Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Добре си го обобщил. И аз съм на твоето мнение, но гледай, че колегите карат по 3 години на габарит + ХАЛОГЕНИ /явно доста колеги съм припсувал наумShoxXx написа:Всичко друго е игра на котка и мишка с полицаите дали ще се заядат или не.

Btw: Някой ще обясни ли смисъла да се кара през деня на фарове за мъгла, без да има мъгла, винаги съм се чудел защо се прави

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Бързи въпроси и отговори
Може би някои искат да си пазят ксеноните и рефлекторите да не светят през деня, а само на габарит не върви, щото така пък съвсем не минава номера.
Аз съм карал лично само на халоген през деня като имах една Alfa Romeo GT, само че там халогена беше в самия фар и никой не може да ти каже дори на къси или халогени караш. Има Пежа, Фиати такива с халогена горе, Мерцедеси има с халогена във фара и други модели де. А има и нови Шкоди например, на които дневните светлини са им в халогените като отделна крушка. Тук пък е другия минус, че заводско са си там, ама полицаите като не знае и си те спират редовно, че караш на халогени и има обяснения.
Аз съм карал лично само на халоген през деня като имах една Alfa Romeo GT, само че там халогена беше в самия фар и никой не може да ти каже дори на къси или халогени караш. Има Пежа, Фиати такива с халогена горе, Мерцедеси има с халогена във фара и други модели де. А има и нови Шкоди например, на които дневните светлини са им в халогените като отделна крушка. Тук пък е другия минус, че заводско са си там, ама полицаите като не знае и си те спират редовно, че караш на халогени и има обяснения.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
ShoxXx написа:Може би някои искат да си пазят ксеноните и рефлекторите да не светят през деня, а само на габарит не върви, щото така пък съвсем не минава номера.
Ето тук идва схемата с дългите на %, които за Е90 преди фейса се водят баш дневни светлини. То е ясно, че го правят от гъзария, просто не разбирам кое е гъзарското да караш с фарове за мъгла, когато такава няма. За ангелските очи е ясно, яко е, характерно е за марката/ не че не съм виждал и извращения като ангелски на Голф/, но за халогените не го разбирам.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Това, с дългите е голяма простотия....много от въпросните заслепяват, дори през деня, да не говорим, когато започне да се стъмва и още си ги държат....с халогените е подобна история, освен това има шанс да ти дръпнат 50лв и 6 точки.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.
Първо - как ме определи като гъзар не ми е ясно?Второ - мразя някой да кара на халогени вечерта,през деня светят достатъчно ниско както са заложени фабрично,без да са вдигани нагоре - няма как да ти пречат през деня!Трето - дългите на процент (ако не е най-ниския) заслепят и в ярко слънце - в голяма грешка си,че не пречат ..
На последно място - в закона за дневните светлини е такава мъгла,че никой незнае кое какво е и за какво е,на много нови модели именно халогените са дневни светлини.
А да пускам ксенон по 20пъти ма ден - кат ли ще ми купува крушките?Този малоумен закон е поредната простотия..
А да led oem daylights - които са на решетките при халогена светят отвратително силно особено вечер както на много от новите модели коли..та гъзарията Не е определение за всички,какво да кажем за тарикатите ношем на ангелски и габарит само илингабарит и халогени при др марки - те това е отвратително,а за задните за мъгла нон стоп?
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги от време на време ми записва следната грешка. Не се появява консистентно и постоянно. Дали става дума само за "загуба на сигнал" или да търся/очаквам някакъв по-сериозен проблем?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:dextuar написа:Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.
Първо - как ме определи като гъзар не ми е ясно?Второ - мразя някой да кара на халогени вечерта,през деня светят достатъчно ниско както са заложени фабрично,без да са вдигани нагоре - няма как да ти пречат през деня!Трето - дългите на процент (ако не е най-ниския) заслепят и в ярко слънце - в голяма грешка си,че не пречат ..
На последно място - в закона за дневните светлини е такава мъгла,че никой незнае кое какво е и за какво е,на много нови модели именно халогените са дневни светлини.
А да пускам ксенон по 20пъти ма ден - кат ли ще ми купува крушките?Този малоумен закон е поредната простотия..
А да led oem daylights - които са на решетките при халогена светят отвратително силно особено вечер както на много от новите модели коли..та гъзарията Не е определение за всички,какво да кажем за тарикатите ношем на ангелски и габарит само илингабарит и халогени при др марки - те това е отвратително,а за задните за мъгла нон стоп?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Е аз да не съм казал, че е точно към тебе, chill

Второ - бая народ вече сложиха ксенон на мястото на халогеновата крушка, дори и във форума има пуснати теми, сещаш се как свети и през деня заслепява!!!
Трето - как определени, че ги държа в голям процент, че да съм в грешка, слагат се на най-ниския процент и грешка няма

Закона въобще не е простотия - аз като млад шофьор, който от както съм с книжка (2010г) си мисля, че закона действа, винаги ми е било по-лесно да разбера дали една кола е в движение или е спряла само по това дали нещо свети, смисъл закона за мен си е ОК и от тези светлини има полза.
А да добавим тарикатите, които карат на къси, дълги и фарове за мъгла едновременно, без значение вечер или ден? Да добавим и тея с нерегулираните фарове и с ксеноновите крушки на рефлекторни фарове?
Нали не обсъждаме всяка глупост на пътя, която засичаме?
Просто ми е любопитно защо не караш само на габарит, а пускаш и халогените? Каква е ползата от тях за през деня освен визуалната?
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!
Някой има ли представа, дали на DPF филтрите има маркирана дата на производство. Защото на моя едното силно прилича на дата, но дали е така? От друга страна виждам силно корозирал болт, който не ми се вярва да е на 4-5 години... ?!


Друг въпрос е защо не мога да кача тези две снимки по нормалния начин, а се налага да ги качвам на друг сървър? Намалих ги доста и пак не става.
Някой има ли представа, дали на DPF филтрите има маркирана дата на производство. Защото на моя едното силно прилича на дата, но дали е така? От друга страна виждам силно корозирал болт, който не ми се вярва да е на 4-5 години... ?!


Друг въпрос е защо не мога да кача тези две снимки по нормалния начин, а се налага да ги качвам на друг сървър? Намалих ги доста и пак не става.

Последна промяна The_Bear на 17 Апр 2017, 15:07, променена общо 1 път
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Gqbriel написа:dextuar написа:Това с дългите няма как да е вярно, пак ти казвам, БМВ са ги дали като официална възможност за дневни светлини, а те са спрямо някакъв стандарт. Много зависи как са кодирани, но ти гарантирам, че моите дневни на процент по никакъв начин не могат да те заслепят. А че изглежда грозно, ми да, така е.
Първо - как ме определи като гъзар не ми е ясно?Второ - мразя някой да кара на халогени вечерта,през деня светят достатъчно ниско както са заложени фабрично,без да са вдигани нагоре - няма как да ти пречат през деня!Трето - дългите на процент (ако не е най-ниския) заслепят и в ярко слънце - в голяма грешка си,че не пречат ..
На последно място - в закона за дневните светлини е такава мъгла,че никой незнае кое какво е и за какво е,на много нови модели именно халогените са дневни светлини.
А да пускам ксенон по 20пъти ма ден - кат ли ще ми купува крушките?Този малоумен закон е поредната простотия..
А да led oem daylights - които са на решетките при халогена светят отвратително силно особено вечер както на много от новите модели коли..та гъзарията Не е определение за всички,какво да кажем за тарикатите ношем на ангелски и габарит само илингабарит и халогени при др марки - те това е отвратително,а за задните за мъгла нон стоп?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Е аз да не съм казал, че е точно към тебе, chillТова за първото.
Второ - бая народ вече сложиха ксенон на мястото на халогеновата крушка, дори и във форума има пуснати теми, сещаш се как свети и през деня заслепява!!!
Трето - как определени, че ги държа в голям процент, че да съм в грешка, слагат се на най-ниския процент и грешка няма![]()
Закона въобще не е простотия - аз като млад шофьор, който от както съм с книжка (2010г) си мисля, че закона действа, винаги ми е било по-лесно да разбера дали една кола е в движение или е спряла само по това дали нещо свети, смисъл закона за мен си е ОК и от тези светлини има полза.
А да добавим тарикатите, които карат на къси, дълги и фарове за мъгла едновременно, без значение вечер или ден? Да добавим и тея с нерегулираните фарове и с ксеноновите крушки?
Не обсъждаваме всяка глупост на пътя, която засичаме, просто питам защо не караш само на габарит, а пускаш и халогените?
Защото не съм инвестирал в фрм2


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Бързи въпроси и отговори
ShoxXx написа:FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.
Това не вярвам,че си прав защото има преди лци с фрм2 и в нетодат,трц се променя волтажа,а дали ще светят като при Лци е друг въпрос..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Ринга е устроен по-друг начин, няма да светят достатъчно за ДРЛ, дори ФРМ3 да сложиш...Gqbriel написа:ShoxXx написа:FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.
Това не вярвам,че си прав защото има преди лци с фрм2 и в нетодат,трц се променя волтажа,а дали ще светят като при Лци е друг въпрос..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Ринга е устроен по-друг начин, няма да светят достатъчно за ДРЛ, дори ФРМ3 да сложиш...Gqbriel написа:ShoxXx написа:FRM 2 няма да увеличи интензитета на ангелските очи преди LCI. Принципа на светене е коренно различен. Дори и мощна LED крушка да се сложи пак няма да доближи силата на светене на LCI AE.
Това не вярвам,че си прав защото има преди лци с фрм2 и в нетодат,трц се променя волтажа,а дали ще светят като при Лци е друг въпрос..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Вадите думи с ченгел от устата ми

Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Тоя FRM2 според теб прави чудеса и вади от 12 волта крушка с определени ватове повече мощност ли?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани