335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: 335д - трудно палене в студа
(h)aman написа:chris_barnes написа: (и не може да е причинено от свещи/реле)
Точно сиво-синкав дим изпушва при изгорели свещи/реле и колата притриса първите секунди, после се оправя.
Не е задължително да притриса при изгорели свещи/реле особено ако не е твърде студено (около 0 градуса не би трябвало да тресе). Обикновено тресенето е от кофти нафта или дюзи.
Re: 335д - трудно палене в студа
drago9205 написа:(h)aman написа:chris_barnes написа: (и не може да е причинено от свещи/реле)
Точно сиво-синкав дим изпушва при изгорели свещи/реле и колата притриса първите секунди, после се оправя.
Не е задължително да притриса при изгорели свещи/реле особено ако не е твърде студено (около 0 градуса не би трябвало да тресе). Обикновено тресенето е от кофти нафта или дюзи.
Не би трябвало, ама ако работят 4 свещи от 6 тогава тресе, дори и да не е много студено
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: 335д - трудно палене в студа
Аз лично бях на 4-цилиндров тракалник с 3 изгорели и около 0 градуса нямаше тресене и палеше (може и да е било под 0 градуса дори). Колата стоеше навън само и действието се развива Януари месец (тоест зима) - колата не палеше съвсем лесно от раз, но определено работата на двигателя след заплаването беше ОК и не тресеше.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: 335д - трудно палене в студа
surfboard написа:Откакто съм я купил никога не съм я зареждал с нещо различно от премиум дизел. Ще направя диагностика и ще пиша за резултата.
Колега, развитие по темата?
- Lonely-Wolf
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15.12.2019
- Пол: Мъж
Re: 335д - трудно палене в студа
Преди дни и аз минах по този път. Сменил съм подгревните свещи,на диагностика показваше,че работи само едната. Имах също и синкавия пушек при палене. След смяна на свещите си остана. Изчезна след смяна филтъра на картерните газове. Имам и един въпрос колата ми е 118д Е87 при какви градуси се включват свещите? Като се включат индикирали някъде на таблото? Първото БМВ ми е 

- Kiril_k
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325D M sport
- Мечтае да кара: M
Re: 335д - трудно палене в студа
При мен го има същото. Само че съм на 325д М57. Като е студена и я запаля тресе няколко секунди и е леко нестабилна и пуши. След това се нормализира и спира пушека. Няма ДПФ.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 335д - трудно палене в студа
Lonely-Wolf написа:Преди дни и аз минах по този път. Сменил съм подгревните свещи,на диагностика показваше,че работи само едната. Имах също и синкавия пушек при палене. След смяна на свещите си остана. Изчезна след смяна филтъра на картерните газове. Имам и един въпрос колата ми е 118д Е87 при какви градуси се включват свещите? Като се включат индикирали някъде на таблото? Първото БМВ ми е
Работят от стартиране до 65-75 градуса на антифриза според зависи от мотора. На М моторите до 65, на N до 75 градуса.
Иначе индикация че подгрява излиза на по ниски -5 и надолу, колкото по ниска е температурата толкова по дълго се задържа индикацията и колата просто изчаква и тогава тръгва да върти.
На фейслифтовите няма индикация, или поне не на всички.
Моята 325д LCI на -22 врътна 2-3 секунди след натискане на бутона без да вади индикация на таблото, че подгрява.

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
Смених 6 нови оригинални свещи БЕРУ и нов акумулатор. Няма промяна. Ще продължа със смяна на филтъра на картерните газове и дросела. Дюзите и компресията са ОК.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: 335д - трудно палене в студа
Дюзите на диагностика или на стенд са проверявани, че са добре?
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
Диагностика.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: 335д - трудно палене в студа
Кофтито е, че хубави данни на диагностика не са гаранция за добре функциониращи дюзи. Най-добре (и всъщност един от по-изгодните варианти) е да ги свалиш и занесеш за стенд/почистване (10-20 лева на дюза). Хем ще им направиш профилактика, хем ще разбереш дали от тях идва проблемът... дори да не е от тях - нищо не се губи мисля.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 335д - трудно палене в студа
surfboard написа:Смених 6 нови оригинални свещи БЕРУ и нов акумулатор. Няма промяна. Ще продължа със смяна на филтъра на картерните газове и дросела. Дюзите и компресията са ОК.
Понеже съм брал такъв яд с реле и свещи,не излизат изгорели а всъщност не грееха,за да си сигурен че работят,влезни в скритото меню преди палене,и виж волтажа при подаване на контакт,би трябвало да падне поне с 1.5 волта когато сработят свещите,ако не пада с толкова значи проблема ти е там....при мен се оказа проблем със силовия кабел към релето,на диагностика не излизаше грешка зза свещи и реле,де факто не работеха...не е скъп просто за проба мини инпрез това, другите варианти са много по скъпи...успех
Re: 335д - трудно палене в студа
Може да има проблем с вакуума, който засмуква и държи вакуум и на студено двуцветната еднопосочна клапичка да пропуска, докато мембраната се стопли и започне да работи.
Може да е от горивото, но щом колата работи като се стопли мотора, значи не е от свещите, защото те работят през цялото време. Ако са те през цялото време ще мени оборотите. На 4 години щом са вероятно са за смяна. Виж дали не ти се препоръчват НЖК и сложи от тях.
Може да е от горивото, но щом колата работи като се стопли мотора, значи не е от свещите, защото те работят през цялото време. Ако са те през цялото време ще мени оборотите. На 4 години щом са вероятно са за смяна. Виж дали не ти се препоръчват НЖК и сложи от тях.
Re: 335д - трудно палене в студа
Защо си позволявате да давате съвети, като си нямате представа какво пишете?
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 335д - трудно палене в студа
И аз това щех да питам..ама форум,кво да се прави 

45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани