Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ZALMAN » 01 Фев 2019, 14:46

tomasgenev написа:Колеги гледах едно купе наскоро, и ми направиха впечатление 2 неща които ме отказаха от колата:
1- климатроника работеше на топло но беше цъкната “снежинката” , нямам идея как трябва да бъде но е нелогично да духа на топло с пусната снежинка, идея?
2-колата леко дърпаше надясно по прав път но леко наклонен, да нормално е но беше повече от нормално, нямаше как да я изкарам да дълъг прав път ... и на неравен път с леки дупчици като пусниш волана и започва да играе ляво дясно ляво .. да знам че реагират широките гуми но пак е повече от нормално, четох тема за “биене на волана” и признаците са същите , съмнява ме рейка + помпа + накрайници + шарнири и т.н. докато се оправи проблема с самозавиването на волана... което може да струва една торба с пари. Някой имал ли е филм с биене/дърпане на волана?


Здравейте колеги момчето по-горе гледа моето купе от Свищов https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9o94b6

Както ти бях казал , климатроника когато е на авто винаги светва снежинката , но той не работи , включва се едва когато го настроиш на по малко градуси и горе от средната конзола до авариините го направиш на студено. Ти дойде с ауди а3ка има не лека разлика от работата на климатичните системи в двава автомобила. Хубаво е когато тръгнеш да гледаш даден автомобил да знаеш и умееш да работиш поне малко с екстрите му.
Както съм писал в обявата така и ти казах всичко съм сменил от А до Я по окачването с лемфордери. Когато прави тест каране , двама по 100кг бяхме седнали от дясно на купето ти следователно беше от ляво. Тежеста се пада на дясната половина + пътят беше овален за да може по-лесно да се стича водата по него. Затова ти дърпаше. Аз не бих карал лична кола която ми дърпа на ляво или на дясно . Не сме я изкарвали на хубав равен път. Но и това ти го обясних.
По неравности е нормално да играе ляво дясно когато пуснеш волана ако ще и в S класа да се качиш (неравностите бяха павета !!!) гумите са 19 рънфлат.
Продавам я защото ще вземам е93 335i LCI и ще я търся пак от англииско където работя.
Както и да е колегите са ти го обяснили преди мен , за което и благодаря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от andy » 01 Фев 2019, 14:57

Свети ли * компресора работи. Вчера пътувам врътките двете на 22 (целогодишно) и централната на мах топло. Като се позагрях включих * без друго да променям и започна да си духа сравнително хладно, доката не намали температурата. Така че работи. Друг е въпроса че компресора се върти на някой постоянно а на други си има електромагнит да се отцепва.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 01 Фев 2019, 15:21

На всички се отцепва, аз поне не съм виждал компресор без съединител.
И не винаги работи, работи само когато трябва да направи по студено.
Например ако на вън е -10 а в купето е 25 градуса и врътнеш на 20 ще се включи за 30 секунди и ще изключи, после ще си поддържа температурата с парното и входящия външен въздух.
Като е изключена снежинката просто неможе да се включи с намаляване на градусите това е разликата.
Освен всичко друго компресора се ползва за изсушаване на въздуха в купето, тоест при определени условия може да се включи за малко за да може по бързо да изчисти стъклата от запотяване, но това не значи че вътре ще стане студено.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 01 Фев 2019, 15:48

Аз като следях консумацията в скритото меню на литри/час, забелязах, че при включена "снежинка" се вдигаше разхода дори на отрицателни температури. И си беше продължително време така дори когато стъклата не са изпотени и колата вече е стоплила купето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 01 Фев 2019, 16:08

ZALMAN написа:...


Стоповете оригинални ли са (от фейсче) или са китайчета? бартер? :mhihi: :bchug:

Хубава кола, успех с продажбата, ама с такива "купувачи" трудно се процедира

Аз не бих си дал колата за тест драйв... 2-те ми последни коли съм сядал да ги карам СЛЕД като ги прехвърлих :yes:

представям си да дойдат 10-20-30 човека ДА ПРОБВАТ "350-400 коня дизел, бАрт мийййййййй" :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ZALMAN » 01 Фев 2019, 16:57

vicho написа:
ZALMAN написа:...

Стоповете са оем от фейс със кит кабели и кодиране :)
За купувачите си прав след като си заминаха качих цената.
Прав си вече никакво даване , все пак не хваща пътя и снежинката свети на авто :)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.07.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от tomasgenev » 02 Фев 2019, 16:29

ZALMAN, умишлено не съм споменавал че това е твоята кола защото не би било коректно като не съм сигурен има ли въобще проблеми. Тук е форум и се обсъждат тези неща. vicho “аман от такива купувачи” айде малко, знаеш ли че от един малък ел проблем може да се наложи да разглабяш цяла кола да търсиш утечка и луд да станиш от модули? е аз съм го правил. Колата ми хареса, също така карах и други е92 и някои биеха още повече, други по малко и не мога да преценя от какво е затова прочетох какъв би бил евентуалния проблем нека подчетрая ако ВЪОБЩЕ има такъв проблем. Който не разбира - пита, аз питах. Благодаря.
Последна промяна tomasgenev на 02 Фев 2019, 17:50, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 02 Фев 2019, 20:32

Ако колата ти харесва, но дърпа - просто отиваш за 15-20 лева да я качат на стенд и да и проверят сходимостта и евентуално за разминавания по геометрията.
Много често може да дърпа заради смия път, износени (неравномерно) гуми, при някои хора и от кофти баланс и крива джанта също се случва.
Последна промяна drago9205 на 02 Фев 2019, 22:25, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 02 Фев 2019, 21:53

https://auto.ricardo.ch/de/a/bmw-335i-coupe-802384769/

В Швейцария оригинален ляв волан е по - евтин? WTF?

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.01.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Радиан » 03 Фев 2019, 9:53

Здравейте. Другата седмица ще ходя на оглед в София. След огледа ако колата ми хареса мисля да я закарам в сервиз да я прегледат. Може ли да ми предложите къде да я закарам.Аз мисля в Дару Кар да я закарам. Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1661
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ildivvy » 04 Фев 2019, 0:02

В "Ауто Бавария" също правят такива прегледи...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 04 Фев 2019, 12:41

Само за инфо, прегледът в официален сервиз подмина 200лв. Не ви правя сметка на парите, но да сте информирани. Не мисля, че в някой от форумните сервизи ще се справят по-зле с прегледа на Е9Х.
Never mistake motion for action...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 04 Фев 2019, 12:48

Компресора на никое BMW не работи под 5 градуса навън. Пуска се и веднага спира. Независимо свети ли не снежинката всичко зависи от външната температура. Моята Е92ка волана беше прав на струна и колата не мърдаше грам и това най-ми харесваше, може да повлича от неравности в пътя заради джантите, но тогава се върти самия волан и си личи. Не е нормално да е прав и да тегли колата надясно или на ляво без да се мести волана.
В Дару прегледа е 180лв и е по чек лист не знам си колко точки над 50 са, с продължителност около 1 час включва и диагностика. Колите със сигурност се гледат от до.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 04 Фев 2019, 13:58

За качествена диагностика сервиз не е необходим, достатъчно е да се прегледа колата от човек който познава модела.
Единсвено за спокойствие може да се вдигне на подемник за да се види окачването, и дали са си на място всички кори, както и да се огледа за някакви течове евентуално.
Това може да се направи напрактика навсякъде където има човек рабиращ от автомобили.
Ако не познаваш модела където и да ти прегледат колата която ще купуваш е все тая, тоест могат да ти кажат каквото си поискат и ти няма как да знаеш дали е така или не.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.01.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Радиан » 04 Фев 2019, 14:01

Leon написа:Само за инфо, прегледът в официален сервиз подмина 200лв. Не ви правя сметка на парите, но да сте информирани. Не мисля, че в някой от форумните сервизи ще се справят по-зле с прегледа на Е9Х.

Няма значение в кой сервиз ,може и някой от форумните затова искам мнение и препоръки за добър сервиз в който може да се направи добра проверка. Колата е е90 330d.Искам да се провери ходова част,двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система и диагностика. Ако имате препоръки за форумен сервиз моля да ми дадете някакви контакти.

В запитването си към Дару Кар получих отговор: Преглед на ходова част и тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер струват 185лв.
Не ми е ясно какво точно имат предвид "тест на електронните компоненти на автомобила с диагностичен тестер" ,ако тестват изброените от мен (двигател,дюзи,турбо,автоматична трансмисия,спирачна система) цената ме устройва.Но ако просто имат предвид една диагностика и четене на грешки, мисля че цената е висока.
Извинявам се ако въпроса ми не е за този раздел.
Благодаря!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook