Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:vld написа:ialeksandro написа:Здравейте,
Като бъдещ собственик на Е90 автомат имам един въпрос относно автоматичната скоростна кутия.
Може ли докато съм в движение да премина от D (Drive) на опцията с + и - където си сменям скоростите ръчно ?
Или примерно ако искам да не ползвам спирачката при продължително спускане трябва да спра колата и тогава да включа към предавките на ръчно ?
Разбира се, че можеш колега, дърпаш лоста към теб и кутията минава в спортен режим.
Тоест може и да не сменяш ръчно скоростите, просто поведението и става по различно, държи по високи обороти, сменя по късно, реагира доста по чувствително и рязко на подаването на газ.
Вече ако имаш желание можеш и да ги ръчкаш с лоста нагоре надолу.
Докато си в движение лоста има ограничение без натискане на бутона да ходи към позиция R и P, между D и N можеш да превключваш без да натискаш бутона.
Така например докато висиш на някой светофар вместо да седи зацепен торка можеш да бутнеш на позиция N, после като дойде време за потегляне буташ на D и потегляш.
Ще прави по-бързо торк по този начин,правилно работеща кутия е в нещо като изключен режим като спре ,не се променя нищо - поне при мен длаи си на свободна или на Д с натисната спирачка разлика в усещането няма,нито в обороти...дори не се усеща напрежение
Е що пък да го прави по бързо?
Разликата е половин литър на час, ако не вярваш пусни си скритото меню и виж как се променя разхода в двата режима. Пуснеш ли спирачката колата тръгва, това е показателно, че е зацепен и има триене. На N няма триене и съответно износването е по малко.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: Бързи въпроси и отговори
Обсъждано вече в няколко теми:
A new feature is decoupling of the transmission when the vehicle is at a standstill, that is to say
instead of the engine remaining connected to the converter and the vehicle being prevented from moving by
applying the brake, the converter is disconnected and only a minimum rotating load remains. This has the effect
of further reducing fuel consumption.
Като цяло режим N е за специфична употреба като теглене и при повреда. Не е предназначен за щракане по светофарите.
A new feature is decoupling of the transmission when the vehicle is at a standstill, that is to say
instead of the engine remaining connected to the converter and the vehicle being prevented from moving by
applying the brake, the converter is disconnected and only a minimum rotating load remains. This has the effect
of further reducing fuel consumption.
Като цяло режим N е за специфична употреба като теглене и при повреда. Не е предназначен за щракане по светофарите.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:b00st написа:ZHP-то ми е една от любимите топки, с тая тежест и каквато е късичка. Още на Е36цата като я бях сложил се влюбих в захвата ѝ и директно си я прехвърлих, само смених емблемката отгоре със 6 скорости
3 такива съм купувал НОВИ, ама тук викам да пробвам нещо по-различно..
Performanc-a също е тежък но е малко по неудобен. От този тип топки е, които трябва да се хващат отстрани.
Точно такава ZHP топка искам и аз да си взимам, затова и зададох въпроса дали пасва от e46

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Gqbriel написа:vld написа:ialeksandro написа:Здравейте,
Като бъдещ собственик на Е90 автомат имам един въпрос относно автоматичната скоростна кутия.
Може ли докато съм в движение да премина от D (Drive) на опцията с + и - където си сменям скоростите ръчно ?
Или примерно ако искам да не ползвам спирачката при продължително спускане трябва да спра колата и тогава да включа към предавките на ръчно ?
Разбира се, че можеш колега, дърпаш лоста към теб и кутията минава в спортен режим.
Тоест може и да не сменяш ръчно скоростите, просто поведението и става по различно, държи по високи обороти, сменя по късно, реагира доста по чувствително и рязко на подаването на газ.
Вече ако имаш желание можеш и да ги ръчкаш с лоста нагоре надолу.
Докато си в движение лоста има ограничение без натискане на бутона да ходи към позиция R и P, между D и N можеш да превключваш без да натискаш бутона.
Така например докато висиш на някой светофар вместо да седи зацепен торка можеш да бутнеш на позиция N, после като дойде време за потегляне буташ на D и потегляш.
Ще прави по-бързо торк по този начин,правилно работеща кутия е в нещо като изключен режим като спре ,не се променя нищо - поне при мен длаи си на свободна или на Д с натисната спирачка разлика в усещането няма,нито в обороти...дори не се усеща напрежение
Е що пък да го прави по бързо?
Разликата е половин литър на час, ако не вярваш пусни си скритото меню и виж как се променя разхода в двата режима. Пуснеш ли спирачката колата тръгва, това е показателно, че е зацепен и има триене. На N няма триене и съответно износването е по малко.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Разлика в разхода има обаче нон стоп да зацепваш торка не е нормално,ако трябваше да се прави щеше да го има най-малко в книжката..N е за нищо друго освен да те теглят и като я качваш за реглаж или нещо подобно...
0.5лтр на час е по-евтино от един торк и всичко предаващо усилие от мотора назад...при мен специално има голяма разлика дали ще задържа по-дълго спирачката на място или за много кратко време,усеща се как напрежението в кутията изчезва и всичко се случва плавно и като потеглиш се усеща как отново зацепва..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Хахаха, абе позапазила се е..![]()
Иначе щръкналата е оригиналната височина на М-тех окачването.. Загледайте с в някоя нова Ф30-ка с М-пакет - същата работа е..![]()
бай Илия, напролет и аз ще сменям предни амортисьори и направо ми се реве, като знам как ще стане... Пак М-тех ще си взема, опорните тампони ги смених вече, та умувам и аз какво да направя..![]()
Надеждата ми е, че задните вече ги смених и не отиде чак така..
Упорните тампони със какви ги смени, че аз левия го смених със sachs преди 40к км и сега като премина през нqкоя дупка и леко тупне но само след като колата е стояла спряла повече време, маи си трябват OEM тампони.

Смених го понеже като го преглеждах стария имаше лек луфт във лагера левия го смених а десни остана OEM сега тупа леко а от дясно не се чува нищо.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:Bexim написа:Хахаха, абе позапазила се е..![]()
Иначе щръкналата е оригиналната височина на М-тех окачването.. Загледайте с в някоя нова Ф30-ка с М-пакет - същата работа е..![]()
бай Илия, напролет и аз ще сменям предни амортисьори и направо ми се реве, като знам как ще стане... Пак М-тех ще си взема, опорните тампони ги смених вече, та умувам и аз какво да направя..![]()
Надеждата ми е, че задните вече ги смених и не отиде чак така..
Упорните тампони със какви ги смени, че аз левия го смених със sachs преди 40к км и сега като премина през нqкоя дупка и леко тупне но само след като колата е стояла спряла повече време, маи си трябват OEM тампони.
Смених го понеже като го преглеждах стария имаше лек луфт във лагера левия го смених а десни остана OEM сега тупа леко а от дясно не се чува нищо.
Да вметна аз сложх преди 40к ОЕМ тампони - сега май притропва от тях,защото окачването го гледахме поне 20 пъти и всичко е стегнато но по павета има едни неприятни резонансни потропвания - та друг вариянт няма.
Така ,че ще се замисля дали да сложа пак ОЕМ.
@Bexim - аз не бих дал пари за ОЕМ М спорт аморт - погледни цените на KW - цена /качество/стойка и т.н според мен са в превес на KW
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги оправиха ми централното. Майстора каза че някакво реле е правило проблема. До колкото знам трябва да е в жабката тва реле, но не съм я отварял да го видя какво представлява. Искам да ви питам защо преди тоя проблем колата с едно натискане на бутона за отключване отключваше всички врати, а сега с първото натискане отключва само шофьорската, а с второто натискане отлючва останалите.. до колкото знам само го е поправил тва реле и нищо друго.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз заложих на Лемфьордер, ако не се лъжа, но съм минал само около 6к км за сега.. ОК са, ама то по тия пътища, какво да искаме...
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Аз заложих на Лемфьордер, ако не се лъжа, но съм минал само около 6к км за сега.. ОК са, ама то по тия пътища, какво да искаме...
Sent from КОСМОСА using Tapatalk
Да прав си, аз съм минал 50к за 2 години във Италия, наистина има значение какви са пътищата. Ще си помисля дали да слагам оем или ще сложа лемфордер

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз нямах кой знае какви признаци, просто тогава висеше за скоростите и реших и това да го отметна, пък и на старата ми е90-ка ги сменях и чувствително утихна след смяната им.
Слагай Лемфьордер и не го мисли..
Ако си с обикновено окачване - сложи си от спортно - уж се водят по-здрави..
Слагай Лемфьордер и не го мисли..

Ако си с обикновено окачване - сложи си от спортно - уж се водят по-здрави..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Аз нямах кой знае какви признаци, просто тогава висеше за скоростите и реших и това да го отметна, пък и на старата ми е90-ка ги сменях и чувствително утихна след смяната им.
Слагай Лемфьордер и не го мисли..
Ако си с обикновено окачване - сложи си от спортно - уж се водят по-здрави..
Със спортно си е излезенала такъв и уж тампон сложих за спортно, догодина ще му мисля като реша да сменя амортесиорите, се пак минах 230к но на тресачката ми викат че предните ги давало 68% а задните 44% иначе на пътя се държи много добре

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Колеги оправиха ми централното. Майстора каза че някакво реле е правило проблема. До колкото знам трябва да е в жабката тва реле, но не съм я отварял да го видя какво представлява. Искам да ви питам защо преди тоя проблем колата с едно натискане на бутона за отключване отключваше всички врати, а сега с първото натискане отключва само шофьорската, а с второто натискане отлючва останалите.. до колкото знам само го е поправил тва реле и нищо друго.
Влез в I drive след това в настойки и заключване и конфигурирай как да ти се отключва колата

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- ialeksandro
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.11.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e87 118i 2005
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Може ли мения относно този автомобил 320 бензин автомат -
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0WGFqhgJOYFfO
На 186000 км е и има доста износено по скоростния лост и старт бутона. Свети енджин чек и ми казаха, че може да е ламбда (чувал съм, че това по принцип се показва от датчик на горивния филтър за твърди частици и не е притеснително) . Има бяло по капачката на маслото, което обясниха с конденз .
Може ли мения относно този автомобил 320 бензин автомат -
- Код: Избери целия код
[code][color=#4040FF][/color][/code]
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0WGFqhgJOYFfO
На 186000 км е и има доста износено по скоростния лост и старт бутона. Свети енджин чек и ми казаха, че може да е ламбда (чувал съм, че това по принцип се показва от датчик на горивния филтър за твърди частици и не е притеснително) . Има бяло по капачката на маслото, което обясниха с конденз .
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
ialeksandro написа:Здравейте,
Може ли мения относно този автомобил 320 бензин автомат -
- Код: Избери целия код
[code][color=#4040FF][/color][/code]
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0WGFqhgJOYFfO
На 186000 км е и има доста износено по скоростния лост и старт бутона. Свети енджин чек и ми казаха, че може да е ламбда (чувал съм, че това по принцип се показва от датчик на горивния филтър за твърди частици и не е притеснително) . Има бяло по капачката на маслото, което обясниха с конденз .
Чек енджин може да свети и от разтегната верига на тоя мотор, като гледам колко е износена вътре, направо е минала покрай 180к км, ама преди поне 5 години....
Кофти мотор+лошо състояние=не ти трябва, освен ако не е за 5000лв. и пак не си струва, щото за да заприлича на кола ще глътне още толкова поне.
П.С. сега гледах клипчето, доста шумно работи....

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
ialeksandro написа:Здравейте,
Може ли мения относно този автомобил 320 бензин автомат
Колега с толкова износено (даже износено е меко казано) е по-скоро на 480 хиляди. Честно казано отдавна не бях виждал кола в такова лошо състояние на снимки, обикновено си правят труда да ги напудрят.
Също така моторът (до колкото съм запознат от четенето до тук) е проблемен, а с автоматик ще е доста спънат. Дори не бих я гледал, а не вярвам да ти я дават за без пари.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани