Run-flat или обикновени гуми?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от Taruno » 16 Окт 2014, 17:02

Leon написа:Това на писане е лесно, но като останеш на пътя по нощите, картинката е в други цветове :winky: Ако сте с обикновени гуми, мятайте по една патерица в багажника.


за далече винаги я слагам в багажника, но в бг разчитам само на спрейче (пс карал съм със спукана гума със спрейче на мишлен и всичко беше 6 за почти 90 км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от kraska » 16 Окт 2014, 18:10

карайте внимателно , ако ще и рънфлат да са като е срежеш каква файда. Почти всички автомобили масово не им слагат патерица, нито пък рън флет гуми. Комплекта е от прах и помпа (ел.). Спрейче също ще свърши работа при гвоздей. Аз предпочитам да карам комфортно, а не като флинтстоун, щото разбираш ли някой ще стреля със снайпер по гумите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.08.2008
Пол: Мъж
Кара: е36 325tds end e90 320 163hp

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от Neron The Wolf » 16 Окт 2014, 20:12

sapio написа:
Neron The Wolf написа:На 10.10 сложих 225/45/17 нови ... до сега бях с рънфлат разликата е осезаема в полза на нормалните гуми,ръна е много тежка и твърда гума за нашите прекрасни пътища тази гума е убиец на ходовата част според мен де :P


Коя година, каква марка, размер, тегловен и скоростен индекс, са ти били рън-флатите?
Същите въпроси за новите, без размера, защото си го написал.


Зимните са ACCELERA размер 225/45 R17 94V XL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от Leon » 16 Окт 2014, 21:25

Тия спрейчета на цепната гума не работят, само за дупчици. Това е и основното предимство на рънфлет гумите, при по-сериозни щети можеш да се дотътриш до някъде.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от rafa224 » 16 Окт 2014, 22:01

Е да но ти изпадат пломбите от тях. Х-са оригинално нямаше резервна гума, смених гумите с нормални, намерих си резервно колело и спрей и съм аз :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от sapio » 17 Окт 2014, 8:34

За спрейчетата трябва да имате и компресор. Или помпа, за по-здравите колеги :)

На спрея пише, че гумата се спада, после се пръска спрея вътре и се помпи. Не знам в Х-са колко място има в багажника, но ако в тройката метна и една гума отзад, няма да има място и за покупките от магазина.

Аз по принцип нямам проблем с возията и за мен основния недостатък на рън-флата е цената му. Колегата е прав, че за четири гуми отиваш 400 лева нагоре в цената.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от rafa224 » 17 Окт 2014, 9:05

sapio написа:За спрейчетата трябва да имате и компресор. Или помпа, за по-здравите колеги :)

На спрея пише, че гумата се спада, после се пръска спрея вътре и се помпи. Не знам в Х-са колко място има в багажника, но ако в тройката метна и една гума отзад, няма да има място и за покупките от магазина.

Аз по принцип нямам проблем с возията и за мен основния недостатък на рън-флата е цената му. Колегата е прав, че за четири гуми отиваш 400 лева нагоре в цената.

На х-са си има определено място в багажника за траспортно колело. Компресорче имам и върши добра работа, но това за спадането на гумата не съм сигурен дали трябва да се прави. По-принцип безкамерна гума спада до 1,5- 1,4, ако не е срязана. Ползвал съм спрея веднъж защото едната от летните ми гуми изпускаше някъде между платната. Беше нова, но явно производствен дефект. Без да я спадам запълних с пяна и заспа.
Последна промяна rafa224 на 19 Окт 2014, 20:31, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от sapio » 18 Окт 2014, 10:29

За спадането на гумата го пишеше на упътването за ползване на спрея. Моята представа за използването му беше доста по различна, да не кажа фантастична, но така и не стигнах до него. Предполагам после донапомваш, след като си запълнил със спрея?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от rafa224 » 18 Окт 2014, 18:37

Всъщност първо малко я спаднах. Спрея вкарва пяна и въздух и я правя колкото искам атмосфери, например 2.4. Иначе не вярвам да върши чудеса при срязана гума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от Taruno » 18 Окт 2014, 20:11

Ползвал съм спрей на колата и карах към 90 км с около 1 см цепка( не е нещо огромно и не е малко), и спрейчето само надува гумата и на мотор с три пирона там вече карах почти 200 км без налягането да спадне въобще

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от awful » 19 Окт 2014, 21:14

На един скутер спадаше предната гума при ръба на джантата използвах един спреи и наистина си върши работа, след вкарването на пяната и следователно след 2 месеца махане на гумата вътре имаше видими остатъци от пяната как е станала на гума :) във колата имам един друг комплект за оправяне на дупка които ми се струва по добър от спря и разбира се едно компресорче, само да допълня че за да не се товари комперсорчето че то е едно такова мощно че нямам думи :mhihi: повдигам колата на крик и за нула време се напомпва иначе трябват около 5 мин за да направи 2 бара
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 26.04.2014
Пол: Мъж
Кара: Е90 320d
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от TSMT » 21 Окт 2014, 9:32

Нещо се мотая с патерицата, но поне пяна и крачна помпа си взех, че с тия пътища... :mhihi:
Досега не съм ползвал никога пяна /надявам се и да не ми се налага/. Като чета коментарите ви явно наистина тая пяна си върши добре работата. Интересува ме обаче, ако й е изтекъл срока на годност става ли нещо от нея все още?
Другия ми въпрос към вас колеги е: имам 1 к-т рън-флат джанти с гуми, но една от тях джанти ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Има ли някаква особеност при демонтаж на рън-флат гума или си е както при обикновените? Сори за тъпия въпрос, но просто ми е интересно да разбера :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от rafa224 » 21 Окт 2014, 14:05

TSMT написа:Нещо се мотая с патерицата, но поне пяна и крачна помпа си взех, че с тия пътища... :mhihi:
Досега не съм ползвал никога пяна /надявам се и да не ми се налага/. Като чета коментарите ви явно наистина тая пяна си върши добре работата. Интересува ме обаче, ако й е изтекъл срока на годност става ли нещо от нея все още?
Другия ми въпрос към вас колеги е: имам 1 к-т рън-флат джанти с гуми, но една от тях джанти ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Има ли някаква особеност при демонтаж на рън-флат гума или си е както при обикновените? Сори за тъпия въпрос, но просто ми е интересно да разбера :mhihi:

демонтажа е същия, тя си е гума, но някой гумаджии взимат повече защото гумите са много по-твърди и по-тежки.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от awful » 21 Окт 2014, 18:19

rafa224 написа:
TSMT написа:Нещо се мотая с патерицата, но поне пяна и крачна помпа си взех, че с тия пътища... :mhihi:
Досега не съм ползвал никога пяна /надявам се и да не ми се налага/. Като чета коментарите ви явно наистина тая пяна си върши добре работата. Интересува ме обаче, ако й е изтекъл срока на годност става ли нещо от нея все още?
Другия ми въпрос към вас колеги е: имам 1 к-т рън-флат джанти с гуми, но една от тях джанти ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Има ли някаква особеност при демонтаж на рън-флат гума или си е както при обикновените? Сори за тъпия въпрос, но просто ми е интересно да разбера :mhihi:

демонтажа е същия, тя си е гума, но някой гумаджии взимат повече защото гумите са много по-твърди и по-тежки.


И тук във Италия го има това със гумите, по скъпо е ако е рънфлат даже ти определят цената според цола на джантата :shock: колкото по голяма толкова по скъпо, не на всякаде е така но на повечето места това питат. За 18 ми искат за смяна на 4 гуми и баланс 50 евро, ако са 19 цената е 60 евро :mrgreen:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 26.04.2014
Пол: Мъж
Кара: Е90 320d
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Run-flat или обикновени гуми?

Мнение от TSMT » 22 Окт 2014, 7:02

Ами така е то. Хората си намират всякакви причини само и само да ти вземат някоя кинта отгоре :mhihi: Не че за машината за демонтаж има значение дали е 18-ка или 19-ка... :mrgreen:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook