Вибрация във волана при движение
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Вибрация във волана при движение
SpeedyMan написа:Колега,
1. Казах ти да си сложиш друг комплект гуми и джанти. Ти каза, че си пробвал и всичкосе оправя с друг комплект. Т.е. проблемите остават при този комплект, въпреки кривата гума и нейната подмяна. То лека вибрация може да имаш и при неравномерно износване, дължащо се на лоши амортисьори или блокаж при спиране.. палене на гуми и т.н., неща, които не мисля, че може да се хванат с баланс машина, понеже са радиални.
2. Какви амнайсе реглажа са ти правили, след като си имал 1 см. разлика в междуосието ляво и дясно?
3. Криви гуми се намират доволно като нови, особено в не-масовите размери и по-скъпите марки. Просто защото позастояват... При средния клас и бюджетния няма такива проблеми.
Та причината не мисля, че ти е в колата.
Иначе ако сменяш нещо по колата, то трябва да е за смяна, а не да смениш всичко и нищо да не разрешиш...
1. Пробвал съм и със зимните 17ки няма проблем, но там гумата е повече а джантата е по-малка и според мен някакви малки неуредени неща с окачването е логично да бъдат замаскирани и обрани.
Дърпането и вибрациите останаха след смяна на амортесьори и гуми. Както казах, имаше го със старите дънлопки и с новите фулди.
2. Ами хайде де и аз това питам.... явно толкова разбират тези дето правят реглажите и се учат на нашите коли и за сметка на нашите пари, нерви и време. Как може никой да не му направи впечатление и да не го измери досега, нямам обяснение. Отделно, че тези момчета бяха първите, които отвориха капака и отгоре регулираха предницата... Също никой не го е правил за толкова години и толкова сервиза...
3. Не съм съгласен, че застояват. Моите бяха 0619 производство, аз ги купих 0719... Просто се внасят боклуци и ако мине номера, отделно производителите си пращат винаги по-некачествените партиди насам.
Казаха ми, че ако в САЩ някой отиде с такава крива гума като моята, направо я режат по борда и я хвърлят да не може да се ползва. Тук си играха 1-2 часа да я спасят и нещо да измислят, че да ме разкарат

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Вибрация във волана при движение
Не ми се чете цялата тема, че е дълга и вярвам, че и други колеги са го казали.
Тампони на горните носачи!
Дори и видимо да не са заминали, има течност в тях, омекват и правят точно това. Както и вибрация при спиране от висока скорост.
Разказах си играта от баланси, оптимизации, стъргане на дискове и простотии..
Тампони на горните носачи!
Дори и видимо да не са заминали, има течност в тях, омекват и правят точно това. Както и вибрация при спиране от висока скорост.
Разказах си играта от баланси, оптимизации, стъргане на дискове и простотии..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 968
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Вибрация във волана при движение
Каква е тази течност? А с друг комплект гуми имаше ли проблем?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Вибрация във волана при движение
Не знам, водят се един вид такива тампони. Има снимки в нета на такива изтекли. На мотора също има тампони с течност вътре.
Не е задължително да са изтекли. Моите не бяха, но бяха леш на 90К км имах треперене във волана и при спиране от висока скорост.
М-ковите носачи са с плътни и някои хора сменят с такива, но не мисля, че има смисъл, ако не се кара по писти и пр.
Не е задължително да са изтекли. Моите не бяха, но бяха леш на 90К км имах треперене във волана и при спиране от висока скорост.
М-ковите носачи са с плътни и някои хора сменят с такива, но не мисля, че има смисъл, ако не се кара по писти и пр.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Вибрация във волана при движение
Да повдигна темата с новини. Сложих зимните гуми 17ки и какво да видя - с тях също вибрира вече, по-леко но го прави определено същото. Нормално, проблема се е влошил от миналата зима и вече дори и по-малките гуми не замаскират успешно... Т.е. определено не е от гуми/джанти.
Смених следните неща:
4 нови носача от М3
нова рейка (свалена от кола на 20к км) с оригинални накрайници
нови биалетки мейле ХД (били подсилени)
Едвам се добрах до реглажа.... с максимум 20км/ч беше си преживяване
РЕЗУЛТАТА, е че вибрации вече няма никакви, предницата седи уникално стегнато и управлението е страховито директно, наподобява картинг... Изумен съм от разликата в поведението на пътя, возията и т.н. хендлинга се подобри многократно
Кое от всичко сменено точно е елиминирало вибрациите така и не разбрах със сигурност. Предполагам носачите, както казаха някои, но пък и рейката беше заподозряна и според мен душеше къде да умре. Имаше симптоми разнообразни и въобще не съжалявам, колата е друга!
ОБАЧЕ
Продължава да се носи/бие леко надясно...
В тази тема не съм писал за този проблем, но с майстора бяхме сигурни, че е свързано с вибрациите. Малко е горчива победата над тях, надявах се и това с носенето да се реши, но пък нямаше да е интересно ако се оправи всичко
Симптоматика - Изправям волана и си върви направо, той самият е застанал по средата както си трябва. Пускам го и виждам как чуква съвсем леко надясно и почва да се носи колата и ако не коригирам леко с ляв отивам в канавката до 3 секунди... Волана мърда може би 2-5 градуса, не мога да преценя точно, но е много малко и веднага след това тръгва надясно. Абсолютно същото се случваше и преди смяната на рейка, носачи и т.н. само малко по-изразено.
Имам и втори проблем, който изглежда лесно разрешим и не ме тревожи толкова - при ниска скорост волана не се връща сам след завой. На заден ход няма проблем и се връща нормално. Над определена скорост също е горе-долу добре и си се връща ама пак му помагам, а иначе на въртене е супер лек и мазен. Почетох за евентуални причини и коментирах с човека от реглажа, че стойността на Toe-a най-вероятно е виновна. В нета, хора с моя сетъп казват, че ако не е 0 се получава точно този проблем. Той ми каза, че го бил оставил около 0.8 нарочно, но явно не става и ще го коригира.
Утре съм на повторен реглаж и ще я мъчим, но имам лошо предчувствие, че това с носенето надясно няма да могат да го оправят...
Приемам идеи какво да правя... Накратко за смененото до момента:
Амортисьори, тампони, дискове и накладки, носачи, рейка, биалетки, накрайници, тампони на стаб щангата, лагер главините и двете са на по 20-30к км. Носенето надясно го има еднакво и с летните 18ки и зимните 17ки, като комплектите са нови/в добро състояние и проверени.
Смених следните неща:
4 нови носача от М3
нова рейка (свалена от кола на 20к км) с оригинални накрайници
нови биалетки мейле ХД (били подсилени)
Едвам се добрах до реглажа.... с максимум 20км/ч беше си преживяване

РЕЗУЛТАТА, е че вибрации вече няма никакви, предницата седи уникално стегнато и управлението е страховито директно, наподобява картинг... Изумен съм от разликата в поведението на пътя, возията и т.н. хендлинга се подобри многократно


ОБАЧЕ



Продължава да се носи/бие леко надясно...


Симптоматика - Изправям волана и си върви направо, той самият е застанал по средата както си трябва. Пускам го и виждам как чуква съвсем леко надясно и почва да се носи колата и ако не коригирам леко с ляв отивам в канавката до 3 секунди... Волана мърда може би 2-5 градуса, не мога да преценя точно, но е много малко и веднага след това тръгва надясно. Абсолютно същото се случваше и преди смяната на рейка, носачи и т.н. само малко по-изразено.
Имам и втори проблем, който изглежда лесно разрешим и не ме тревожи толкова - при ниска скорост волана не се връща сам след завой. На заден ход няма проблем и се връща нормално. Над определена скорост също е горе-долу добре и си се връща ама пак му помагам, а иначе на въртене е супер лек и мазен. Почетох за евентуални причини и коментирах с човека от реглажа, че стойността на Toe-a най-вероятно е виновна. В нета, хора с моя сетъп казват, че ако не е 0 се получава точно този проблем. Той ми каза, че го бил оставил около 0.8 нарочно, но явно не става и ще го коригира.
Утре съм на повторен реглаж и ще я мъчим, но имам лошо предчувствие, че това с носенето надясно няма да могат да го оправят...

Приемам идеи какво да правя... Накратко за смененото до момента:
Амортисьори, тампони, дискове и накладки, носачи, рейка, биалетки, накрайници, тампони на стаб щангата, лагер главините и двете са на по 20-30к км. Носенето надясно го има еднакво и с летните 18ки и зимните 17ки, като комплектите са нови/в добро състояние и проверени.
Последна промяна def1nity на 09 Дек 2019, 4:00, променена общо 5 пъти
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Вибрация във волана при движение
Много неприятна дилема, колега.
Не искам да ангажирам с моето мнение, но слагането на М носачи, подсилени биалетки и т.н... Нали се сещаш, че това окачване действа като една сложна система, а не всяко нещо потделно. Като направиш манджа с по-здрави компоненти, това не е гарантиция за по-добро поведение на пътя. И колегата Top Gun Maverick го каза по-горе. Аз, от личния ми опит с БМВ, където съм сложил компонент, който е уж по-добър, но не е конкретно за моя модел, съм срещал само проблеми. Силно се надявам да не е така в твоя случай. Горещо ти препоръчвам да огледате добре всичко по окачването на задницата и да мине пак стенд заден мост. Много са случаите на дърпане и дори крив волан, заради лош реглаж на заден мост.
Аз също съм пред дилемата къде да ходя на преден/заден мост. Колата ми стои перфектно на пътя, но износва значително предните гуми от вътрешната страна. Също така имам вибрации във волана при спиране. Бях нарочил дисковете, но благодарение на тази тема мисля да се насоча към тампоните на носачите.
Колеги, които сте в София, някой не е ли пробвал от вас стенд преден/заден мост в официален сервиз? Все си мисля, че ако там не знаят как да го направят правилно, едва ли другаде знаят. А и колко да е скъпо? На фона на всички разходи по пишман майстори. Аз съм си мислел да пробвам в МКар Пловдив, но не съм чувал никакви отзиви за стенд. Странно защо.
Не искам да ангажирам с моето мнение, но слагането на М носачи, подсилени биалетки и т.н... Нали се сещаш, че това окачване действа като една сложна система, а не всяко нещо потделно. Като направиш манджа с по-здрави компоненти, това не е гарантиция за по-добро поведение на пътя. И колегата Top Gun Maverick го каза по-горе. Аз, от личния ми опит с БМВ, където съм сложил компонент, който е уж по-добър, но не е конкретно за моя модел, съм срещал само проблеми. Силно се надявам да не е така в твоя случай. Горещо ти препоръчвам да огледате добре всичко по окачването на задницата и да мине пак стенд заден мост. Много са случаите на дърпане и дори крив волан, заради лош реглаж на заден мост.
Аз също съм пред дилемата къде да ходя на преден/заден мост. Колата ми стои перфектно на пътя, но износва значително предните гуми от вътрешната страна. Също така имам вибрации във волана при спиране. Бях нарочил дисковете, но благодарение на тази тема мисля да се насоча към тампоните на носачите.
Колеги, които сте в София, някой не е ли пробвал от вас стенд преден/заден мост в официален сервиз? Все си мисля, че ако там не знаят как да го направят правилно, едва ли другаде знаят. А и колко да е скъпо? На фона на всички разходи по пишман майстори. Аз съм си мислел да пробвам в МКар Пловдив, но не съм чувал никакви отзиви за стенд. Странно защо.
Re: Вибрация във волана при движение
Разбирам ти гледната точка, нека да поясня... Напълно съм наясно, че е комплексна система, ако можеш щях всичко заедно да сменя и да не пиша теми ама уви, приоритети. Шегата настрана, проблеми от този тип с тези коли са много сложни за хващане доколкото виждам и чета, точно защото е комплексна системата. Повечето хора се примиряват и се отказват да търсят решение. Аз съм обаче доста луд и упорит и щом съм я добутал дотук, ще я оправя докрая. То не остана много и без това 
М носачите са plug & play, доста често срещан ъпгрейд на 1ци/3ки в нета. Хората изказват единствено позитиви и суперлативи след тази процедура, да не говорим, че тампоните и самата сплав са по-здрави. Предвид какви пътища имаме, за мен е логично да ги взема само заради този факт. Добавят лек отрицателен кембър, който е достатъчно, че да подобри поведението на колата, но не и да доведе до преждевременно износване на гумите да речем. Освен всичко друго, струваха по-малко от лемфьордери за моята кола по ВИН
Единственото оплакване на повечето хора са първоначалните проблеми покрай реглажа. Тъй като става леко къстъм цялата работа няма как да успее да я нагласи човек, който работи по шаблон и каквото машината му каже. След 1-2 връщания за донастройка се намират правилните стойности и оттам само газ и усмивки.
За биалетките ме увериха, че като стойности са 1:1 с ОЕМските и си излизат по парт номер за колата. Разликата идва също както при ОЕМ/М3 носачите, от материалите за изработката на тези са по-качествени/здрави и оттам крайният резултат също е по-добър. Разликата в цената е пренебрежителна на фона на останалото, така че си казах защо пък не
Относно това за задницата, срещнах още 2-3 подобни мнения докато разглеждах теми за реглажите и се замислям. Отзад по окачването всичко е както съм я взел (вероятно оригинал), освен тампони стаб щанга и тези на амортисьорите. Дано не се окажеш прав, но като се замисля, че предницата се регулира спрямо задницата при тези коли има доста резон...
Нещо което съм забелязал и може би има отношение - като я смачкам на прав път от положение или с ниска скорост и задницата "тръгне", в 90% от случаите поддава дясната страна първо. Не ми се струва нормално на различни пътища, различни ситуации и почти винаги да изпуска дясната страна. Няма как да е 50:50 то е ясно нали, но някакви по-близки да са все пак...
Относно реглажа в официален сервиз и аз съм си мислил, но после се сетих къде живеем. Ще се радвам някой да сподели реални впечатления и да не се окажа прав, но според мен ще е по-скъпо както обикновено. После като/ако не успеят да оправят проблема, ще си извадят някаква причина от **** или ще видиш "оферта" за хиляди левове на принципа всичко или нищо. Ако МНОГО държиш, те хем си връзват гащите като ти сменят всичко и няма как да има проблем, хем си те товарят за дето ги занимаваш. Не знам, лично аз съм предубеден спрямо тях и не бих се пробвал дори. Ако бяха нови коли, да ги направиш по шаблона без много да се цапаш да, ама с нашите умачкани и поумекнали кенефи се иска индивидуален подход и според мен няма да им се занимава дотолкова...

М носачите са plug & play, доста често срещан ъпгрейд на 1ци/3ки в нета. Хората изказват единствено позитиви и суперлативи след тази процедура, да не говорим, че тампоните и самата сплав са по-здрави. Предвид какви пътища имаме, за мен е логично да ги взема само заради този факт. Добавят лек отрицателен кембър, който е достатъчно, че да подобри поведението на колата, но не и да доведе до преждевременно износване на гумите да речем. Освен всичко друго, струваха по-малко от лемфьордери за моята кола по ВИН

Единственото оплакване на повечето хора са първоначалните проблеми покрай реглажа. Тъй като става леко къстъм цялата работа няма как да успее да я нагласи човек, който работи по шаблон и каквото машината му каже. След 1-2 връщания за донастройка се намират правилните стойности и оттам само газ и усмивки.
За биалетките ме увериха, че като стойности са 1:1 с ОЕМските и си излизат по парт номер за колата. Разликата идва също както при ОЕМ/М3 носачите, от материалите за изработката на тези са по-качествени/здрави и оттам крайният резултат също е по-добър. Разликата в цената е пренебрежителна на фона на останалото, така че си казах защо пък не

Относно това за задницата, срещнах още 2-3 подобни мнения докато разглеждах теми за реглажите и се замислям. Отзад по окачването всичко е както съм я взел (вероятно оригинал), освен тампони стаб щанга и тези на амортисьорите. Дано не се окажеш прав, но като се замисля, че предницата се регулира спрямо задницата при тези коли има доста резон...
Нещо което съм забелязал и може би има отношение - като я смачкам на прав път от положение или с ниска скорост и задницата "тръгне", в 90% от случаите поддава дясната страна първо. Не ми се струва нормално на различни пътища, различни ситуации и почти винаги да изпуска дясната страна. Няма как да е 50:50 то е ясно нали, но някакви по-близки да са все пак...
Относно реглажа в официален сервиз и аз съм си мислил, но после се сетих къде живеем. Ще се радвам някой да сподели реални впечатления и да не се окажа прав, но според мен ще е по-скъпо както обикновено. После като/ако не успеят да оправят проблема, ще си извадят някаква причина от **** или ще видиш "оферта" за хиляди левове на принципа всичко или нищо. Ако МНОГО държиш, те хем си връзват гащите като ти сменят всичко и няма как да има проблем, хем си те товарят за дето ги занимаваш. Не знам, лично аз съм предубеден спрямо тях и не бих се пробвал дори. Ако бяха нови коли, да ги направиш по шаблона без много да се цапаш да, ама с нашите умачкани и поумекнали кенефи се иска индивидуален подход и според мен няма да им се занимава дотолкова...
Последна промяна def1nity на 09 Дек 2019, 2:33, променена общо 1 път
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 745
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Вибрация във волана при движение
NGneer4eto написа: Аз също съм пред дилемата къде да ходя на преден/заден мост. Колата ми стои перфектно на пътя, но износва значително предните гуми от вътрешната страна. Също така имам вибрации във волана при спиране. Бях нарочил дисковете, но благодарение на тази тема мисля да се насоча към тампоните на носачите.
Колеги, които сте в София, някой не е ли пробвал от вас стенд преден/заден мост в официален сервиз? Все си мисля, че ако там не знаят как да го направят правилно, едва ли другаде знаят. А и колко да е скъпо? На фона на всички разходи по пишман майстори. Аз съм си мислел да пробвам в МКар Пловдив, но не съм чувал никакви отзиви за стенд. Странно защо.
Щом износва имаш проблем. Правиха ми реглаж когато сменявах преди година заден горен десен носач. Ето цената на (М-кар Пловдив) да не се чудиш и бъди уверен, че знаят какво правят:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Вибрация във волана при движение
До колегата def1nity - дърпането надясно го има и при мен. Минах не един или два реглажа в сервиз, славещ се с доброто качество на реглажа. Гледах графиките, всичко е перфектно.
Но както и при теб, и при мен с летните 18-ки, и със зимните 17-ки дърпа надясно.
Понеже сам си сменям комплектите джанти, при чистенето на допирната точка между диска и джантата, установих, че преден десен апарат задържа видимо.
Лявата джанта като я хвана и я завъртя, се движи самостоятелно няколко секунди и след това спира.
Докато дясната - завъртам и спира моментално. Дори при самото завъртане се усеща съпротивление.
Според мен си провери спирачните апарати, за мен е това причината и при теб.
Но както и при теб, и при мен с летните 18-ки, и със зимните 17-ки дърпа надясно.
Понеже сам си сменям комплектите джанти, при чистенето на допирната точка между диска и джантата, установих, че преден десен апарат задържа видимо.
Лявата джанта като я хвана и я завъртя, се движи самостоятелно няколко секунди и след това спира.
Докато дясната - завъртам и спира моментално. Дори при самото завъртане се усеща съпротивление.
Според мен си провери спирачните апарати, за мен е това причината и при теб.

Re: Вибрация във волана при движение
datchko, благодаря за съвета! Ще го пробвам обезателно това!
Междувременно да кажа, че след 2ри реглаж, вече волана си се връща нормално след завой.
Както обаче предполагах, ходенето надясно си остана... Следващото е да обърна лява с дясна гума за всеки случай и ще погледна дали задържат апаратите както колегата е казал.
Междувременно да кажа, че след 2ри реглаж, вече волана си се връща нормално след завой.
Както обаче предполагах, ходенето надясно си остана... Следващото е да обърна лява с дясна гума за всеки случай и ще погледна дали задържат апаратите както колегата е казал.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Вибрация във волана при движение
def1nity написа:
Нещо което съм забелязал и може би има отношение - като я смачкам на прав път от положение или с ниска скорост и задницата "тръгне", в 90% от случаите поддава дясната страна първо. Не ми се струва нормално на различни пътища, различни ситуации и почти винаги да изпуска дясната страна. Няма как да е 50:50 то е ясно нали, но някакви по-близки да са все пак...
Относно реглажа в официален сервиз и аз съм си мислил, но после се сетих къде живеем. Ще се радвам някой да сподели реални впечатления и да не се окажа прав, но според мен ще е по-скъпо както обикновено. После като/ако не успеят да оправят проблема, ще си извадят някаква причина от **** или ще видиш "оферта" за хиляди левове на принципа всичко или нищо. Ако МНОГО държиш, те хем си връзват гащите като ти сменят всичко и няма как да има проблем, хем си те товарят за дето ги занимаваш. Не знам, лично аз съм предубеден спрямо тях и не бих се пробвал дори. Ако бяха нови коли, да ги направиш по шаблона без много да се цапаш да, ама с нашите умачкани и поумекнали кенефи се иска индивидуален подход и според мен няма да им се занимава дотолкова...
Много интересно и при мен съм забелязал такова явление. Като се движа примерно на магистралата и като смачкам рязко газта и като че ли задницата рита надясно. С X-drive съм. Интересното е, че с летните гуми имах лек дисбаланс. Сега като сложих зимните гуми и намерих накрая свестен баланс в Стара Загора, като че ли това удряне изчезна, но не мога да кажа на 100%, тъй като не съм карал още много. Иначе нямам теглене нито наляво, нито надясно, но както казах яде предните гуми, затова подозирам, че това биене може по-скоро да не се дължи на реглажа, а на гума или нещо подобно.
Принципно за официалните си прав, но като че ли напоследък почнаха повече да се мазнят на клиентите и да вършат полезна работа срещу доброто заплащане. Може би защото има бая официални сервизи. Специално за Мкар слушам само добри отзиви, въпреки че един път останах със смесени чувства от тях. Ако не стане другаде, може би ще пробвам при тях.
Re: Вибрация във волана при движение
Моята е само на задно и не съм се интересувал много за Х-овете, но вероятно е по-сложно заради допълнителните системи и части в предницата.
Аз имам интересен прогрес... Отидох до гумаджия, разменихме предните гуми лява с дясна и провери налягането. Проверихме и за задържане... дясно е ок, ляво задържа съвсем леко.
Тоест излиза - 1. Реглажа казва, с тия стойности трябва да ти дърпа наляво 2. Гумаджията казва задържа леко левия, демек трябва да дърпа наляво 3. Колата казва глейте си работата аз ще си ходя надясно
Интересното обаче, след завъртане лява с дясна излизам за проба ии определено има разлика. Да не кажа, че предимно ходи направо и съвсем леко бие наляво след 10-15сек каране.
Не съм въртял много, но надясно въобще не тръгна както правеше преди. Пак към гумите се връщат нещата изглежда... Предните са контита тс860, втори пълен сезон ще им е сега и като цяло още им се виждат маркерите... Не ги изключвам, но не разбирам логиката. 
Аз имам интересен прогрес... Отидох до гумаджия, разменихме предните гуми лява с дясна и провери налягането. Проверихме и за задържане... дясно е ок, ляво задържа съвсем леко.
Тоест излиза - 1. Реглажа казва, с тия стойности трябва да ти дърпа наляво 2. Гумаджията казва задържа леко левия, демек трябва да дърпа наляво 3. Колата казва глейте си работата аз ще си ходя надясно

Интересното обаче, след завъртане лява с дясна излизам за проба ии определено има разлика. Да не кажа, че предимно ходи направо и съвсем леко бие наляво след 10-15сек каране.


Re: Вибрация във волана при движение
За жалост и аз трябва да пиша в тази тема.
Проблема, между 80 и 100 има лека вибрация във волана.
Гумите са чисто нови 225/45 Goodyear eagle f1.
Отивам на баланс, пипнаха ги леко и уж проблема изчезна за 2 дни, после пак се появи. Пак на баланс, никаква разлика.
Сложих зимните 16-ки няма никаква вибрация.
Миналия уикенд смених напречните носачи и като чели вибрацията изчезна, след 2 дни пак се появи - демек вчера по околовръсното. След 100 няма вибрация.
Цялата предница, носачи, амортесиори, тампони и т.н е нова, смених ги миналата година, с изключение на тези 2 носача които смених миналата събота. Всичко е лемфиордер, закс и всички крепежи са оригинални на бмв, стегнати по точните нм, ъгли и положение от мен.
В примекс на ботевградско като ми правиха вип баланс (това е 3-тото място на което ходих тоя месец) ми казаха, че задните джанти били съмсем леко криви.. но не би трябвало да има проблем.. след техния баланс вибрацията понамаля.
Таа... пак ще се върна да ги изправят леко... и ако и това не помогне не знам какво да правя вече.
Нещо в тия 17-ки джанти не е ок според мен, защото с 16-ките нямам проблем и не може да се хване какво. Джантите са оригинални.
След 1 месец ме чака 3000 км извън страната и това е недопустимо.
Ако не слагам зимния комплект и приключвам.
Колата е e90 задно предаване.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Проблема, между 80 и 100 има лека вибрация във волана.
Гумите са чисто нови 225/45 Goodyear eagle f1.
Отивам на баланс, пипнаха ги леко и уж проблема изчезна за 2 дни, после пак се появи. Пак на баланс, никаква разлика.
Сложих зимните 16-ки няма никаква вибрация.
Миналия уикенд смених напречните носачи и като чели вибрацията изчезна, след 2 дни пак се появи - демек вчера по околовръсното. След 100 няма вибрация.
Цялата предница, носачи, амортесиори, тампони и т.н е нова, смених ги миналата година, с изключение на тези 2 носача които смених миналата събота. Всичко е лемфиордер, закс и всички крепежи са оригинални на бмв, стегнати по точните нм, ъгли и положение от мен.
В примекс на ботевградско като ми правиха вип баланс (това е 3-тото място на което ходих тоя месец) ми казаха, че задните джанти били съмсем леко криви.. но не би трябвало да има проблем.. след техния баланс вибрацията понамаля.
Таа... пак ще се върна да ги изправят леко... и ако и това не помогне не знам какво да правя вече.
Нещо в тия 17-ки джанти не е ок според мен, защото с 16-ките нямам проблем и не може да се хване какво. Джантите са оригинални.
След 1 месец ме чака 3000 км извън страната и това е недопустимо.
Ако не слагам зимния комплект и приключвам.
Колата е e90 задно предаване.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 693
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Вибрация във волана при движение
mario001 написа:За жалост и аз трябва да пиша в тази тема.
Проблема, между 80 и 100 има лека вибрация във волана.
Гумите са чисто нови 225/45 Goodyear eagle f1.
Отивам на баланс, пипнаха ги леко и уж проблема изчезна за 2 дни, после пак се появи. Пак на баланс, никаква разлика.
Сложих зимните 16-ки няма никаква вибрация.
Миналия уикенд смених напречните носачи и като чели вибрацията изчезна, след 2 дни пак се появи - демек вчера по околовръсното. След 100 няма вибрация.
Цялата предница, носачи, амортесиори, тампони и т.н е нова, смених ги миналата година, с изключение на тези 2 носача които смених миналата събота. Всичко е лемфиордер, закс и всички крепежи са оригинални на бмв, стегнати по точните нм, ъгли и положение от мен.
В примекс на ботевградско като ми правиха вип баланс (това е 3-тото място на което ходих тоя месец) ми казаха, че задните джанти били съмсем леко криви.. но не би трябвало да има проблем.. след техния баланс вибрацията понамаля.
Таа... пак ще се върна да ги изправят леко... и ако и това не помогне не знам какво да правя вече.
Нещо в тия 17-ки джанти не е ок според мен, защото с 16-ките нямам проблем и не може да се хване какво. Джантите са оригинални.
След 1 месец ме чака 3000 км извън страната и това е недопустимо.
Ако не слагам зимния комплект и приключвам.
Колата е e90 задно предаване.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Иди при Иван от казичане за да видите какво реално става с джантите.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- sspeed
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: Вибрация във волана при движение
За тегленето надясно имайте в предвид,че питното платно е с наклон надсно за да се оттича водата. Като пуснете волана и колата тръгне леко надясно но след 600-800м в права линия ,занчи нищо и няма ,от пътя е. Но ако тръгва надясно или ляво почти веднага,значи имате проблем. Обикновенно е от крив реглаж на стенд. Имайте в предвид,че не всички стендове са качествени,съответно не ви корегират добре нещата. А го има и момента при който човека на стенда имитира,че прави нещо за да ви вземе едни пари,както стана при мен. Предния носач е клеясал яката и нашио само се праил че върти ,аз не го гледах какво прави,после като отидох на друг стенд човека ме викна под колата да ми покаже че яката е запекъл и не мърда цент и ме пита как точно го е натсроил предишния стендаджия? Та магря го почисти ръждата и тоя път с очите си видях как го върти за да стане точен стенда
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани