Мога ли да си позволя e92?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Мога ли да си позволя e92?
Knoxville_ написа:Грешно зададен е този въпрос.
И 5000 лева, ако получаваш на месец, каква файда, ако не ти се дават повече от 200 за колата.
Много по-лесно ще се получи, ако кажеш колко пари би заделял на месец, тогава вече колегите ще могат много по-добре да те ориентират към модел, вид двигател и т.н. и т.н.
Поне аз така мисля..
Проста идея, която съм чувал няколко пъти, но не съм виждал някой да я прилага![]()
На всеки 20 лева заредено гориво - слагаш по 20 лева в буркан, който да пипаш само, когато се налагат ремонти, поддръжки и каквито и да е разходи по колата
Точно така, въпроса е колко чисто ти се дават на месец за кола



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Мога ли да си позволя e92?
С пълно каско не виждам с какво би ти бил задължителен гараж, така че с 400 на месец имаш шанс да се справиш, ако си отделиш едни пари за черни дни, сиреч ремонти 

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Мога ли да си позволя e92?
Каското не пречи на пияния комшия да ти счупи стъклото, нито помага за бързото отстраняване на проблема, нито премахва горчивия вкус от това, че някой е посегнал в/у нещо, което си купил с изработени пари и лишения. Каското само покрива разходите, които така или иначе са по-лесната част от цялото начинание да оправяш щети по автомобил.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Мога ли да си позволя e92?
Леле каква пропаст има между София и провинцията 
Иначе както сте я подкарали ще вземе да се гръмне човека и колело да иска да си вземе ще му изкарате 200 лв задължителен разход на месец

Иначе както сте я подкарали ще вземе да се гръмне човека и колело да иска да си вземе ще му изкарате 200 лв задължителен разход на месец

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Мога ли да си позволя e92?
За съжаление статистиката, а и личния ми опит сочат, че нямаш ли гараж/ възможност да наемеш такъв или истински охраняем паркинг в София, по-добре не си купувай кола над 8-9к. Рязбиват я, крадат ти CCC, волан и айрбег и си моментално 1000 лева назад, без значение с каско или не е колата.3186 написа:С пълно каско не виждам с какво би ти бил задължителен гараж, така че с 400 на месец имаш шанс да се справиш, ако си отделиш едни пари за черни дни, сиреч ремонти
Sent from my iPhone using Tapatalk
- donybg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Мога ли да си позволя e92?
Декс е много прав. Отделно, поне по мои лични наблюдения, на някои хора много им бъкра в здравето и някои отверстия под гърба да има паркирано БМВ пред блока, гумите често стават жертви на подобни комплексари, а тях каско не ги покрива, отделно са драскания, чистачки(един съсед беше решил преди време, че съм паркирал прекалено дълго пред блока(2 дни), в който и аз самия живвех). А това са разправии. Гаражът не е задължителен, но е препорачителен, поне според мен. Не е пряко обвързан с техническата поддръжка на колата, но можеш да си докараш доста главоболия и разправии.
От онези минумум 200 лева на месец обаче оттърване няма. И не говорим за качествена, а основна и задължителна поддръжка, данъци и застраховки.
От там нещата си тръгват, дори да не се развали си иска своето - накладки, дискове, масла и други течности. Отделно при дизелите - ДПФ, дюзи, колектори и тн. И да може и нищо от това да не му дойде времето, но може и да му дойде, с кола втора употреба гаранция няма за нищо, и тогава трябва да си готов да си платиш за удоволствието да караш БМВ.
В крайна сметка решението е твое, парите също. Винаги можеш да си потърсиш нещо запазено, проверки в БМВ и сервиз и както си му е реда, и да тръгнеш с 200 гориво(което е съвсем реалистични при 15000км на година) + 200 разходи(данък, застраховки и т.н.) и ако след време прецениш, че не искаш да харчиш толкова много за кола, можеш да я продадеш. Все си мисля, че читаво, регистрирано и застраховано е92 няма да се продава прекалено дълго. Ако решиш да тръгнеш по този път - пази си фактурите от обслужвания, ремонти и въобще всички разходи по колата.
Иначе те поздравявам, че имаш правилното отношение и искаш да си поддържаш качествено колата!
От онези минумум 200 лева на месец обаче оттърване няма. И не говорим за качествена, а основна и задължителна поддръжка, данъци и застраховки.
От там нещата си тръгват, дори да не се развали си иска своето - накладки, дискове, масла и други течности. Отделно при дизелите - ДПФ, дюзи, колектори и тн. И да може и нищо от това да не му дойде времето, но може и да му дойде, с кола втора употреба гаранция няма за нищо, и тогава трябва да си готов да си платиш за удоволствието да караш БМВ.
В крайна сметка решението е твое, парите също. Винаги можеш да си потърсиш нещо запазено, проверки в БМВ и сервиз и както си му е реда, и да тръгнеш с 200 гориво(което е съвсем реалистични при 15000км на година) + 200 разходи(данък, застраховки и т.н.) и ако след време прецениш, че не искаш да харчиш толкова много за кола, можеш да я продадеш. Все си мисля, че читаво, регистрирано и застраховано е92 няма да се продава прекалено дълго. Ако решиш да тръгнеш по този път - пази си фактурите от обслужвания, ремонти и въобще всички разходи по колата.
Иначе те поздравявам, че имаш правилното отношение и искаш да си поддържаш качествено колата!
Re: Мога ли да си позволя e92?
гараж в Варна 50 лева .... но мисля за такв автомобил е задължителен а каското кражба или пълно варира 400/800 лева за автомобил оценен 13000 числото за Бмв за каско е 7 за 5000 км за обслужване съм дал 800 лв предимно за смяна на гарнитури и нов акумолатор .... когато искаш трябва да помислиш предварително аз плаштах гараж 2 месеца да знам че когато реша и закупя автомобил имам къде да паркирам а 100 лв са смешни пари сам прецени какви компромиси ти трябват за да имаш и подържаш такъв клас кола аз лично подржам с доста по малък доход но тук е фактор и самата кола и какви намаления ползваш за обслужване
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: Мога ли да си позволя e92?
Гаража си е задължителен за по-хубава кола...
Аз от моят опит, нищо че имам каско, файда някой като ме чукне или одере...
После си губя една камара време при застрахователи, после да търся сервизи с бояджии, някакво време без кола, после пак да я снимат, че е оправена и т.н. Не говорим за случаите ако ти откраднат нещо без щета, че го духаш
Мен времето ми е ценно и ми се иска ако мога да си спестя цялата тази простотия. Друг е въпроса, че има квартали, където без твое място ще е едно обикаляне за паркиране всеки ден
Естествено в провинцията този проблем го няма или поне не чак в такава степен, гаражите може и по 30 лева да са (тук съм виждал и по 250+ на месец, в новата сграда до НДК са 350...). Но пък там 1900 лева заплата, също почти я няма
P.S.: В ранна възраст все пак и аз си мисля, че не винаги е лошо човек малко да се надскочи
Или ще се научи на дисциплина и ще се мотивира да изкарва повече пари, или малко ще втъне, може и да я продаде и намрази марката, но все пак
Иначе съдейки от видяното по сервизите, доста от хората които скачат на коли над възможностите си, ги поддържат добре само спрямо техните представи - за справка можеш да питаш почти всеки майстор и да видиш колко части се търсят 2-3 ръка по групите/olx и как все се "измисля" нещо 
Аз от моят опит, нищо че имам каско, файда някой като ме чукне или одере...
После си губя една камара време при застрахователи, после да търся сервизи с бояджии, някакво време без кола, после пак да я снимат, че е оправена и т.н. Не говорим за случаите ако ти откраднат нещо без щета, че го духаш

Мен времето ми е ценно и ми се иска ако мога да си спестя цялата тази простотия. Друг е въпроса, че има квартали, където без твое място ще е едно обикаляне за паркиране всеки ден

Естествено в провинцията този проблем го няма или поне не чак в такава степен, гаражите може и по 30 лева да са (тук съм виждал и по 250+ на месец, в новата сграда до НДК са 350...). Но пък там 1900 лева заплата, също почти я няма

P.S.: В ранна възраст все пак и аз си мисля, че не винаги е лошо човек малко да се надскочи




Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Мога ли да си позволя e92?
Life's too short to dance with fat chicks..
Превод:
Скачай!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Превод:
Скачай!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Мога ли да си позволя e92?
Аз ако съм ще си купя едно малко японско джипче за 4-5 000лв да си джиткам навсякъде и по всяко време без да се притеснявам, а останалите 20 000 бих ги използвал като първоначална вноска за заем за една хубава боксониерка/гарсониерка и парите за поддръжка бих използвал за погасяване на заема



- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Мога ли да си позволя e92?
Това много зависи на колко си години, рядко някой преди 25 разсъждава такаFE LIPE написа:Аз ако съм ще си купя едно малко японско джипче за 4-5 000лв да си джиткам навсякъде и по всяко време без да се притеснявам, а останалите 20 000 бих ги използвал като първоначална вноска за заем за една хубава боксониерка/гарсониерка и парите за поддръжка бих използвал за погасяване на заема![]()

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мога ли да си позволя e92?
Зависи от колегата дали ще му стигнат 1900 лева на месец ! Ако си остави след покупката едно 2,3к за изневиделица ако се появи нещо . На мен лично 3.0 бензин (е46 кабрио) във Варна изобщо неми пречи с една заплата от 1500 лева с дете и жена , плюс ремонт и подръжка в отпризирания сервиз . А за три години само масла , филтри , една горивна помпа и накладки . Бензина на Бмв си е корава машина . А в интерес на истината преди бмв-то имах една Астра Г 2.0 дизел , казвам ви от сервизоте не е излизала скочи ми на 12,13к за една година . Така че каквото и даси вземе колегата все щеги дава за масла , филтри ,накладки ,ГО, РЕМОНТИ , гуми и т.н. Това са все неща които се дават за всякаква кола ! Така или иначе ще се изхарчва поне да дава повечко пари и да знае какво подържа ! Бмв-то си е Бмв !
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Re: Мога ли да си позволя e92?
Denis1903 написа:Зависи от колегата дали ще му стигнат 1900 лева на месец ! Ако си остави след покупката едно 2,3к за изневиделица ако се появи нещо . На мен лично 3.0 бензин (е46 кабрио) във Варна изобщо неми пречи с една заплата от 1500 лева с дете и жена , плюс ремонт и подръжка в отпризирания сервиз . А за три години само масла , филтри , една горивна помпа и накладки . Бензина на Бмв си е корава машина . А в интерес на истината преди бмв-то имах една Астра Г 2.0 дизел , казвам ви от сервизоте не е излизала скочи ми на 12,13к за една година . Така че каквото и даси вземе колегата все щеги дава за масла , филтри ,накладки ,ГО, РЕМОНТИ , гуми и т.н. Това са все неща които се дават за всякаква кола ! Така или иначе ще се изхарчва поне да дава повечко пари и да знае какво подържа ! Бмв-то си е Бмв !
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
за Е92 говорим не за Е46 .. разликата е доста голяма даже двойна ) попринцип няма прилика ...
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: Мога ли да си позволя e92?
Защо да няма прилика ? Двама от приятелите ми и те карат е92 2.0 и какво ? Данъка им е по нисък от моя , по-нисък разход на безнин (зависи от мотора) и пак същите неща . Кажи сега каква е разликата , че немога дасе сетя ? Единствената разлика е , че струва малко повече от е46x7z написа:Denis1903 написа:Зависи от колегата дали ще му стигнат 1900 лева на месец ! Ако си остави след покупката едно 2,3к за изневиделица ако се появи нещо . На мен лично 3.0 бензин (е46 кабрио) във Варна изобщо неми пречи с една заплата от 1500 лева с дете и жена , плюс ремонт и подръжка в отпризирания сервиз . А за три години само масла , филтри , една горивна помпа и накладки . Бензина на Бмв си е корава машина . А в интерес на истината преди бмв-то имах една Астра Г 2.0 дизел , казвам ви от сервизоте не е излизала скочи ми на 12,13к за една година . Така че каквото и даси вземе колегата все щеги дава за масла , филтри ,накладки ,ГО, РЕМОНТИ , гуми и т.н. Това са все неща които се дават за всякаква кола ! Така или иначе ще се изхарчва поне да дава повечко пари и да знае какво подържа ! Бмв-то си е Бмв !
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
за Е92 говорим не за Е46 .. разликата е доста голяма даже двойна ) попринцип няма прилика ...
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Re: Мога ли да си позволя e92?
Denis1903 написа:Защо да няма прилика ? Двама от приятелите ми и те карат е92 2.0 и какво ? Данъка им е по нисък от моя , по-нисък разход на безнин (зависи от мотора) и пак същите неща . Кажи сега каква е разликата , че немога дасе сетя ? Единствената разлика е , че струва малко повече от е46x7z написа:Denis1903 написа:Зависи от колегата дали ще му стигнат 1900 лева на месец ! Ако си остави след покупката едно 2,3к за изневиделица ако се появи нещо . На мен лично 3.0 бензин (е46 кабрио) във Варна изобщо неми пречи с една заплата от 1500 лева с дете и жена , плюс ремонт и подръжка в отпризирания сервиз . А за три години само масла , филтри , една горивна помпа и накладки . Бензина на Бмв си е корава машина . А в интерес на истината преди бмв-то имах една Астра Г 2.0 дизел , казвам ви от сервизоте не е излизала скочи ми на 12,13к за една година . Така че каквото и даси вземе колегата все щеги дава за масла , филтри ,накладки ,ГО, РЕМОНТИ , гуми и т.н. Това са все неща които се дават за всякаква кола ! Така или иначе ще се изхарчва поне да дава повечко пари и да знае какво подържа ! Бмв-то си е Бмв !
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
за Е92 говорим не за Е46 .. разликата е доста голяма даже двойна ) попринцип няма прилика ...
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
разликата е че човека пита целенасочено за конкретен модел Е92 който само ключа е поне 200 лева ако го изгуби частите са много по скъпи и рядко ги има защото това не е масов автомобил както Е46 ако говорим за динамик драийв ксенонови фарове цените им са от 1000 лева 2 ръка
а малко повече ... незнам

не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани