Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
worst написа:Здравейте колеги,
Кажете към кой да се обърна в София да ми програмира ALC(AFS) модула за завиване на фаровете.
Програмиране или кодиране?
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Бързи въпроси и отговори
worst написа:Здравейте колеги,
Кажете към кой да се обърна в София да ми програмира ALC(AFS) модула за завиване на фаровете.
0888000515 Милен

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Бързи въпроси и отговори
Откакто застудя, колата не може да вдигне повече от 70 градуса. Предполагам, че съм за термостат. Доколкото съм чел, термостатите са два. И двата ли се сменят задължително?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:Откакто застудя, колата не може да вдигне повече от 70 градуса. Предполагам, че съм за термостат. Доколкото съм чел, термостатите са два. И двата ли се сменят задължително?
Силно препоръчително е да смениш и двата

- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами най-добре и двата.Освен ако не си 100% сигурен кой е умрелия 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори

От ония ден цъфна на таблото и се показва още като отворя вратата. Иначе волана си отключва нормално и колата пали, така си карам от 3 дена. Няма триене обаче от CAS това. Сега четох, че може да го предизвика паднал акумулатор и аз колата действително не я бях карал малко време докато сменях джанти и гуми. Ако се флашне модула дали ще изчезне, както пишат?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
ако се минава към феисови фарове при е92 трябва ли да се сменя лаит модула както при е60?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:ако се минава към феисови фарове при е92 трябва ли да се сменя лаит модула както при е60?
То лайт модула ти е последния дерт, за да сложиш LCI фарове на Е92, трябва да смениш цялата предница - капак, калници, броня...
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:
От ония ден цъфна на таблото и се показва още като отворя вратата. Иначе волана си отключва нормално и колата пали, така си карам от 3 дена. Няма триене обаче от CAS това. Сега четох, че може да го предизвика паднал акумулатор и аз колата действително не я бях карал малко време докато сменях джанти и гуми. Ако се флашне модула дали ще изчезне, както пишат?
Не е нужно да флашваш нищо, със rheingold се рестартира и всичко си е ок, може и със AVDI да се синхронизира CAS със EVL.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Бързи въпроси и отговори
Е90 с безключов достъп при смяна на батерията има ли нещо специфично? Обучение някакво след смяната?
Нещо не съм много наясно, но от ключа сега мога да я отключвам, но не мога да я заключа от него, принципно ли не може или нещо не е наред?
Друго - като отворя шофьорската врата понякога дръжката не се връща сама и остава дръпната, трябва да я бутнеш за да се прибере, на 46-цата го имах същото с дясната дръжка и там има едно болтче отсрани на вратата дето се регулира това да се връща като хората, тук гледах и не е същото
Има ли лесен ремонт 
Нещо не съм много наясно, но от ключа сега мога да я отключвам, но не мога да я заключа от него, принципно ли не може или нещо не е наред?
Друго - като отворя шофьорската врата понякога дръжката не се връща сама и остава дръпната, трябва да я бутнеш за да се прибере, на 46-цата го имах същото с дясната дръжка и там има едно болтче отсрани на вратата дето се регулира това да се връща като хората, тук гледах и не е същото



- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Bavarcho написа:Е90 с безключов достъп при смяна на батерията има ли нещо специфично? Обучение някакво след смяната?
Нещо не съм много наясно, но от ключа сега мога да я отключвам, но не мога да я заключа от него, принципно ли не може или нещо не е наред?
Друго - като отворя шофьорската врата понякога дръжката не се връща сама и остава дръпната, трябва да я бутнеш за да се прибере, на 46-цата го имах същото с дясната дръжка и там има едно болтче отсрани на вратата дето се регулира това да се връща като хората, тук гледах и не е същотоИма ли лесен ремонт
Може да имаш проблем със самата платка на ключа. При мен беше така и се наложи да го запоим наново. Иначе от смяната на бетерията не се губи нищо

- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Бързи въпроси и отговори
Bavarcho написа:
Друго - като отворя шофьорската врата понякога дръжката не се връща сама и остава дръпната, трябва да я бутнеш за да се прибере, на 46-цата го имах същото с дясната дръжка и там има едно болтче отсрани на вратата дето се регулира това да се връща като хората, тук гледах и не е същотоИма ли лесен ремонт
WD-40
Re: Бързи въпроси и отговори
Днес се загледах в температурата на връщане от работа (20км) и повече от 80-81 градуса не видях,дори като спра на светофар и слиза с градус,два .
Да сменям ли термостат или е нормално ,щото навън беше -1 ,-2градуса а кошника се влачи в колоната с 1300-1400 оборота (само при смяна на скорост ходи до 1800-2000) и няма почти никакво натоварване на мАтора
Да сменям ли термостат или е нормално ,щото навън беше -1 ,-2градуса а кошника се влачи в колоната с 1300-1400 оборота (само при смяна на скорост ходи до 1800-2000) и няма почти никакво натоварване на мАтора

- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
За мен не е нормална да е такава температурата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани