 5 и се продава като отделен артикул, уж.Дали правилно съм разчел или уплътненията там са две, като това, което на мен ми трябва е част от самата тръба?M57TU2D30-UL мотор в Е91.Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 28 Яну 2016, 14:07

И аз искам да го оставя на ауто, но са ми казвали, че ксенона много бързо се развалял, ако го пускаш и изгасяш постоянно. Затова и малко не я ползвам тази екстра. Това дали е наистина така? Просто като влезеш в сянката на нещо за 1-2 секунди се пуска, после пак спира, после пак се пуска, а чувствителността е настроена на най-ниско, а дългите ги ползвам на %. Друго, което съм забелязал, е, че след като кодирах дългите, светкавицата не ми работи на 100%, а на %, на който са кодирани дългите. Като бутна лостчето напред, вече си работи на 100%.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 28 Яну 2016, 14:57

dextuar написа:И аз искам да го оставя на ауто, но са ми казвали, че ксенона много бързо се развалял, ако го пускаш и изгасяш постоянно. Затова и малко не я ползвам тази екстра. Това дали е наистина така? Просто като влезеш в сянката на нещо за 1-2 секунди се пуска, после пак спира, после пак се пуска, а чувствителността е настроена на най-ниско, а дългите ги ползвам на %. Друго, което съм забелязал, е, че след като кодирах дългите, светкавицата не ми работи на 100%, а на %, на който са кодирани дългите. Като бутна лостчето напред, вече си работи на 100%.


Дръж си го на ауто въобще не се притеснявай нито сензора нито фаровете ще се амортизират. п.с. в СЯНКА не пуска фарове пуска ги в тунел

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 28 Яну 2016, 15:55

Колеги можете ли да препоръчате някого да погледне панорама покрива, че дъската нещо трака като я дъпна по-назад. Явно липсва някоя скоба/щипка или уплътнение в улея, та ми се ще да не гадая ами някой, който си е блъскал главата с подобни проблеми да погледне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vanka7a » 28 Яну 2016, 16:10

dextuar написа:И аз искам да го оставя на ауто, но са ми казвали, че ксенона много бързо се развалял, ако го пускаш и изгасяш постоянно. Затова и малко не я ползвам тази екстра. Това дали е наистина така? Просто като влезеш в сянката на нещо за 1-2 секунди се пуска, после пак спира, после пак се пуска, а чувствителността е настроена на най-ниско, а дългите ги ползвам на %. Друго, което съм забелязал, е, че след като кодирах дългите, светкавицата не ми работи на 100%, а на %, на който са кодирани дългите. Като бутна лостчето напред, вече си работи на 100%.


Дръж си ги на Auto, много е приятно, особено вечерно време и си със завиващи фарове. Настрой си "auto light control" да е на normal или slow и няма да се пускат на сянка ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: E39 '01 525d Touring, E91'06 320d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Pashaliiski » 30 Яну 2016, 9:57

Здравейте колеги, преди няколко дена видях, че наклона на гумата ми е много голям и закарах колата на стенд. Смених правия носач, който беше леко изкривен, но проблема си остана. Дава ми 2градуса наклон на колето и си мисля, че ще почне да яде гумата от вътрешната страна. Майстора ми каза, че проблема е в крив амортисьор или шенкел и искам да попитам дали някой е имал подобен проблем?Има ли начин да се провери амортисьора, ако с просто око не изглежда крив? Колата е с нормално окачване. Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d e90
Мечтае да кара: M

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от venci_nikolov » 30 Яну 2016, 19:38

Не бях палил колата 1 седмица и днес като исках да я запаля на iDrive изписа "Preheating.Please wait."И неиска да запали,колкото и да чакам...Идеи?
P.S: 320d 163 коня

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 30 Яну 2016, 19:43

venci_nikolov написа:Не бях палил колата 1 седмица и днес като исках да я запаля на iDrive изписа "Preheating.Please wait."И неиска да запали,колкото и да чакам...Идеи?
P.S: 320d 163 коня

Дай на контакт без да натискаш съединител, после извади ключа и запали нормално. Виж и акумулатора през скритото меню как е.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 30 Яну 2016, 22:20

Pashaliiski написа:Здравейте колеги, преди няколко дена видях, че наклона на гумата ми е много голям и закарах колата на стенд. Смених правия носач, който беше леко изкривен, но проблема си остана. Дава ми 2градуса наклон на колето и си мисля, че ще почне да яде гумата от вътрешната страна. Майстора ми каза, че проблема е в крив амортисьор или шенкел и искам да попитам дали някой е имал подобен проблем?Има ли начин да се провери амортисьора, ако с просто око не изглежда крив? Колата е с нормално окачване. Благодаря!

Сменял съм и шенкел и аморт...2 градуса без да е свален,няма да видиш...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 31 Яну 2016, 11:07

venci_nikolov написа:Не бях палил колата 1 седмица и днес като исках да я запаля на iDrive изписа "Preheating.Please wait."И неиска да запали,колкото и да чакам...Идеи?
P.S: 320d 163 коня

С повече въртене трябва да запали, все пак температурите на са минусови.
Направи и диагностика, може някоя помпа да е дала фира.
Ако не върти изобщо стартера вероятно акумолатора е паднал много.
А ако е паднал за една седмица стоене значи е за смяна.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vanka7a » 31 Яну 2016, 19:55

venci_nikolov написа:Не бях палил колата 1 седмица и днес като исках да я запаля на iDrive изписа "Preheating.Please wait."И неиска да запали,колкото и да чакам...Идеи?
P.S: 320d 163 коня

А върти ли стартера? Ако стартера върти - твърде вероятно е да не пали заради свещи/бобини. Ако не върти стартера, акумулатор или стартер, но по- скоро акумулатора се е изтощил. Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 01 Фев 2016, 1:09

Колеги нормално ли е лостчето на променливата геометрия да е разхлабено? Като го пипна усещам сякаш,че е разбито. И след като я изгася от турбината се чува едно румолене(върти си перката на турбото май охлажда :dunno: ) и след като наместя леко лостчето този звук изчезва и пак си върти там,но безшумно. Усещам като го пусна лостчето и как почва да задира ..и съответно почва да румоли. След минутка примерно(цък)спира да се върти.Колата си върви прилично. Моля някой ако е запознат да помага. Благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ShoxXx » 01 Фев 2016, 12:44

2 бързи

Някой има ли идея колко струва нова OBD букса?

Различни ли са буксите в зависимост от оборудването? За броя пинове говоря?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook