Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Радиан написа:Leon написа:Само за инфо, прегледът в официален сервиз подмина 200лв. Не ви правя сметка на парите, но да сте информирани. Не мисля, че в някой от форумните сервизи ще се справят по-зле с прегледа на Е9Х.
Няма значение в кой сервиз ,може и някой от форумните затова искам мнение и препоръки за добър сервиз в който може да се направи добра проверка. Колата е е90 330d.Искам да се провери ходова част,двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система и диагностика. Ако имате препоръки за форумен сервиз моля да ми дадете някакви контакти.
В запитването си към Дару Кар получих отговор: Преглед на ходова част и тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер струват 185лв.
Не ми е ясно какво точно имат предвид "тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер" ,ако тестват изброените от мен (двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система) цената ме устройва.Но ако просто имат предвид една диагностика и четене на грешки, мисля че цената е висока.
Извинявам се ако въпроса ми не е за този раздел.
Благодаря!
Да не си мислиш, че на този 10г+ кошник някой ще си сложи главата в торбата и ще ти даде някаква гаранция кое колко още има да изкара и какво точно му е състоянието. Дюзите - само на стенд! Кутията уж може да я хванеш с каране, ама не баш. Айде спирачките ще могат да ти ги проверят, турбото пак интересно с диагностика как ще го видят. Та, толкова за тези пари...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Радиан написа:Leon написа:Само за инфо, прегледът в официален сервиз подмина 200лв. Не ви правя сметка на парите, но да сте информирани. Не мисля, че в някой от форумните сервизи ще се справят по-зле с прегледа на Е9Х.
Няма значение в кой сервиз ,може и някой от форумните затова искам мнение и препоръки за добър сервиз в който може да се направи добра проверка. Колата е е90 330d.Искам да се провери ходова част,двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система и диагностика. Ако имате препоръки за форумен сервиз моля да ми дадете някакви контакти.
В запитването си към Дару Кар получих отговор: Преглед на ходова част и тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер струват 185лв.
Не ми е ясно какво точно имат предвид "тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер" ,ако тестват изброените от мен (двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система) цената ме устройва.Но ако просто имат предвид една диагностика и четене на грешки, мисля че цената е висока.
Извинявам се ако въпроса ми не е за този раздел.
Благодаря!
Диагностичен тестер е "главата" и оригиналния софтуер, който си има тестове за дюзи, ЕГР, турбо, и т.н. Разбира се теста на ISTA не е като да се свалят дюзите на стенд (не знам кой продавач ще се съгласи обаче да му свалиш дюзите на колата преди покупка хах).
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
продължаваме с "купувачите"
живота минА в гледане, а то с ГЛЕДАНЕ НИЩО НЕ СТАВА


живота минА в гледане, а то с ГЛЕДАНЕ НИЩО НЕ СТАВА

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само една вметка, тая 330д само като я закараш топла на диагностика, без значение къде и вече си изгорял, ако има проблеми с мотора
Тези мотори се гледат на студено НЕ палени преспали поне една нощ.
Ако е палена веднъж вече за деня проблем с дюзи и цилиндри ще хванеш точно друг път....
Та и 300лв. да им платиш ще ти кажат че колата е ОК и си пътник.
Взимаш някой отворен и и правиш диагностика на място с уговорка да не е палена, ако на диагностика е ОК после я караш някъде да ти я вдигнат и да ти огледат окачването.
Всеки сервиз с стенд за геометрия ще ти свърши работа.

Тези мотори се гледат на студено НЕ палени преспали поне една нощ.
Ако е палена веднъж вече за деня проблем с дюзи и цилиндри ще хванеш точно друг път....
Та и 300лв. да им платиш ще ти кажат че колата е ОК и си пътник.
Взимаш някой отворен и и правиш диагностика на място с уговорка да не е палена, ако на диагностика е ОК после я караш някъде да ти я вдигнат и да ти огледат окачването.
Всеки сервиз с стенд за геометрия ще ти свърши работа.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да вметна аз не разбирам и затова искам компетентно мнение.Нямам познат който да направи диагностика на място.И това с уговорката да не е палена колата няма гаранция че наистина няма да е палена.
На 200км. от София съм,не знам кой са сервизите които настина ще огледат добре колата и ще кажат адекватно какво е състоянието на колата. Не знам и кои са форумните сервизи в София който ще обърнат внимание и ще я прегледат. Помолих за някакви контакти на доверен сервиз,но не получавам отговор.
В крайна сметка заслужава ли си да се закара в Дару Кар или ще ми дадете контакти на форумен сервиз който ще извърши същия преглед.
Благодаря!
На 200км. от София съм,не знам кой са сервизите които настина ще огледат добре колата и ще кажат адекватно какво е състоянието на колата. Не знам и кои са форумните сервизи в София който ще обърнат внимание и ще я прегледат. Помолих за някакви контакти на доверен сервиз,но не получавам отговор.
В крайна сметка заслужава ли си да се закара в Дару Кар или ще ми дадете контакти на форумен сервиз който ще извърши същия преглед.
Благодаря!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ти сервизната история на колата провери ли я? Че си се засилил така да я гледате на сервиз?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Ти сервизната история на колата провери ли я? Че си се засилил така да я гледате на сервиз?
Да не се окаже, че е ходила до луната и обратно

"Чемодан, вокзал, Москва"
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дизел на 10-12г няма да е на 100 000 със сигурност
Не разбирам това с втеляването толкова много. Хващам за пример "преглед на спирачки". Какво ще им гледате толкова на тия спирачки? Като направиш 1 кръг с колата ще видиш - спира ли или не спира. Отваряш казанчето, ако течността е пълна, вероятно няма течове. Ще се откажеш ли, ако видиш, че задните дискове са за смяна?


Не разбирам това с втеляването толкова много. Хващам за пример "преглед на спирачки". Какво ще им гледате толкова на тия спирачки? Като направиш 1 кръг с колата ще видиш - спира ли или не спира. Отваряш казанчето, ако течността е пълна, вероятно няма течове. Ще се откажеш ли, ако видиш, че задните дискове са за смяна?

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Ти сервизната история на колата провери ли я? Че си се засилил така да я гледате на сервиз?
Да проверих сервизната история.Изглежда да няма превъртани километри.Колата е на 290 000км.
Мисля че са добре километрите,като знам на какви проверки съм се натъквал.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:b00st написа:Ти сервизната история на колата провери ли я? Че си се засилил така да я гледате на сервиз?
Да не се окаже, че е ходила до луната и обратно
Виж как подвеждаш хората - тука всички Бееемвета са на макс 171 хил РЕАЛНИ км.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Радиан написа:b00st написа:Ти сервизната история на колата провери ли я? Че си се засилил така да я гледате на сервиз?
Да проверих сервизната история.Изглежда да няма превъртани километри.Колата е на 290 000км.
Мисля че са добре километрите,като знам на какви проверки съм се натъквал.
То със сигурност има на повече, но 300 000 е един не малко сериозен пробег и в колата има различни агрегати освен двигателя. Автомата например също ги е навъртял тия 300 000 както и цялото окачване.
А по принцип маслото се води лайфтайм, т.е. най-вероятно не е сменяно никога освен ако не е протекло.
Наскоро се продаде едно купе с почти всички екстри с подобен пробег и пълна сервизна история и парите бяха под тази дори. Т.е. с големия пробег цената отива надолу, това не е лошо да се замисли човек какво предстои като един ден тръгне да продава.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Къде видя коли с голям пробег в БГ - тук масово са на макс 170кb00st написа:Радиан написа:b00st написа:Ти сервизната история на колата провери ли я? Че си се засилил така да я гледате на сервиз?
Да проверих сервизната история.Изглежда да няма превъртани километри.Колата е на 290 000км.
Мисля че са добре километрите,като знам на какви проверки съм се натъквал.
То със сигурност има на повече, но 300 000 е един не малко сериозен пробег и в колата има различни агрегати освен двигателя. Автомата например също ги е навъртял тия 300 000 както и цялото окачване.
А по принцип маслото се води лайфтайм, т.е. най-вероятно не е сменяно никога освен ако не е протекло.
Наскоро се продаде едно купе с почти всички екстри с подобен пробег и пълна сервизна история и парите бяха под тази дори. Т.е. с големия пробег цената отива надолу, това не е лошо да се замисли човек какво предстои като един ден тръгне да продава.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, защо не пусна обявата за конкретния автомобил. Никой няма да се засили да ти я вземе. Често пъти при обсъждането на обявите наред с простотията дето се излива, се забелязват и важни неща, които могат да ти бъдат от полза за решението.Радиан написа:b00st написа:Ти сервизната история на колата провери ли я? Че си се засилил така да я гледате на сервиз?
Да проверих сервизната история.Изглежда да няма превъртани километри.Колата е на 290 000км.
Мисля че са добре километрите,като знам на какви проверки съм се натъквал.
Щом се притесняваш да решиш без сервиз за състоянието на колата, карай я в Дару Кар, Мопарт, Мирафиори. Провери кой може да те приеме, защото едва ли стоят без работа.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Знам, че поне засега принадлежа към друг раздел (е46), но това, което ще попитам, важи за всички модели: защо болшинството от хората отдават чак толкова голямо значение на пробега? И защо толкова голямо значение има официалната история? Отидете ли с наистина разбиращ човек на оглед, бил той запален фен или още по-добре професионален механик (както направих аз), реалното състояние си се разкрива, независимо от чалъмите на автоджамбаза. Сега почвам да се чудя какво ли ще ми чуят ушите от потенциални купувачи, ако се наканя в идните месеци да обявя комбито с реалните му 370к км, при положение, че официална история има до средата на 2015-та до 317к км, когато го купих и го прочетохме, а след това съм си го поддържал (и съм налял 1 солидна сума в него) неофициално и само при проверени кадърни механици (които по стечение на обстоятелствата са ми добри приятели откак се помня), следователно не съм го и носил в официално представителство или такъв сервиз да го четат, че да върви историята....
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
hitar_potar написа:защо болшинството от хората отдават чак толкова голямо значение на пробега?
....
с реалните му 370к км, при положение, че официална история има до средата на 2015-та до 317к км, когато го купих
.....
и съм налял 1 солидна сума в него


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани