335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от drago9205 » 10 Дек 2019, 20:17

(h)aman написа:
chris_barnes написа: (и не може да е причинено от свещи/реле)


Точно сиво-синкав дим изпушва при изгорели свещи/реле и колата притриса първите секунди, после се оправя.

Не е задължително да притриса при изгорели свещи/реле особено ако не е твърде студено (около 0 градуса не би трябвало да тресе). Обикновено тресенето е от кофти нафта или дюзи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от Kurtov » 11 Дек 2019, 15:54

drago9205 написа:
(h)aman написа:
chris_barnes написа: (и не може да е причинено от свещи/реле)


Точно сиво-синкав дим изпушва при изгорели свещи/реле и колата притриса първите секунди, после се оправя.

Не е задължително да притриса при изгорели свещи/реле особено ако не е твърде студено (около 0 градуса не би трябвало да тресе). Обикновено тресенето е от кофти нафта или дюзи.


Не би трябвало, ама ако работят 4 свещи от 6 тогава тресе, дори и да не е много студено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от drago9205 » 11 Дек 2019, 15:57

Аз лично бях на 4-цилиндров тракалник с 3 изгорели и около 0 градуса нямаше тресене и палеше (може и да е било под 0 градуса дори). Колата стоеше навън само и действието се развива Януари месец (тоест зима) - колата не палеше съвсем лесно от раз, но определено работата на двигателя след заплаването беше ОК и не тресеше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от datchko » 12 Дек 2019, 19:28

surfboard написа:Откакто съм я купил никога не съм я зареждал с нещо различно от премиум дизел. Ще направя диагностика и ще пиша за резултата.

Колега, развитие по темата?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.12.2019
Пол: Мъж

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от Lonely-Wolf » 15 Дек 2019, 16:26

Преди дни и аз минах по този път. Сменил съм подгревните свещи,на диагностика показваше,че работи само едната. Имах също и синкавия пушек при палене. След смяна на свещите си остана. Изчезна след смяна филтъра на картерните газове. Имам и един въпрос колата ми е 118д Е87 при какви градуси се включват свещите? Като се включат индикирали някъде на таблото? Първото БМВ ми е :)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е90 325D M sport
Мечтае да кара: M

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от Kiril_k » 16 Дек 2019, 15:31

При мен го има същото. Само че съм на 325д М57. Като е студена и я запаля тресе няколко секунди и е леко нестабилна и пуши. След това се нормализира и спира пушека. Няма ДПФ.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от vld » 16 Дек 2019, 17:29

Lonely-Wolf написа:Преди дни и аз минах по този път. Сменил съм подгревните свещи,на диагностика показваше,че работи само едната. Имах също и синкавия пушек при палене. След смяна на свещите си остана. Изчезна след смяна филтъра на картерните газове. Имам и един въпрос колата ми е 118д Е87 при какви градуси се включват свещите? Като се включат индикирали някъде на таблото? Първото БМВ ми е :)

Работят от стартиране до 65-75 градуса на антифриза според зависи от мотора. На М моторите до 65, на N до 75 градуса.
Иначе индикация че подгрява излиза на по ниски -5 и надолу, колкото по ниска е температурата толкова по дълго се задържа индикацията и колата просто изчаква и тогава тръгва да върти.
На фейслифтовите няма индикация, или поне не на всички.
Моята 325д LCI на -22 врътна 2-3 секунди след натискане на бутона без да вади индикация на таблото, че подгрява.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от surfboard » 17 Дек 2019, 10:37

Смених 6 нови оригинални свещи БЕРУ и нов акумулатор. Няма промяна. Ще продължа със смяна на филтъра на картерните газове и дросела. Дюзите и компресията са ОК.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от drago9205 » 17 Дек 2019, 10:43

Дюзите на диагностика или на стенд са проверявани, че са добре?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от surfboard » 17 Дек 2019, 14:06

Диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от drago9205 » 17 Дек 2019, 14:41

Кофтито е, че хубави данни на диагностика не са гаранция за добре функциониращи дюзи. Най-добре (и всъщност един от по-изгодните варианти) е да ги свалиш и занесеш за стенд/почистване (10-20 лева на дюза). Хем ще им направиш профилактика, хем ще разбереш дали от тях идва проблемът... дори да не е от тях - нищо не се губи мисля.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от choio » 18 Дек 2019, 8:43

surfboard написа:Смених 6 нови оригинални свещи БЕРУ и нов акумулатор. Няма промяна. Ще продължа със смяна на филтъра на картерните газове и дросела. Дюзите и компресията са ОК.


Понеже съм брал такъв яд с реле и свещи,не излизат изгорели а всъщност не грееха,за да си сигурен че работят,влезни в скритото меню преди палене,и виж волтажа при подаване на контакт,би трябвало да падне поне с 1.5 волта когато сработят свещите,ако не пада с толкова значи проблема ти е там....при мен се оказа проблем със силовия кабел към релето,на диагностика не излизаше грешка зза свещи и реле,де факто не работеха...не е скъп просто за проба мини инпрез това, другите варианти са много по скъпи...успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от гумата » 20 Дек 2019, 4:58

Може да има проблем с вакуума, който засмуква и държи вакуум и на студено двуцветната еднопосочна клапичка да пропуска, докато мембраната се стопли и започне да работи.
Може да е от горивото, но щом колата работи като се стопли мотора, значи не е от свещите, защото те работят през цялото време. Ако са те през цялото време ще мени оборотите. На 4 години щом са вероятно са за смяна. Виж дали не ти се препоръчват НЖК и сложи от тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от (h)aman » 21 Дек 2019, 8:07

Защо си позволявате да давате съвети, като си нямате представа какво пишете?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: 335д - трудно палене в студа

Мнение от choio » 21 Дек 2019, 12:49

И аз това щех да питам..ама форум,кво да се прави :kuku:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook