Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 16 Дек 2015, 9:02

Taruno написа:дебитомер

Е кво му е на дебитомера,той си дава достатъчно въздух,ама защо турбото дава може да е малко,но е по-ниско налягане от desired
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Дек 2015, 9:42

Вярно ли е, че ако карам под 1500 оборота е вредно за колата? Става въпрос за дизел.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 16 Дек 2015, 9:48

Вярно че ща ти зацикли геометрията на турбото ако не я караш така, че тя да се раздвижва във целия си спектър.
Иначе просто трябва да караш така, че на мотора да му е леко, а не да се мъчи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Дек 2015, 10:02

vld написа:Вярно че ща ти зацикли геометрията на турбото ако не я караш така, че тя да се раздвижва във целия си спектър.
Иначе просто трябва да караш така, че на мотора да му е леко, а не да се мъчи.


Казаха ми, че ако я карам да кажем на 3-та с 1300 оборота с около 30км/ч съм щял да разваля съединителя/маховика?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 16 Дек 2015, 10:11

dextuar написа:
vld написа:Вярно че ща ти зацикли геометрията на турбото ако не я караш така, че тя да се раздвижва във целия си спектър.
Иначе просто трябва да караш така, че на мотора да му е леко, а не да се мъчи.


Казаха ми, че ако я карам да кажем на 3-та с 1300 оборота с около 30км/ч съм щял да разваля съединителя/маховика?

Има нещо,че се износва,защото се товари...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stocky » 16 Дек 2015, 10:15

Аз пък моята я карам само студена напоследък, за по 2-3км и съответно въобще не я настъпвам докато не загрее, просто се придвижвам. Автомата сменя на 1500оборота и повече не вдига колата. Сега ме вкарахте в някви размисли и страсти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 16 Дек 2015, 10:18

stocky написа:Аз пък моята я карам само студена напоследък, за по 2-3км и съответно въобще не я настъпвам докато не загрее, просто се придвижвам. Автомата сменя на 1500оборота и повече не вдига колата. Сега ме вкарахте в някви размисли и страсти.

При теб е флуид,при него не е
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stocky » 16 Дек 2015, 10:21

Аз по-скоро се притеснявам за турбина, нагар по колектори и дпф. Макар че сипвам уж от най-скъпата нафта, но доколко това е гаранция за качество не знам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 16 Дек 2015, 11:05

stocky предостатъчно ти е поне веднъж в седмицата да си на магистрално каране и живота всички изброени неща се удвоява или ако графика ти е като моя два три пъти на седмица до София и обратно и км-рите на ДПФ-а не падат хаахахах

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stocky » 16 Дек 2015, 11:12

Тези км-ри до ДПФ-а, кога последно е регенерирал, налягания и т.н. с K+DCAN и Carly ли ги гледаш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Дек 2015, 11:19

stocky написа:Тези км-ри до ДПФ-а, кога последно е регенерирал, налягания и т.н. с K+DCAN и Carly ли ги гледаш?


Може и с ДИС, Rheingold, а и Carly + Bluetooth адаптор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 16 Дек 2015, 14:31

На мене дебитомера ми дава по-високи стойности и излиза грешка като я закача,защото егр-а е затапен ,но колата върви супер и разхода е нисък.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 16 Дек 2015, 15:38

stocky написа:Тези км-ри до ДПФ-а, кога последно е регенерирал, налягания и т.н. с K+DCAN и Carly ли ги гледаш?


предимно с Rheingold, с Carly рядко - просто имам лаптоп под ръка обикновено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Дек 2015, 22:52

Колеги, а да ви попитам - далеч съм от мисълта, че колата ми е на 149к км, възможно ли е следните грешки да са вследствие на калпаво въртене на километража? И как да го оправя? Може би с NCS Expert-а?
Реално ДСЦ-то си работи и не съм имал проблеми с него.

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Дек 2015, 13:53

Gqbriel написа:
stocky написа:Аз пък моята я карам само студена напоследък, за по 2-3км и съответно въобще не я настъпвам докато не загрее, просто се придвижвам. Автомата сменя на 1500оборота и повече не вдига колата. Сега ме вкарахте в някви размисли и страсти.

При теб е флуид,при него не е


Добре, това означава ли, че карам "грешно" колата? Например, когато има задръстване, пускам на 2-ра без газ, някаде към 900-1000 оборота е и колата си върви. Нямам чувството моторът да се товари. И каква е алтернативата? Да карам на първа с газ и 1800-2000 оборота?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook