Богата смес N52B25
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Здравейте! Току що смених дебитомера с друг работещ от приятел и изчезна грешката 2d06 колата работи отново зле по-добре изчезна грешката 2d06, но записва нова 2d07, която ми е много чужда и не мога да разбера от къде е май е за дросел, но го чистих и бачка.
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Богата смес N52B25
Потенциометъра на дроселовата клапа .Ако приятелят ти разреши ,покарай известно време в града 20-30 минути,да видиш дали клапата няма сама да се адаптира.Тя цялата система е свързана -MAF ,дросел,вихрови клапи(ако има) .Логиката следва ,че ако дебитомера е развален дросела седи отворен по-дълго време ,ЕКУ управлява целия процес в авариен режим.
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Ивайло Димов написа:Потенциометъра на дроселовата клапа .Ако приятелят ти разреши ,покарай известно време в града 20-30 минути,да видиш дали клапата няма сама да се адаптира.Тя цялата система е свързана -MAF ,дросел,вихрови клапи(ако има) .Логиката следва ,че ако дебитомера е развален дросела седи отворен по-дълго време ,ЕКУ управлява целия процес в авариен режим.
Да, има логика, но след като покарах светна чека и постоянно набиваше 2d07 и ужасни гърмежи

В ниските има леки вибрации
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
При валвтроник моторите дроселовата клапа е винаги отворена. Спомага стабилния празен ход като като тогава остава на около 30% за да създаде леко завихряне във всмукателя. Но главната и роля е да поеме пълноценна функция в случай че валвтроника спре да работи поради повреда в някои от компонентите му (т.н. авариен режим)...
Колега, пробва ли това което ти казах?
Колега, пробва ли това което ти казах?
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Благодаря и на двама ви, и се извинявам че ви занимавам
утре ще опитам да махна буксата и ще покарам малка градско. Също така проверих и PCV, но има го характерният звук при отворен капак за маслото.

"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Богата смес N52B25

- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Здравейте! колата я карам само извън града и между другото разходът ми е добър. Нямам завишение но продължава това пропадане на обороти в ниските. Пробвах без датчика няма разлика но е доста омаслена буксата и пиновете което е интересно..
П.п https://youtu.be/5RYGPaRoRXU?si=druNfMOSMtfDk7sF едно клипче със стойности
П.п https://youtu.be/5RYGPaRoRXU?si=druNfMOSMtfDk7sF едно клипче със стойности
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
Това е добре, от това което си дал всичко е нормално, ваносите са добре, регулиращите сонди са живи и работят. Маслото при пиновете на сензора няма как да влезе отгоре, а прониква отдолу през корпуса му. Лошото е че това не е обикновен сензор, има електроника вътре и е доста скъп. Но засега го оставяш. При изключване на сензора на валвтроника, двигателят би трябвало да мине в Limp mode, дросела да поеме нещата и да стабилизира ниските и празния ход - ако работи коректно, разбира се.
От по-елементарните неща - можеш да тестваш целостта на мембраната на РСV клапана. Когато мембраната е скъсана се получават точно такива неприятни симптоми на загрял мотор. Клапанът има едно дудуче с тапичка и се вижда отгоре между ребрата на колектора 5-6 цилиндър. Махаш тапичката, нанизваш едно маркуче на дудучето и надуваш с уста. Ако въздухът започне да преминава - макар и в малко количество, значи мембраната е скъсана и клапана е за смяна.
От по-елементарните неща - можеш да тестваш целостта на мембраната на РСV клапана. Когато мембраната е скъсана се получават точно такива неприятни симптоми на загрял мотор. Клапанът има едно дудуче с тапичка и се вижда отгоре между ребрата на колектора 5-6 цилиндър. Махаш тапичката, нанизваш едно маркуче на дудучето и надуваш с уста. Ако въздухът започне да преминава - макар и в малко количество, значи мембраната е скъсана и клапана е за смяна.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
The Heartlistener написа:Това е добре, от това което си дал всичко е нормално, ваносите са добре, регулиращите сонди са живи и работят, но стойностите много играят нагоре-надолу, това са широколентови сонди, не е нормално за празен ход. Което говори че има колебания в смесообразуването. Маслото при пиновете на сензора няма как да влезе отгоре, а прониква отдолу през корпуса му. Лошото е че това не е обикновен сензор, има електроника вътре и е доста скъп. Но засега го оставяш. При изключване на сензора на валвтроника, двигателят би трябвало да мине в Limp mode, дросела да поеме нещата и да стабилизира ниските и празния ход - ако работи коректно, разбира се.
От по-елементарните неща - можеш да тестваш целостта на мембраната на РСV клапана. Когато мембраната е скъсана се получават точно такива неприятни симптоми на загрял мотор. Клапанът има едно дудуче с тапичка и се вижда отгоре между ребрата на колектора 5-6 цилиндър. Махаш тапичката, нанизваш едно маркуче на дудучето и надуваш с уста. Ако въздухът започне да преминава - макар и в малко количество, значи мембраната е скъсана и клапана е за смяна.
Благодаря много. Днес ресетнах всички адаптации на двигателя и след ресет ми светна гомям check engine с записана грешка да throttle body. Изтрих я колата до сега не е вървяла така. Надявам се да не се появи неща отново, но така ли иначе на ден карам по 200-300км ще стане ясно скоро, ако има ядове ще се насоча към мембраната. Благодаря ви отново!
П.п до края на седмицата ще пиша отново как са нещата
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
Ясно, нормално е след триене на адаптациите, но след определени километри пак ще се върнат нещата. Ако симптомите действително са изчезнали за момента - PCV-то спокойно го изключваме. От това което казваш - имаш вече потвърдена насока. Изключването на валвтроника и липсата на подобрение при limp mod-а логично води до извода че клапата не си е свършила работата адекватно.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Здравейте! След като ресетнах адаптациите съм минал близо 800км нямам грешки и проблеми. Благодаря ви! 

"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
Интересно е сега какви кг/ч показва дебитомера, в смисъл смъкнал ли е стойностите до нормалното
.

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
The Heartlistener написа:Интересно е сега какви кг/ч показва дебитомера, в смисъл смъкнал ли е стойностите до нормалното.
Няма кой знае каква разлика в показанието на дебитомера, но интересното е че се промениха стойностите на Дросела.

"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани