Избор между 335И и 335Д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор между 335И и 335Д
thebest1978 написа:Карам дизел,за сега е сток и разхода в града,с настъпване,когато е възможно(а то рядко е възможно)е 14/100.
Извънградско с темпомат на 130-140 е 7,5-8 максимум.
Колега висок ти е разхода, особенно за е90 с този мотор.
С тази скорост която си дал трябва да е под 7, а градското за да е 14 трябва да си със средна скорост под 15км/ч.

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Избор между 335И и 335Д
--Двайсетте на сто разход при бензина ако са ти проблем и те замислят изобщо не си взимай такава кола.......--
Разходя бил 20 литра на 100 километра... Мога да ти кажа, че за такъв разход се старая много, ама много. Сигурно не съм карач.. не знам.
За година и половина с 335и колата си е съвсем здрава и нормална за поддържане. Една демферна шайба се скъса от мърлявщина.
Не знам какво се случва на твоята кола и защо се разпада толкова и двата мотора са супер здрави спрямо останалите модели от марката, а всичко останало си е еднакво. Не знам как може разликата в поддръжката да е х2
За 75лв може да си купиш хубав преден амортесьор, да не давам още примери с цени на части. Направо си е евтино.
Не знам какви са тия смешни твърдения, че трябва да даваш по 5000лв на месец, ако имаш 335и. Ако само колата ти е месечен разход с 5к може да си купиш и Порше и да си го караш, сигурно и за ипотека на апартамент ще ти останат
Разходя бил 20 литра на 100 километра... Мога да ти кажа, че за такъв разход се старая много, ама много. Сигурно не съм карач.. не знам.
За година и половина с 335и колата си е съвсем здрава и нормална за поддържане. Една демферна шайба се скъса от мърлявщина.
Не знам какво се случва на твоята кола и защо се разпада толкова и двата мотора са супер здрави спрямо останалите модели от марката, а всичко останало си е еднакво. Не знам как може разликата в поддръжката да е х2

За 75лв може да си купиш хубав преден амортесьор, да не давам още примери с цени на части. Направо си е евтино.
Не знам какви са тия смешни твърдения, че трябва да даваш по 5000лв на месец, ако имаш 335и. Ако само колата ти е месечен разход с 5к може да си купиш и Порше и да си го караш, сигурно и за ипотека на апартамент ще ти останат

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Избор между 335И и 335Д
Аз до скоро навъртах по 25-35к на година на 335i и беше повече от вярна през този период. Карала ме е из цяла Европа с приличен разход и комфорт, ходил съм ежедневно на работа с нея, ски, морета... И когато си в настроение, разполагаш с автомобил с 400кс на колела.
За 80-90к километра съм имал 1-2 по-скъпи ремонта (водна помпа и термостат, турбини - нищо им нямаше, заради гейтовете ги смених - тогава бяха по 1200лв и на тази смешна цена реших да ги сменя). Поддръжката е нищожна, масла и филтри са 200-300лв, свещи яде често, но са 100лв. Гуми и спирачки похапва доволно, но също и 335д.
Разхода е супер приличен (градско) - виждал съм 12, виждал съм и 17-18. Бих казал, че около 14-15 е съвсем реално. Но градското е толкова субективно...
Извънградско харчи перфектно - София - Сен Тропе - 7.6/100. Естествено, това е краен пример, с много голяма дистанция с магистрали и скорост 120. Нормалния разход, без да се прекалява със скоростта е между 9 и 10.
Като цяло, ако се вземе хубав екземпляр и се поддържа съвестно, колата изобщо не е скъпа за притежаване, особено съпоставено с това, което ти дава. Ако погледнеш темата за Н54 ще видиш, че доста пари са похарчени по колите ни. Но това не са пари за поддържане и ремонти при нормална експлоатация. Това са коли с 50% и нагоре увеличение на натоварването, карани често на пълна газ по писти и къде ли не. И въпреки това не показват особени признаци на умора. А за инженерната част на Н54 мога да пиша цял ден.... какви технологии са ползвани, колко напреднал е, колко преоразмерен е... Само като интересен факт ще спомена, че (прословутите) инжектори са способни ефективно да захранват около 1000кс (близо 2000кс при 100% duty cycle). Причината за това огромно преоразмеряване е, че е имало изискване, колата да може да продължи да се движи при изгоряла помпа за високо налягане!
Вземи си бензина, няма да съжаляваш! Само се пази от капана с ъпгрейдите, че няма край тая игра....
За 80-90к километра съм имал 1-2 по-скъпи ремонта (водна помпа и термостат, турбини - нищо им нямаше, заради гейтовете ги смених - тогава бяха по 1200лв и на тази смешна цена реших да ги сменя). Поддръжката е нищожна, масла и филтри са 200-300лв, свещи яде често, но са 100лв. Гуми и спирачки похапва доволно, но също и 335д.
Разхода е супер приличен (градско) - виждал съм 12, виждал съм и 17-18. Бих казал, че около 14-15 е съвсем реално. Но градското е толкова субективно...
Извънградско харчи перфектно - София - Сен Тропе - 7.6/100. Естествено, това е краен пример, с много голяма дистанция с магистрали и скорост 120. Нормалния разход, без да се прекалява със скоростта е между 9 и 10.
Като цяло, ако се вземе хубав екземпляр и се поддържа съвестно, колата изобщо не е скъпа за притежаване, особено съпоставено с това, което ти дава. Ако погледнеш темата за Н54 ще видиш, че доста пари са похарчени по колите ни. Но това не са пари за поддържане и ремонти при нормална експлоатация. Това са коли с 50% и нагоре увеличение на натоварването, карани често на пълна газ по писти и къде ли не. И въпреки това не показват особени признаци на умора. А за инженерната част на Н54 мога да пиша цял ден.... какви технологии са ползвани, колко напреднал е, колко преоразмерен е... Само като интересен факт ще спомена, че (прословутите) инжектори са способни ефективно да захранват около 1000кс (близо 2000кс при 100% duty cycle). Причината за това огромно преоразмеряване е, че е имало изискване, колата да може да продължи да се движи при изгоряла помпа за високо налягане!
Вземи си бензина, няма да съжаляваш! Само се пази от капана с ъпгрейдите, че няма край тая игра....
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Избор между 335И и 335Д
Точно последното изречение е истината за тези коли,аз за година и половина съм дал точно 300 лв за ремонти, изключвам масла и накладки,но съм дал около 2500-3000 за секви тунинг идиотщини....така че точно това е проблема,и наистина няма спиране...
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Вземете си за втора кола по 1 астра G 1.7 ТД и така ще се спрете да инвестирате. Караш астрата и като се качиш на БМВ-то виждаш разликата 

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Избор между 335И и 335Д
Голямата истина е, че има огромно значение на колко хиляди км е автомобила. Ако намериш запазен екземпляр на 80 000 км няма да имаш проблеми и с двата варианта. Обаче ако е прескочил 150-200000 се почва и то здравата. Лично преди да си взема Е90 разпитвах много за всякакви двигатели, варианти бензини, дизели, автоматици и като цяло мненията се делят на два вида:
1. Уникална машина, почти не се разваля, върви перфектно и т.н. Мнение от хора взели колата на около 50-до 100 000 км и я карали до към 160-170 000. Като хора и с бензин и дизел казват горе долу еднакво със специфични забележки.
2. Много яко върви, ама трябва здравата да наливаш в нея. Мнение от хора, купили над 180 000 км и карали сериозно. Дизела - веригата, шайбата, дюзите съединителя и т.н. За бензина не се сещам сега, но си имаше специфични работи, с които човек дълго може да се забавлява и да налива, докато ги оправи.
Лошото е, че трябва да си мега късметлия, за да си намериш Е9Х под 120 000 км. И за двата варианта трябва сериозна парична подготовка след покупка, за да се стегне колата. А ако не се наложи пък, ти идва бонус.
Аз лично бих препоръчал дизела, заради уникалното усещане при ускорение. От над 10 години вече не искам и да чуя за бензин. Дори и да оставим разхода настрана, тягата на дизела цепи мрака, а и като качиш още 4 човека в колата и пуснеш климатика по нагорнище нямаш усещането, че половината от конете са издъхнали, както е при бензина.
1. Уникална машина, почти не се разваля, върви перфектно и т.н. Мнение от хора взели колата на около 50-до 100 000 км и я карали до към 160-170 000. Като хора и с бензин и дизел казват горе долу еднакво със специфични забележки.
2. Много яко върви, ама трябва здравата да наливаш в нея. Мнение от хора, купили над 180 000 км и карали сериозно. Дизела - веригата, шайбата, дюзите съединителя и т.н. За бензина не се сещам сега, но си имаше специфични работи, с които човек дълго може да се забавлява и да налива, докато ги оправи.
Лошото е, че трябва да си мега късметлия, за да си намериш Е9Х под 120 000 км. И за двата варианта трябва сериозна парична подготовка след покупка, за да се стегне колата. А ако не се наложи пък, ти идва бонус.
Аз лично бих препоръчал дизела, заради уникалното усещане при ускорение. От над 10 години вече не искам и да чуя за бензин. Дори и да оставим разхода настрана, тягата на дизела цепи мрака, а и като качиш още 4 човека в колата и пуснеш климатика по нагорнище нямаш усещането, че половината от конете са издъхнали, както е при бензина.
Re: Избор между 335И и 335Д
bscsystem написа:--Двайсетте на сто разход при бензина ако са ти проблем и те замислят изобщо не си взимай такава кола.......--
Разходя бил 20 литра на 100 километра... Мога да ти кажа, че за такъв разход се старая много, ама много. Сигурно не съм карач.. не знам.
За година и половина с 335и колата си е съвсем здрава и нормална за поддържане. Една демферна шайба се скъса от мърлявщина.
Не знам какво се случва на твоята кола и защо се разпада толкова и двата мотора са супер здрави спрямо останалите модели от марката, а всичко останало си е еднакво. Не знам как може разликата в поддръжката да е х2![]()
За 75лв може да си купиш хубав преден амортесьор, да не давам още примери с цени на части. Направо си е евтино.
Не знам какви са тия смешни твърдения, че трябва да даваш по 5000лв на месец, ако имаш 335и. Ако само колата ти е месечен разход с 5к може да си купиш и Порше и да си го караш, сигурно и за ипотека на апартамент ще ти останат
Принципно винаги има и 2, и 200


Спирачките при сериозно каране е излишно също да казвам, как след всяка писта предните дискове са криви, а накладките опечени, сега естествено ако никога не го правиш това, няма да го разбереш/усетиш. Всичките помпи, инжектори, бобини, свещи, турбини са консумативи на някакви км, та и това се сещаш как ще е ако я вземеш и точно предстоят тези неща (и ги направиш както трябва с нови или по-добри, не с българската цигания "да измислим нещо" и търсене по морги и фейсбук групи за втора ръка).
Като тук пак е относително, аз лично видях човек как ми обяснява колко много си поддържа колите и как дал 200 лева за накладки, което виждаш ли било цифра. В същият момент аз бях с Ferodo DS2500 за 800

И последно по повод Поршето и 5к лева -> сигурно ще стане с някое сиромашко Бокстерче, но искам да те видя с 911 Турбо как ще го направиш това, особено ако се кара редовно и както подобава за такава кола





Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Е по тая логика, дайте да сметнем 335Д спрямо 335И при месечен пробег 3500+ км
- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Избор между 335И и 335Д
SpeedyMan написа:Е по тая логика, дайте да сметнем 335Д спрямо 335И при месечен пробег 3500+ км
Кой кара толкова много? Това да не е баничарка.

Аз примерно до сега не съм минавал повече от 10к на година, но почти не съм карал извънградско.
Re: Избор между 335И и 335Д
Щурми написа:SpeedyMan написа:Е по тая логика, дайте да сметнем 335Д спрямо 335И при месечен пробег 3500+ км
Кой кара толкова много? Това да не е баничарка.
Аз примерно до сега не съм минавал повече от 10к на година, но почти не съм карал извънградско.
+1 аз да не съм такси... И тук сме България, не Германия пътя до работа не ми е 250км, а 25 макс

Към автора - какво купи в крайна сметка или само си хабим времето?


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Е па ази карам. 800 км. на месец ми е да ходя на работа с колата.
2-3 уикенда на морето и то си става.
2-3 уикенда на морето и то си става.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Rainbow написа:Щурми написа:Кой кара толкова много? Това да не е баничарка.
Аз примерно до сега не съм минавал повече от 10к на година, но почти не съм карал извънградско.
+1 аз да не съм такси... И тук сме България, не Германия пътя до работа не ми е 250км, а 25 макс![]()
Към автора - какво купи в крайна сметка или само си хабим времето?
В крайна сметка ако ги хвалите тия коли, без да ги карате, за какво говорим? Все таа е, при малък пробег и порше става

Re: Избор между 335И и 335Д
Порше става винаги (освен ако гроздето не е кисело
), а хората с много бързи коли, обикновено имат още 2-3-4 коли, та не е зор да въртят като луди на една
Твоите 800км са далеч от цитираните от теб 3500+.
Аз не карам много, но средно правя 12-15к на година (което е дори повече от 800 на месец), ти реши, че само ги гледаме и хвалим
За мен много и странно за такъв тип кола е, както ти каза 3500+ или 40-50к км на година. За такова нещо ти трябва някакъв дизел и си свиркаш, даже бих го купил чисто нов ако въртя толкова много
Или по-скоро бих си взел някаква 7-ца, S-класа, A8 или Панамера за да ми е удобно.


Твоите 800км са далеч от цитираните от теб 3500+.
Аз не карам много, но средно правя 12-15к на година (което е дори повече от 800 на месец), ти реши, че само ги гледаме и хвалим



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Избор между 335И и 335Д
Както написах по-горе, аз минавах по 25-35 на година. Доста близо до 3500 на месец...
- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Избор между 335И и 335Д
Ако правех по 40-50к километрана година надали щях да си взема 335. Дори да оставим цената на горивото настрана, то комфорта не е за пренебрегване също. На хубав път е супер, но на лош не е особено приятно. Волана е също много твърд за много каране.
SpeedyMan, къде са тия 15 километра на отиване в едната страна в Стара Загора? Дори в София това е от Младост до Люлин. На мен работата ми е на 3 километра, магазини, кафета, дискотеки, еконти, фитнеси и т.н. са в радиус от километър. А и от време на време ходя пеша или с колелото.
SpeedyMan, къде са тия 15 километра на отиване в едната страна в Стара Загора? Дори в София това е от Младост до Люлин. На мен работата ми е на 3 километра, магазини, кафета, дискотеки, еконти, фитнеси и т.н. са в радиус от километър. А и от време на време ходя пеша или с колелото.
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани