Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:vvasilev1 написа:Plamenv написа:Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.
Амортисьорите нови ли са?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
И да не са НОВИ - НЯМА да станат,на Х са различни амортисьорите отпред както и пружините.Евентуално само задните
Имах предвид, дали в момента кара с нови или дърти разхайдацани?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:Gqbriel написа:vvasilev1 написа:Plamenv написа:Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.
Амортисьорите нови ли са?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
И да не са НОВИ - НЯМА да станат,на Х са различни амортисьорите отпред както и пружините.Евентуално само задните
Имах предвид, дали в момента кара с нови или дърти разхайдацани?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Ако искаш да стане като хората си купи истинско окачване комплект за твоята кола, ама не някакви измислени койл-овъри!
Дори чисто ново М-тех окачване е достатъчно твърдо за агресивно шофиране.
Вече ако искаш да е по така отиваш на истинските неща, кони спорт, билщайн б10/б12 и тн.

За да не ти се клати колата и да е стабилна трябва твърди амортисьори и пружини, а за да спира равномерно то те трябва да са с еднакви параметри и от ляво и от дясно, тоест ментаците не стават


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:vvasilev1 написа:Gqbriel написа:vvasilev1 написа:Plamenv написа:Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.
Амортисьорите нови ли са?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
И да не са НОВИ - НЯМА да станат,на Х са различни амортисьорите отпред както и пружините.Евентуално само задните
Имах предвид, дали в момента кара с нови или дърти разхайдацани?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Ако искаш да стане като хората си купи истинско окачване комплект за твоята кола, ама не някакви измислени койл-овъри!
Дори чисто ново М-тех окачване е достатъчно твърдо за агресивно шофиране.
Вече ако искаш да е по така отиваш на истинските неща, кони спорт, билщайн б10/б12 и тн.![]()
За да не ти се клати колата и да е стабилна трябва твърди амортисьори и пружини, а за да спира равномерно то те трябва да са с еднакви параметри и от ляво и от дясно, тоест ментаците не стават
KW V1 цяло окачване е по-евтино от предни аморт ОЕМ за Х drive
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
защо трябва да са ОЕМ, не Закс или Билщайн с 45% отстъпка? Почти всичко ОЕМ е ценичка 

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, налага ми се спешно да сменям задни амортисьори. От това което намирам в нета Закс са 100е, ОЕМ 270е. Има ли голяма и значителна разлика между едните и другите и заслужава ли си да се вземат оригинални? Благодаря.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Така и така в най скоро време ще ги сменям амортисьорите.. схванах ви мисълта, само не знам от къде мога да си купя такива, ако можете ме опътете от къде мога да взема такова окачване. И да си питам, има ли някакъв шанс да излекувам боя в бомбетата при гадните неравности?
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз взех 4 нормални Закс, но ще ги слагам другата седмица, 260-70€ струват 4 те.
Ще им сложа М пружини и ще пробвам така.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Ще им сложа М пружини и ще пробвам така.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
bai_ILIA написа:защо трябва да са ОЕМ, не Закс или Билщайн с 45% отстъпка? Почти всичко ОЕМ е ценичка
Имах предвид,че цял кит е по-евтин от 2 ОЕМ нови ...иначе факт,че Sachs са по-евтини (рядко се намират за xdrive)..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
И преди съм писал...сложих си Закс за предни, наскоро и започна скърцането на всяка минимална неравност.Като москвич.Изхвърлих закса и си сложих Монро....колата седи по-добре и няма звуци....
ПП. Бърз въпрос: Ако едно БМВ е закупено в Германия и е гаранционно, при експорт в ЕС, местните дилъри уважават ли гаранцията?
ПП. Бърз въпрос: Ако едно БМВ е закупено в Германия и е гаранционно, при експорт в ЕС, местните дилъри уважават ли гаранцията?
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако сменя волана със спортен, трябва ли символите на мултифункционалните бутони да съвпадат, за да работят коректно?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:Ако сменя волана със спортен, трябва ли символите на мултифункционалните бутони да съвпадат, за да работят коректно?
Обикновен към спортен - не са еднакви бутони по спомен като форма по спомен(не съм махал на обикновен ),но основната разлика винаги са десните бутони,едните са за CD changer а другите не,мисля,че не трябва да имаш проблем с функционалността
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:
ПП. Бърз въпрос: Ако едно БМВ е закупено в Германия и е гаранционно, при експорт в ЕС, местните дилъри уважават ли гаранцията?
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
motofan написа:Satanism написа:
ПП. Бърз въпрос: Ако едно БМВ е закупено в Германия и е гаранционно, при експорт в ЕС, местните дилъри уважават ли гаранцията?
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Гаранция за какво?
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Когато говорим за тампони на двигателя (M47) имате ли наблюдения дали тези на ОЕМ производителя (не знам коя всъщност е фирмата) вършат работа или трябва да са задължително Genuine BMW (както при термостатите, филтър картерни и датчиците)?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани