Въпроси относно 325д

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от vld » 29 Окт 2016, 7:41

За притрисането, трябва да се прочете колата за грешки, или има някоя изгоряла свещ или някоя дюза не работи добре при старт.
Не е лошо да си купиш един кабел K+Dcan и да почнеш да си ги следиш сам тия работи, защото има страшно много неща по тия коли и общо взето ако за всяко нещо тичаш до сервиза ще ти излезне солено.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от (h)aman » 29 Окт 2016, 8:46

vld написа:За притрисането, трябва да се прочете колата за грешки, или има някоя изгоряла свещ или някоя дюза не работи добре при старт.
Не е лошо да си купиш един кабел K+Dcan и да почнеш да си ги следиш сам тия работи, защото има страшно много неща по тия коли и общо взето ако за всяко нещо тичаш до сервиза ще ти излезне солено.



Колега, по-добре да изчака с кабела. Човекът още не знае как се пуска задната чистачка, ти го караш кабел да си купува за диагностика.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от vld » 29 Окт 2016, 11:10

Така е, мен ако питаш трябва повечко да чете и по малко да пита, ама в началото всички са така.
Няма страшно ще се ориентира.
Не е лошо да се попрочетат важните теми в раздела, както и в Е60 двата модела имат много общи неща и това което не е написано тук за тези мотори, го има в Е60 радела.
Мотора е М57д30, което означава 3.0л дизел един от най здравите и лесни за поддръжка.
Веригата не е лошо да се обслужи, но не е зор, покарай малко, пък после ще я смениш.
Прочети как се влиза в скритото меню на таблото за да видиш какви темератури държи, това е важно, трябва да са изправни термостатите, иначе няма да регенерира ДПФ.
Нищо страшно няма там, няма какво да разбазикаш или промениш.
Колкото до твърдото возене, това е 3-та серия, тя така си вози със здраво окачване, особенно ако е с рън флет гуми.
Като покараш малко ще установиш че другите марки автомобили няма връзка с реалността в сравнение с БМВ, при сравнение на пътното поведение.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.10.2016
Пол: Мъж
Кара: Е91 325д
Мечтае да кара: Nissan GT-R

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от luvri90 » 29 Окт 2016, 11:51

Благодаря за коректните мнения най - напред , за четене 5 дена нощна смяна телефона го спуках ама и тая търсачка тука незнам как се работи първо с нея , второ където видя е91 чета вичко а в повечето случаи там пише за други модели като 320 или 330 . Общо взето където видя дизел чета наред :)
Относно дискове предните са нови както и накладките на всички колела , задните просто ми се виждат разждясали и има разлика с предните на око интересувах се с цел да ги сменя но мисля след като се отида до БГ и се върна тогава , за гумите да такива са както каза , аз така я купих и те са нови с нови джанти само че са летни купих и зимен комплект пак такива все пак в бг ще я карам 10 дена а тук пътищата им са добре . Голям Х беше като я зех първия ден и видях че няма място за резервна , четох тук във форума и относно гумите и реших така да я карам . Тая сутрин специално накарах един колега да я запали че цялата пак беше мокра еми припуши съвсем малко за има няма 10 секунди и край , изобщо не тресе и не играят оборотите
притеснява ме че пушека мирише гадно . Книжката ми е на немски и тук във форума намерих колега дето е дал на роден език свалих я и прочетох два пъти :) никога не бях чел упътване досега . Там пише че БМВ препоръчва да не се чака като запалиш мотора да загрее а направо да трагваш като караш полека а аз знам че дизел се чака ??? Та и затова бях питал за температурата как да я гледам това за скритото меню го видях как става но не сам посмял да пипам там да не разбазикам щом може още днес като и сложа зимните гуми ще видя това меню .Четох че нормалната температура на мотора е горе долу 87/97 градуса или бъркам . Как се разбира кога колата регенерира ДПФ и как се процедира там прочетох че трябва да караш на магистрала с еднаква скорост и да имаш нафта , аз се качах с нея като ходих да зимам зимните гуми и джанти , днес пак ще ходя на 100-тина километра ама все още понеже ме сърби я натискам здраво това проблем ли е ако тръгне да регенира ? Скороста рядко ми падна под 150 аз даже точно заради пътното поведение изобщо не се осеща скороста и се увличам . Относно този кабел дали е по добре като си дойда декември месец да си го купя от бг или тук по интернет да го поръчвам искам да си го зема така или иначе друг е въпроса че и там нему разбирам но ще се научим , а какъв точно трябва да е тоя кабел ако може линк или снимка да го видя да си го поръчам .
Благодаря много извинявам се за дългите но постове но понеже съм новобранец тук и всичко което пиша се проверява и чакам по няколко часа да излезе в темата та затова гледам всичко да е на едно , ще се поправя с времето да пиша коректно и както трябва :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 11.06.2015
Местоположение: морско
Пол: Мъж

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от Black-Power » 29 Окт 2016, 15:10

Vld - президент :bowdown:
Също така си провери и релето на подгевните свещи.
Stop me, if you can ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от vld » 29 Окт 2016, 17:32

Всичко което е писано за 330д се отнася и за 325д, мотора е същия, само софтуера е различен, както и дюзите са с друг парт номер, но дебита е същия.
За дисковете си има допустими норми колко трябва да са дебели, това че са ръждясали не е критерий, то като я караш в дъжд и я оставиш после за седмица на място пак ще са ръждясали.
Тъй като нафтата там е качествена, по вероятно е притрисането да е от свещ. Не е срашно можеш да караш така известно време.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от (h)aman » 29 Окт 2016, 17:47

vld написа:Всичко което е писано за 330д се отнася и за 325д, мотора е същия, само софтуера е различен, както и дюзите са с друг парт номер, но дебита е същия.
За дисковете си има допустими норми колко трябва да са дебели, това че са ръждясали не е критерий, то като я караш в дъжд и я оставиш после за седмица на място пак ще са ръждясали.
Тъй като нафтата там е качествена, по вероятно е притрисането да е от свещ. Не е срашно можеш да караш така известно време.


Той не е казал, че притриса, а че му падали оборотите и изпушвала в началото. При мен от неработещо реле при студен старт притрисаше за 10-20сек, като през този период оборотите леко играеха. Но не съм забелязвал пушек. Даваше грешка за 2 свещи. На предното Е90 320д пак от изгоряло реле пру студен старт пушеше бяло и първите 20-30сек работеше като на 3 цилиндъра, а 4те свещи бяха нови. Най-добре ше е да се направи диагностика, за да не се дават пари на вятъра. А ако не са проблем парите 6 нови свещи+реле никога не са излишни.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.10.2016
Пол: Мъж
Кара: Е91 325д
Мечтае да кара: Nissan GT-R

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от luvri90 » 31 Окт 2016, 2:16

здравейте колеги :bowdown:
Факт е че само на първо палене сутринта припусшва мирише гадно пушека и това е няма и минута и край незнам , никакеи лампи за нищо неми светят а щом мога да я карам така още малко мисля да изчакам един месец да си дойда в бг и тогава една диагностика профилактична и ако трябва свещи и реле и каквото излезе ако има проблем факт е също че тука като кажеш нещо ми има на колата и майстора ти казваа ново сменяме пак дали е там проблем и той самия незнае . :Д
Помпата за високо налягане на пежото ми салзеше нафта но малко викам ще и сменя има ремонтен комплект О-прастенчета за там , обиколих всички магазини за части тук в града и ми казват такъв комплект няма нова помпа 1500лв до към 1800 :Д :Д аз им казвам тя колата не струва толкова и накрая ги поръчах от бг и по пощата ...
Та в тоя ред на мисли най добре е като си отида в бг другия месец там да я закача и да ми кажат има ли проблем или не и ако как да се реши . Да питам някой познава ли майстор във Варна или добрич дори някой колега да е от форума който да ми я закачи за диагностика и да ми обясни някой неща естествено ще си платя времето и услугата .
Още нещо как мога да разбера кога тоя ДПФ почва да регенерира и какви са условията за да запо4не и как да позная че го прави светва ли нещо на таблото или не вчера и днес и навартях 700 километра откоито поне 600 магистрала и не можах да разбера дали това нещо работи или не.
Благодаря отново на всички за търпението и помоща която ми оказвате защото иначе тук ще ми режат главата за щяло и нещяло .
Имам голям мерак да се падна в бг на някой събор досега не сам бил и предполагам от клиповете е много яко пак и имам повод да почерпя !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от (h)aman » 31 Окт 2016, 18:30

Аз не съм майстор, но имам кабел и можем да я закачим да видим какви грешки има записани. От Варна съм.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.10.2016
Пол: Мъж
Кара: Е91 325д
Мечтае да кара: Nissan GT-R

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от luvri90 » 31 Окт 2016, 20:38

Супер благодаря ти много. Аз другия месец се прибирам за десетина дена някаде след празниците ако ти е удобно ще се уговорим да се срещнем .
Това филтъра за тварди частици ясно ли ти е при какви условия се пуска да чисти и как мога да разбера. Дали е почнал да чисти , светва ли някоя лампа или нещо друго . И последно аз знам че масло се мери на студен двигател и колата да е на равно меря и ми показва на минимума нищо неми свети колата припушва сутринта малко и това е не пуши нищо , после пак тука из форума четох че колата трябва да е работила после чакаш час и нещо и мериш направих го това маслото е точно насредата кадето трябва да е . Та имам ли масло или не как трябва да се мери , нищо не свети като караш не пуши изобщо голям шах сам с тая кола ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от kvasilev76 » 31 Окт 2016, 21:48

Колега,карай си супер колата и си свиркай.Регенерация до сега не съм усетил кога прави но прави защото на накрайника на аспуха не може да се изцапаш.И моята претриса за секунди когато е под 5градуса,но свещи и реле са наред.Иначе за миризмата мисля че е характерна за кола с филтър за твърди честици.Брат ми има автомивка и казва че като се съберът две бмв та и се нетрае от тази специфична миризма.В този форум се пише много не защото колите ни са от захар а защото сме много превързани към тях и ни е страх да не се разболеят.И аз като се пребирам в България и гледам колкото може повече неща да отметна по колата.Ако аспуха ти е чист значи регенерира.Има хубави добавки които въпреки хубавата нафта не е зле да ползваш от време на време(сложи една като тръгваш за БГ)Карай само с по скъпата нафта която на запад е чувствително по хубава от обикновенната.И гледай си добре колата да те гледа добре и тя.И да знаеш няма нищо общо с пежо 206 :driving:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от vld » 31 Окт 2016, 22:03

За маслото наистина от БМВ предписват да се мери на загрял мотор, гасиш, чакаш 10 минути и мериш.
Аз понеже съм старомоден го меря и така и по стария начин, оставям я в гаража и сутрин меря преди да я запаля и познай, разлика няма с горе описания метод.
За да ти покаже такава разлика вероятно не си спрял на едно и също място.
Филтъра за твърди частици в БМВ се нарича DPF има доста инфо в раздела.
На кратко всичко по горивната система се върти около тоя филтър, изправни термостати, реле и подгревни свещи, дроселова клапа, всичко е свързано и ако нещо от тези неща не работи няма регенерации, проблем е в това, че не за всяко нещо ще ти светне лампа, понякога когато светне вече е късно...
За района на Варна и Добрич можеш да се обърнеш към Ilko_Ivanov или mad presley за Варна.
Илко може да ти е изключително полезен относно ремонти като смяна на вериги и рани други по завъртяни неща.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.10.2016
Пол: Мъж
Кара: Е91 325д
Мечтае да кара: Nissan GT-R

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от luvri90 » 31 Окт 2016, 22:09

Само такава нафта слагам , а пежото просто немога да опиша разликата. То каквото и да му стане майната му хварляш го из измаш друго без да го мислиш . Каква добавка ще препоръчаш и цялата се слага на пълен резервоар ли .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 11.06.2015
Местоположение: морско
Пол: Мъж

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от Black-Power » 01 Ное 2016, 8:29

Колега. На всичките ти въпроси е писано във форума. Време е да започнеш да четеш.
Stop me, if you can ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.10.2016
Пол: Мъж
Кара: Е91 325д
Мечтае да кара: Nissan GT-R

Re: Въпроси относно 325д

Мнение от luvri90 » 01 Ное 2016, 23:45

Багодаря колега за предложенията , Като наближи време да се прибирам ще опитам да се свържа с колегите които ми посочи ако имат свободно време да се срещнем и да погледнем колата :bowdown: :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook