Run-flat или обикновени гуми?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Leon написа:Това на писане е лесно, но като останеш на пътя по нощите, картинката е в други цветовеАко сте с обикновени гуми, мятайте по една патерица в багажника.
за далече винаги я слагам в багажника, но в бг разчитам само на спрейче (пс карал съм със спукана гума със спрейче на мишлен и всичко беше 6 за почти 90 км.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
карайте внимателно , ако ще и рънфлат да са като е срежеш каква файда. Почти всички автомобили масово не им слагат патерица, нито пък рън флет гуми. Комплекта е от прах и помпа (ел.). Спрейче също ще свърши работа при гвоздей. Аз предпочитам да карам комфортно, а не като флинтстоун, щото разбираш ли някой ще стреля със снайпер по гумите.
- Neron The Wolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds end e90 320 163hp
Re: Run-flat или обикновени гуми?
sapio написа:Neron The Wolf написа:На 10.10 сложих 225/45/17 нови ... до сега бях с рънфлат разликата е осезаема в полза на нормалните гуми,ръна е много тежка и твърда гума за нашите прекрасни пътища тази гума е убиец на ходовата част според мен де
Коя година, каква марка, размер, тегловен и скоростен индекс, са ти били рън-флатите?
Същите въпроси за новите, без размера, защото си го написал.
Зимните са ACCELERA размер 225/45 R17 94V XL
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Тия спрейчета на цепната гума не работят, само за дупчици. Това е и основното предимство на рънфлет гумите, при по-сериозни щети можеш да се дотътриш до някъде.
Never mistake motion for action...
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Е да но ти изпадат пломбите от тях. Х-са оригинално нямаше резервна гума, смених гумите с нормални, намерих си резервно колело и спрей и съм аз 

- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Run-flat или обикновени гуми?
За спрейчетата трябва да имате и компресор. Или помпа, за по-здравите колеги 
На спрея пише, че гумата се спада, после се пръска спрея вътре и се помпи. Не знам в Х-са колко място има в багажника, но ако в тройката метна и една гума отзад, няма да има място и за покупките от магазина.
Аз по принцип нямам проблем с возията и за мен основния недостатък на рън-флата е цената му. Колегата е прав, че за четири гуми отиваш 400 лева нагоре в цената.

На спрея пише, че гумата се спада, после се пръска спрея вътре и се помпи. Не знам в Х-са колко място има в багажника, но ако в тройката метна и една гума отзад, няма да има място и за покупките от магазина.
Аз по принцип нямам проблем с возията и за мен основния недостатък на рън-флата е цената му. Колегата е прав, че за четири гуми отиваш 400 лева нагоре в цената.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Run-flat или обикновени гуми?
sapio написа:За спрейчетата трябва да имате и компресор. Или помпа, за по-здравите колеги
На спрея пише, че гумата се спада, после се пръска спрея вътре и се помпи. Не знам в Х-са колко място има в багажника, но ако в тройката метна и една гума отзад, няма да има място и за покупките от магазина.
Аз по принцип нямам проблем с возията и за мен основния недостатък на рън-флата е цената му. Колегата е прав, че за четири гуми отиваш 400 лева нагоре в цената.
На х-са си има определено място в багажника за траспортно колело. Компресорче имам и върши добра работа, но това за спадането на гумата не съм сигурен дали трябва да се прави. По-принцип безкамерна гума спада до 1,5- 1,4, ако не е срязана. Ползвал съм спрея веднъж защото едната от летните ми гуми изпускаше някъде между платната. Беше нова, но явно производствен дефект. Без да я спадам запълних с пяна и заспа.
Последна промяна rafa224 на 19 Окт 2014, 20:31, променена общо 2 пъти
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Run-flat или обикновени гуми?
За спадането на гумата го пишеше на упътването за ползване на спрея. Моята представа за използването му беше доста по различна, да не кажа фантастична, но така и не стигнах до него. Предполагам после донапомваш, след като си запълнил със спрея?
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Всъщност първо малко я спаднах. Спрея вкарва пяна и въздух и я правя колкото искам атмосфери, например 2.4. Иначе не вярвам да върши чудеса при срязана гума.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Ползвал съм спрей на колата и карах към 90 км с около 1 см цепка( не е нещо огромно и не е малко), и спрейчето само надува гумата и на мотор с три пирона там вече карах почти 200 км без налягането да спадне въобще
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
На един скутер спадаше предната гума при ръба на джантата използвах един спреи и наистина си върши работа, след вкарването на пяната и следователно след 2 месеца махане на гумата вътре имаше видими остатъци от пяната как е станала на гума
във колата имам един друг комплект за оправяне на дупка които ми се струва по добър от спря и разбира се едно компресорче, само да допълня че за да не се товари комперсорчето че то е едно такова мощно че нямам думи
повдигам колата на крик и за нула време се напомпва иначе трябват около 5 мин за да направи 2 бара


- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Нещо се мотая с патерицата, но поне пяна и крачна помпа си взех, че с тия пътища...
Досега не съм ползвал никога пяна /надявам се и да не ми се налага/. Като чета коментарите ви явно наистина тая пяна си върши добре работата. Интересува ме обаче, ако й е изтекъл срока на годност става ли нещо от нея все още?
Другия ми въпрос към вас колеги е: имам 1 к-т рън-флат джанти с гуми, но една от тях джанти ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Има ли някаква особеност при демонтаж на рън-флат гума или си е както при обикновените? Сори за тъпия въпрос, но просто ми е интересно да разбера

Досега не съм ползвал никога пяна /надявам се и да не ми се налага/. Като чета коментарите ви явно наистина тая пяна си върши добре работата. Интересува ме обаче, ако й е изтекъл срока на годност става ли нещо от нея все още?
Другия ми въпрос към вас колеги е: имам 1 к-т рън-флат джанти с гуми, но една от тях джанти ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Има ли някаква особеност при демонтаж на рън-флат гума или си е както при обикновените? Сори за тъпия въпрос, но просто ми е интересно да разбера

- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Run-flat или обикновени гуми?
TSMT написа:Нещо се мотая с патерицата, но поне пяна и крачна помпа си взех, че с тия пътища...![]()
Досега не съм ползвал никога пяна /надявам се и да не ми се налага/. Като чета коментарите ви явно наистина тая пяна си върши добре работата. Интересува ме обаче, ако й е изтекъл срока на годност става ли нещо от нея все още?
Другия ми въпрос към вас колеги е: имам 1 к-т рън-флат джанти с гуми, но една от тях джанти ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Има ли някаква особеност при демонтаж на рън-флат гума или си е както при обикновените? Сори за тъпия въпрос, но просто ми е интересно да разбера
демонтажа е същия, тя си е гума, но някой гумаджии взимат повече защото гумите са много по-твърди и по-тежки.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
rafa224 написа:TSMT написа:Нещо се мотая с патерицата, но поне пяна и крачна помпа си взех, че с тия пътища...![]()
Досега не съм ползвал никога пяна /надявам се и да не ми се налага/. Като чета коментарите ви явно наистина тая пяна си върши добре работата. Интересува ме обаче, ако й е изтекъл срока на годност става ли нещо от нея все още?
Другия ми въпрос към вас колеги е: имам 1 к-т рън-флат джанти с гуми, но една от тях джанти ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Има ли някаква особеност при демонтаж на рън-флат гума или си е както при обикновените? Сори за тъпия въпрос, но просто ми е интересно да разбера
демонтажа е същия, тя си е гума, но някой гумаджии взимат повече защото гумите са много по-твърди и по-тежки.
И тук във Италия го има това със гумите, по скъпо е ако е рънфлат даже ти определят цената според цола на джантата


- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Ами така е то. Хората си намират всякакви причини само и само да ти вземат някоя кинта отгоре
Не че за машината за демонтаж има значение дали е 18-ка или 19-ка... 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани