Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 05 Мар 2019, 13:42

Това е все едно да кажеш, че всеки един дизел е за турбо, демпфер и дюзи, аааа и ДПФ..
Престанете с тези генерални заключения!!!
Кой какво чул, какво разбрал, къде прочел...
Тук се внася само пълен леш от коли, СКРАП. И бензин, и дизел - или ще е милионник, или ще е изправяна на дозер, или сглобена от 3... НЯМА как да докарате това ценово равнище на коли втора ръка. Много добре знаете колко струват реално...

Относно бройки е съвсем достатъчно да видиш колко по-малко са бензините от дизелите и като знаеш какво се внася логично ти идват повечето отразени проблеми във форума.

325i N53 на 225К км - ~1,5л в зависимост на 10К и го източвам на максимум.
320d, М47 на 125К км - 0,5л на 10К и го източвах на максимум.
Това да ви е проблемът... Те колите на внуците ще ги давате, все забравям... :lol:

ПП Адаш, все ги плюеш тия бензини, но си спомням миналата година като се засякохме на Цигов и те питах дали си се порадвал на пътя и ти какво ми каза - `Аз гледах да ми регенерира ДПФ-а`.. Ами аз не гледам, качвам се и карам и се радвам. Може да нямам нютон метри, но имам обороти. А усмивката си е усмивка и при хубав път не ми трябва М-ка, за да се забавлявам в границите на разумното! :bchug:
Не е конкретно към теб, но ми сумаризира мнението, че на един дизел все трябва да му баеш нещо.. Всеки сам си преценява :yes:
Последна промяна Bexim на 05 Мар 2019, 13:51, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 05 Мар 2019, 13:47

Къде викаше Филип в едно много популярно авто предаване - ма те са гадни и се чупят тия. Що са гадни, ми щото влизат в БГ на по 350 000 минимум. Що не си ги купихте нови, да видите тогава дали са гадни? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 05 Мар 2019, 13:51

Така е Н52 от 2005 до 2008 си харчи масло много -рядко има случай да не харчи . И да тези дето не ни харчи сме си късметлии и сме все фейсове като гледам от щатите . Ок - закривам пролетта официално :lol:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 05 Мар 2019, 16:53

Bexim написа:Това е все едно да кажеш, че всеки един дизел е за турбо, демпфер и дюзи, аааа и ДПФ..
Престанете с тези генерални заключения!!!
Кой какво чул, какво разбрал, къде прочел...
Тук се внася само пълен леш от коли, СКРАП. И бензин, и дизел - или ще е милионник, или ще е изправяна на дозер, или сглобена от 3... НЯМА как да докарате това ценово равнище на коли втора ръка. Много добре знаете колко струват реално...

Относно бройки е съвсем достатъчно да видиш колко по-малко са бензините от дизелите и като знаеш какво се внася логично ти идват повечето отразени проблеми във форума.

325i N53 на 225К км - ~1,5л в зависимост на 10К и го източвам на максимум.
320d, М47 на 125К км - 0,5л на 10К и го източвах на максимум.
Това да ви е проблемът... Те колите на внуците ще ги давате, все забравям... :lol:

ПП Адаш, все ги плюеш тия бензини, но си спомням миналата година като се засякохме на Цигов и те питах дали си се порадвал на пътя и ти какво ми каза - `Аз гледах да ми регенерира ДПФ-а`.. Ами аз не гледам, качвам се и карам и се радвам. Може да нямам нютон метри, но имам обороти. А усмивката си е усмивка и при хубав път не ми трябва М-ка, за да се забавлявам в границите на разумното! :bchug:
Не е конкретно към теб, но ми сумаризира мнението, че на един дизел все трябва да му баеш нещо.. Всеки сам си преценява :yes:

Адаш не си ме разбрал за ДПФ-а, ама както и да е.
Казал съм ти че съм излязъл малко на разходка за да ми регенерира по хубаво ДПФ-а, иначе за забавлението то е ясно не случайно си купувам коли само на задно :yes:
То всъщност колкото повече газ даваш толкова по добре се отразява на тоя прословут филтър.
Хората много ги е страх от него, а то всъщност е доста добър показател за това в какво състояние е мотора на една кола.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 05 Мар 2019, 17:06

То ако само ще му баеш на тоя скапан ДПФ и все с лаптопа, по-добре хвани го разкарай :mhihi:
Де*и и дъртите котори, ще кажеш че караме нови S класи...
Междудругото при BMW е възможно най-скапано направената система, на iDrive ти дава грешка за DPF чак кога е станал за изхвърляне. Което е доста глупаво, на вагените и волвата примерно се осветква таблото още при първи симптоми, 1 регенерация да пропусне и вече е светнал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от UBAH5 » 05 Мар 2019, 17:24

b00st написа:То ако само ще му баеш на тоя скапан ДПФ и все с лаптопа, по-добре хвани го разкарай :mhihi:
Де*и и дъртите котори, ще кажеш че караме нови S класи...
Междудругото при BMW е възможно най-скапано направената система, на iDrive ти дава грешка за DPF чак кога е станал за изхвърляне. Което е доста глупаво, на вагените и волвата примерно се осветква таблото още при първи симптоми, 1 регенерация да пропусне и вече е светнал.

А някои сме без ДПФ фабрично :angel:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 05 Мар 2019, 17:41

UBAH5 написа:
b00st написа:То ако само ще му баеш на тоя скапан ДПФ и все с лаптопа, по-добре хвани го разкарай :mhihi:
Де*и и дъртите котори, ще кажеш че караме нови S класи...
Междудругото при BMW е възможно най-скапано направената система, на iDrive ти дава грешка за DPF чак кога е станал за изхвърляне. Което е доста глупаво, на вагените и волвата примерно се осветква таблото още при първи симптоми, 1 регенерация да пропусне и вече е светнал.

А някои сме без ДПФ фабрично :angel:

И аз съм без ДПФ фабрично и ми дреме, ама от Евро 4 и нагоре няма без фабричен DPF.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 05 Мар 2019, 17:44

Така са направени, че да снасяш в сервиза редовно, ако не искаш да снасяш я преглеждаш веднъж в месеца с лаптопа, не е голяма драма :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от UBAH5 » 05 Мар 2019, 17:55

b00st написа:
UBAH5 написа:
b00st написа:То ако само ще му баеш на тоя скапан ДПФ и все с лаптопа, по-добре хвани го разкарай :mhihi:
Де*и и дъртите котори, ще кажеш че караме нови S класи...
Междудругото при BMW е възможно най-скапано направената система, на iDrive ти дава грешка за DPF чак кога е станал за изхвърляне. Което е доста глупаво, на вагените и волвата примерно се осветква таблото още при първи симптоми, 1 регенерация да пропусне и вече е светнал.

А някои сме без ДПФ фабрично :angel:

И аз съм без ДПФ фабрично и ми дреме, ама от Евро 4 и нагоре няма без фабричен DPF.

Мойта са я писали Евро 4 :mhihi:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 05 Мар 2019, 18:09

:OT: Мда има и е46-ци Евро4 без ДПФ, първите е90-ки също са така. За бога, има дори и 1.9 ТДИ шкоди, които са Евро4 без ДПФ, а в същото време правят стабилни облаци отзад (изправни и стокови). Като цяло образуването на тези категории е доста нелепо, колегата Bexim сподели, че на 325-цата е Евро4 пък има Ноксови катализатори, които уж се слагат за Евро5 стандарта :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 05 Мар 2019, 18:32

Има ги... Та**к си е, но мисля да ги флексовам в скоро време... :mhihi:
ЕВРО 4, но пак, данъкът ми падна от към 400 на към 250.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 05 Мар 2019, 18:49

Да споделиш как е протекла процедурата и емулирането след това, би било много полезно. Май няма колеги, които да са минали по този път.
П.П. няма ли алтернативи на поносими цени за тези ноксове?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 05 Мар 2019, 21:31

(h)aman написа:
Alek_SV написа:А две-три птички правят ли ?


Не. И аз имам M54B30, който не гори масло, но имам 10-тина приятели и познати, на които им горят бая масло. Може ли да се каже, че M54 не горят масло, само защото моята не гори? За N52 е същата работа. То се проверява лесно като се отиде на място.
Как?

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 05 Мар 2019, 21:47

От повечето постове за N52, останах с впечатление, че 25цата е по - проблемна от към разход на масло спрямо 30ката.

Гледам, че в щатите има фейсови е90 с N52k30, водят ги 328i. С черен капак на клапаните са.

Това чудо има ли го някой?
Бута ли масло??

https://m.mobile.bg/details/11536139359990075

Тази много ми харесва въпреки слабия дресинг?

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 05 Мар 2019, 23:00

имаме го :) аз , Леон и още двама колеги от форума . Както коментирахме не ни харчат маслно много ( аз сипвам 1.5 литра на 10к км) , но дизелджиите на плюят ,че е на късмет :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook