Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Да повторя колегата от преди и ако може направо не знам форума да се казва така! Толкова много писано писано писано ама няма кой да чете .....
Проблемния мотор е N47, но колите, които гледаш са именно с него.
Никои не чете какво е писано а влиза и пуска едно запитване и всичко се повтаря и повтаря ......

- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
или home made 

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Доста трябва да се е постарал. Сигурно годината е объркана, чак и двигателя да смени........................ едва ли
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Вероятно я е писал 2005г, за да влиза в търсенето на всички Е90, а не само на фейслифтовите, търговска хитрост. Иначе всичко й е фейслифтово, освен да е близнак на някоя от 2005г 

Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
awful написа:Taruno написа:Да повторя колегата от преди и ако може направо не знам форума да се казва така! Толкова много писано писано писано ама няма кой да чете .....
Проблемния мотор е N47, но колите, които гледаш са именно с него.
Никои не чете какво е писано а влиза и пуска едно запитване и всичко се повтаря и повтаря ......
Пределно наясно съм, че посочените модели са с М47, затова и попитах, ако може да се докаже, че е направена сервизна интервенция, то тогава мотора си е ОК. Ако не може, тогава риска е сериозен. Ако е правен ремонт в оторизиран сервиз в Европа, то тогава може ли да провери това в Бмв България?
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някакво мнение за тази:
http://www.cars.bg/c817254
Скептично съм настроен към всякакви автокъщи, а към пловдивските съвсем, но все пак ...
Не ми допада само кожения салон, но нищо
http://www.cars.bg/c817254
Скептично съм настроен към всякакви автокъщи, а към пловдивските съвсем, но все пак ...
Не ми допада само кожения салон, но нищо

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За първи път виждам да пускат рамата в обява от автокъща. Може и да не е признак за нещо качествено и без скрити лимонки , но ми прави впечатление . По вин излиза ,че е италянка ... което винаги е плашещо ...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тази автокъща съществува в Пловдив преди големия бум на автокъщите по пътя за село Труд и като цяло е една от най-старите в Пловдив. И те въртят километражи, и те вкарват ударени коли, но като цяло се водят малко по-малкото зло от останалите.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
няма такава кола на такава цена... 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Data for vehicle identification number: WBAVB31000KC23451
Production date: 22.02.2005
Смяна на маслото от книжката е на 32 000 км
Production date: 22.02.2005

Смяна на маслото от книжката е на 32 000 км

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:Някакво мнение за тази:
http://www.cars.bg/c817254
Скептично съм настроен към всякакви автокъщи, а към пловдивските съвсем, но все пак ...
Не ми допада само кожения салон, но нищо
Такава кола на такава цена, аз не бих се замислял много.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Цената е много добра за 330 с тези екстри, аз лично бих и направил обстоен преглед в сервиз на БМВ. Все пак бърза проверка на цените в Италия под 9к евро няма 330ка http://veicoli.autoscout24.it/?atype=C&make=13&model=15779&mmvmk0=13&mmvmd0=15779&mmvco=1&fuel=B&fregfrom=2005&pricefrom=1000&body=6&cy=I&gear=M&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=remC||equipment
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:Някакво мнение за тази:
http://www.cars.bg/c817254
Скептично съм настроен към всякакви автокъщи, а към пловдивските съвсем, но все пак ...
Не ми допада само кожения салон, но нищо
Волана не е оригинален за модела. Липсват удебеляванията и мисля че е от първа серия на BMW. Защо ли е сменян, там ли са въздушните възглавници?
- hpnotic2
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 30.01.2013
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d e90
- Мечтае да кара: m5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Crusible написа:awful написа:Taruno написа:Да повторя колегата от преди и ако може направо не знам форума да се казва така! Толкова много писано писано писано ама няма кой да чете .....
Проблемния мотор е N47, но колите, които гледаш са именно с него.
Никои не чете какво е писано а влиза и пуска едно запитване и всичко се повтаря и повтаря ......
Пределно наясно съм, че посочените модели са с М47, затова и попитах, ако може да се докаже, че е направена сервизна интервенция, то тогава мотора си е ОК. Ако не може, тогава риска е сериозен. Ако е правен ремонт в оторизиран сервиз в Европа, то тогава може ли да провери това в Бмв България?
Колега, за пръв и последен път - проблемният мотор е N47... N 47, не M , a N. N47 e проблемен, M47 - няма проблема на N 47.
П.П. Колкото до 330-ката - малко съмнителна обява ми се вижда това.Задължителна проверка в сервиз ще трябва преди евентуална покупка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани