Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги , искам да си взема Е90 бензин кой двигател да взема за да нямам проблеми? Досега съм карал Е46 М43ТУ?
Колата ще се кара предимно градско по около 20000км на година. Препоръчайте мотор.
Колата ще се кара предимно градско по около 20000км на година. Препоръчайте мотор.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:320д 163 коня
Адаш на бензин ли ще го карам това 320D

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ilia1984 написа:bai_ILIA написа:320д 163 коня
Адаш на бензин ли ще го карам това 320D
Няма здраво бензиново Е90, затова колегата ти е препоръчал нещо което само ще караш, а не да се чудиш как да го ремонтираш


- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Няма здраво бензиново Е90, затова колегата ти е препоръчал нещо което само ще караш, а не да се чудиш как да го ремонтираш
До там ли я докарахме? Поне един двигател горе долу да става ? Искам да си взема нещо бензиново

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ilia1984 написа:vld написа:Няма здраво бензиново Е90, затова колегата ти е препоръчал нещо което само ще караш, а не да се чудиш как да го ремонтираш
До там ли я докарахме? Поне един двигател горе долу да става ? Искам да си взема нещо бензиново
Само N54/N55 си заслужава от бензиновите...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ще се видиш у чудо с тоя дрънгулник.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bmw_kabriofen написа:https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-330-d-dpf-cabrio-aut-m-paket-bi-xenon-leder-nav-diesel-schwarz-ae32daee-8ebb-4d1c-810a-cfc0efd5c51b
Може ли мнение за този автомобил, имам познат ,който живее близо в района и мога да го изпратя уикенда да я погледне.
Ще се радвам на всеки, който окаже помощ
Лично мисля, че 38 000 лв са една чудесна първа вноска за чисто ново кабрио от БМВ, а не за близо 10 годишно такова...
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Dextuar написа:ilia1984 написа:vld написа:Няма здраво бензиново Е90, затова колегата ти е препоръчал нещо което само ще караш, а не да се чудиш как да го ремонтираш
До там ли я докарахме? Поне един двигател горе долу да става ? Искам да си взема нещо бензиново
Само N54/N55 си заслужава от бензиновите...
Шегуваш се нали? Тези двата са бездънна яма за пари. По скоро са силово насочени за тунинг отколкото да са надеждни двигатели.
Здраво бензиново Е90 само N52, най добре да е под 150 000 км., Мотора кара до към 220-250к км. без харчове на масло и проблеми. После се почва. Затова колегите ти казаха, че здраво няма защото вече такива мотори под 200к особено в БГ няма.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз съм забелязал една странна тенденция бивши собственици на N52 да го плюят здраво, но ако им прочетеш стари мнения, ще видиш как обясняват колко е добър и как не пипал маслото. Не знам, аз не бих си взел и шансът да намериш кола на реални 150к... По-добре N55...DigitalExile написа:Dextuar написа:ilia1984 написа:vld написа:Няма здраво бензиново Е90, затова колегата ти е препоръчал нещо което само ще караш, а не да се чудиш как да го ремонтираш
До там ли я докарахме? Поне един двигател горе долу да става ? Искам да си взема нещо бензиново
Само N54/N55 си заслужава от бензиновите...
Шегуваш се нали? Тези двата са бездънна яма за пари. По скоро са силово насочени за тунинг отколкото да са надеждни двигатели.
Здраво бензиново Е90 само N52, най добре да е под 150 000 км., Мотора кара до към 220-250к км. без харчове на масло и проблеми. После се почва. Затова колегите ти казаха, че здраво няма защото вече такива мотори под 200к особено в БГ няма.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами не е по добре. А N52 до макс 300к км. без проблеми и то при хубаво масло и правилна поддръжка, защо го плюят според теб?
Колко такива коли са останали на под 200к. Ако са 10% ще е добре.
Виж обаче N54 с изкарала дюза над 100-120к км не съществува.
Колко такива коли са останали на под 200к. Ако са 10% ще е добре.
Виж обаче N54 с изкарала дюза над 100-120к км не съществува.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
DigitalExile написа:Ами не е по добре. А N52 до макс 300к км. без проблеми и то при хубаво масло и правилна поддръжка, защо го плюят според теб?
Колко такива коли са останали на под 200к. Ако са 10% ще е добре.
Виж обаче N54 с изкарала дюза над 100-120к км не съществува.
И това е вярно, по скоро големите турбо бензини са си само за фенщина, съботно неделна кола и прочие.
И те не стават за ежадневна кола, освен ако не си финансов мазохист или и аз не знам.

- bmw_kabriofen
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.06.2019
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
pampo написа:bmw_kabriofen написа:https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-330-d-dpf-cabrio-aut-m-paket-bi-xenon-leder-nav-diesel-schwarz-ae32daee-8ebb-4d1c-810a-cfc0efd5c51b
Може ли мнение за този автомобил, имам познат ,който живее близо в района и мога да го изпратя уикенда да я погледне.
Ще се радвам на всеки, който окаже помощ
Лично мисля, че 38 000 лв са една чудесна първа вноска за чисто ново кабрио от БМВ, а не за близо 10 годишно такова...
Както още в първия пост казах, безмислено е да ме разубеждавате , искам такава кола и ще си взема такава кола, не се смятам за финансово дорасъл да си купя ново БМВ, такова мога да си позволя, такова ще си купя. Мнение никой не даде, утре отива да го гледа мой човек и всичко наред ли е събота ще летя да го пробвам и аз и да правим сделка
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Харчели масло, те щот дизелите са вечни, особено кат не им знаеш км и им туриш по една добавка да прочисти и после падне мотора 
Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.

Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Харчели масло, те щот дизелите са вечни, особено кат не им знаеш км и им туриш по една добавка да прочисти и после падне мотора
Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.
Така е само дето такъв дизел рядко се среща а бензин всичките са такива.
Покажи ми един дизел с разход на масло от 1л на 1000км. няма такъв защото още на 1л. на 2000км. ще строши мотора....
При всички дизели рахода на масло варира от 5.0 до 1л на 10 000км. харчи ли повече е за мотор.
При бензиновите ако харчи 1л. на първите 5000км се счита за СУПЕР


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани