Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 28.02.2012
Пол: Мъж
Кара: 320D 2003/4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от invisi » 27 Авг 2014, 15:32

Колеги,
чета на много места за проблемите на е9* с веригата. Това което ми прави впечатление е, че на повечето места се споменава да се избягва N47 между 2007 и 2009, това означава ли, че ако колата е 2010+ със N47, то проблемът вече го няма? И съществува ли подобен проблем с N47N?
Чета, че се препоръчва M47 мотор, но това си е истинско безумие - да се избира между кола на 10 години, т.е. обичайните проблеми на старата кола, и нова (5 годишна), за която или трябва да вкараш 2 бона за смяна на верига или да трепериш... Излиза, че 3ка човек не трябва да си купува изобщо. Да не говорим, че има модификации, които са с N47 до 2011, говорим за кола на 3-4 години.
При N47N оправен ли е проблемът?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 27 Авг 2014, 16:35

В работата имаме три 3-ки 2011г. 177к.с.
На едната се раздрънка на 73 960км. а на другата на 63 300км. ( погледнах в книжката на колата за да отговоря с точност ) Третата още държи а вече е на 140 000км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alexi » 27 Авг 2014, 16:39

тоя проблем по принцип не е отстранен ами е замазан.. "ъпгрейда" се състои във възможността да смениш само зъбчатката на вала ,вече не са цяла отливка с него ,но си износва пак веригата на малко км .. засяга цялата N47 фамилия ,всичко що е с верига отзад .. определено си струва да дадеш парите предварително и да вземеш 3.0 ,или да се спреш на бензин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 9.01.2012
Пол: Мъж
Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: MPPSK

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bangelov » 27 Авг 2014, 17:48

Аз съм с N47 на 105 хил км и за момента нямам този проблем. Но ако зачетете тази тема явно има и други мотори, които късат верига :| viewtopic.php?f=116&t=311615

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 28.02.2012
Пол: Мъж
Кара: 320D 2003/4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от invisi » 27 Авг 2014, 17:58

Явно, че проблемът си съществува и е често явление, като взимам кола ще ми се ще да я карам поне 3-4 години без да правя основен ремонт и естествено е да не рискувам да се увътря с 20к, въпреки колегите, които казват, че нямат проблема до сега.
При бензинките няма проблем с веригата, така ли?
А, при N47N - си го има въпреки, че има модели 2013 с него?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 27 Авг 2014, 19:36

Проблемът се смята за решен след юли 2010, тоест 184к.с. моторът трябва да е безпроблемен.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 28 Авг 2014, 9:18

invisi написа:Явно, че проблемът си съществува и е често явление, като взимам кола ще ми се ще да я карам поне 3-4 години без да правя основен ремонт и естествено е да не рискувам да се увътря с 20к, въпреки колегите, които казват, че нямат проблема до сега.
При бензинките няма проблем с веригата, така ли?
А, при N47N - си го има въпреки, че има модели 2013 с него?


Ако искаш по-малко проблеми следващите 3-4 години си купи бензин, до сега не съм чул за проблем с верига на бензинова Е90-ка :D

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 28.02.2012
Пол: Мъж
Кара: 320D 2003/4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от invisi » 28 Авг 2014, 11:33

При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mili4uk » 28 Авг 2014, 11:47

invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка :)

:ok: има и N54 и N55 :)
Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркал :) общо взето всеки модел си има грижи ... хубавото тук е че се знаят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 28 Авг 2014, 13:38

Просто вземи кола след 2010та или имаш и втори вариант взимаш такава след 2009та и само се подменят вериги и обтегачи с ревизираните(които са по тежки и по здрави) след 2009та коляновия вал е от новите и няма нужда от смяна.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 28.02.2012
Пол: Мъж
Кара: 320D 2003/4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от invisi » 28 Авг 2014, 14:22

mili4uk написа:
invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка :)

:ok: има и N54 и N55 :)
Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркал :) общо взето всеки модел си има грижи ... хубавото тук е че се знаят


Едно е "грижи", друго е да се скъса веригата и да изхвърлиш двигателя. Горе-долу колко излиза смяната на веригата с ревизирана?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 28 Авг 2014, 14:44

invisi написа:
mili4uk написа:
invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка :)

:ok: има и N54 и N55 :)
Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркал :) общо взето всеки модел си има грижи ... хубавото тук е че се знаят


Едно е "грижи", друго е да се скъса веригата и да изхвърлиш двигателя. Горе-долу колко излиза смяната на веригата с ревизирана?


Около 200лв ти е верига + обтегач от Дару, за ремонта зависи каде ти го направят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 28 Авг 2014, 15:14

търсите си кола??! :)

http://www.cars.bg/c841294 :lalala:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 28.02.2012
Пол: Мъж
Кара: 320D 2003/4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от invisi » 28 Авг 2014, 15:27

Като цяло какво ви е мнението за бензинките, доста по-редки са в БГ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 28 Авг 2014, 23:58

invisi написа:
mili4uk написа:
invisi написа:При бензинките моторите са: N43, N46N, N52, N52N
Дали пак не са с тоя дефект? Или да се ориентирам към по-стара е60-ка :)

:ok: има и N54 и N55 :)
Ако си мислиш че E60-ките нямат грижи си се объркал :) общо взето всеки модел си има грижи ... хубавото тук е че се знаят


Едно е "грижи", друго е да се скъса веригата и да изхвърлиш двигателя. Горе-долу колко излиза смяната на веригата с ревизирана?


Самяната със частите на М47/57 излиза около 750-900 лв, а на N47/57 излиза от 1300/1500 заради факта, че веригата е отзад и двигателя се вади.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook