Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 20 Юни 2019, 8:59

1 от 300 бройки в света... G-power... къде отиваш....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 20 Юни 2019, 9:19

Тия от G-power много грозни, стърчащи генерации слагат... :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 20 Юни 2019, 10:04

whatdaf написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11559477726504850&slink=bbyr0m

Нещо за тази кола ?


Някой е прекалил със шмъркотиците :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.05.2019

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от danoff » 21 Юни 2019, 11:51

Здравейте отново, тази кола позната ли е във форума https://m.mobile.bg/details/11549887743126683 , също ако може едно мнение за този екземпляр https://m.mobile.bg/details/11558295466599792

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.06.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bmw_kabriofen » 21 Юни 2019, 12:05

IMG_20190621_113006.jpg
whatdaf написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11559477726504850&slink=bbyr0m

Нещо за тази кола ?

Първо здравейте, не съм нов, изчел съм всичко през последните три месеца във форума,но нямах нужда от регистрация до този момент.
Търся си кабрио БМВ като съм се спрял на тройка, но и 6-та серия също не бих отказал.
Гледах вчера въпросната обява, от месеци следя за тройка фейс кабрио с 245 коня мотора- проверил съм всички и врачанската синяс ръчните скорости, която се продаваше на 32 000 лв - беше трагедия просто- за маховик, километрите 260 000 през 2016г, после и софийската ,която се даде на 28 000, боядисан салон, гюрука бръмчеше странно, пак на 200+ хиляди км.
Пиша тез инеща ако някой от форума си продава фейс кабриото 3.0 245 коня да ми пише.
По темата за тази- успях да си открадна и няколко снимки въпреки ревностното пазене на собственика, дано успея да ги кача. Километрите за мое учудване и радост се оказаха реални, гюрука работи плавно и без шумове, закарахме я на автомивка на ОМВ и я държах 5 минути с водоструйката и не протече. По тавана на механизмите имаше следи от нещо бяла паста, собственика обясни, че гюрука е обслужен и имаше фактура за профилактика, но какво включва и той не знае, ще помоля някой колега ако има по запознат или работещ в БМВ да пише какво влиза в тази процедура. По рамата си излязоха всички екстри, няма разминаване. От Джи пауър има дино графика и документи за тунинга, както е посочил собственика, колата върви на гръм както казва Филип от Бричка, няма пушеци, звука също ми харесва супер яко, кейлеса бачка, има жълт лайт пакет на ксенона, но бял на дръжките на вратите и на плафона, пак въпрос има ли жълт ксенон с бял лайт пакет на дръжки и вътре ?
Салона е червен, като не е боядисван а само освежен от Фурничар Клиник, пак с документи, няма скъсано, трито, надуването бачка, само изпускането на облегалката става за 15-20 секунди, за разлика от страниците , те спадат за 5 секунди, това нормално ли е ?
Мотора е обслужен, пак видяхме документи и снимки. Питах защо е правен- собственика каза, че е по негово желание,защото веригите им били слаби и коленовия вал с лагерите - и тук нещо по въпроса, чел съм противоречиви мнения за коленовия вал с лагерите.
Ходовата част няма да тропне, обаче е супер твърда возия, колко е скъпо това М окачване за поддръжка и има ли нещо неоригинално като части или е само БМВ и дране на живо?
Цената от която не пожела да свали надолу беше 37 500, като задължително я иска да я прехвърлим на реалната стойност ако се стигне до продажба, колко ще платя на нотариус ако се стигне до сделка ?
Черпя бири всички споделили мнение и отговори по мойте въпроси. Дано се опознаем съвсем скоро на живо с бъдещата ми придобивка
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 26.10.2012
Кара: 3.0i
Мечтае да кара: 335i
Детайли за колата: Кола

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Heat » 21 Юни 2019, 12:47

Я му кажи да прати снимка на VIN номера, да се посмеем малко :)

https://www.mobile.bg/11557499545551414

За тия пари взимай ето тази с червен салон и не се занимавай със стари дизели.

Или дори още по-добре направо ходи да я пазариш за 40 000:

https://www.mobile.bg/11486551745882405

Как ще дадеш 38 000 за е92 дизел. Ти нямаш ли жена/баща да ти отвърти два шамара?

Само за колегата: Казваш, няма никаква разлика между двете. 1:1 :) Дай 5 разлики ляво-дясно:

П.П. Поне скапаните M3 букви, да не ги беше купил от Илиенци и да беше сложил един нивелир, като са ги лепили.

Изображение

G-Power предлагат ето този модул за Е92 330D, което е чисто и просто един ремап. Ако някой е дал 4000лв за ремап на дизелова кола и после иска да си ги избие, много мъка има по този свят.

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 27.12.2009
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от whatdaf » 22 Юни 2019, 14:52

Чак и регистрация си направи собственика, за да си рекламира колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2019

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от alecsei » 23 Юни 2019, 0:14

Здравейте колеги, новорегистриран съм във форума, но го чета от известно време.

От около месец гледам за е90/е92 и съм се спрял на бензинови мотори 320 или 325.

Какво ще кажете за този екземпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bd7rm8 Харесва ми цената, но ми прави впечатление, че колата се продава от октомври месец 2018 г. Някой би ли могъл да я провери по VIN номер: WBAWA71050JT26320, който го взех като бях на оглед на колата. На огледа се повозих и ми хареса, запазена изглеждаше, нямаше странни звуци през това време, но човека каза, че е втори собственик и е внасяна от Австрия колата и съответно се чудя дали километрите са наистина реални.

Също така гледах един друг доста читав и запазен швейцарски екземпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 8009992449 и беше изключително запазена и на живо, както и със сервизна история, само че за да се регистрира трябва да се заплати и еко такса и се чудех дали ще има още нещо за плащане заради това че е внос от Швейцария (не Европейска държава)? Така колата си стъпва на 14,500 лв. и не знам дали си заслужава такава цена. Бихте ли споделили мнението си и за нея, моля.

Благодаря! ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2019

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от alecsei » 23 Юни 2019, 0:14

Здравейте колеги, новорегистриран съм във форума, но го чета от известно време.

От около месец гледам за е90/е92 и съм се спрял на бензинови мотори 320 или 325.

Какво ще кажете за този екземпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bd7rm8 Харесва ми цената, но ми прави впечатление, че колата се продава от октомври месец 2018 г. Някой би ли могъл да я провери по VIN номер: WBAWA71050JT26320, който го взех като бях на оглед на колата. На огледа се повозих и ми хареса, запазена изглеждаше, нямаше странни звуци през това време, но човека каза, че е втори собственик и е внасяна от Австрия колата и съответно се чудя дали километрите са наистина реални.

Също така гледах един друг доста читав и запазен швейцарски екземпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 8009992449 и беше изключително запазена и на живо, както и със сервизна история, само че за да се регистрира трябва да се заплати и еко такса и се чудех дали ще има още нещо за плащане заради това че е внос от Швейцария (не Европейска държава)? Така колата си стъпва на 14,500 лв. и не знам дали си заслужава такава цена. Бихте ли споделили мнението си и за нея, моля.

Благодаря! ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 23 Юни 2019, 9:32

whatdaf написа:Чак и регистрация си направи собственика, за да си рекламира колата.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 23 Юни 2019, 9:35

bmw_kabriofen написа:
IMG_20190621_113006.jpg
whatdaf написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11559477726504850&slink=bbyr0m

Нещо за тази кола ?

Първо здравейте, не съм нов, изчел съм всичко през последните три месеца във форума,но нямах нужда от регистрация до този момент.
Търся си кабрио БМВ като съм се спрял на тройка, но и 6-та серия също не бих отказал.
Гледах вчера въпросната обява, от месеци следя за тройка фейс кабрио с 245 коня мотора- проверил съм всички и врачанската синяс ръчните скорости, която се продаваше на 32 000 лв - беше трагедия просто- за маховик, километрите 260 000 през 2016г, после и софийската ,която се даде на 28 000, боядисан салон, гюрука бръмчеше странно, пак на 200+ хиляди км.
Пиша тез инеща ако някой от форума си продава фейс кабриото 3.0 245 коня да ми пише.
По темата за тази- успях да си открадна и няколко снимки въпреки ревностното пазене на собственика, дано успея да ги кача. Километрите за мое учудване и радост се оказаха реални, гюрука работи плавно и без шумове, закарахме я на автомивка на ОМВ и я държах 5 минути с водоструйката и не протече. По тавана на механизмите имаше следи от нещо бяла паста, собственика обясни, че гюрука е обслужен и имаше фактура за профилактика, но какво включва и той не знае, ще помоля някой колега ако има по запознат или работещ в БМВ да пише какво влиза в тази процедура. По рамата си излязоха всички екстри, няма разминаване. От Джи пауър има дино графика и документи за тунинга, както е посочил собственика, колата върви на гръм както казва Филип от Бричка, няма пушеци, звука също ми харесва супер яко, кейлеса бачка, има жълт лайт пакет на ксенона, но бял на дръжките на вратите и на плафона, пак въпрос има ли жълт ксенон с бял лайт пакет на дръжки и вътре ?
Салона е червен, като не е боядисван а само освежен от Фурничар Клиник, пак с документи, няма скъсано, трито, надуването бачка, само изпускането на облегалката става за 15-20 секунди, за разлика от страниците , те спадат за 5 секунди, това нормално ли е ?
Мотора е обслужен, пак видяхме документи и снимки. Питах защо е правен- собственика каза, че е по негово желание,защото веригите им били слаби и коленовия вал с лагерите - и тук нещо по въпроса, чел съм противоречиви мнения за коленовия вал с лагерите.
Ходовата част няма да тропне, обаче е супер твърда возия, колко е скъпо това М окачване за поддръжка и има ли нещо неоригинално като части или е само БМВ и дране на живо?
Цената от която не пожела да свали надолу беше 37 500, като задължително я иска да я прехвърлим на реалната стойност ако се стигне до продажба, колко ще платя на нотариус ако се стигне до сделка ?
Черпя бири всички споделили мнение и отговори по мойте въпроси. Дано се опознаем съвсем скоро на живо с бъдещата ми придобивка


Колега само се хабиш, за тая кола трудно ще се излъже някой да ти даде тия пари, всъщност немога да се сетя за причина поради която някой би дал повече от 20 000лв. за каквото и да е Е9х с изключение на М3, да не говорим за карани та карани коли ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 23 Юни 2019, 18:46

vld написа:Колега само се хабиш, за тая кола трудно ще се излъже някой да ти даде тия пари, всъщност немога да се сетя за причина поради която някой би дал повече от 20 000лв. за каквото и да е Е9х с изключение на М3, да не говорим за карани та карани коли ;)


един познат си взе фейс е93 на 70к км... за 25к , 25d, без пакет...

има чат-пат ценители, но не и на коли на по 300-400-500,000км :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.06.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bmw_kabriofen » 24 Юни 2019, 11:17

vicho написа:
vld написа:Колега само се хабиш, за тая кола трудно ще се излъже някой да ти даде тия пари, всъщност немога да се сетя за причина поради която някой би дал повече от 20 000лв. за каквото и да е Е9х с изключение на М3, да не говорим за карани та карани коли ;)


един познат си взе фейс е93 на 70к км... за 25к , 25d, без пакет...

има чат-пат ценители, но не и на коли на по 300-400-500,000км :yes:

Привет на всички отново. Няколко дена не съм гледал форума, защото обиколих отново автокъщи и частни лица по огледи на коли. Гледах две 6-ци, една единичка кабрио и едно фейс Е93 с 3.5 мотор бензин, определено съм решил, че моята кола е ще бъде Е93 фейс 330 дизел. Бензина не ме влече по принцип и винаги съм си карал само дизели (предишната ми кола беше Е60 535 272 с ремап), няма такъв кеф да караш с 200 км/ч дизел и да харчи 10 на 100. Тази, която гледах с 25-ца мотор, което се оказа само намалена тройка софтуерно си малееше за това купе и не ми допадна, все пак слизам от 350-360 коня Е60 и няма как 204 коня да ме впечатлят.
Няма нужда да коментирам дори абсурдните обвинения, че аз съм собственика на бялото и му правя реклама,както казах следя фейс кабриото от дълго време и съм ги гледал всички обяви за такива до сега, просто сега поствам тази обява, защото остана само тя, който желае- можем да се запознаем във всеки един удобен за мен и вас момент, а се надявам много скоро да се видим и по сбирки с коли. Върти ми се идея за кабрио фен среща, защото сега като обикалям и търся виждам много различия и опит, който можем да си обменяме от 1,3-та и 6- та серия на кабриото
Дали някой би дал над 20 хиляди за кабрио- ами и аз не бих дал за комби Е91 дори 1000 лева, но се продават и купуват,значи пазара не го определяме ние. На дневен ред ми е пътуване до Италия:
https://www.autoscout24.it/annunci/bmw- ... ?cldtidx=1
Това е доста по-зле от към екстри,визия и километри и струва 33 хиляди лева, с обслужване на вериги, с регистрация, с каско и ГО, с гуми и друга профилактика ще надхвърли 40 хиляди. Моя бюджет за такава кола до крайна цена готова за каране е 35 000 лева.
Старата бензинова нефейс М-ка няма дори да я коментирам- който се е качил във фейс и го е карал- новото нави, екстри и тн, няма как реши да се върне на пре-фейс, а това да караш с 200 км/ч и да харчи 10/100 както казах е безценно, тази атмосферна ламя си я карайте вие.
Без лоши чувства, просто не съдете преди да знаете. Ако някой има фейс е93 330d за продажба или има връзки за докарване на такова до България, на пробег около 100 000 км и гореспоменатата от мен цена за финал 35 000 нека се свърже с мен, обещавам да получи подобаваща благодарност- всичко в този живот се заплаща.Успех и следя темата и форума

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 24 Юни 2019, 12:02

Колега, щом продавачът е толкова непоклатим за цената - поне ВИН да беше дал в обявата, както колегите по-горе ти казаха (ако го имаш може да го споделиш тук). Нямаме против предпочитанията ти за кабрио тройка Е93, просто се опитваме да ти обясним, че на вид тази може да ти е хванала окото, но въпреки това е много съмнителна (особено на фона на описанието). Разни хвърчащи листчета от G-power, обслужване и прочее всеки може да ти принтира, но единственото що-годе сигурно е всичко, което го има в официалната БМВ сервизна история.
Нашите съмнения са обуславени на фактите, че нито е някакъв G-power, нито е нещо твърде специално като изпълнение (разбирай, не е лимитирана серия, нито е 1/300), нито е М3, на твоята снимка по-горе воланът изглежда претапициран (може и да не е). Също всички се питаме тази грозна "g-power" генерация излезна ли по рама и собственикът обясни ли ти къде точно е слагана? :D

П.П. Не ти ли е съмнително собственикът "да знае", че колата е "лимитирана серия 1/300", но да не знае какво включват разни обслужвания. Също съмнителна е фактура от 8000 лева за смяна на вериги, дискове, накладки и обслужване с масла. Въпросните интервенции трябва да излезнат около 4-5 в официален сервиз.

П.П.2.
bmw_kabriofen написа:като задължително я иска да я прехвърлим на реалната стойност ако се стигне до продажба, колко ще платя на нотариус ако се стигне до сделка ?

Има разни калкулатори - около 1400 лева са таксите са прехвърлянето на тази сума.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.06.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bmw_kabriofen » 24 Юни 2019, 14:28

drago9205 написа:Колега, щом продавачът е толкова непоклатим за цената - поне ВИН да беше дал в обявата, както колегите по-горе ти казаха (ако го имаш може да го споделиш тук). Нямаме против предпочитанията ти за кабрио тройка Е93, просто се опитваме да ти обясним, че на вид тази може да ти е хванала окото, но въпреки това е много съмнителна (особено на фона на описанието). Разни хвърчащи листчета от G-power, обслужване и прочее всеки може да ти принтира, но единственото що-годе сигурно е всичко, което го има в официалната БМВ сервизна история.
Нашите съмнения са обуславени на фактите, че нито е някакъв G-power, нито е нещо твърде специално като изпълнение (разбирай, не е лимитирана серия, нито е 1/300), нито е М3, на твоята снимка по-горе воланът изглежда претапициран (може и да не е). Също всички се питаме тази грозна "g-power" генерация излезна ли по рама и собственикът обясни ли ти къде точно е слагана? :D

П.П. Не ти ли е съмнително собственикът "да знае", че колата е "лимитирана серия 1/300", но да не знае какво включват разни обслужвания. Също съмнителна е фактура от 8000 лева за смяна на вериги, дискове, накладки и обслужване с масла. Въпросните интервенции трябва да излезнат около 4-5 в официален сервиз.

П.П.2.
bmw_kabriofen написа:като задължително я иска да я прехвърлим на реалната стойност ако се стигне до продажба, колко ще платя на нотариус ако се стигне до сделка ?

Има разни калкулатори - около 1400 лева са таксите са прехвърлянето на тази сума.

Продавача е непоклатим за цената и факта ,че е единствена останала обява у нас за читав ( то и нечитав няма вече в нета) му дава известно право. Аз като продавах Е60-тката имаше много обяви, ама я продадох за месец време, но и моята беше часовник. Който иска такава кола ще трябва да плаща, аз съм ок с това,близо сме до моята цена, като търсих навънка и по-горе дадох линк вървят необслужени и без екстри и визия по 32-33 хиляди лева, в такъв случай по- добре да се преборя вътрешно със себе си и да додам още пари до исканата цена на продавача, но да взема нещо, което ще ми слага усмивката всеки път като го зърна.
По бялата пиша последно (дано да се похваля като нов собственик) - защо не давам ВИН, нямам го, продавача не пожела да го даде. Казах му,че искам да видя екстрите и пробега, отидохме в младост 4 в БМВ, даде талона и лична карта, след малко ни дадоха пълна информация за колата- екстрите и външния вид са си нейните и печката дори е заводска, купена е от Италианец, обслужвана е в БМВ Милано до 2018 10 месец, като е била на 79 500 км последно. Колата не е G power заводски, а е закарана за тунинг в G power, за което има документи, сертификат и гаранция на софтуера.
Така прословутата генерация си я има по вина, това, което не се вижда е че има лепени накрайници отзад, върху които е имало акрапович , но собственика си ги е свалил, за това така стърчи. По самата генерецаия има щампи на БМВ на доста места, така че е оригинална на 200 %, просто има лепени основи за накрайници назад,които са свалени.
Буквите М3 отзад като гледах колата си бяха прави и равни, но колата е пастирана цялостно, защото светеше и най-вероятно са ги сваляли и прелепвали и може някой калмук да не ги е залепил първоначално добре, в момента на огледа ми бяха ок
Колата беше прегледана цялостно от доверен на мен сервиз, нямаше къде да съборим дори един лев
А по отношение на фактурата за обслужването- точно 7200 лева са взели за дискове предни задни, керамични накладки, вериги и зъбни колела и масла и филтри на мотор, диференциал и скорости. Не виждам кое му е скъпото, на мене на Е 60-тката дискове и накладки на БМВ Цимерман спорт макс - отпред и отзад 2000 лева с труда
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook