Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 17.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Georgi Zh. » 19 Апр 2017, 9:10

Здравейте момчета. Бихте ли ми препоръчали човек във Варна и Пловдив който да може да ми огледа БМВ-то което харесам и да може да ми направи диагностика на компютър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 12.01.2017
Кара: 330d
Мечтае да кара: GLS63

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от funkagenda » 19 Апр 2017, 11:33

Spaidy написа:Филтъра на картерните газове сменявал ли си го скоро? Може и турбо да е. Щом пуши виж и дюзите. И аз съм с ремап ама грам пушек нямам, а турбото го правих преди мапа. Закарай колата при майстор който прави основно бмв-та и бързо ще го хванете от къде е.Двигателя ти е последната опция.


Филтъра за картерни не е сменян. Ще го сменя със следващата смяна на маслото. А иначе, ти го споменаваш от гледна точка на това, че яде масло или че колата пуши?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 19 Апр 2017, 12:13

funkagenda написа:
Spaidy написа:Филтъра на картерните газове сменявал ли си го скоро? Може и турбо да е. Щом пуши виж и дюзите. И аз съм с ремап ама грам пушек нямам, а турбото го правих преди мапа. Закарай колата при майстор който прави основно бмв-та и бързо ще го хванете от къде е.Двигателя ти е последната опция.


Филтъра за картерни не е сменян. Ще го сменя със следващата смяна на маслото. А иначе, ти го споменаваш от гледна точка на това, че яде масло или че колата пуши?

Не само това,но след него поне при мен при 2 смени коренно се промени работата на мотора
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 19 Апр 2017, 12:18

Между другото смяната на филтъра на картерните газове не е обвързана със смяна на маслото и може да се направи по всяко време (ако не държиш да правиш всичко на куп) :)
Аз така направих, но се оказа, че съм бил новият вариант на филтъра та малко бяха пари на вятъра, но по-добре така и да ми е мирна главата.


А някой да сподели мнение/съвет относно това?
drago9205 написа:Колеги от време на време ми записва следната грешка. Не се появява консистентно и постоянно. Дали става дума само за "загуба на сигнал" или да търся/очаквам някакъв по-сериозен проблем?

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 19 Апр 2017, 13:14

drago9205 написа:Между другото смяната на филтъра на картерните газове не е обвързана със смяна на маслото и може да се направи по всяко време (ако не държиш да правиш всичко на куп) :)
Аз така направих, но се оказа, че съм бил новият вариант на филтъра та малко бяха пари на вятъра, но по-добре така и да ми е мирна главата.


А някой да сподели мнение/съвет относно това?
drago9205 написа:Колеги от време на време ми записва следната грешка. Не се появява консистентно и постоянно. Дали става дума само за "загуба на сигнал" или да търся/очаквам някакъв по-сериозен проблем?

Изображение


Един път почне ли да дава грешка,скоро няма да запали
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 19 Апр 2017, 13:56

Звучи забавно :D
А малко повече инфо или някаква идея дали има общо с веригата или е "само" сензорът.

П.П. Малко се разчетох да го видя къде точно е и се оказа на удобно място и има директен достъп до него та би трябвало да се сменя за 10 мин. Въпросът вече е дали от самите вибрации се губи сигналът или е за нов сензор с цена 270 лева (Все още не мога да си обясня как за някакви елементарни датчици цените са такива, този за нивото на маслото наистина не разбирам защо е 300 кинта... ама БМВ, баце :D )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Жоро 320и » 19 Апр 2017, 19:09

Колеги как се откача буксата на копчето за аварийки ,dtc и заключване на колата? Разглобих конзолата но не мога да откача тази букса. Другата за топло- студено на парното излезна лесно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 20 Апр 2017, 9:08

Жоро 320и написа:Колеги как се откача буксата на копчето за аварийки ,dtc и заключване на колата? Разглобих конзолата но не мога да откача тази букса. Другата за топло- студено на парното излезна лесно!

Откачаш средната лайстна,издърпваш я леко напред (колкото да не опънеш кабелите на макс) - и от задния край избутваш целия бутон напред,много кофти е закачена.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 20 Апр 2017, 9:13

Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела? :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 17.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Georgi Zh. » 20 Апр 2017, 10:01

Пускам въпроса си отново понеже видях че новите въпроси трябва да са в син цвят.
Здравейте момчета. Бихте ли ми препоръчали човек във Варна и Пловдив който да може да ми огледа БМВ-то което харесам и да може да ми направи диагностика на компютър.Също така ме интересува къде във Варна слагат газови инжекциони на БМВ-та и коя марка е най добрия вариант

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.05.2013
Пол: Мъж
Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от martop » 20 Апр 2017, 12:18

dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела? :dunno:


Здравей колега,

Чел съм за подобен на твоя проблем с твърд педал. Тук има подорбна информация за евентуалната причина и отстраняването й. Прочети всички мнения в темата. Ремонта изглежда евтин и лесен, аз лично бих опитал преди търся по-сериозна причина.

Кoлегата Gqbriel също беше споменал някъде за подобен проблем.

Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 20 Апр 2017, 14:19

Georgi Zh. написа:Пускам въпроса си отново понеже видях че новите въпроси трябва да са в син цвят.
Здравейте момчета. Бихте ли ми препоръчали човек във Варна и Пловдив който да може да ми огледа БМВ-то което харесам и да може да ми направи диагностика на компютър.Също така ме интересува къде във Варна слагат газови инжекциони на БМВ-та и коя марка е най добрия вариант

писал съм ти на лично,за да не бъде реклама за 2та града
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 20 Апр 2017, 16:36

dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела? :dunno:


Под твърд какво имаш предвид? Защото моите хващат доста с леко натискане, но педалът не е твърд. Иначе не са ти били обезвъздушени, затова хода ти е бил голям след смяната на течността.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 20 Апр 2017, 16:40

(h)aman написа:
dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела? :dunno:


Под твърд какво имаш предвид? Защото моите хващат доста с леко натискане, но педалът не е твърд. Иначе не са ти били обезвъздушени, затова хода ти е бил голям след смяната на течността.
Еми за 50 кинта предполагам няма как да е перфектно :censored:
Смисъл като го натискам, усещам, че полагам повече сила, но сервото си ми работи, нямам драма с него. Сутринта тествах следното: на загасена кола помпах, педала се втвърди и продължих да натискам, докато паля колата. След като запали, педала поомекна и слезе надолу. Може и просто за тия 2 седмици много да съм свикнал на мекия педал, ще покарам още малко така. В събота ще сменим и предните маркучи, 99% и там металните тръбички ще се счупят, така че ще ги обезвъздушим и тях след смяната.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 20 Апр 2017, 16:46

Нормално е спирачките на Е90 да хващат още в началото. Иначе щом ти омеква педала при палене, значи сервото ти бачка и най-вероятно всичко ти е наред, просто си бил свикнал с големия ход. Аз дори като покарам някоя друга кола за един ден, после като се кача на моята първите спирания са малко хард докато си свикна пак на моите. :D

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook