Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, Колеги,
Утре ще ходя да гледам едно Е91 325Д с M57T2 мотор (или поне така излиза, като правя справка по ВИН-а). Колата е 2007, като от 2010 е в България (пак като гледам по ВИН).
Прочетох доста от темите (не изцяло...просто три теми с по 100-300 страници на тема ми идват в повече...
), обаче не намерих къде правите справка за изминати км, ако е обслужвана в БМВ сервиз. На обява е 200к.
Наясно съм, че щом толкова години е карана тук, едва ли винаги е обслужвана в лицензиран сервиз, ама знае ли човек
Поздрави,
В.
EDIT:
Пуснах справка в http://www.auto-records.com 2010 е била на 160к
и е върната на 80к в България 
Но приемам съвети за сайтове за подобна проверка, но безплатна
Утре ще ходя да гледам едно Е91 325Д с M57T2 мотор (или поне така излиза, като правя справка по ВИН-а). Колата е 2007, като от 2010 е в България (пак като гледам по ВИН).
Прочетох доста от темите (не изцяло...просто три теми с по 100-300 страници на тема ми идват в повече...

Наясно съм, че щом толкова години е карана тук, едва ли винаги е обслужвана в лицензиран сервиз, ама знае ли човек

Поздрави,
В.
EDIT:
Пуснах справка в http://www.auto-records.com 2010 е била на 160к


Но приемам съвети за сайтове за подобна проверка, но безплатна

- Kostadin`
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 16.06.2016
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3er e92 330d 6МТ
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BeHk0 написа:Здравейте, Колеги,
Утре ще ходя да гледам едно Е91 325Д с M57T2 мотор (или поне така излиза, като правя справка по ВИН-а). Колата е 2007, като от 2010 е в България (пак като гледам по ВИН).
Прочетох доста от темите (не изцяло...просто три теми с по 100-300 страници на тема ми идват в повече...), обаче не намерих къде правите справка за изминати км, ако е обслужвана в БМВ сервиз. На обява е 200к.
Наясно съм, че щом толкова години е карана тук, едва ли винаги е обслужвана в лицензиран сервиз, ама знае ли човек
Поздрави,
В.
https://www.mdecoder.com/
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Kostadin` написа:BeHk0 написа:Здравейте, Колеги,
Утре ще ходя да гледам едно Е91 325Д с M57T2 мотор (или поне така излиза, като правя справка по ВИН-а). Колата е 2007, като от 2010 е в България (пак като гледам по ВИН).
Прочетох доста от темите (не изцяло...просто три теми с по 100-300 страници на тема ми идват в повече...), обаче не намерих къде правите справка за изминати км, ако е обслужвана в БМВ сервиз. На обява е 200к.
Наясно съм, че щом толкова години е карана тук, едва ли винаги е обслужвана в лицензиран сервиз, ама знае ли човек
Поздрави,
В.
https://www.mdecoder.com/
Благодаря, колега! Точно от този сайт, стигнах до http://www.auto-records.com/
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дали е добра ще се разбере при оглед и тестдрайв, обърни внимание на интервала за смяна на масло - над 30 000 км! После се чудим що горели по едно кило на 2000 км и прочие.david.bd написа:Здравейте колеги спрял съм се на тази кола ще ви бъда благодарен за повече мнения мякой ходил ли е да я гледа колеги от плевен знаят ли коректен ли е търговеца и като цяло добра ли е защото мисля да отида да я видя тези дни https://m.mobile.bg/details/11545226811909316
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:vld написа:E30driver написа:Burnar написа:Здравейте! Честита нова година! Здраве и късмет на всички!
Приятел заглежда тази кола - > https://m.mobile.bg/details/11530650003006312
Ще ходи да я види тези дни, но ако някой вижда нещо нередно по снимките или я е гледал, ще се радваме да сподели. Ясно е само, че е от Италия, върнат е сигурно километража, но изглежда много добре на снимките. Пиша аз, защото той е "ВАГаджия" и още няма регистрация и не е ориентиран в БМВ общността.
И още нещо, доверен сервиз в гр. Враца, където да се извърши качествена диагностика и оглед?
Воланът ми изглежда претапициран. Първа регистрация най-вероятно е 2010 , но това бързо ще се разбере с ВИН проверка. Като цяло изглежда добре, но мисля, че във Враца основно оправят ударени коли (поне така се носи мълва, може и да не е вярно)
Малко ми е странно на мен че е със сервотроник, повечето такива са с ел. рейка която е много по добра, даже си мисля че е била стандартно оборудване в фейсовите.
Активната рейка в Е90 е винаги хидравлична и се води екстра, така че аз не бих я броял за минус. Освен това воланът не е толкова твърд като на обикновената хидравлика.
Активна рейка и сервотроник са две различни екстри. Дали е ел. или хидравлична няма осезаема разлика в твърдостта на волана като колата е без сервотроник. Разликата е като със сервотроник спрямо стандартната, там се върти много по-лесно на място и втвърдява в движение, т.е. променя се усилието, не се променят оборотите на волана, докато активната променя усилието + скъсява оборотите на волана край до край значително.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тая е обсъждана май. Добра е, взимай 20 бондакис и скачайdavid.bd написа:Здравейте колеги спрял съм се на тази кола ще ви бъда благодарен за повече мнения мякой ходил ли е да я гледа колеги от плевен знаят ли коректен ли е търговеца и като цяло добра ли е защото мисля да отида да я видя тези дни https://m.mobile.bg/details/11545226811909316
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
chris_barnes написа:Тая е обсъждана май. Добра е, взимай 20 бондакис и скачайdavid.bd написа:Здравейте колеги спрял съм се на тази кола ще ви бъда благодарен за повече мнения мякой ходил ли е да я гледа колеги от плевен знаят ли коректен ли е търговеца и като цяло добра ли е защото мисля да отида да я видя тези дни https://m.mobile.bg/details/11545226811909316
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Ми аз прерових във темата но никъде не видях да е обсъждана затова пойсках мнение благодаря
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
След коментарите на колегите започнах да разглеждам и дизеловите варианти на е90. Бих искал да попитам при тях какви са големите проблеми, (знам че 320д след 2007-8 със 177к.с. двигателя има ядове с веригата и затова го избягвам умишлено). А какви за отзивите за 3.0 двигателя в 325д. Би било супер ако може да получа някакво мнение за следните автомобили.
https://www.mobile.bg/11537860397510067 - 325д. На снимки изглежда що годе. На тонове екстри не държа а на здрав двигател и поддържан автомобил.
https://www.mobile.bg/11542126984538459
https://www.mobile.bg/21517256412386531
https://www.mobile.bg/11544276966619156
https://www.mobile.bg/11537860397510067 - 325д. На снимки изглежда що годе. На тонове екстри не държа а на здрав двигател и поддържан автомобил.
https://www.mobile.bg/11542126984538459
https://www.mobile.bg/21517256412386531
https://www.mobile.bg/11544276966619156
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Активна рейка и сервотроник са две различни екстри. Дали е ел. или хидравлична няма осезаема разлика в твърдостта на волана като колата е без сервотроник. Разликата е като със сервотроник спрямо стандартната, там се върти много по-лесно на място и втвърдява в движение, т.е. променя се усилието, не се променят оборотите на волана, докато активната променя усилието + скъсява оборотите на волана край до край значително.
В Е90 се вграждат 3 вида рейки - хидравлична, активна хидравлична+сервотроник и електрическа. Само хидравлична+сервотроник няма, както и активна без сервотроник също няма. Електрическите нямат сервотроник като отделна екстра. При Е90 xDrive са само 2 вида - хидравлична и хидравлична със сервотроник. Електрическа и активна не се преддлагат. Не съм обърнал внимание, че колата е xDrive и затова се заблудих, че е с активна, но всъщност е с обикновена+сервотроник, което за xDrive е най-добрия вариант.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
asmodeus812 написа:https://www.mobile.bg/11537860397510067 - 325д. На снимки изглежда що годе. На тонове екстри не държа а на здрав двигател и поддържан автомобил.
Тази е на колега от форума, има и обява в раздела купува-продава.
Липсват някои екстри, но ако се абстрахираме от това изглежда доста добре и свежа, ДПФ-ът видимо работи. Всичките дизели M47 и M57 са благи и здрави двигатели, но макар и да са горе-долу близки откъм надеждност - 325 е може би най-безпроблемната модификация.
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:asmodeus812 написа:https://www.mobile.bg/11537860397510067 - 325д. На снимки изглежда що годе. На тонове екстри не държа а на здрав двигател и поддържан автомобил.
Тази е на колега от форума, има и обява в раздела купува-продава.
Липсват някои екстри, но ако се абстрахираме от това изглежда доста добре и свежа, ДПФ-ът видимо работи. Всичките дизели M47 и M57 са благи и здрави двигатели, но макар и да са горе-долу близки откъм надеждност - 325 е може би най-безпроблемната модификация.
Благодаря за мнението колега, пред мен в момента стои дилемата Дизел или Бензин. Нещо много се наплаших с бензиновите агрегати които горят масло. По мнения на други колеги смяна на сегменти, гумички и прочие излиза голяма главоблъсканица. Въпроса е до колко и изобщо дали дизеловите двигатели (M47 & M57) са по издръжливи спрямо Н52 (В25 и В30) и н53. Т.е ако избера дизелов агрегат разходите по ремонти биха били по-малки. Най-много ме притесняват дюзите понеже са скъпи а с нашите горива...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Затова трябва една добра диагностика, там се виждат ориентировъчни данни за дюзи, ДПФ, турбото как надува и други. Като цяло дюзите при дизелите са доста издръжливи има не малко коли над 300хил. с оригинални и нерецклирани дюзи.
N52/N53 са доста добри двигатели също, но като цяло дизелите от това поколение са една идея по-издръжливи, дуракоустойчиви и непретенциозни (макар и те да имат своите болежки - дюзи, турбо, демпфери). Проблемът идва от това, че именно заради издръжливостта им се карат доста сериозно (25-50 хил. км годишно) и повечето тук идват на незнайни километри.
N52/N53 са доста добри двигатели също, но като цяло дизелите от това поколение са една идея по-издръжливи, дуракоустойчиви и непретенциозни (макар и те да имат своите болежки - дюзи, турбо, демпфери). Проблемът идва от това, че именно заради издръжливостта им се карат доста сериозно (25-50 хил. км годишно) и повечето тук идват на незнайни километри.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
колега ако вземеш бензин с директно впръскване драмите ще са не по-малки
виж ако е порт/колекторно впръскване няма чак такива драми с горивото , успех (виж кодовете на моторите ще се ориентираш лесно)

- xenon318is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
asmodeus812 написа:След коментарите на колегите започнах да разглеждам и дизеловите варианти на е90. Бих искал да попитам при тях какви са големите проблеми, (знам че 320д след 2007-8 със 177к.с. двигателя има ядове с веригата и затова го избягвам умишлено). А какви за отзивите за 3.0 двигателя в 325д. Би било супер ако може да получа някакво мнение за следните автомобили.
https://www.mobile.bg/11537860397510067 - 325д. На снимки изглежда що годе. На тонове екстри не държа а на здрав двигател и поддържан автомобил.
https://www.mobile.bg/11542126984538459
https://www.mobile.bg/21517256412386531
https://www.mobile.bg/11544276966619156
в плевен има една 325-ца безнин много добра, може да е видиш сребриста от швейцария ръчка. дизел ако си купиш имай предвид че 2000 - 3000 лв само за части може да се наложи да дадеш.
Веднъж BMW, винаги BMW!
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Затова трябва една добра диагностика, там се виждат ориентировъчни данни за дюзи, ДПФ, турбото как надува и други. Като цяло дюзите при дизелите са доста издръжливи има не малко коли над 300хил. с оригинални и нерецклирани дюзи.
N52/N53 са доста добри двигатели също, но като цяло дизелите от това поколение са една идея по-издръжливи, дуракоустойчиви и непретенциозни (макар и те да имат своите болежки - дюзи, турбо, демпфери). Проблемът идва от това, че именно заради издръжливостта им се карат доста сериозно (25-50 хил. км годишно) и повечето тук идват на незнайни километри.
Да за диагностика преди покупката мисля да бъде задължителна. За сега основно разглеждам обяви от форума както и обяви от частни лица (най-вече тези които са описали какво са правили по колата). Не намерих информация във форума за Н43Б20 мотора който слагат от 2008 в 320и при него как е положението с маслото ? Отново ли имат проблеми с дюзите както Н53 ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани