Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 22 Апр 2017, 23:26

Plamenv написа:Не, като вляза в сервиз инфо ми излиза директно със някакви километри които бяха 4000 в началото и май растят иначе нее да излиза постоянно.


Ясно, мерси колега. И аз май съм на тази гара...
"Чемодан, вокзал, Москва"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 28i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от a03 » 22 Апр 2017, 23:37

Колеги, да ви питам може ли на кола без подгрев на волана да се сложи такъв и какво е необходимо за целта ако е възможно? Въобще лесно ли ще стане или си е някаква хамалогия? Става дума за кола след фейса ако има значение. Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 23 Апр 2017, 0:27

a03 написа:Колеги, да ви питам може ли на кола без подгрев на волана да се сложи такъв и какво е необходимо за целта ако е възможно? Въобще лесно ли ще стане или си е някаква хамалогия? Става дума за кола след фейса ако има значение. Благодаря!

Имаше някъде по bimmerpost как се прави
Списък с нещата
Изображение
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 23.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zvezdata » 23 Апр 2017, 19:59

Колеги, здравейте. От онзи ден ми се появи проблем с релето на алтернатора и днес изведнъж спря да свети десния ринг. Съответно веднага ми изписа front right parking light failure или нещо такова. Дали е изгорял ринга или просто заради незареждането както трябва на акумулатора не достига достатъчно ток? До 2-3 дни ще се заема с тези проблеми, дано не е късно, че не успях вчера и днес... Колата е e90 2005 година.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 23 Апр 2017, 20:27

По-скоро е изгоряла крушката


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 24 Апр 2017, 11:25

bai_ILIA написа:
Plamenv написа:И моя свтна на задните още зимата и още си имам към 4, 5 мм, докато предните имат много още.. сигурно са ги сменявали жабарите.


Свети ли червено на умряло примерно - service overdue? Забравих, че съм с прозрачни джанти :mhihi: Натиках телефоня и снимах. Накладки има колкото и отвън понеже е под ъгъл, но въпреки това не се вижда металната плочка на самите накладки. Понеделника в сервиза за обстойна проверка, все пак са спирачки...

Изображение

За накладките системата е на 2 степени, има записан интервал и има датчик. Ако минеш определени км светва интервала или ако стигне до датчика светва пак това на подемничето, заедно с лампата за спирачките на таблото. Мойте задните светнаха, но заради датчик и ги смених, понеже бяха на 1-2мм, чак тогава стига до сензора. При тебе обаче ако е светнало заради интервала, единствения начин да го занулиш е през таблото с нов датчик или както каза, връзваш стар на късо ресетваш, вадиш ключа и пак даваш на контакт да видиш, че няма лампи, после слагаш твоя датчик и трябва да не светва повече. Това с махането от буксата не винаги става, защото системата помни съпротивлението. Можеш просто от буксата да го извадиш горе и да ги размениш, трябва да стане :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 24 Апр 2017, 11:38

b00st написа:
bai_ILIA написа:
Plamenv написа:И моя свтна на задните още зимата и още си имам към 4, 5 мм, докато предните имат много още.. сигурно са ги сменявали жабарите.


Свети ли червено на умряло примерно - service overdue? Забравих, че съм с прозрачни джанти :mhihi: Натиках телефоня и снимах. Накладки има колкото и отвън понеже е под ъгъл, но въпреки това не се вижда металната плочка на самите накладки. Понеделника в сервиза за обстойна проверка, все пак са спирачки...

Изображение

За накладките системата е на 2 степени, има записан интервал и има датчик. Ако минеш определени км светва интервала или ако стигне до датчика светва пак това на подемничето, заедно с лампата за спирачките на таблото. Мойте задните светнаха, но заради датчик и ги смених, понеже бяха на 1-2мм, чак тогава стига до сензора. При тебе обаче ако е светнало заради интервала, единствения начин да го занулиш е през таблото с нов датчик или както каза, връзваш стар на късо ресетваш, вадиш ключа и пак даваш на контакт да видиш, че няма лампи, после слагаш твоя датчик и трябва да не светва повече. Това с махането от буксата не винаги става, защото системата помни съпротивлението. Можеш просто от буксата да го извадиш горе и да ги размениш, трябва да стане :yes:
Аз все пак бих пробвал с Toolset32 дали няма да стане, преди да разкачвам и давам на късо :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 24 Апр 2017, 11:51

dextuar написа:...

Ами не знам. При мен така или иначе бяха за смяна накладки с датчик. Сигурно може и да става с toolset32, но може и нарочно да е направено да не става по никакъв начин освен сервизна смяна на сензора. Реално са спирачки - важен компонент за безопасността и има логика да не може да се манипулира софтуерно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 24 Апр 2017, 12:26

b00st написа:
dextuar написа:...

Ами не знам. При мен така или иначе бяха за смяна накладки с датчик. Сигурно може и да става с toolset32, но може и нарочно да е направено да не става по никакъв начин освен сервизна смяна на сензора. Реално са спирачки - важен компонент за безопасността и има логика да не може да се манипулира софтуерно.

Всичко се манипулира софтуерно :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 24 Апр 2017, 12:29

Gqbriel написа:
b00st написа:
dextuar написа:...

Ами не знам. При мен така или иначе бяха за смяна накладки с датчик. Сигурно може и да става с toolset32, но може и нарочно да е направено да не става по никакъв начин освен сервизна смяна на сензора. Реално са спирачки - важен компонент за безопасността и има логика да не може да се манипулира софтуерно.

Всичко се манипулира софтуерно :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

И ти си прав, но с тоолсет32 не става всичко :winky:
Някой неща за да се манипулират си изискват по-спешъл хардуер.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 23.04.2007

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Buliviv » 24 Апр 2017, 12:55

Някой скоро закупувал ли е ОЕМ ремонтен комплект / О - пръстени/ за "известната вакум помпа" на N46 - Е91 - 320I - 2006г.
Бих бил благодарен ако ме насочи от къде да ги поръчам - / последно мисля че МКар ги предлагаха, но бе доста отдавна /.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 24 Апр 2017, 14:41

b00st написа:
dextuar написа:...

Ами не знам. При мен така или иначе бяха за смяна накладки с датчик. Сигурно може и да става с toolset32, но може и нарочно да е направено да не става по никакъв начин освен сервизна смяна на сензора. Реално са спирачки - важен компонент за безопасността и има логика да не може да се манипулира софтуерно.


гледах ги в сервиза, накладки има, но от БМВ искат смяна. Ще ги сменя, така или иначе са спирачки и няма какво да спечеля ако ги сменя по-късно. Ако беше на обява до 2-3 месеса да, но ще се кара :driving: Според мен има сериозно презастраховане ако дисковете имат голям ръб или ако водача е голям ръб и кара след като свети червено и service overdue...
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 24.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Mkralev » 25 Апр 2017, 0:02

Колеги искам да ви питам бещо свързано с е91 2010 2.0д.Забелязвам леко треперене/разлюляване на автомобила в празен ход.Не е тампон на мотора..предполагам денферна шайба...
Някой с подобен проблем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 25 Апр 2017, 8:59

Mkralev написа:Колеги искам да ви питам бещо свързано с е91 2010 2.0д.Забелязвам леко треперене/разлюляване на автомобила в празен ход.Не е тампон на мотора..предполагам денферна шайба...
Някой с подобен проблем?

При дизела специално за да разбереш от какво тресе,преглеждаш всичко наред - защо не е от тампон на мотора,те са 2.Не помня кой,но мисля шофьорския се къса първи,отделно ако една дюза не работи правилно - пак тресе,демпферната може да се прегледа,ако си автомат изключваш маховика.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 25 Апр 2017, 14:34

Колеги вчера направих диагностика на колата и освен старите грешки за подгревателни свещи имаше 2 нови грешки свързани с ДПФ - 00480A и 004D03. Проверих живите данни на exhaust backpressure, колата беше на паркинга, показва 30-32mbar без да подавам газ(700 оборота) и около 85mbar при пълна газ 4000 оборота. Тези стойности нормални ли са? ДПФ е сменян преди 100-120к км и в момента ми показва, че е добър за още 153000км. Прикачвам и снимки на грешките. ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook