Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Пичове, всички с авто фарове я имаме тая опцияПо-скоро дали куките се заяждат и са ви спирали ме интересува. Ако не го правят, ще си карам и аз на габарит. Ако ли не, отваря се фара и се сменят ринговете с ЛЕД. Аз на авто така или иначе не ги ползвам никога, така че ФРМ няма да сменям, а ще карам на габарит и да, знам, че натоварва ел. системата.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
С риск да прозвуча тъпо, за фейсове фарове ли говорим или за такива :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам следния въпрос. Махнах пасажерската седалка и караха без нея, след като я сложих грешката за airbag на таблото не изчезва. Трябва ли да я нося на диагностика да я трият или има и друг вариант.? Колата е 320d e91 2006.
Последна промяна add83 на 18 Апр 2017, 17:05, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Бързи въпроси и отговори
Bixenon си е и преди фейса,просто светят и още 2 помощни халогенни крушки тези във вътрешния сектор.
На FRM 2 в pre lci стандартния волтаж към ангелските очи е 11.5 волта,може да се намалят до 10.5, а на макс им пуска 12.5 -12.8
Ма чопкайте ги малко повече тея коли бе драги съфорумци
На FRM 2 в pre lci стандартния волтаж към ангелските очи е 11.5 волта,може да се намалят до 10.5, а на макс им пуска 12.5 -12.8
Ма чопкайте ги малко повече тея коли бе драги съфорумци

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
То и в ФРМ1 съм играл с волтажа, ама разлика не видях...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Plamenv написа:Колеги от 2, 3 седмици ми се появи едно свистене при подаване на повече газ. Колата си върви ама май не е баш като преди.. дали е турбото или може да някои маркуч? Как мога да проверя маркучите преди и след кулера като няма бъркане до тях?
Колеги найстина имам лека загуба на мощност.. Имам и тоя звук който си се чува доста и отделно зе доста да съска при даване на яко газ. https://youtu.be/3ng7sbf40KI Къде може да опуска въздух освен маркучите преди и след кулера и възможно ли е загуба на мощност при проблем с тоя pressure converter?
https://www.autopower.bg/егр-клапан--управление-на-отработените-газове-превключващ-клапан-pierburg-bmw-3-sedan-e90-330-xd-702318010-g1634c146-i9551670.html от това ли идва патешкия звук и възможна ли е лека загуба на мощност ако тва не командва като хората егра?
Re: Бързи въпроси и отговори
Най-вероятно ел. клапана е дал фира. Изкарай вакуума на ЕГР-а и ще разбереш- ако е от него ще спре да го издава този звук. Иначе това на линка не е ел. клапана за ЕГР-а, ето това е 11747796634
- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Ей за тия говорим - всички преди фейса с ксенон, то май биксенон преди фейса няма, ама може и да бъркам
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Вече направо си звуча тъпо : Ако сложа такива фарове на мойта те плъг енд плей ли ще са или ще трябва да сменям още нещо ?


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Трябва да се кодира, фрм не знам дали е същия
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Някой знае ли откъде мога да купя металните тръбички при задните спирачни маркучи понеже току-що при смяна на въпросните маркучи едната тръба се счупи?
По възможност да е за днес. Дали някъде ги има налични?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- KaloY007
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.02.2017
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330 XD
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, днес незнам защо вдигнах щеката на маслото докато колата работеше и нея нямаше масло, след което изпаднах в шок и веднага изгасих колата пак проверих щеката но вече показваше че има, направих 2/3 теста същата работа. Нормално ли е на работещ мотор по щеката да няма масло.
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
В духа на горния въпрос и аз да си отправя питанката.
Та, колеги. Как ви се струва разход от 1.2л Масло за 4000 хиляди км? Колата е 330д пре лци. С ремап правен в Маднес е и няма катализатор и дпф. Собственик съм от скоро на автомобила и като го взех, преди смяна на масло го покарах около 1000км. Маслото беше Мотул някакъв 5в30 и сякаш се държеше нормално. След това го смених с Mobile 1 ESP 5W30 и това, което ми прави впечатление е, че ако маслото е между мин и мах точно, колата го изяжда доста бързо. Ако я карам малко над мин (около 200мл над мин) го изхарчва за да отиде точно на мин за около 1000км. Като цяло си мисля, че ремапа не е направен много хубаво(макар, че на графиката от диното кривата на мощността е идентична като плавност спрямо преди ремапа), колата си попушва, и доста пъти пуши и на едно място. Цветът на пушека е сивкаво-прозрачен. В движение пушек няма, само като я срежа по-сериозно. На тоя етап, мисля да я покарам още 3-4к км с доливане, след което да пробвам някакво друго масло и да видя как ще е харча.
Евентуално, обаче, ако се мисли за ремонт, какви стъпки би трябвало да взема? Дали е турбината, дали гумички на клапани, компресия ли да меря? Колата като цяло е с нормален разход на гориво и си е стреличка, но масълцето бяга.
Та, колеги. Как ви се струва разход от 1.2л Масло за 4000 хиляди км? Колата е 330д пре лци. С ремап правен в Маднес е и няма катализатор и дпф. Собственик съм от скоро на автомобила и като го взех, преди смяна на масло го покарах около 1000км. Маслото беше Мотул някакъв 5в30 и сякаш се държеше нормално. След това го смених с Mobile 1 ESP 5W30 и това, което ми прави впечатление е, че ако маслото е между мин и мах точно, колата го изяжда доста бързо. Ако я карам малко над мин (около 200мл над мин) го изхарчва за да отиде точно на мин за около 1000км. Като цяло си мисля, че ремапа не е направен много хубаво(макар, че на графиката от диното кривата на мощността е идентична като плавност спрямо преди ремапа), колата си попушва, и доста пъти пуши и на едно място. Цветът на пушека е сивкаво-прозрачен. В движение пушек няма, само като я срежа по-сериозно. На тоя етап, мисля да я покарам още 3-4к км с доливане, след което да пробвам някакво друго масло и да видя как ще е харча.
Евентуално, обаче, ако се мисли за ремонт, какви стъпки би трябвало да взема? Дали е турбината, дали гумички на клапани, компресия ли да меря? Колата като цяло е с нормален разход на гориво и си е стреличка, но масълцето бяга.
Re: Бързи въпроси и отговори
Филтъра на картерните газове сменявал ли си го скоро? Може и турбо да е. Щом пуши виж и дюзите. И аз съм с ремап ама грам пушек нямам, а турбото го правих преди мапа. Закарай колата при майстор който прави основно бмв-та и бързо ще го хванете от къде е.Двигателя ти е последната опция.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
add83 написа:Здравейте, имам следния въпрос. Махнах пасажерската седалка и караха без нея, след като я сложих грешката за airbag на таблото не изчезва. Трябва ли да я нося на диагностика да я трият или има и друг вариант.? Колата е 320d e91 2006.
Трябва да се изтрие грешката, за да изгасне лампата на таблото. Друг вариант е да откачиш акумулатора за около 10сек, така ще се ресне модула и лампата пак ще изгасне
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
KaloY007 написа:Здравейте колеги, днес незнам защо вдигнах щеката на маслото докато колата работеше и нея нямаше масло, след което изпаднах в шок и веднага изгасих колата пак проверих щеката но вече показваше че има, направих 2/3 теста същата работа. Нормално ли е на работещ мотор по щеката да няма масло.
Разбира се, че е нормално. Като работи мотора, маслото се изпомпва от маслената помпа към горната част/главата и облива/смазва целия двигател. Като се изгаси и всичко се събира в картера.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]