Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 26.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 03' e46 330d
Мечтае да кара: Bmw E34 M5
Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от daniel_e30 » 17 Апр 2017, 22:07

dextuar написа:Пичове, всички с авто фарове я имаме тая опция ;) По-скоро дали куките се заяждат и са ви спирали ме интересува. Ако не го правят, ще си карам и аз на габарит. Ако ли не, отваря се фара и се сменят ринговете с ЛЕД. Аз на авто така или иначе не ги ползвам никога, така че ФРМ няма да сменям, а ще карам на габарит и да, знам, че натоварва ел. системата.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


С риск да прозвуча тъпо, за фейсове фарове ли говорим или за такива :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.11.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от add83 » 17 Апр 2017, 22:19

Здравейте, имам следния въпрос. Махнах пасажерската седалка и караха без нея, след като я сложих грешката за airbag на таблото не изчезва. Трябва ли да я нося на диагностика да я трият или има и друг вариант.? Колата е 320d e91 2006.
Последна промяна add83 на 18 Апр 2017, 17:05, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2017, 22:48

ИзображениеЕй за тия говорим - всички преди фейса с ксенон, то май биксенон преди фейса няма, ама може и да бъркам

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 17 Апр 2017, 22:55

Bixenon си е и преди фейса,просто светят и още 2 помощни халогенни крушки тези във вътрешния сектор.
На FRM 2 в pre lci стандартния волтаж към ангелските очи е 11.5 волта,може да се намалят до 10.5, а на макс им пуска 12.5 -12.8
Ма чопкайте ги малко повече тея коли бе драги съфорумци :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2017, 22:59

То и в ФРМ1 съм играл с волтажа, ама разлика не видях...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 18 Апр 2017, 13:30

Plamenv написа:
Plamenv написа:Колеги от 2, 3 седмици ми се появи едно свистене при подаване на повече газ. Колата си върви ама май не е баш като преди.. дали е турбото или може да някои маркуч? Как мога да проверя маркучите преди и след кулера като няма бъркане до тях?

Колеги найстина имам лека загуба на мощност.. Имам и тоя звук който си се чува доста и отделно зе доста да съска при даване на яко газ. https://youtu.be/3ng7sbf40KI Къде може да опуска въздух освен маркучите преди и след кулера и възможно ли е загуба на мощност при проблем с тоя pressure converter?


https://www.autopower.bg/егр-клапан--управление-на-отработените-газове-превключващ-клапан-pierburg-bmw-3-sedan-e90-330-xd-702318010-g1634c146-i9551670.html от това ли идва патешкия звук и възможна ли е лека загуба на мощност ако тва не командва като хората егра?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 18 Апр 2017, 13:59

Най-вероятно ел. клапана е дал фира. Изкарай вакуума на ЕГР-а и ще разбереш- ако е от него ще спре да го издава този звук. Иначе това на линка не е ел. клапана за ЕГР-а, ето това е 11747796634

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 26.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 03' e46 330d
Мечтае да кара: Bmw E34 M5
Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от daniel_e30 » 18 Апр 2017, 15:19

dextuar написа:ИзображениеЕй за тия говорим - всички преди фейса с ксенон, то май биксенон преди фейса няма, ама може и да бъркам

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



Вече направо си звуча тъпо : Ако сложа такива фарове на мойта те плъг енд плей ли ще са или ще трябва да сменям още нещо ? :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 18 Апр 2017, 15:22

Трябва да се кодира, фрм не знам дали е същия


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 18 Апр 2017, 16:45

Някой знае ли откъде мога да купя металните тръбички при задните спирачни маркучи понеже току-що при смяна на въпросните маркучи едната тръба се счупи? :ranting: По възможност да е за днес. Дали някъде ги има налични?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 3.02.2017
Местоположение: Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E90 330 XD

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от KaloY007 » 18 Апр 2017, 19:05

Здравейте колеги, днес незнам защо вдигнах щеката на маслото докато колата работеше и нея нямаше масло, след което изпаднах в шок и веднага изгасих колата пак проверих щеката но вече показваше че има, направих 2/3 теста същата работа. Нормално ли е на работещ мотор по щеката да няма масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 12.01.2017
Кара: 330d
Мечтае да кара: GLS63

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от funkagenda » 18 Апр 2017, 23:03

В духа на горния въпрос и аз да си отправя питанката.

Та, колеги. Как ви се струва разход от 1.2л Масло за 4000 хиляди км? Колата е 330д пре лци. С ремап правен в Маднес е и няма катализатор и дпф. Собственик съм от скоро на автомобила и като го взех, преди смяна на масло го покарах около 1000км. Маслото беше Мотул някакъв 5в30 и сякаш се държеше нормално. След това го смених с Mobile 1 ESP 5W30 и това, което ми прави впечатление е, че ако маслото е между мин и мах точно, колата го изяжда доста бързо. Ако я карам малко над мин (около 200мл над мин) го изхарчва за да отиде точно на мин за около 1000км. Като цяло си мисля, че ремапа не е направен много хубаво(макар, че на графиката от диното кривата на мощността е идентична като плавност спрямо преди ремапа), колата си попушва, и доста пъти пуши и на едно място. Цветът на пушека е сивкаво-прозрачен. В движение пушек няма, само като я срежа по-сериозно. На тоя етап, мисля да я покарам още 3-4к км с доливане, след което да пробвам някакво друго масло и да видя как ще е харча.

Евентуално, обаче, ако се мисли за ремонт, какви стъпки би трябвало да взема? Дали е турбината, дали гумички на клапани, компресия ли да меря? Колата като цяло е с нормален разход на гориво и си е стреличка, но масълцето бяга.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spaidy » 18 Апр 2017, 23:31

Филтъра на картерните газове сменявал ли си го скоро? Може и турбо да е. Щом пуши виж и дюзите. И аз съм с ремап ама грам пушек нямам, а турбото го правих преди мапа. Закарай колата при майстор който прави основно бмв-та и бързо ще го хванете от къде е.Двигателя ти е последната опция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 19 Апр 2017, 1:00

add83 написа:Здравейте, имам следния въпрос. Махнах пасажерската седалка и караха без нея, след като я сложих грешката за airbag на таблото не изчезва. Трябва ли да я нося на диагностика да я трият или има и друг вариант.? Колата е 320d e91 2006.


Трябва да се изтрие грешката, за да изгасне лампата на таблото. Друг вариант е да откачиш акумулатора за около 10сек, така ще се ресне модула и лампата пак ще изгасне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 19 Апр 2017, 5:42

KaloY007 написа:Здравейте колеги, днес незнам защо вдигнах щеката на маслото докато колата работеше и нея нямаше масло, след което изпаднах в шок и веднага изгасих колата пак проверих щеката но вече показваше че има, направих 2/3 теста същата работа. Нормално ли е на работещ мотор по щеката да няма масло.

Разбира се, че е нормално. Като работи мотора, маслото се изпомпва от маслената помпа към горната част/главата и облива/смазва целия двигател. Като се изгаси и всичко се събира в картера.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook