Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Когато говорим за тампони на двигателя (M47) имате ли наблюдения дали тези на ОЕМ производителя (не знам коя всъщност е фирмата) вършат работа или трябва да са задължително Genuine BMW (както при термостатите, филтър картерни и датчиците)?
Термостати ,датчици - защо задължително да са ОЕМ,иначе тампоните трябва да пише производителя,общо взето и 2те да са на ХХХ фирма,от БМВ просто са по-качествени ...нищо друго или ще изкарат по-дълго..НО тук говорим за дооста км,така че и да не заложиш стотин лева за BMW пак не мисля,че ще сгрешиш.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами термостатите поне за големият всеобщото мнение е, че трябва да е БМВ (макар че аз карам с Бер и за сега 8-ми месец държи), датчиците на колянов/разпределителен вал също така се говори тук и в чуждите форуми, че трябва да са OE (тоест BMW).
За неща като маховик, съединител, тампони и аз все си мисля, че няма да е фатално дали ще карат 2 пъти повече тези на БМВ от някакви ОЕМ, защото говорим наистина за мн километри, но информативно се интересувам дали някои колеги имат наблюдения. Иначе кортеко май са ОЕМските.
За неща като маховик, съединител, тампони и аз все си мисля, че няма да е фатално дали ще карат 2 пъти повече тези на БМВ от някакви ОЕМ, защото говорим наистина за мн километри, но информативно се интересувам дали някои колеги имат наблюдения. Иначе кортеко май са ОЕМските.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:drago9205 написа:Когато говорим за тампони на двигателя (M47) имате ли наблюдения дали тези на ОЕМ производителя (не знам коя всъщност е фирмата) вършат работа или трябва да са задължително Genuine BMW (както при термостатите, филтър картерни и датчиците)?
Термостати ,датчици - защо задължително да са ОЕМ,иначе тампоните трябва да пише производителя,общо взето и 2те да са на ХХХ фирма,от БМВ просто са по-качествени ...нищо друго или ще изкарат по-дълго..НО тук говорим за дооста км,така че и да не заложиш стотин лева за BMW пак не мисля,че ще сгрешиш.
Тампоните на мотора особено за дизел, само оригинални, скоро взимах на един приятел за 330д баха 350лв двата.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Просто цената която извадих от на дару търсачката за части е 200 лев парчето - за една гума опакована в желЕзо... да ме прощават от БМВ ама производствената цена на това нещо е под 5 лева... да кажеш да има някаква сложна технология в него да е дюза/сензор/електроника да се плаща за "изобретяването му", но ти си е елементарен тампон 

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако не се лъжа тези тампони имаха някаква течност вътре и протичаха като заминат
Нещо такова ми се върти в главата или съм спал на течение


Нещо такова ми се върти в главата или съм спал на течение

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги имам нужда от помощс една DPF ситуация на моята 320д (163 к.с.) от няколко дена ми е светнала лампа на таблото за DPF и след преглед при моя майстор стигнахме до извода, че най-вероятно е заминал филтъра. Това, което искам да питам нормално ли е без намеса при опит за автоматична регенерация колата да върне грешка, че dpf-a е задръстен и не може да извърши регенерация?
След тази грешка правим опит за регенерация зададена през диагностиката - колата започва регенерация и след като свърши тази регенерация и се изключи, веднага светла същата лампата на таблото за DPF. Това нормално ли е да се случва ако филтъра наистина е заминал или може да има друг фактор отговарящ за регенерация, които може да дава грешни стойности и заради това да имам този проблем?

След тази грешка правим опит за регенерация зададена през диагностиката - колата започва регенерация и след като свърши тази регенерация и се изключи, веднага светла същата лампата на таблото за DPF. Това нормално ли е да се случва ако филтъра наистина е заминал или може да има друг фактор отговарящ за регенерация, които може да дава грешни стойности и заради това да имам този проблем?

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Най-вероятно твоя майстор просто не може да се справи с филтъра ти.При тая ситуация си има процедура, подробно описвана в тоя форум неколкократно.ИМа една тема специално за ДПф-ите, 10тина страници.Прочети я и ще разбереш какво и как да направиш, за да си изрегенерираш филтъра.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги днес като се опитах да запаля колата е91 2010 2.0Д ми излезе с жълт цвят лампичката за чека на мотора.Не успях да запаля,изязох от колата изпуших 1 цигара и опитах пак,но този път успешно!
Бях на диагностика не отчита никаква грешка...на някой да се е случвало?
Бях на диагностика не отчита никаква грешка...на някой да се е случвало?
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги днес реших да смена сензора за обратно налягане на ДПФ. Видях, че са два сензора 13627805152 и 13627808013. Знаете ли кой от двата трябва да сменя?
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
alma359 написа:Колеги днес реших да смена сензора за обратно налягане на ДПФ. Видях, че са два сензора 13627805152 и 13627808013. Знаете ли кой от двата трябва да сменя?
Погледни твоя дали към него отиват два маркуча или един от там ще разбереш кои е, ако не провери със твоя VIN във realoem.com какво ти излиза.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Бързи въпроси и отговори
awful написа:alma359 написа:Колеги днес реших да смена сензора за обратно налягане на ДПФ. Видях, че са два сензора 13627805152 и 13627808013. Знаете ли кой от двата трябва да сменя?
Погледни твоя дали към него отиват два маркуча или един от там ще разбереш кои е, ако не провери със твоя VIN във realoem.com какво ти излиза.
Проверил съм излизат два сензора единия има метална тръба с пресовано парче маркуч на нея, а другия с една гумена тръбичка
Номер 3 и номер 5 на картинката и на двете е написано сензор за обратно налягане

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
alma359 написа:awful написа:alma359 написа:Колеги днес реших да смена сензора за обратно налягане на ДПФ. Видях, че са два сензора 13627805152 и 13627808013. Знаете ли кой от двата трябва да сменя?
Погледни твоя дали към него отиват два маркуча или един от там ще разбереш кои е, ако не провери със твоя VIN във realoem.com какво ти излиза.
Проверил съм излизат два сензора единия има метална тръба с пресовано парче маркуч на нея, а другия с една гумена тръбичка
Номер 3 и номер 5 на картинката и на двете е написано сензор за обратно налягане
Погледни на твоята със коя тръбичка си едната както виждаш може да се отвие а другата е заварена, така ще разбереш със кои си.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:alma359 написа:awful написа:alma359 написа:Колеги днес реших да смена сензора за обратно налягане на ДПФ. Видях, че са два сензора 13627805152 и 13627808013. Знаете ли кой от двата трябва да сменя?
Погледни твоя дали към него отиват два маркуча или един от там ще разбереш кои е, ако не провери със твоя VIN във realoem.com какво ти излиза.
Проверил съм излизат два сензора единия има метална тръба с пресовано парче маркуч на нея, а другия с една гумена тръбичка
Номер 3 и номер 5 на картинката и на двете е написано сензор за обратно налягане
Погледни на твоята със коя тръбичка си едната както виждаш може да се отвие а другата е заварена, така ще разбереш със кои си.
Погледнах колега, и двата сензора ги имам на колата. Има ли начин да разбера кой от двата е дефектния?
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
zvezdata написа:Gqbriel написа:По-скоро е изгоряла крушката
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оказа се, че едно почукване с юмрук прави чудеса и крушката светна. Дали това обаче е индикатор за някакв проблем или просто нещо се е разместило? Да си играя ли да разглобявам и сменям крушата или ще държи?
И точно след като вчера се оправи проблема с ринга, днес пък изгоря (или поне така си мислех) задния ляв габарит. Разглобих кората на багажника извадих модула и смених крушката (P21W), но след като сложих новата, тя не светна. Размених с конзолата, която седи от дясната страна и тя не реагира. Явно нещо в жиците е проблема. Има ли някакъв вариант да орпавя проблеми чрез направи си сам или трябва да я карам на жичкаджия, че тоците хич не са ми сила?
Гледам никой не ти е отговорил, аз наскоро имах подобен проблем със светлините на багажника, единият стоп изчезна заедно с фара за мъгла и светлината за задна. Нормалната проверка показа че напълно ги няма, смяна на крушка и смяна на цялата част на стопа на багажника. По това което прочетох в е90пост стигнах до снопа с кабели идващ към багажника. Отворих кожуха и след доста борба намерих малкото прекъснато кабелче, всичко в този е сноп е супер тънко между другото. Направих му тънка гумена тръбичка, запоих го хубаво и си стана перфектно. Може да пробваш и ти.

Re: Бързи въпроси и отговори
http://proparts.bg/product/1923/csl-spoyler-za-bmw-e92-e93-06-13.html смятам да закупя този споилер от тука говорих казаха че за тази цена идва с окомплектовката с 3М двойното с което се закрепя и при желание с/у 60 лв може да се боядиса в желан цвят та исках да питам някой да има ? да каже как седи да покаже някоя друга снимка под друг ъгъл момчето от фирмата каза че снимките на черното купе са реални но го е продал и исках да запитам дали ако наистина пасва идеално закрива оригиналната емблема и тя не надига споилера ?
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани