Избор между 335И и 335Д

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от vld » 29 Юли 2019, 19:09

thebest1978 написа:Карам дизел,за сега е сток и разхода в града,с настъпване,когато е възможно(а то рядко е възможно)е 14/100.
Извънградско с темпомат на 130-140 е 7,5-8 максимум.

Колега висок ти е разхода, особенно за е90 с този мотор.
С тази скорост която си дал трябва да е под 7, а градското за да е 14 трябва да си със средна скорост под 15км/ч.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от bscsystem » 05 Авг 2019, 14:44

--Двайсетте на сто разход при бензина ако са ти проблем и те замислят изобщо не си взимай такава кола.......--

Разходя бил 20 литра на 100 километра... Мога да ти кажа, че за такъв разход се старая много, ама много. Сигурно не съм карач.. не знам.
За година и половина с 335и колата си е съвсем здрава и нормална за поддържане. Една демферна шайба се скъса от мърлявщина.
Не знам какво се случва на твоята кола и защо се разпада толкова и двата мотора са супер здрави спрямо останалите модели от марката, а всичко останало си е еднакво. Не знам как може разликата в поддръжката да е х2 :shock:

За 75лв може да си купиш хубав преден амортесьор, да не давам още примери с цени на части. Направо си е евтино.
Не знам какви са тия смешни твърдения, че трябва да даваш по 5000лв на месец, ако имаш 335и. Ако само колата ти е месечен разход с 5к може да си купиш и Порше и да си го караш, сигурно и за ипотека на апартамент ще ти останат :dunno:
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от nero_ » 06 Авг 2019, 15:24

Аз до скоро навъртах по 25-35к на година на 335i и беше повече от вярна през този период. Карала ме е из цяла Европа с приличен разход и комфорт, ходил съм ежедневно на работа с нея, ски, морета... И когато си в настроение, разполагаш с автомобил с 400кс на колела.

За 80-90к километра съм имал 1-2 по-скъпи ремонта (водна помпа и термостат, турбини - нищо им нямаше, заради гейтовете ги смених - тогава бяха по 1200лв и на тази смешна цена реших да ги сменя). Поддръжката е нищожна, масла и филтри са 200-300лв, свещи яде често, но са 100лв. Гуми и спирачки похапва доволно, но също и 335д.

Разхода е супер приличен (градско) - виждал съм 12, виждал съм и 17-18. Бих казал, че около 14-15 е съвсем реално. Но градското е толкова субективно...

Извънградско харчи перфектно - София - Сен Тропе - 7.6/100. Естествено, това е краен пример, с много голяма дистанция с магистрали и скорост 120. Нормалния разход, без да се прекалява със скоростта е между 9 и 10.

Като цяло, ако се вземе хубав екземпляр и се поддържа съвестно, колата изобщо не е скъпа за притежаване, особено съпоставено с това, което ти дава. Ако погледнеш темата за Н54 ще видиш, че доста пари са похарчени по колите ни. Но това не са пари за поддържане и ремонти при нормална експлоатация. Това са коли с 50% и нагоре увеличение на натоварването, карани често на пълна газ по писти и къде ли не. И въпреки това не показват особени признаци на умора. А за инженерната част на Н54 мога да пиша цял ден.... какви технологии са ползвани, колко напреднал е, колко преоразмерен е... Само като интересен факт ще спомена, че (прословутите) инжектори са способни ефективно да захранват около 1000кс (близо 2000кс при 100% duty cycle). Причината за това огромно преоразмеряване е, че е имало изискване, колата да може да продължи да се движи при изгоряла помпа за високо налягане!

Вземи си бензина, няма да съжаляваш! Само се пази от капана с ъпгрейдите, че няма край тая игра....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от choio » 07 Авг 2019, 8:20

Точно последното изречение е истината за тези коли,аз за година и половина съм дал точно 300 лв за ремонти, изключвам масла и накладки,но съм дал около 2500-3000 за секви тунинг идиотщини....така че точно това е проблема,и наистина няма спиране...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 976
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от SpeedyMan » 07 Авг 2019, 18:37

Вземете си за втора кола по 1 астра G 1.7 ТД и така ще се спрете да инвестирате. Караш астрата и като се качиш на БМВ-то виждаш разликата :mhihi:
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от NGneer4eto » 08 Авг 2019, 17:51

Голямата истина е, че има огромно значение на колко хиляди км е автомобила. Ако намериш запазен екземпляр на 80 000 км няма да имаш проблеми и с двата варианта. Обаче ако е прескочил 150-200000 се почва и то здравата. Лично преди да си взема Е90 разпитвах много за всякакви двигатели, варианти бензини, дизели, автоматици и като цяло мненията се делят на два вида:
1. Уникална машина, почти не се разваля, върви перфектно и т.н. Мнение от хора взели колата на около 50-до 100 000 км и я карали до към 160-170 000. Като хора и с бензин и дизел казват горе долу еднакво със специфични забележки.
2. Много яко върви, ама трябва здравата да наливаш в нея. Мнение от хора, купили над 180 000 км и карали сериозно. Дизела - веригата, шайбата, дюзите съединителя и т.н. За бензина не се сещам сега, но си имаше специфични работи, с които човек дълго може да се забавлява и да налива, докато ги оправи.
Лошото е, че трябва да си мега късметлия, за да си намериш Е9Х под 120 000 км. И за двата варианта трябва сериозна парична подготовка след покупка, за да се стегне колата. А ако не се наложи пък, ти идва бонус.
Аз лично бих препоръчал дизела, заради уникалното усещане при ускорение. От над 10 години вече не искам и да чуя за бензин. Дори и да оставим разхода настрана, тягата на дизела цепи мрака, а и като качиш още 4 човека в колата и пуснеш климатика по нагорнище нямаш усещането, че половината от конете са издъхнали, както е при бензина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от Rainbow » 09 Авг 2019, 10:31

bscsystem написа:--Двайсетте на сто разход при бензина ако са ти проблем и те замислят изобщо не си взимай такава кола.......--

Разходя бил 20 литра на 100 километра... Мога да ти кажа, че за такъв разход се старая много, ама много. Сигурно не съм карач.. не знам.
За година и половина с 335и колата си е съвсем здрава и нормална за поддържане. Една демферна шайба се скъса от мърлявщина.
Не знам какво се случва на твоята кола и защо се разпада толкова и двата мотора са супер здрави спрямо останалите модели от марката, а всичко останало си е еднакво. Не знам как може разликата в поддръжката да е х2 :shock:

За 75лв може да си купиш хубав преден амортесьор, да не давам още примери с цени на части. Направо си е евтино.
Не знам какви са тия смешни твърдения, че трябва да даваш по 5000лв на месец, ако имаш 335и. Ако само колата ти е месечен разход с 5к може да си купиш и Порше и да си го караш, сигурно и за ипотека на апартамент ще ти останат :dunno:


Принципно винаги има и 2, и 200 ;) Зависи от карането, състоянието на колата, както и от твоите очаквания/желания. За мен амортисьор за 75 лева е абсолютно несериозно. Сигурно има, но аз дори от KW окачване за 2-3к+ мога да намеря кусури и да не съм на 100% доволен, пък не знам при теб за 300 лева как ще е :lol:

Спирачките при сериозно каране е излишно също да казвам, как след всяка писта предните дискове са криви, а накладките опечени, сега естествено ако никога не го правиш това, няма да го разбереш/усетиш. Всичките помпи, инжектори, бобини, свещи, турбини са консумативи на някакви км, та и това се сещаш как ще е ако я вземеш и точно предстоят тези неща (и ги направиш както трябва с нови или по-добри, не с българската цигания "да измислим нещо" и търсене по морги и фейсбук групи за втора ръка).

Като тук пак е относително, аз лично видях човек как ми обяснява колко много си поддържа колите и как дал 200 лева за накладки, което виждаш ли било цифра. В същият момент аз бях с Ferodo DS2500 за 800 :mhihi:

И последно по повод Поршето и 5к лева -> сигурно ще стане с някое сиромашко Бокстерче, но искам да те видя с 911 Турбо как ще го направиш това, особено ако се кара редовно и както подобава за такава кола ;) Тя само ГО + Каско + гаражи ще е 500-1000 лева на месец :lol: Сложи пълен резервоар 200-250км пробег и почваш да придобиваш идея колко ще излезе. Оставяме ребилда на мотора на определени часове яко каране :mhihi: Апартамент е същата работа, за едни 50к евро малък в Люлин е топ, за други къща за 1.5 милиони в Бояна става. A и поне аз визирах в тези 5к всичко, т.е. ти ако имаш 5к лева на месец, само за колата ли ще ги даваш? На почивки не ходиш ли? На ресторанти? Гаджета? Наем/ипотека? Спестяване? Та така, всеки сам си решава, всеки от нас най-вероятно е минал през период, къде е бил скъсан заради фенщината, та няма лошо, човек докато не го изпита на свой гръб, никога няма да го повярва :wave:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 976
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от SpeedyMan » 26 Авг 2019, 19:17

Е по тая логика, дайте да сметнем 335Д спрямо 335И при месечен пробег 3500+ км
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от Щурми » 27 Авг 2019, 1:24

SpeedyMan написа:Е по тая логика, дайте да сметнем 335Д спрямо 335И при месечен пробег 3500+ км

Кой кара толкова много? Това да не е баничарка. :)

Аз примерно до сега не съм минавал повече от 10к на година, но почти не съм карал извънградско.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от Rainbow » 27 Авг 2019, 9:47

Щурми написа:
SpeedyMan написа:Е по тая логика, дайте да сметнем 335Д спрямо 335И при месечен пробег 3500+ км

Кой кара толкова много? Това да не е баничарка. :)

Аз примерно до сега не съм минавал повече от 10к на година, но почти не съм карал извънградско.


+1 аз да не съм такси... И тук сме България, не Германия пътя до работа не ми е 250км, а 25 макс :yes:

Към автора - какво купи в крайна сметка или само си хабим времето? :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 976
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от SpeedyMan » 27 Авг 2019, 20:41

Е па ази карам. 800 км. на месец ми е да ходя на работа с колата.
2-3 уикенда на морето и то си става.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

ентусиаст
Аватар
Мнения: 976
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от SpeedyMan » 27 Авг 2019, 20:57

Rainbow написа:
Щурми написа:Кой кара толкова много? Това да не е баничарка. :)

Аз примерно до сега не съм минавал повече от 10к на година, но почти не съм карал извънградско.


+1 аз да не съм такси... И тук сме България, не Германия пътя до работа не ми е 250км, а 25 макс :yes:

Към автора - какво купи в крайна сметка или само си хабим времето? :mhihi:


В крайна сметка ако ги хвалите тия коли, без да ги карате, за какво говорим? Все таа е, при малък пробег и порше става :bowdown:
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от Rainbow » 28 Авг 2019, 10:28

Порше става винаги (освен ако гроздето не е кисело :lol: ), а хората с много бързи коли, обикновено имат още 2-3-4 коли, та не е зор да въртят като луди на една ;)

Твоите 800км са далеч от цитираните от теб 3500+.

Аз не карам много, но средно правя 12-15к на година (което е дори повече от 800 на месец), ти реши, че само ги гледаме и хвалим :mhihi: За мен много и странно за такъв тип кола е, както ти каза 3500+ или 40-50к км на година. За такова нещо ти трябва някакъв дизел и си свиркаш, даже бих го купил чисто нов ако въртя толкова много ;) Или по-скоро бих си взел някаква 7-ца, S-класа, A8 или Панамера за да ми е удобно.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от nero_ » 28 Авг 2019, 11:04

Както написах по-горе, аз минавах по 25-35 на година. Доста близо до 3500 на месец...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: Избор между 335И и 335Д

Мнение от Щурми » 28 Авг 2019, 19:32

Ако правех по 40-50к километрана година надали щях да си взема 335. Дори да оставим цената на горивото настрана, то комфорта не е за пренебрегване също. На хубав път е супер, но на лош не е особено приятно. Волана е също много твърд за много каране.

SpeedyMan, къде са тия 15 километра на отиване в едната страна в Стара Загора? Дори в София това е от Младост до Люлин. На мен работата ми е на 3 километра, магазини, кафета, дискотеки, еконти, фитнеси и т.н. са в радиус от километър. А и от време на време ходя пеша или с колелото.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook