Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
tomasgenev написа:Колеги гледах едно купе наскоро, и ми направиха впечатление 2 неща които ме отказаха от колата:
1- климатроника работеше на топло но беше цъкната “снежинката” , нямам идея как трябва да бъде но е нелогично да духа на топло с пусната снежинка, идея?
2-колата леко дърпаше надясно по прав път но леко наклонен, да нормално е но беше повече от нормално, нямаше как да я изкарам да дълъг прав път ... и на неравен път с леки дупчици като пусниш волана и започва да играе ляво дясно ляво .. да знам че реагират широките гуми но пак е повече от нормално, четох тема за “биене на волана” и признаците са същите , съмнява ме рейка + помпа + накрайници + шарнири и т.н. докато се оправи проблема с самозавиването на волана... което може да струва една торба с пари. Някой имал ли е филм с биене/дърпане на волана?
Здравейте колеги момчето по-горе гледа моето купе от Свищов https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9o94b6
Както ти бях казал , климатроника когато е на авто винаги светва снежинката , но той не работи , включва се едва когато го настроиш на по малко градуси и горе от средната конзола до авариините го направиш на студено. Ти дойде с ауди а3ка има не лека разлика от работата на климатичните системи в двава автомобила. Хубаво е когато тръгнеш да гледаш даден автомобил да знаеш и умееш да работиш поне малко с екстрите му.
Както съм писал в обявата така и ти казах всичко съм сменил от А до Я по окачването с лемфордери. Когато прави тест каране , двама по 100кг бяхме седнали от дясно на купето ти следователно беше от ляво. Тежеста се пада на дясната половина + пътят беше овален за да може по-лесно да се стича водата по него. Затова ти дърпаше. Аз не бих карал лична кола която ми дърпа на ляво или на дясно . Не сме я изкарвали на хубав равен път. Но и това ти го обясних.
По неравности е нормално да играе ляво дясно когато пуснеш волана ако ще и в S класа да се качиш (неравностите бяха павета !!!) гумите са 19 рънфлат.
Продавам я защото ще вземам е93 335i LCI и ще я търся пак от англииско където работя.
Както и да е колегите са ти го обяснили преди мен , за което и благодаря.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Свети ли * компресора работи. Вчера пътувам врътките двете на 22 (целогодишно) и централната на мах топло. Като се позагрях включих * без друго да променям и започна да си духа сравнително хладно, доката не намали температурата. Така че работи. Друг е въпроса че компресора се върти на някой постоянно а на други си има електромагнит да се отцепва.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На всички се отцепва, аз поне не съм виждал компресор без съединител.
И не винаги работи, работи само когато трябва да направи по студено.
Например ако на вън е -10 а в купето е 25 градуса и врътнеш на 20 ще се включи за 30 секунди и ще изключи, после ще си поддържа температурата с парното и входящия външен въздух.
Като е изключена снежинката просто неможе да се включи с намаляване на градусите това е разликата.
Освен всичко друго компресора се ползва за изсушаване на въздуха в купето, тоест при определени условия може да се включи за малко за да може по бързо да изчисти стъклата от запотяване, но това не значи че вътре ще стане студено.
И не винаги работи, работи само когато трябва да направи по студено.
Например ако на вън е -10 а в купето е 25 градуса и врътнеш на 20 ще се включи за 30 секунди и ще изключи, после ще си поддържа температурата с парното и входящия външен въздух.
Като е изключена снежинката просто неможе да се включи с намаляване на градусите това е разликата.
Освен всичко друго компресора се ползва за изсушаване на въздуха в купето, тоест при определени условия може да се включи за малко за да може по бързо да изчисти стъклата от запотяване, но това не значи че вътре ще стане студено.

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз като следях консумацията в скритото меню на литри/час, забелязах, че при включена "снежинка" се вдигаше разхода дори на отрицателни температури. И си беше продължително време така дори когато стъклата не са изпотени и колата вече е стоплила купето.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ZALMAN написа:...
Стоповете оригинални ли са (от фейсче) или са китайчета? бартер?


Хубава кола, успех с продажбата, ама с такива "купувачи" трудно се процедира
Аз не бих си дал колата за тест драйв... 2-те ми последни коли съм сядал да ги карам СЛЕД като ги прехвърлих

представям си да дойдат 10-20-30 човека ДА ПРОБВАТ "350-400 коня дизел, бАрт мийййййййй"




You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:ZALMAN написа:...
Стоповете са оем от фейс със кит кабели и кодиране

За купувачите си прав след като си заминаха качих цената.
Прав си вече никакво даване , все пак не хваща пътя и снежинката свети на авто

- tomasgenev
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 26.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ZALMAN, умишлено не съм споменавал че това е твоята кола защото не би било коректно като не съм сигурен има ли въобще проблеми. Тук е форум и се обсъждат тези неща. vicho “аман от такива купувачи” айде малко, знаеш ли че от един малък ел проблем може да се наложи да разглабяш цяла кола да търсиш утечка и луд да станиш от модули? е аз съм го правил. Колата ми хареса, също така карах и други е92 и някои биеха още повече, други по малко и не мога да преценя от какво е затова прочетох какъв би бил евентуалния проблем нека подчетрая ако ВЪОБЩЕ има такъв проблем. Който не разбира - пита, аз питах. Благодаря.
Последна промяна tomasgenev на 02 Фев 2019, 17:50, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако колата ти харесва, но дърпа - просто отиваш за 15-20 лева да я качат на стенд и да и проверят сходимостта и евентуално за разминавания по геометрията.
Много често може да дърпа заради смия път, износени (неравномерно) гуми, при някои хора и от кофти баланс и крива джанта също се случва.
Много често може да дърпа заради смия път, износени (неравномерно) гуми, при някои хора и от кофти баланс и крива джанта също се случва.
Последна промяна drago9205 на 02 Фев 2019, 22:25, променена общо 1 път
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
https://auto.ricardo.ch/de/a/bmw-335i-coupe-802384769/
В Швейцария оригинален ляв волан е по - евтин? WTF?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
В Швейцария оригинален ляв волан е по - евтин? WTF?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте. Другата седмица ще ходя на оглед в София. След огледа ако колата ми хареса мисля да я закарам в сервиз да я прегледат. Може ли да ми предложите къде да я закарам.Аз мисля в Дару Кар да я закарам. Благодаря предварително.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В "Ауто Бавария" също правят такива прегледи...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само за инфо, прегледът в официален сервиз подмина 200лв. Не ви правя сметка на парите, но да сте информирани. Не мисля, че в някой от форумните сервизи ще се справят по-зле с прегледа на Е9Х.
Never mistake motion for action...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Компресора на никое BMW не работи под 5 градуса навън. Пуска се и веднага спира. Независимо свети ли не снежинката всичко зависи от външната температура. Моята Е92ка волана беше прав на струна и колата не мърдаше грам и това най-ми харесваше, може да повлича от неравности в пътя заради джантите, но тогава се върти самия волан и си личи. Не е нормално да е прав и да тегли колата надясно или на ляво без да се мести волана.
В Дару прегледа е 180лв и е по чек лист не знам си колко точки над 50 са, с продължителност около 1 час включва и диагностика. Колите със сигурност се гледат от до.
В Дару прегледа е 180лв и е по чек лист не знам си колко точки над 50 са, с продължителност около 1 час включва и диагностика. Колите със сигурност се гледат от до.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За качествена диагностика сервиз не е необходим, достатъчно е да се прегледа колата от човек който познава модела.
Единсвено за спокойствие може да се вдигне на подемник за да се види окачването, и дали са си на място всички кори, както и да се огледа за някакви течове евентуално.
Това може да се направи напрактика навсякъде където има човек рабиращ от автомобили.
Ако не познаваш модела където и да ти прегледат колата която ще купуваш е все тая, тоест могат да ти кажат каквото си поискат и ти няма как да знаеш дали е така или не.
Единсвено за спокойствие може да се вдигне на подемник за да се види окачването, и дали са си на място всички кори, както и да се огледа за някакви течове евентуално.
Това може да се направи напрактика навсякъде където има човек рабиращ от автомобили.
Ако не познаваш модела където и да ти прегледат колата която ще купуваш е все тая, тоест могат да ти кажат каквото си поискат и ти няма как да знаеш дали е така или не.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Само за инфо, прегледът в официален сервиз подмина 200лв. Не ви правя сметка на парите, но да сте информирани. Не мисля, че в някой от форумните сервизи ще се справят по-зле с прегледа на Е9Х.
Няма значение в кой сервиз ,може и някой от форумните затова искам мнение и препоръки за добър сервиз в който може да се направи добра проверка. Колата е е90 330d.Искам да се провери ходова част,двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система и диагностика. Ако имате препоръки за форумен сервиз моля да ми дадете някакви контакти.
В запитването си към Дару Кар получих отговор: Преглед на ходова част и тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер струват 185лв.
Не ми е ясно какво точно имат предвид "тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер" ,ако тестват изброените от мен (двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система) цената ме устройва.Но ако просто имат предвид една диагностика и четене на грешки, мисля че цената е висока.
Извинявам се ако въпроса ми не е за този раздел.
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]