Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги,
чета на много места за проблемите на е9* с веригата. Това което ми прави впечатление е, че на повечето места се споменава да се избягва N47 между 2007 и 2009, това означава ли, че ако колата е 2010+ със N47, то проблемът вече го няма? И съществува ли подобен проблем с N47N?
Чета, че се препоръчва M47 мотор, но това си е истинско безумие - да се избира между кола на 10 години, т.е. обичайните проблеми на старата кола, и нова (5 годишна), за която или трябва да вкараш 2 бона за смяна на верига или да трепериш... Излиза, че 3ка човек не трябва да си купува изобщо. Да не говорим, че има модификации, които са с N47 до 2011, говорим за кола на 3-4 години.
При N47N оправен ли е проблемът?
чета на много места за проблемите на е9* с веригата. Това което ми прави впечатление е, че на повечето места се споменава да се избягва N47 между 2007 и 2009, това означава ли, че ако колата е 2010+ със N47, то проблемът вече го няма? И съществува ли подобен проблем с N47N?
Чета, че се препоръчва M47 мотор, но това си е истинско безумие - да се избира между кола на 10 години, т.е. обичайните проблеми на старата кола, и нова (5 годишна), за която или трябва да вкараш 2 бона за смяна на верига или да трепериш... Излиза, че 3ка човек не трябва да си купува изобщо. Да не говорим, че има модификации, които са с N47 до 2011, говорим за кола на 3-4 години.
При N47N оправен ли е проблемът?
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В работата имаме три 3-ки 2011г. 177к.с.
На едната се раздрънка на 73 960км. а на другата на 63 300км. ( погледнах в книжката на колата за да отговоря с точност ) Третата още държи а вече е на 140 000км.
На едната се раздрънка на 73 960км. а на другата на 63 300км. ( погледнах в книжката на колата за да отговоря с точност ) Третата още държи а вече е на 140 000км.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
тоя проблем по принцип не е отстранен ами е замазан.. "ъпгрейда" се състои във възможността да смениш само зъбчатката на вала ,вече не са цяла отливка с него ,но си износва пак веригата на малко км .. засяга цялата N47 фамилия ,всичко що е с верига отзад .. определено си струва да дадеш парите предварително и да вземеш 3.0 ,или да се спреш на бензин
- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз съм с N47 на 105 хил км и за момента нямам този проблем. Но ако зачетете тази тема явно има и други мотори, които късат верига
viewtopic.php?f=116&t=311615

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Явно, че проблемът си съществува и е често явление, като взимам кола ще ми се ще да я карам поне 3-4 години без да правя основен ремонт и естествено е да не рискувам да се увътря с 20к, въпреки колегите, които казват, че нямат проблема до сега.
При бензинките няма проблем с веригата, така ли?
А, при N47N - си го има въпреки, че има модели 2013 с него?
При бензинките няма проблем с веригата, така ли?
А, при N47N - си го има въпреки, че има модели 2013 с него?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Проблемът се смята за решен след юли 2010, тоест 184к.с. моторът трябва да е безпроблемен.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
invisi написа:Явно, че проблемът си съществува и е често явление, като взимам кола ще ми се ще да я карам поне 3-4 години без да правя основен ремонт и естествено е да не рискувам да се увътря с 20к, въпреки колегите, които казват, че нямат проблема до сега.
При бензинките няма проблем с веригата, така ли?
А, при N47N - си го има въпреки, че има модели 2013 с него?
Ако искаш по-малко проблеми следващите 3-4 години си купи бензин, до сега не съм чул за проблем с верига на бензинова Е90-ка

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка


Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркал

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Просто вземи кола след 2010та или имаш и втори вариант взимаш такава след 2009та и само се подменят вериги и обтегачи с ревизираните(които са по тежки и по здрави) след 2009та коляновия вал е от новите и няма нужда от смяна.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mili4uk написа:invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка
има и N54 и N55
![]()
Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркалобщо взето всеки модел си има грижи ... хубавото тук е че се знаят
Едно е "грижи", друго е да се скъса веригата и да изхвърлиш двигателя. Горе-долу колко излиза смяната на веригата с ревизирана?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
invisi написа:mili4uk написа:invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка
има и N54 и N55
![]()
Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркалобщо взето всеки модел си има грижи ... хубавото тук е че се знаят
Едно е "грижи", друго е да се скъса веригата и да изхвърлиш двигателя. Горе-долу колко излиза смяната на веригата с ревизирана?
Около 200лв ти е верига + обтегач от Дару, за ремонта зависи каде ти го направят.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Като цяло какво ви е мнението за бензинките, доста по-редки са в БГ?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
invisi написа:mili4uk написа:invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка
има и N54 и N55
![]()
Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркалобщо взето всеки модел си има грижи ... хубавото тук е че се знаят
Едно е "грижи", друго е да се скъса веригата и да изхвърлиш двигателя. Горе-долу колко излиза смяната на веригата с ревизирана?
Самяната със частите на М47/57 излиза около 750-900 лв, а на N47/57 излиза от 1300/1500 заради факта, че веригата е отзад и двигателя се вади.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани