Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Georgi Zh.
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 17.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте момчета. Бихте ли ми препоръчали човек във Варна и Пловдив който да може да ми огледа БМВ-то което харесам и да може да ми направи диагностика на компютър.
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:Филтъра на картерните газове сменявал ли си го скоро? Може и турбо да е. Щом пуши виж и дюзите. И аз съм с ремап ама грам пушек нямам, а турбото го правих преди мапа. Закарай колата при майстор който прави основно бмв-та и бързо ще го хванете от къде е.Двигателя ти е последната опция.
Филтъра за картерни не е сменян. Ще го сменя със следващата смяна на маслото. А иначе, ти го споменаваш от гледна точка на това, че яде масло или че колата пуши?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
funkagenda написа:Spaidy написа:Филтъра на картерните газове сменявал ли си го скоро? Може и турбо да е. Щом пуши виж и дюзите. И аз съм с ремап ама грам пушек нямам, а турбото го правих преди мапа. Закарай колата при майстор който прави основно бмв-та и бързо ще го хванете от къде е.Двигателя ти е последната опция.
Филтъра за картерни не е сменян. Ще го сменя със следващата смяна на маслото. А иначе, ти го споменаваш от гледна точка на това, че яде масло или че колата пуши?
Не само това,но след него поне при мен при 2 смени коренно се промени работата на мотора
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Между другото смяната на филтъра на картерните газове не е обвързана със смяна на маслото и може да се направи по всяко време (ако не държиш да правиш всичко на куп) 
Аз така направих, но се оказа, че съм бил новият вариант на филтъра та малко бяха пари на вятъра, но по-добре така и да ми е мирна главата.
А някой да сподели мнение/съвет относно това?

Аз така направих, но се оказа, че съм бил новият вариант на филтъра та малко бяха пари на вятъра, но по-добре така и да ми е мирна главата.
А някой да сподели мнение/съвет относно това?
drago9205 написа:Колеги от време на време ми записва следната грешка. Не се появява консистентно и постоянно. Дали става дума само за "загуба на сигнал" или да търся/очаквам някакъв по-сериозен проблем?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Между другото смяната на филтъра на картерните газове не е обвързана със смяна на маслото и може да се направи по всяко време (ако не държиш да правиш всичко на куп)
Аз така направих, но се оказа, че съм бил новият вариант на филтъра та малко бяха пари на вятъра, но по-добре така и да ми е мирна главата.
А някой да сподели мнение/съвет относно това?drago9205 написа:Колеги от време на време ми записва следната грешка. Не се появява консистентно и постоянно. Дали става дума само за "загуба на сигнал" или да търся/очаквам някакъв по-сериозен проблем?
Един път почне ли да дава грешка,скоро няма да запали
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Звучи забавно 
А малко повече инфо или някаква идея дали има общо с веригата или е "само" сензорът.
П.П. Малко се разчетох да го видя къде точно е и се оказа на удобно място и има директен достъп до него та би трябвало да се сменя за 10 мин. Въпросът вече е дали от самите вибрации се губи сигналът или е за нов сензор с цена 270 лева (Все още не мога да си обясня как за някакви елементарни датчици цените са такива, този за нивото на маслото наистина не разбирам защо е 300 кинта... ама БМВ, баце
)

А малко повече инфо или някаква идея дали има общо с веригата или е "само" сензорът.
П.П. Малко се разчетох да го видя къде точно е и се оказа на удобно място и има директен достъп до него та би трябвало да се сменя за 10 мин. Въпросът вече е дали от самите вибрации се губи сигналът или е за нов сензор с цена 270 лева (Все още не мога да си обясня как за някакви елементарни датчици цените са такива, този за нивото на маслото наистина не разбирам защо е 300 кинта... ама БМВ, баце

- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги как се откача буксата на копчето за аварийки ,dtc и заключване на колата? Разглобих конзолата но не мога да откача тази букса. Другата за топло- студено на парното излезна лесно!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Жоро 320и написа:Колеги как се откача буксата на копчето за аварийки ,dtc и заключване на колата? Разглобих конзолата но не мога да откача тази букса. Другата за топло- студено на парното излезна лесно!
Откачаш средната лайстна,издърпваш я леко напред (колкото да не опънеш кабелите на макс) - и от задния край избутваш целия бутон напред,много кофти е закачена.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела?

- Georgi Zh.
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 17.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Пускам въпроса си отново понеже видях че новите въпроси трябва да са в син цвят.
Здравейте момчета. Бихте ли ми препоръчали човек във Варна и Пловдив който да може да ми огледа БМВ-то което харесам и да може да ми направи диагностика на компютър.Също така ме интересува къде във Варна слагат газови инжекциони на БМВ-та и коя марка е най добрия вариант
Здравейте момчета. Бихте ли ми препоръчали човек във Варна и Пловдив който да може да ми огледа БМВ-то което харесам и да може да ми направи диагностика на компютър.Също така ме интересува къде във Варна слагат газови инжекциони на БМВ-та и коя марка е най добрия вариант
- martop
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела?![]()
Здравей колега,
Чел съм за подобен на твоя проблем с твърд педал. Тук има подорбна информация за евентуалната причина и отстраняването й. Прочети всички мнения в темата. Ремонта изглежда евтин и лесен, аз лично бих опитал преди търся по-сериозна причина.
Кoлегата Gqbriel също беше споменал някъде за подобен проблем.
Поздрави!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Georgi Zh. написа:Пускам въпроса си отново понеже видях че новите въпроси трябва да са в син цвят.
Здравейте момчета. Бихте ли ми препоръчали човек във Варна и Пловдив който да може да ми огледа БМВ-то което харесам и да може да ми направи диагностика на компютър.Също така ме интересува къде във Варна слагат газови инжекциони на БМВ-та и коя марка е най добрия вариант
писал съм ти на лично,за да не бъде реклама за 2та града
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела?![]()
Под твърд какво имаш предвид? Защото моите хващат доста с леко натискане, но педалът не е твърд. Иначе не са ти били обезвъздушени, затова хода ти е бил голям след смяната на течността.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Еми за 50 кинта предполагам няма как да е перфектно(h)aman написа:dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела?![]()
Под твърд какво имаш предвид? Защото моите хващат доста с леко натискане, но педалът не е твърд. Иначе не са ти били обезвъздушени, затова хода ти е бил голям след смяната на течността.

Смисъл като го натискам, усещам, че полагам повече сила, но сервото си ми работи, нямам драма с него. Сутринта тествах следното: на загасена кола помпах, педала се втвърди и продължих да натискам, докато паля колата. След като запали, педала поомекна и слезе надолу. Може и просто за тия 2 седмици много да съм свикнал на мекия педал, ще покарам още малко така. В събота ще сменим и предните маркучи, 99% и там металните тръбички ще се счупят, така че ще ги обезвъздушим и тях след смяната.
Re: Бързи въпроси и отговори
Нормално е спирачките на Е90 да хващат още в началото. Иначе щом ти омеква педала при палене, значи сервото ти бачка и най-вероятно всичко ти е наред, просто си бил свикнал с големия ход. Аз дори като покарам някоя друга кола за един ден, после като се кача на моята първите спирания са малко хард докато си свикна пак на моите. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани