Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2017, 7:28

ShoxXx написа:Всичко друго е игра на котка и мишка с полицаите дали ще се заядат или не.
Добре си го обобщил. И аз съм на твоето мнение, но гледай, че колегите карат по 3 години на габарит + ХАЛОГЕНИ /явно доста колеги съм припсувал наум :mhihi:/
Btw: Някой ще обясни ли смисъла да се кара през деня на фарове за мъгла, без да има мъгла, винаги съм се чудел защо се прави :dunno:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ShoxXx » 17 Апр 2017, 10:12

Може би някои искат да си пазят ксеноните и рефлекторите да не светят през деня, а само на габарит не върви, щото така пък съвсем не минава номера.

Аз съм карал лично само на халоген през деня като имах една Alfa Romeo GT, само че там халогена беше в самия фар и никой не може да ти каже дори на къси или халогени караш. Има Пежа, Фиати такива с халогена горе, Мерцедеси има с халогена във фара и други модели де. А има и нови Шкоди например, на които дневните светлини са им в халогените като отделна крушка. Тук пък е другия минус, че заводско са си там, ама полицаите като не знае и си те спират редовно, че караш на халогени и има обяснения.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2017, 10:18

ShoxXx написа:Може би някои искат да си пазят ксеноните и рефлекторите да не светят през деня, а само на габарит не върви, щото така пък съвсем не минава номера.

Ето тук идва схемата с дългите на %, които за Е90 преди фейса се водят баш дневни светлини. То е ясно, че го правят от гъзария, просто не разбирам кое е гъзарското да караш с фарове за мъгла, когато такава няма. За ангелските очи е ясно, яко е, характерно е за марката/ не че не съм виждал и извращения като ангелски на Голф/, но за халогените не го разбирам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 17 Апр 2017, 10:56

Това, с дългите е голяма простотия....много от въпросните заслепяват, дори през деня, да не говорим, когато започне да се стъмва и още си ги държат....с халогените е подобна история, освен това има шанс да ти дръпнат 50лв и 6 точки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2017, 11:18

Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 17 Апр 2017, 12:24

dextuar написа:Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.

Първо - как ме определи като гъзар не ми е ясно?Второ - мразя някой да кара на халогени вечерта,през деня светят достатъчно ниско както са заложени фабрично,без да са вдигани нагоре - няма как да ти пречат през деня!Трето - дългите на процент (ако не е най-ниския) заслепят и в ярко слънце - в голяма грешка си,че не пречат ..
На последно място - в закона за дневните светлини е такава мъгла,че никой незнае кое какво е и за какво е,на много нови модели именно халогените са дневни светлини.
А да пускам ксенон по 20пъти ма ден - кат ли ще ми купува крушките?Този малоумен закон е поредната простотия..

А да led oem daylights - които са на решетките при халогена светят отвратително силно особено вечер както на много от новите модели коли..та гъзарията Не е определение за всички,какво да кажем за тарикатите ношем на ангелски и габарит само илингабарит и халогени при др марки - те това е отвратително,а за задните за мъгла нон стоп?


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 17 Апр 2017, 12:31

Колеги от време на време ми записва следната грешка. Не се появява консистентно и постоянно. Дали става дума само за "загуба на сигнал" или да търся/очаквам някакъв по-сериозен проблем?

CamshaftSensorError.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2017, 13:11

Gqbriel написа:
dextuar написа:Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.

Първо - как ме определи като гъзар не ми е ясно?Второ - мразя някой да кара на халогени вечерта,през деня светят достатъчно ниско както са заложени фабрично,без да са вдигани нагоре - няма как да ти пречат през деня!Трето - дългите на процент (ако не е най-ниския) заслепят и в ярко слънце - в голяма грешка си,че не пречат ..
На последно място - в закона за дневните светлини е такава мъгла,че никой незнае кое какво е и за какво е,на много нови модели именно халогените са дневни светлини.
А да пускам ксенон по 20пъти ма ден - кат ли ще ми купува крушките?Този малоумен закон е поредната простотия..

А да led oem daylights - които са на решетките при халогена светят отвратително силно особено вечер както на много от новите модели коли..та гъзарията Не е определение за всички,какво да кажем за тарикатите ношем на ангелски и габарит само илингабарит и халогени при др марки - те това е отвратително,а за задните за мъгла нон стоп?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Е аз да не съм казал, че е точно към тебе, chill :bchug: Това за първото.

Второ - бая народ вече сложиха ксенон на мястото на халогеновата крушка, дори и във форума има пуснати теми, сещаш се как свети и през деня заслепява!!!

Трето - как определени, че ги държа в голям процент, че да съм в грешка, слагат се на най-ниския процент и грешка няма ;)

Закона въобще не е простотия - аз като млад шофьор, който от както съм с книжка (2010г) си мисля, че закона действа, винаги ми е било по-лесно да разбера дали една кола е в движение или е спряла само по това дали нещо свети, смисъл закона за мен си е ОК и от тези светлини има полза.

А да добавим тарикатите, които карат на къси, дълги и фарове за мъгла едновременно, без значение вечер или ден? Да добавим и тея с нерегулираните фарове и с ксеноновите крушки на рефлекторни фарове?
Нали не обсъждаме всяка глупост на пътя, която засичаме?
Просто ми е любопитно защо не караш само на габарит, а пускаш и халогените? Каква е ползата от тях за през деня освен визуалната?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_Bear » 17 Апр 2017, 14:50

Здравейте!
Някой има ли представа, дали на DPF филтрите има маркирана дата на производство. Защото на моя едното силно прилича на дата, но дали е така? От друга страна виждам силно корозирал болт, който не ми се вярва да е на 4-5 години... ?!

Изображение
Изображение

Друг въпрос е защо не мога да кача тези две снимки по нормалния начин, а се налага да ги качвам на друг сървър? Намалих ги доста и пак не става. :(
Последна промяна The_Bear на 17 Апр 2017, 15:07, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 17 Апр 2017, 15:02

dextuar написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.

Първо - как ме определи като гъзар не ми е ясно?Второ - мразя някой да кара на халогени вечерта,през деня светят достатъчно ниско както са заложени фабрично,без да са вдигани нагоре - няма как да ти пречат през деня!Трето - дългите на процент (ако не е най-ниския) заслепят и в ярко слънце - в голяма грешка си,че не пречат ..
На последно място - в закона за дневните светлини е такава мъгла,че никой незнае кое какво е и за какво е,на много нови модели именно халогените са дневни светлини.
А да пускам ксенон по 20пъти ма ден - кат ли ще ми купува крушките?Този малоумен закон е поредната простотия..

А да led oem daylights - които са на решетките при халогена светят отвратително силно особено вечер както на много от новите модели коли..та гъзарията Не е определение за всички,какво да кажем за тарикатите ношем на ангелски и габарит само илингабарит и халогени при др марки - те това е отвратително,а за задните за мъгла нон стоп?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Е аз да не съм казал, че е точно към тебе, chill :bchug: Това за първото.

Второ - бая народ вече сложиха ксенон на мястото на халогеновата крушка, дори и във форума има пуснати теми, сещаш се как свети и през деня заслепява!!!

Трето - как определени, че ги държа в голям процент, че да съм в грешка, слагат се на най-ниския процент и грешка няма ;)

Закона въобще не е простотия - аз като млад шофьор, който от както съм с книжка (2010г) си мисля, че закона действа, винаги ми е било по-лесно да разбера дали една кола е в движение или е спряла само по това дали нещо свети, смисъл закона за мен си е ОК и от тези светлини има полза.

А да добавим тарикатите, които карат на къси, дълги и фарове за мъгла едновременно, без значение вечер или ден? Да добавим и тея с нерегулираните фарове и с ксеноновите крушки?
Не обсъждаваме всяка глупост на пътя, която засичаме, просто питам защо не караш само на габарит, а пускаш и халогените?

Защото не съм инвестирал в фрм2 ;) за да увелича интензитета им - само заради това,но аз съм и с мигачи на % и може би и това е причина да нямам проблем досега - те се виждат определено.А халогена е - реално не соазвам законовите лумени или там квото е ,но с халогените да,ако искат да се заядат ще го направят - явно не привличам внимание толкова..а нямам и тъмни стъкла,отзад 2 столчета и някой друг стикер :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ShoxXx » 17 Апр 2017, 19:52

FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 17 Апр 2017, 20:11

ShoxXx написа:FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.

Това не вярвам,че си прав защото има преди лци с фрм2 и в нетодат,трц се променя волтажа,а дали ще светят като при Лци е друг въпрос..


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2017, 20:13

Gqbriel написа:
ShoxXx написа:FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.

Това не вярвам,че си прав защото има преди лци с фрм2 и в нетодат,трц се променя волтажа,а дали ще светят като при Лци е друг въпрос..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ринга е устроен по-друг начин, няма да светят достатъчно за ДРЛ, дори ФРМ3 да сложиш...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 17 Апр 2017, 20:38

dextuar написа:
Gqbriel написа:
ShoxXx написа:FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.

Това не вярвам,че си прав защото има преди лци с фрм2 и в нетодат,трц се променя волтажа,а дали ще светят като при Лци е друг въпрос..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ринга е устроен по-друг начин, няма да светят достатъчно за ДРЛ, дори ФРМ3 да сложиш...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Вадите думи с ченгел от устата ми :) не съм казал,че ще светят за дрл а ще е по-силно,че няма да е като на купета и на лци е факт


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ShoxXx » 17 Апр 2017, 21:51

Тоя FRM2 според теб прави чудеса и вади от 12 волта крушка с определени ватове повече мощност ли?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook