Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Вичка, добре дошъл в клуба на Е9х
Мерси... Винаги са ми харесвали...

Хубави коли, но е наистина важно да знаеш, какво търсиш... не съм го казвал, но ще повторя

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А често Вичо, със здраве да и подаваш
Дай повече инфо за мотора, кутията ала бала ?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:
Колега, погледни само бутона колко е изтрит...
Виж снимката с шофьорската седалка. Уплътнението на вратата е изгризано, страницата към вратата на седалката е шита супер некадърно с крив шев и плата е нов. Аз мисля, че става въпрос за над 500 000
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Ауди - висок клас.. сака си пръча.. но наистина е неотличима от нова вътре... и има много добър звук ;-)
Но за тез пари - s4 и то читаво..
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
Тая Б7-ца я гледах и във форума. Това е безумна цена, независимо колко е вкарано и какви екстри има. За 16-17к се купува S4 от същото поколение, а за 25к може да се вземе Б8 със s-line, почти всички екстри и на поносими километри.
vvasilev1 написа:dextuar написа:
Колега, погледни само бутона колко е изтрит...
Виж снимката с шофьорската седалка. Уплътнението на вратата е изгризано, страницата към вратата на седалката е шита супер некадърно с крив шев и плата е нов. Аз мисля, че става въпрос за над 500 000
И волана е шит.
В интерес на истината, и на моята малка част от уплътнението на вратата е съвсем леко прегризано, но колата със сигурност не е милионник. Когато търсех да купувам, нямаше нито едно Е90 с напълно здраво уплътнение на шофьорската врата.
Последна промяна exc на 18 Авг 2017, 7:05, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:Bexim написа:Ауди - висок клас.. сака си пръча.. но наистина е неотличима от нова вътре... и има много добър звук ;-)
Но за тез пари - s4 и то читаво..
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
Тая Б7-ца я гледах и във форума. Това е безумна цена, независимо колко е вкарано и какви екстри има. За 16-17к се купува S4 от същото поколение, а за 25к може да се вземе Б8 със s-line, почти всички екстри и на поносими километри.vvasilev1 написа:dextuar написа:
Колега, погледни само бутона колко е изтрит...
Виж снимката с шофьорската седалка. Уплътнението на вратата е изгризано, страницата към вратата на седалката е шита супер некадърно с крив шев и плата е нов. Аз мисля, че става въпрос за над 500 000
И волана е шит.
В интерес на истината, и на моята малка част от уплътнението на вратата е съвсем леко прегризано, но колата със сигурност не е милионник. Когато търсех да купувам, нямаше нито едно Е90 със напълно здраво уплътнение на шофьорската врата.
Моето си беше здраво, но зимата му еб*х майката като бях мил на автомивка и не бях подсушил, така че не е нужно да е милионник. Мислех да го сменя, но ново май е към 200 лева, питах един моргаджия и ми каза 100лв и се отказах

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Както говорихме такива неща като уплътнение, състояние на седалка/волан/ск. лост не трябва да се приемат винаги за меродавни.
НО от друга страна когато всичко е на куп картинката е ясна
В слуая всичко е леш от седалка, през волан и уплътнения до бутона. Даже продавача е решил да снима и мътният фар 
Малко ми е болна тема и реших да вкарам малко омраза. Но тия моргаджии нещо много са си повярвали с някои части за тия е90-ки, просто не е реално искат 50% от цена ако си вземеш нова частта, това е безумие.
НО от друга страна когато всичко е на куп картинката е ясна


dextuar написа:Мислех да го сменя, но ново май е към 200 лева, питах един моргаджия и ми каза 100лв и се отказах

Малко ми е болна тема и реших да вкарам малко омраза. Но тия моргаджии нещо много са си повярвали с някои части за тия е90-ки, просто не е реално искат 50% от цена ако си вземеш нова частта, това е безумие.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:dextuar написа:Мислех да го сменя, но ново май е към 200 лева, питах един моргаджия и ми каза 100лв и се отказах![]()
Малко ми е болна тема и реших да вкарам малко омраза. Но тия моргаджии нещо много са си повярвали с някои части за тия е90-ки, просто не е реално искат 50% от цена ако си вземеш нова частта, това е безумие.

То понякога се замислям дали не е по-добре да си купиш с няколко приятеля от тия най-евтините дрънгели, които ги постват от време на време тук кандидат колегите купувачи и да си го ползваш за части

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
здравейте,
за 20-25к дали може да се намери читава 330 xdrive автоматик?
в бг ли да търся или внос?
за 20-25к дали може да се намери читава 330 xdrive автоматик?
в бг ли да търся или внос?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всичко им е супер на фейс купетата - освен предницата - отвратителна ми е...за тези пари Без спортния салон...въобще не ме радва.После тази кожа с този цвят на живо съм убеден,че ще е мръсна на поразия - доста е тегаво с подобни цветове,защото иска ежеседмични грижи и наистина добри препарати..аз бих гледал 3.0i преди фейс за тези пари
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бензин не бих си купил, много тегава ми се струва поддръжката по това, което чета във форума. Харесах я тази точно заради фейслифт мотора, хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя
Но салона и мен не ме кефи и мисля, че много ще се цапа. Мерси за мнението все пак 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Бензин не бих си купил, много тегава ми се струва поддръжката по това, което чета във форума. Харесах я тази точно заради фейслифт мотора, хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправяНо салона и мен не ме кефи и мисля, че много ще се цапа. Мерси за мнението все пак
Това,че почти никой не сменя вериги на 2.5/3.0 не значи,че е евтина поддръжката..ако трябва да сравним н52 и н57 със сигурност везните,ще са в полза на н52..
Веригите трябва да се сменят на тея дизели и с труда не е много евтино,после идва ДПФ,дюзакис,дебитомера,демпферната шайба - до тук нишо евтино

Реално защо не таргетираш Ф серия малко по нататък,според мен е по-добрия вариянт ако искаш нещо "по-ново"..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Бензин не бих си купил, много тегава ми се струва поддръжката по това, което чета във форума. Харесах я тази точно заради фейслифт мотора, хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправяНо салона и мен не ме кефи и мисля, че много ще се цапа. Мерси за мнението все пак
Много четеш форума - за това така ти се трува

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя![]()
явно четем на различни места...
дюзите са различни и турбото

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ти за кое четеш М57 или Н57, защото аз говоря за Н?vicho написа:dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя![]()
явно четем на различни места...
дюзите са различни и турбото
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани