Рязко падане на обороти и гаснене
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
Колеги имате ли други предположения или да започвам да сменям датчиците, които споменахте ? След като застудя всяка сутрин поне веднъж ми прави проблема и само по чудо не е изгаснала в някои завои. До работата карам на тръни 

- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
Дори и производителя БМВ не могат да открият проблема.
Аз го имам същия
Като сменя всичко все някога ще се оправи и ще пиша

Като сменя всичко все някога ще се оправи и ще пиша

Всички удоволствия са описани в НК!
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Вече се чудя дали да почвам със смяната на предполагаемите части от които може да идва проблема или да я пускам за продажба. Страх ме е проблема да не се задълбочи.
Прицелил съм се в три неща - датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал и подкачващата горивна помпа. Силно се надявам при смяната им проблема да изчезне, ма се чудя от кое да почна

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
bellerephon написа::lol: ти сериозно ли? Ходил ли си в оторизиран сервиз ?
Вече се чудя дали да почвам със смяната на предполагаемите части от които може да идва проблема или да я пускам за продажба. Страх ме е проблема да не се задълбочи.
Прицелил съм се в три неща - датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал и подкачващата горивна помпа. Силно се надявам при смяната им проблема да изчезне, ма се чудя от кое да почна
Колега ГНП-то дава грешка, един от два датчика е, или дюзи. Егати хората има, как ще продаваш кола заради ремонти дето ако и трите ги направиш ще са под 1к лв, нямам думи.
Супер лесно достъпен е датчика на коляновия и ако не ти се дават пари за нов може да тестваш с такъв от морга и след това да си даваш парите за нов, същото е за разпределителния, но честно за него проблеми при дизелите не съм чувал. До сега да беше отишъл при някой от известните колеги със сервизи и всичко да е решено. Не се кара 1 месец кола с такъв проблем, а се решава - сам си го каза, че играеш руска рулетка, може да ти изгасне в завой, може да изгасне при изпреварване.
Ти знаеш ли как примерно ще се метнеш на някой пасат 6 и в рамките на година ще си минимум 4к в ремонти назад (в моя случай 12к)
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
Колега благодаря за мнението, но ако си мислиш, че ми се продава BMW-то грешиш, още повече да го заменя с дървото Пасат 6
.
Правих две диагностики, два майстора я гледаха и проблем не беше установен. Предполагам и ти не си сигурен на 100%, че е някой от изброените от теб проблеми. Какво ще стане ако не е някои от датчиците и тръгна да правя дюзи. А ако се окаже, че проблема не от тях ?
Също така не мога да си позволя да оставя колата за повече от седмица, две, просто защото ми е нужна.
Спомена майстори, моля те дай съвет към кого да се отправя ?
Също така какво мислите за този датчик: https://www.olx.bg/ad/datchik-kolyanov-val-bmv-febi-bilstein-29483-impulsen-datchik-ID6lHms.html#1db6ea3be1 ?

Правих две диагностики, два майстора я гледаха и проблем не беше установен. Предполагам и ти не си сигурен на 100%, че е някой от изброените от теб проблеми. Какво ще стане ако не е някои от датчиците и тръгна да правя дюзи. А ако се окаже, че проблема не от тях ?
Също така не мога да си позволя да оставя колата за повече от седмица, две, просто защото ми е нужна.
Спомена майстори, моля те дай съвет към кого да се отправя ?
Също така какво мислите за този датчик: https://www.olx.bg/ad/datchik-kolyanov-val-bmv-febi-bilstein-29483-impulsen-datchik-ID6lHms.html#1db6ea3be1 ?
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини
Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото
Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото
Всички удоволствия са описани в НК!
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
nasopraso написа:При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини
Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото
Колега какво стана, откри ли проблема от къде идва ?
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
bellerephon написа:nasopraso написа:При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини
Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото
Колега какво стана, откри ли проблема от къде идва ?
Колега мисля, че го открих само, че аз съм на газ и при теб няма как да е от това. При мен като махнах бушона на газовата и всичко се реши...вече карам 20 дена на бензин и нямам никакви проблеми, но идва тежко.
След нова година чак могат да ме вземат и да умуват. Проблема явно е следния че бензиновия компютър се адаптира по газовия и ако газовия не е настроен както трябва бензиновия се побърква. Като махнах бушона на газовата, бензиновия си се адаптира и сега е ок.
Кофтито е че газаджиите са заключили газовия комп и немога да отида при други които могат да я настроят както трябва
Всички удоволствия са описани в НК!
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
nasopraso написа:bellerephon написа:nasopraso написа:При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини
Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото
Колега какво стана, откри ли проблема от къде идва ?
Колега мисля, че го открих само, че аз съм на газ и при теб няма как да е от това. При мен като махнах бушона на газовата и всичко се реши...вече карам 20 дена на бензин и нямам никакви проблеми, но идва тежко.
След нова година чак могат да ме вземат и да умуват. Проблема явно е следния че бензиновия компютър се адаптира по газовия и ако газовия не е настроен както трябва бензиновия се побърква. Като махнах бушона на газовата, бензиновия си се адаптира и сега е ок.
Кофтито е че газаджиите са заключили газовия комп и немога да отида при други които могат да я настроят както трябва
Прав си при мен няма как да е от това

- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Всички удоволствия са описани в НК!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
nasopraso написа::) Драсни ако откриеш нещо...аз до момента съм около 1000 лв вътре - дебитомер, валтроник моторче, датчки колянов вал, ламбдо сонда
бензин / дизел различни коли, съвсем различни проблеми могат да го предизвикват за съжаление.
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
Колеги ЧНГ първо, значи смених датчика на коляновия вал - не е от него. Първо - самия датчик струваше 120 лв., отделно работата беше също толкова, тъй като се оказа, че за да се замени, трябва да се свалят скоростите. Няма и 1 км. след като тръгнах от майстора и проблема отново се появи. Следващата стъпка, която смятам да предприема е смяна на подкачващата помпа. Ако се окаже, че не е и от нея, колата отива за продан, тъй като нямам нерви и време да се занимавам с нея.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
колега, проверили ли сте помпата в резервоара и цедката? виждал съм много дизели (различни марки), които гаснат, не палят и т.н. щото цедката е затлачена с разни лайна. супер лесно се установява дали е ОК помпата и цедката. това е просто предположение, все пак някаква дреболия е според мен, не е за продаване заради това...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
bai_ILIA написа:колега, проверили ли сте помпата в резервоара и цедката? виждал съм много дизели (различни марки), които гаснат, не палят и т.н. щото цедката е затлачена с разни лайна. супер лесно се установява дали е ОК помпата и цедката. това е просто предположение, все пак някаква дреболия е според мен, не е за продаване заради това...
Не съм я проверявал, но ще опитам. Предполагам че трябва да източа резервоара и да демонтирам цялата помпа. Запознати ли сте да има друг начин ?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Рязко падане на обороти и гаснене
тя е под задната седалка и се вади лесно. виж дали цедката и не е нахакана с тиня. няма нужда да точиш резервоара, за да извадиш помпата и цедката. тя бачка на някакво ниско налягане колкото да закара нафтата напред до помпата под шофьорската седалка, която подкачва на тази за високото налягане. това е просто идея за твоите проблеми и е лесно да се провери. няма гаранция, че е от това, но си струва опита според мен.
"Чемодан, вокзал, Москва"
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани