Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:хахахаха....тая, последната е СКАНДАЛНА:Автомобила е наи-високото ниво на обурудване за модела
![]()
![]()
какво му е скандалното - тоя израз измести "всички екстри" и сега по популярност се кантари с "реални километри"
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дата и час Промяна Цена
Начало 12900 лв.
23.03 в 17.54 ч. - 1000 11900 лв.
06.05 в 10.09 ч. - 100 11800 лв.
15.07 в 17.30 ч. - 400 11400 лв.
15.08 в 11.11 ч. - 600 10800 лв.
близо сме до реалната цена
Начало 12900 лв.
23.03 в 17.54 ч. - 1000 11900 лв.
06.05 в 10.09 ч. - 100 11800 лв.
15.07 в 17.30 ч. - 400 11400 лв.
15.08 в 11.11 ч. - 600 10800 лв.
близо сме до реалната цена

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
streetracing12 написа:Колеги едно мнение за тази кола..
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4rsk3p
Гледайте ги малко тия коли бе хора, не се хвърляйте на квото видите за 10к и то 6 цилиндрово... Хубаво М пакет, ама външния вид не кара колата. Седалката (колкото и да е изпрана), волана и старт стопа само като погледнеш ти говорят, че километрите са минимум на x3 от това написаното. Ще се видиш в чудо с разхода на маслото, ако не е отваряно, а ако отвориш тая N52-ка ще ти стане лошо много бързо колега, вярвай ми.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Волана е много стилно обелен под копчетата
даже не им се занимава да боядисат блендата за 10лв с черен спрей. 


Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тука пишат само 3-4 човека, които общо взето само се чудят как да се правят на интересни.. Кви старт стоп бутони, километри х3. Съобразявайте се малко бе хора.
Нормално е след като е 10 000лв колата да има забележки.
Отделно ми изглежда, че е регистрирана.
Отива се на място, гледа се с едно на ум, пазари се с търговеца и ако се разберат я взима колата.
Ако е много скъпо хейтвате, ако е много евтино пак хейтвате.....
Страница-две назад, някой ми обяснава, как колите от Италия нямали история и незнам си какво. Разрових се специално да открия историята на моята кола, платих си и очудващо открих история до 11.2014 год с километри, всяка смяна на масло и всяко ремонтче. Същия някой ми казва, как колата ми била с ДПФ на капут или прочие, че и даже беше админ на форума. Даже незнам закакво си правя труда да ви развалям цирка.
Като хейтвате по колите, поне пишете истини.
Нормално е след като е 10 000лв колата да има забележки.
Отделно ми изглежда, че е регистрирана.
Отива се на място, гледа се с едно на ум, пазари се с търговеца и ако се разберат я взима колата.
Ако е много скъпо хейтвате, ако е много евтино пак хейтвате.....
Страница-две назад, някой ми обяснава, как колите от Италия нямали история и незнам си какво. Разрових се специално да открия историята на моята кола, платих си и очудващо открих история до 11.2014 год с километри, всяка смяна на масло и всяко ремонтче. Същия някой ми казва, как колата ми била с ДПФ на капут или прочие, че и даже беше админ на форума. Даже незнам закакво си правя труда да ви развалям цирка.
Като хейтвате по колите, поне пишете истини.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:Тука пишат само 3-4 човека, които общо взето само се чудят как да се правят на интересни.. Кви старт стоп бутони, километри х3. Съобразявайте се малко бе хора.
Нормално е след като е 10 000лв колата да има забележки.
Отделно ми изглежда, че е регистрирана.
Отива се на място, гледа се с едно на ум, пазари се с търговеца и ако се разберат я взима колата.
Ако е много скъпо хейтвате, ако е много евтино пак хейтвате.....
Страница-две назад, някой ми обяснава, как колите от Италия нямали история и незнам си какво. Разрових се специално да открия историята на моята кола, платих си и очудващо открих история до 11.2014 год с километри, всяка смяна на масло и всяко ремонтче. Същия някой ми казва, как колата ми била с ДПФ на капут или прочие, че и даже беше админ на форума. Даже незнам закакво си правя труда да ви развалям цирка.
Като хейтвате по колите, поне пишете истини.
Колега, без лоши чувства, ама карай си е46-цата и като не са ти ясни цените и поддръжката на 90-ките не ги говори тези неща, че с проблемите си тая кола за 10к може много бързо да стане 20к, за да стане кола.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:BaDxBoY написа:Тука пишат само 3-4 човека, които общо взето само се чудят как да се правят на интересни.. Кви старт стоп бутони, километри х3. Съобразявайте се малко бе хора.
Нормално е след като е 10 000лв колата да има забележки.
Отделно ми изглежда, че е регистрирана.
Отива се на място, гледа се с едно на ум, пазари се с търговеца и ако се разберат я взима колата.
Ако е много скъпо хейтвате, ако е много евтино пак хейтвате.....
Страница-две назад, някой ми обяснава, как колите от Италия нямали история и незнам си какво. Разрових се специално да открия историята на моята кола, платих си и очудващо открих история до 11.2014 год с километри, всяка смяна на масло и всяко ремонтче. Същия някой ми казва, как колата ми била с ДПФ на капут или прочие, че и даже беше админ на форума. Даже незнам закакво си правя труда да ви развалям цирка.
Като хейтвате по колите, поне пишете истини.
Колега, без лоши чувства, ама карай си е46-цата и като не са ти ясни цените и поддръжката на 90-ките не ги говори тези неща, че с проблемите си тая кола за 10к може много бързо да стане 20к, за да стане кола.
Колега, карам втора е90 поред, отделно имам и джип, който е над посочените 20к.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:dextuar написа:BaDxBoY написа:Тука пишат само 3-4 човека, които общо взето само се чудят как да се правят на интересни.. Кви старт стоп бутони, километри х3. Съобразявайте се малко бе хора.
Нормално е след като е 10 000лв колата да има забележки.
Отделно ми изглежда, че е регистрирана.
Отива се на място, гледа се с едно на ум, пазари се с търговеца и ако се разберат я взима колата.
Ако е много скъпо хейтвате, ако е много евтино пак хейтвате.....
Страница-две назад, някой ми обяснава, как колите от Италия нямали история и незнам си какво. Разрових се специално да открия историята на моята кола, платих си и очудващо открих история до 11.2014 год с километри, всяка смяна на масло и всяко ремонтче. Същия някой ми казва, как колата ми била с ДПФ на капут или прочие, че и даже беше админ на форума. Даже незнам закакво си правя труда да ви развалям цирка.
Като хейтвате по колите, поне пишете истини.
Колега, без лоши чувства, ама карай си е46-цата и като не са ти ясни цените и поддръжката на 90-ките не ги говори тези неща, че с проблемите си тая кола за 10к може много бързо да стане 20к, за да стане кола.
Колега, карам втора е90 поред, отделно имам и джип, който е над посочените 20к.
Еми тогава много добре знаеш цената по ремонтите на тези коли, отделно този двигател също не е от най-безпроблемните, а за 10к някак имам чувството, че точно този няма да е от най-запазените

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Искаш ли да си поговорим малко истини ? Щото тука само пишете тъпотий, без да сте и грам запознати. Предишното ми купе 177 коня, се чуваше една от веригите, съответно реших да я сменя.
Тука четох теми, глупости на търкалета и приказки от 1001 нощи за този ремонт и си приготвих 2000лв. В крайна сметка ми взеха 800 лв за всичко и колата замърка.
На личната ми е90ка и смених почти всички консумативи (свещи,термостати,водна помпа,съединител,спирачки и каквото може да се счупи в бъдещето) за всичко се вместих с 600 лв Единствено за демферната шайба дадох 700лв, така че тя е може би скъпа на този модел (има разбира се и по-евтини марки)
Сега правих скорости на е53 4.4. Писах за повече информация в подфорума, казаха ми да си приготвя 1500 лв. Е в крайна сметка ми взеха 300 лв.
Досега умувах, какви ремонти трябва да правя, за да ми стъпи на 20к тази 325ца.
Каква е гаранцията, че като купиш скъпата кола, няма да е същата ситуация ?
Преди месец избирах кола на роднина, беше най-скъпата на пазара и беше в най-лаша състояние от останалите.
Тука четох теми, глупости на търкалета и приказки от 1001 нощи за този ремонт и си приготвих 2000лв. В крайна сметка ми взеха 800 лв за всичко и колата замърка.
На личната ми е90ка и смених почти всички консумативи (свещи,термостати,водна помпа,съединител,спирачки и каквото може да се счупи в бъдещето) за всичко се вместих с 600 лв Единствено за демферната шайба дадох 700лв, така че тя е може би скъпа на този модел (има разбира се и по-евтини марки)
Сега правих скорости на е53 4.4. Писах за повече информация в подфорума, казаха ми да си приготвя 1500 лв. Е в крайна сметка ми взеха 300 лв.
Досега умувах, какви ремонти трябва да правя, за да ми стъпи на 20к тази 325ца.
Каква е гаранцията, че като купиш скъпата кола, няма да е същата ситуация ?
Преди месец избирах кола на роднина, беше най-скъпата на пазара и беше в най-лаша състояние от останалите.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може ли да се провери по този ВИН WBAVA71010VC20163 историята на тази кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4s7vhw
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Единственото нещо, което мога да кажа, е да ми препоръчаш твоя майстор и откъде си купуваш частите
Ето ти една проста сметка от вчера при мен: голям термостат ОЕМ(161.44) + малък термостат ОЕМ(63.94) + BMW антифриз(3 х 22.50) + минимум 60лв за труд и какво стана - 351.98
Та к'во каза за термостатите? Явно всеки от нас разбира думата "поддръжка" по различен начин.

Ето ти една проста сметка от вчера при мен: голям термостат ОЕМ(161.44) + малък термостат ОЕМ(63.94) + BMW антифриз(3 х 22.50) + минимум 60лв за труд и какво стана - 351.98
Та к'во каза за термостатите? Явно всеки от нас разбира думата "поддръжка" по различен начин.
BaDxBoY написа:На личната ми е90ка и смених почти всички консумативи (свещи,термостати,водна помпа,съединител,спирачки и каквото може да се счупи в бъдещето) за всичко се вместих с 600 лв
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Що се занимаваш?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Няма смисъл да се обеснява, колегата си няма идея дори, че на N52-ката соленоидите и водната помпа са за кофата на тия километри, които само те ще му надхвърлят годишната поддръжка, като за добър ден след продажбата. Просто е хубаво човек да знае какво да очаква и точно тука да не се лъжем. Ноо така де, ходи се, гледа се и се пазари 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:Искаш ли да си поговорим малко истини ? Щото тука само пишете тъпотий, без да сте и грам запознати. Предишното ми купе 177 коня, се чуваше една от веригите, съответно реших да я сменя.
Тука четох теми, глупости на търкалета и приказки от 1001 нощи за този ремонт и си приготвих 2000лв. В крайна сметка ми взеха 800 лв за всичко и колата замърка.
На личната ми е90ка и смених почти всички консумативи (свещи,термостати,водна помпа,съединител,спирачки и каквото може да се счупи в бъдещето) за всичко се вместих с 600 лв Единствено за демферната шайба дадох 700лв, така че тя е може би скъпа на този модел (има разбира се и по-евтини марки)
Сега правих скорости на е53 4.4. Писах за повече информация в подфорума, казаха ми да си приготвя 1500 лв. Е в крайна сметка ми взеха 300 лв.
Досега умувах, какви ремонти трябва да правя, за да ми стъпи на 20к тази 325ца.
Каква е гаранцията, че като купиш скъпата кола, няма да е същата ситуация ?
Преди месец избирах кола на роднина, беше най-скъпата на пазара и беше в най-лаша състояние от останалите.
Незнам от къде пазаруваш обаче със сигурност на 325/330 за тези пари ще си купиш (ако говорим за качество най-близко до "оригинални" части) само водната помпа ,термостата и антифриза....за спирачки ,свещи,бубини,съединител май не останаха...
Иначе факт - най-скъпото ,не е задължително да е най-хубавото ,съгласен с теб,НО ако има информация насреща и всичко може да се докаже - то определено,особено за 325/330/335 - че те ако се почнат да се чупят ,дизелите направо са песен..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани