Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 05 Фев 2019, 12:01

Значението е, че ако някои хора могат да докажат по някакъв начин обслужването в неоторизирани сервизи - доста хора само на думи са сменили половината кола, а всъщност не е така.

Другото нещо е удобството - никой не иска да се разкарва да гледа всякакви гробници, само защото на снимки изглеждат добре или на думи са обслужвани... отваряш харесваш 10 коли - проверяваш ги и пресяваш кои 2-3 да видиш на живо. Разбира се за вече стари коли е нормално да нямат история, но когато липсват първите 5-6-7 години гаранционна история - покупката си е лек хазард (пък и може да го използваш за сваляне от цената).

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.03.2016

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от lstoyanov00 » 05 Фев 2019, 12:05

Ами естествено че пробега има значение. Разликата между 170 и 370 са 13 сервизни интервала, които не се знае дали са се случили без официални записи. Естествено идва и моментът когато я вземеш на 370 от човек като теб например, който е налял 1 торба пари примерно и са сменени много от нещата, които ще трябва да смениш когато я вземеш на 200-250.

И да продават се 15 годишни дизели на под 100к, аз лично съм купувал такъв с официална история :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 05 Фев 2019, 12:12

drago9205 написа:Значението е, че ако някои хора могат да докажат по някакъв начин обслужването в неоторизирани сервизи - доста хора само на думи са сменили половината кола, а всъщност не е така.

Другото нещо е удобството - никой не иска да се разкарва да гледа всякакви гробници, само защото на снимки изглеждат добре или на думи са обслужвани... отваряш харесваш 10 коли - проверяваш ги и пресяваш кои 2-3 да видиш на живо. Разбира се за вече стари коли е нормално да нямат история, но когато липсват първите 5-6-7 години гаранционна история - покупката си е лек хазард (пък и може да го използваш за сваляне от цената).

Нали за това я караш в сервиз - кво значение има, че мога да ти изкарам 2-3 фактури за неща, които реално не съм сменил? Нали гледаш в сервиза моментното състояние. Аз също не карам колата в сервиз, еле пък официален, защото сами сме достатъчно кадърни да я обслужваме без компромиси. Силно се съмнявам в някой сервиз да ми поддържат и изпипват колата по начина, по който го правя аз. И за всеки ремонт правя снимки - най-малкото за мое успокоение, ако не се сетя ведната кое как е било. Та затова - виждаш човека, преценяваш го дали не е поредния търгаш, който иска да направи един бързи 1000лв на твой гръб и си правиш сметката дали те устройва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 05 Фев 2019, 12:16

Това ми беше идеята - много хора са съвсетни и можеш да ги прецениш... но и много хора по телефон или на обява я обслужват, а на живо колата може да има доста компромиси.
Така ако тръгне човек трябва да си изгуби страшно много време, затова и повечето хора гледат като ориентир историята - това важи в пълна сила за нов внос. Като се взима от човек - се търси съвествен собственик/познат/колега, на който може да се разчита, че си е гледал колата.

Иначе съм напълно съгласен, подкрепям и също разсъждавам така - моментното състояние и проверка от човек, който знае какво да гледа са най-добрите ориентири. Вече след 12-13 години дори да има официална история - тя трябва да е много подробна и доста агрегати да са сменени (по-добре да са сменени неофициално с хубави части отколкото да не са пипани изобщо). Много неща се вижда дали са сменени/обслужени, двигателят може да се чуе, ходовата част също може да се чуе/усети, един стенд за 15-20 лева и може да се види дали има крива геометрия от предходни удари и прочее.

П.П. Не ме разбирайте погрешно - моята е типична италианка (в последствие като проверих нямаше почти никаква история), която надали в Италия е виждала обслужванията, които и правя тук. Но за съжаление осъзнавам, че това ще е една от причините да се продаде по-трудно :D
Последна промяна drago9205 на 05 Фев 2019, 12:23, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 05 Фев 2019, 12:22

Тук е тънкият момент - това са коли на по над 13г - какво значение има, че първите 5 години Ханс я е гледал като писано яйце, има подробна история в официален сервиз, след като Хасан й е еб*л майката в следващите 8г и не е пипнал нищо по нея? Разбирам да гледате коли, които са до 5-6 годишни, да има смисъл да се задълбава в историята, но при всичко по-старо от това, е просто чесане на езици и повод за тарикатски(селски) пазарлъци.

Иначе съм съгласен с теб - знаем и колко колеги продаваха уж перфектни Е90-ки, единия чак орева форума как само някакви от етноса му звънят по нощите, пък като не я продаде и тръгна да я кара се разбра реално колко е перфектна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 05 Фев 2019, 12:29

dextuar написа:Тук е тънкият момент - това са коли на по над 13г - какво значение има, че първите 5 години Ханс я е гледал като писано яйце.


:yes: :bchug:

Абсолютно е така и винаги съм го твърдял това - колите са стари и трудно може да се разчита на сервизна история и до ден днешен, която да е адекватна към текущото състояние на колата. А дори да я има - след 10-тата година (че и от по-рано) в нея най-вероятно няма да има сериозни ремонти. Аз лично не знам много хора с Е90-ки със сменени маховици, кутии, полуоски (оригинална нова полуоска за е90 е 1300 лева) или окачване в БМВ сервиз, защото цените идват на 1/3 от цената на колата. За дреболии има смисъл да се ходи в БМВ, но за по-големите ремонти след един определен момент вече е нерентабилно.

Та както вече се разбрахме - бихме предпочели всичките тези части да са сменени от предният собственик с качествени части и от хора, които разбират, а те не са само в оторизираните сервизи.

П.П. :OT: Когато сменях комплект съединител и маховик майсторът свърши всичко за около 2.5-3 часа (това с лафчето, цигарите и кафетата, реално кутията и съединителят бяха на земята след 20-тина минути)... Колко ли време и на каква ставка ще си пишат в официалните и доста други сервизи за съединител и маховик... аз залагам на поне 5 часа Х 50лв/час.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 05 Фев 2019, 13:19

hitar_potar написа:Знам, че поне засега принадлежа към друг раздел (е46), но това, което ще попитам, важи за всички модели: защо болшинството от хората отдават чак толкова голямо значение на пробега? И защо толкова голямо значение има официалната история? Отидете ли с наистина разбиращ човек на оглед, бил той запален фен или още по-добре професионален механик (както направих аз), реалното състояние си се разкрива, независимо от чалъмите на автоджамбаза. Сега почвам да се чудя какво ли ще ми чуят ушите от потенциални купувачи, ако се наканя в идните месеци да обявя комбито с реалните му 370к км, при положение, че официална история има до средата на 2015-та до 317к км, когато го купих и го прочетохме, а след това съм си го поддържал (и съм налял 1 солидна сума в него) неофициално и само при проверени кадърни механици (които по стечение на обстоятелствата са ми добри приятели откак се помня), следователно не съм го и носил в официално представителство или такъв сервиз да го четат, че да върви историята....


Манталитетът в държавата ни е такъв , че дори твоята кола на 370 хил. км. да е в много по-добро състояние трудно ще намериш някой който да я купи на пари , на които се продава "уникат на 171хил. км РЕАЛНИИИИИ !!!!!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Exclusive89 » 05 Фев 2019, 15:48

Alek_SV написа:Манталитетът в държавата ни е такъв , че дори твоята кола на 370 хил. км. да е в много по-добро състояние трудно ще намериш някой който да я купи на пари , на които се продава "уникат на 171хил. км РЕАЛНИИИИИ !!!!!!!"

Прав си колега, преди около 3 години един авер така си продаде 60тката. Колата беше на около 350к км. пусна обява в мобиле.беге никой не му звъня никакъв интерес.. След това му върнахА км на 190к пране на салон, пастиране и т.н. И познай, колата замина много бързо :mhihi: иначе беше поддържана както трябва живее в Холандия и там я поддържаше. Преди два месеца я мернах в някоя от групите във фейсбук и се продаваше с описание “уникат” на реални 180к км. :mhihi:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 05 Фев 2019, 15:52

Докато има балами ще има и тарикати.
И понеже не всички могат да рабират от всичко, в нормалните държави това е криминализирано, ако и тук се лежи в затвора за това няма да е така.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 05 Фев 2019, 18:01

тук не се лежи в затвора за каране 30 пъти пиян и без книжка и 92 катастрофи, вие говорите за връщане на километражи :mhihi: :mhihi: :mhihi:

факт е, че човек спи по-спокойно, ако НЕ ЗНАЕ много неща (включително пробега на колата/жената/мъжа) :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 05 Фев 2019, 18:42

Що бе, моята и до ден днешен си е с история в БМВ. Дори и при мен 80% от ремонтите са там..
Файда - йок. Половин година - две терци идваха да я `купуват`. То не бяха оферти, проверки, нотариуси, жалка история за съвременната младеж. Чак ме хвана срам с какви хора се занимавам.
Цената ми да е висока - не е... За такива има нов внос, със здраве да си ги купуват. :mhihi:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 05 Фев 2019, 21:27

Това че една кола има пълна сервизна история не вдига цената ѝ на пазара от употребявани автомобили, но я прави много по-атрактивна спрямо другите обяви на италянки с 2 реда от самото начало и нататък празно. Това, което вдига цената е пробега, щото не може една кола, която е на 300 000 км да струва колкото такава на 170 000, реални говорим, не въртяна. А всички знаем, че единствения 100% сигурен начин да знаеш в едно BMW реалния пробег е редовно водената (електронна) сервизна история :yes:
Липсва ли тя, това на километража са просто едни цифрички, които могат да нямат абсолютно никаква връзка с действителността.
p.s. И на разбирачите, където определят километрите дали са реални по това как изглежда волана, седалките и скоростния лост - да знаете така в много големи к*р капани се влиза :P

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.02.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nikso » 05 Фев 2019, 22:48

Здравейте, след 2 Аудита се връщам на БМВ. Преди карах е46 а последното Ауди беше allroad a4. Сега съм решил е90 и да ви питам за съвет и какво мислите за следната: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9q9n6f

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 06 Фев 2019, 9:08

Мислим, че не е баш с М-пакет и, че ауспуха стои много криво, а и парите ми се струват много.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от madafaka_donkele » 06 Фев 2019, 9:56

drago9205 написа:парите ми се струват много.


Tакова търсене е пуснал, това му е най-евтиното.

Nikso написа:Здравейте, след 2 Аудита се връщам на БМВ. Преди карах е46 а последното Ауди беше allroad a4. Сега съм решил е90 и да ви питам за съвет и какво мислите за следната: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9q9n6f


4х4-то задълже ли е? Не е такава драма зимата, ако идеята ти е да се презастраховаш. Парите са си твои, но 17-18к са територия на хубаво Е60. Иначе тази от линка ти се продава от октомври и е започнал от 22к:

Дата и час Промяна Цена
Начало 22000 лв.
08.10 в 20.20 ч. - 2000 20000 лв.
25.01 в 10.20 ч. - 2500 17500 лв.

Ако натиснеш достатъчно може и да се спазарите за 15 :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook