Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Knoxville_ » 11 Яну 2019, 8:16

Това е положението. Другият вариант е да купуваш и да се молиш парите за обслужването да не са колкото проверката на 10-15 коли

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 11 Яну 2019, 8:50

А последният вариант да отидеш с майстор + диагностика + 2 крокодила - вдигаш и оглеждаш на място.
То какво толкова има да се види при вдигната кола - някой по-сериозен теч (в доста случаи може да се види и без да се вдига), груб преглед на окачване (някой тампон и шарнир няма да те откажат от покупка), интервенции по генерацията, евентуално по-сериозни ръжди/удар (ако знаеш къде да гледаш пак не е нужно да се вдига колата за това).

П.П. Дори при преглед в сервиз - аз лично до сега не съм чул мнение от сорта "Закарахме я за преглед в зервиз, свалиха корите отдолу и майстора откри нещо, което никога нямаше да забележа, което тотално ме отказа от колата". По-голямата полза е да се ползва някоя забележка като основание за коментар на цената, но пък о детските болести на тия коли са ясни - спокойно може да използваш тях като основание за коментар :)
Последна промяна drago9205 на 11 Яну 2019, 9:07, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 11 Яну 2019, 9:05

Gorchev87 написа:Колеги мнение за този автомобил https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9enxdl благодаря

Имай в предвид, че е с директно впръскване и трябва да си готов с едни 2-3 бона по всяко врме ако "пръцнат" дюзите. Не се изкушавай от апетитната цена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Яну 2019, 10:21

BeHk0 написа:
dextuar написа:
BeHk0 написа:Здравейте, Колеги,

Отново изскачам с въпрос и моля за съвет - какво правите, като сте харесали автомобил за покупка, но той е без номера и не може да стигне до сервиза, в който искате да го прегледате....Няма транзитни, никакви...
Защото се появи едно е91, което май е на реални километри, но е без номера и не мога да го "отнеса" при моя майстор, за да си каже тежката дума....
Репатрак?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Репатрак - 100-ина лева, преглед + диагностика - пак там някъде. 5 коли да "прегледам" така и ми замина облсужването на новата кола :cry:
Знам, че много хора сега ще скочат, ама ако финансово това би те натоварило, според мен въобще не си за този модел все още...


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от madafaka_donkele » 11 Яну 2019, 10:35

dextuar написа:Знам, че много хора сега ще скочат, ама ако финансово това би те натоварило, според мен въобще не си за този модел все още...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Eдно е да дадеш 1000лв. на вятъра за проверки, съвсем друго си е примерно да обслужиш мотор и скоростна кутия с тези пари или нови гуменки да купиш. Няма абсолютно значение колко си скъсан, щото истината е, че 99% от форума сме скъсани. Ако не бяхме щяхме да вадим колите нови от магазина, а не да мислим чий отпадък на Европа ни е най-изгоден на джоба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от hitar_potar » 11 Яну 2019, 10:39

Абе принципно факта, че харесвам БМВ и искам да купя БМВ, независимо дали G07 ли е30, не е оправдание да пръскам едни пари ей така по репатраци и диагностики. Всеки сам си прави сметка на финансите, всеки сам си знае как си е изкарал парите, какво му е коствало това, и доколко е навит да плаща за това и онова. Вярно, тия пари може да спестят големи главоболия, но може и да са ненужен харч. Аз бях късметлия да купя още 3-тата кола, която прегледахме - и тя беше със забележки, но продавача си ги описа и изкоментира цената. Но имам и познати, обикаляли половин Б-я в рамките на 6-7 месеца да ходят да гледат...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.08.2012
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BeHk0 » 11 Яну 2019, 13:35

Въпросът е принципен, мисля.
Да отделиш 10-15% от цената, около която си търсиш автомобил на старо, за обслужване и превантивна подмяна на части, за които се знае, че дефектират често и създават големи главоболия, е задължително. Поне според мен. Да отделиш още 5-8% за застраховки, винетки, регистрации и още куп подобни щуротии, също е задължително.
Но, да отделя, 8-10% , за да карам старите колици на Ханс и Паоло с репатрак до сервизи, ми се струва туу мач. Отново - поне според мен.
Явно ще се чака регистрирана колица или поне с транзитни.

Между другото, имам проверка от http://auto-records.com за два автомобила:
https://www.mobile.bg/11545477843925877
https://www.mobile.bg/11547034938436033 (тази й се чудех доста, ама ме спира репатрак-а...)

Ако някой желае, мога да му пратя инфо-то.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Яну 2019, 14:11

BeHk0 написа:Въпросът е принципен, мисля.
Да отделиш 10-15% от цената, около която си търсиш автомобил на старо, за обслужване и превантивна подмяна на части, за които се знае, че дефектират често и създават големи главоболия, е задължително. Поне според мен. Да отделиш още 5-8% за застраховки, винетки, регистрации и още куп подобни щуротии, също е задължително.
Но, да отделя, 8-10% , за да карам старите колици на Ханс и Паоло с репатрак до сервизи, ми се струва туу мач. Отново - поне според мен.
Явно ще се чака регистрирана колица или поне с транзитни.

Между другото, имам проверка от http://auto-records.com за два автомобила:
https://www.mobile.bg/11545477843925877
https://www.mobile.bg/11547034938436033 (тази й се чудех доста, ама ме спира репатрак-а...)

Ако някой желае, мога да му пратя инфо-то.
Напълно те разбирам, как аз бих процедирал и как знам, че повечето хора правят.
1. Намираш си някой с оригинална диагностика да я види на място, важно е колата да не е палена за деня
2. Правите диагностика на място
3. Ако мине горното, говорите за едно малко кръгче и гледате живи данни
4. Оглеждаш я отвсякъде визуално за удари, някакви шумове и т.н

И накрая, ако след всичките тези стъпки, колата все още изглежда читава, я качваш на репатрак и я водиш където искаш.

Мисля, че без проблем ще намериш някой да ти направи диагностика за около 50-тина лева. Спрямо % от цената на колата, това не е много. Поне аз така си мисля.

Разбира се, нищо не пречи и сам да си правиш диагностиката ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 11 Яну 2019, 14:49

Отдавна вече не карам колите по прегледи преди покупка..
До сега от толкоз БМВ-та само две съм карал и с двете беше шоу след това. Та за какво..
И понеже говорите за проценти. То, че аз съм си за бой, съм... Черната за 3 години - 50% отгоре и това без застраховки/данъци/гориво, разбира се. Не, че е калпава колата, супер си е, ама аз явно мисля, че ще я направя нова. Та, аз съм за бой. :lol:
F-ката я взех по снимки през океана... Явно ставам все по-безразсъден.

ПП Повече кола от авто-къща няма да си взема. Много по-скъпо излиза, от човек - чиста работа, виждаш човека, виждаш колата, сметка, пазарлък и така.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.01.2019
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от trayanov » 11 Яну 2019, 17:11

Какво мислите за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9eze6z

Само да спомена, че не съм човека, който я продава, а търся такава. Интерсено ми е дали трябва да се смени веригата веднага след като се купи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 11 Яну 2019, 19:12

trayanov написа:Какво мислите за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9eze6z

Само да спомена, че не съм човека, който я продава, а търся такава. Интерсено ми е дали трябва да се смени веригата веднага след като се купи?
Аз лично мисля, че ако имаш възможност да добавиш още малко пари може да си купиш от модела след 2009 година, който е по добре от към ангренаж. Ако 12 хиляди са ти всичко, което имаш, не се занимавай с е92 (без да ми се сърдиш).
Като гледам и колко редовно е обслужвана си е по скоро за мотор, а не за вериги.
Защо не се замислиш за е46, тройка дизел с ръчни скорости 204 коня, купенце... не че и те вече не са на половин милион ама първо е по здрав мотора и върви доволно.

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.01.2019
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от trayanov » 11 Яну 2019, 20:27

vvasilev1 написа:
trayanov написа:Какво мислите за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9eze6z

Само да спомена, че не съм човека, който я продава, а търся такава. Интерсено ми е дали трябва да се смени веригата веднага след като се купи?
Аз лично мисля, че ако имаш възможност да добавиш още малко пари може да си купиш от модела след 2009 година, който е по добре от към ангренаж. Ако 12 хиляди са ти всичко, което имаш, не се занимавай с е92 (без да ми се сърдиш).
Като гледам и колко редовно е обслужвана си е по скоро за мотор, а не за вериги.
Защо не се замислиш за е46, тройка дизел с ръчни скорости 204 коня, купенце... не че и те вече не са на половин милион ама първо е по здрав мотора и върви доволно.

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk


Не са всичко. Това е просто пример, който давам и се чудя за тази година дали си заслужава. От 2009 ли са по-добре или от 2010 нагоре.
Не мисля, че има голям смисъл да се взима много скъп модел, а по-скоро запазен. Така или иначе пари ще се вкарват в него. Въпросът е все пак да не е прекалено зле. Не ми трябва и много напудрена, но поне да има кожен салон.
Примерно не искам навигация, защото смисъла е нулев. Каквата и кола да вземеш, ако няма Google Maps е пълен та..к

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Яну 2019, 21:25

trayanov написа:Примерно не искам навигация, защото смисъла е нулев. Каквата и кола да вземеш, ако няма Google Maps е пълен та..к

Заводската навигация на БМВ от CCC нагоре е мноооого добре, рядко използвам нещо друго и то е главно в града. Извън града, използвам 99% от случаите заводската навигация, много е точна в определяне позицията на колата и точно колко метра ти остават до отбивка и т.н

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 11 Яну 2019, 22:06

trayanov написа:
vvasilev1 написа:
trayanov написа:Какво мислите за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9eze6z

Само да спомена, че не съм човека, който я продава, а търся такава. Интерсено ми е дали трябва да се смени веригата веднага след като се купи?
Аз лично мисля, че ако имаш възможност да добавиш още малко пари може да си купиш от модела след 2009 година, който е по добре от към ангренаж. Ако 12 хиляди са ти всичко, което имаш, не се занимавай с е92 (без да ми се сърдиш).
Като гледам и колко редовно е обслужвана си е по скоро за мотор, а не за вериги.
Защо не се замислиш за е46, тройка дизел с ръчни скорости 204 коня, купенце... не че и те вече не са на половин милион ама първо е по здрав мотора и върви доволно.

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk


Не са всичко. Това е просто пример, който давам и се чудя за тази година дали си заслужава. От 2009 ли са по-добре или от 2010 нагоре.
Не мисля, че има голям смисъл да се взима много скъп модел, а по-скоро запазен. Така или иначе пари ще се вкарват в него. Въпросът е все пак да не е прекалено зле. Не ми трябва и много напудрена, но поне да има кожен салон.
Примерно не искам навигация, защото смисъла е нулев. Каквата и кола да вземеш, ако няма Google Maps е пълен та..к
От 2009 година, капака на мотора N47 е черен и е една идея по добре с ангренажа. Лично за мен проблемите с веригата са следствие на безумия интервал за смяна на масло от 30 000 км. Често даже го удържават до 40-50 000. Ако тези километри са минати в градски цикъл - кви ангренажи, кви вериги или пък дпф-и, турбини ... всичко се насира. Сложи, че тука им въртят километрите за "добро утро" и за купувача остава едно скъпо и мъчително реставриране... ако му пука за колата, иначе следващите поемат щафетата.
Аз лично следващата кола ще си я купя от Германия или Швейцария с пробег до 100 хиляди, вярно че цената е различна ама нямам нервите за реставрация.

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 14 Яну 2019, 11:43

това с бюджета малко едностранчиво го гледате...

ако 12 хиляди е всичко което има, но изкарва 2,500-3,000лв / месец и е решил, че бюджета е 12к, защо да не си я вземе :lalala:

всеки си има глава на раменете... уж

виж, ако 12,000лв е бюджета и заплатата е 1к... проблемче :roll:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook