65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Taruno написа:Взех две тубички WYNN's Diesel Clean 3 по препоръка от немски форум.
От къде ги взе?

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
UBAH5 написа:Taruno написа:Взех две тубички WYNN's Diesel Clean 3 по препоръка от немски форум.
От къде ги взе?
От Google

http://www.wynns.tech-co.bg/produkti/diesel-clean-3
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Satanism написа:Meн, след 6-тия час започва да ме боли десния бут от седалката.....на никоя друга кола не ми се е случвало това....
Точно това е самата истина колега, явно и на теб се е случвало. И на мен на никоя друга кола не ми се е случвало, просто е много малко разстоянието за десният крак, как са го направили така тъпо не мога да си го обясня..
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Евала! Аз на моята й врътнах 35К км, като и при мен сдаде багажа компресора на климатика - явно е доста скапан - на Денсо, Япония е. Аз тогава й се разсърдих и риших, че ще си ходи... Просто защото ме остави на път, че даже и пожарогасителя ползвах - за точно 30 км мина от нормален, до тотална щета и ми изхвърли ремъка. Явно се беше натоварил повече, защото преди около 1000 км смених пистовия ремък и всички ролки. След аварията с компресора (взех го 2-ра ръка) си смених и демпферната шайба - на 124К реални км.
Нека да споделя и аз, че темата е полезна
Моята я взех на 91К реални и я продадох на 125К.
Сменени по спомен:
- Тампони на макферсоните предни - бяха си прилично заминали и имаше леко потропване по неравности - не винаги, но мен ме дразнеше. Всички майстори казваха, че им няма нищо! След като ги смених видях колко реално високо трябва да седи е90 със спортно окачване - няма нищо общо с половината, които обикалят улиците ни и `ближат` асфалта.. За справка - забележете Ф30-ките как седят като височина.. Просто с годините омеква гумата на този тампони и клякат с около 2-3 см.
- Биалетки + тампони на стабилизиращата щанга.
- Задни опорни тампони и прашници - бяха си тоталка.
Всичко друго по окачването си беше супер! Кормилни накрайници - без грам луфт! Казвам го, защото това е любима диагноза на майсторите! Колата се е карала със 17-ки от нова - само 2 зими има на 16-ки.
- Реле подгревни свещи и подгревните свещи.
- Масло съм сменял на 10К км, поленов филтър с активен въглен - също.
Аз също си мисля, че за реалните условия, в които живеем, 320d е много приятна кола за каране, еле със спортен пакет.. Дава ти всичко необходимо на много прилична цена. По планински пътчета е страхотна. За магистрала също става. Без проблем може да си поддържа 200. Динамиката е много добра, НО липсва едно нещо, което ти пълни сърцето - ЗВУК
Нека да споделя и аз, че темата е полезна

Моята я взех на 91К реални и я продадох на 125К.
Сменени по спомен:
- Тампони на макферсоните предни - бяха си прилично заминали и имаше леко потропване по неравности - не винаги, но мен ме дразнеше. Всички майстори казваха, че им няма нищо! След като ги смених видях колко реално високо трябва да седи е90 със спортно окачване - няма нищо общо с половината, които обикалят улиците ни и `ближат` асфалта.. За справка - забележете Ф30-ките как седят като височина.. Просто с годините омеква гумата на този тампони и клякат с около 2-3 см.
- Биалетки + тампони на стабилизиращата щанга.
- Задни опорни тампони и прашници - бяха си тоталка.
Всичко друго по окачването си беше супер! Кормилни накрайници - без грам луфт! Казвам го, защото това е любима диагноза на майсторите! Колата се е карала със 17-ки от нова - само 2 зими има на 16-ки.
- Реле подгревни свещи и подгревните свещи.
- Масло съм сменял на 10К км, поленов филтър с активен въглен - също.
Аз също си мисля, че за реалните условия, в които живеем, 320d е много приятна кола за каране, еле със спортен пакет.. Дава ти всичко необходимо на много прилична цена. По планински пътчета е страхотна. За магистрала също става. Без проблем може да си поддържа 200. Динамиката е много добра, НО липсва едно нещо, което ти пълни сърцето - ЗВУК

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Можеш да пишеш в едно мнение, а не да спамиш темата, за да си трупаш мнения. Отделно, че много добре го казаха хората, че удобството е различно, притежавал съм и двете коли и пътува редовно над 800-900 км в едната посока, моята е с обикновен кожен салон и пак ми е супер удобна.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Според мен зависи от размерите на каращия - едно е да си 1.80м 80 кг, съвсем различно 1.80м 110 кг. Мисля, че е ясно кога е по-удобно 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
А бе аз съм 179 90 кг и си ми е добре 

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Taruno написа:А бе аз съм 179 90 кг и си ми е добре
Вечерял и леко свил гуша, и аз съм с твоите размери и не ми е добре....

Явно не е до размери....
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Не баш по темата, но днес смених на мойта Е60а водната помпа и с учудване установихме, че е оригиналната - 370 000км 

- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: 65 хил. км с Е90 320dA -живота с тази кола.
Ми да добавя и аз към темата. Моята е взех на 65500 по киломтераж през първата половина на 2013г., като просто я разглобихме и разгледахме цялата, но не съм си правил труда да се мъча да я проверявам.
Потвърждавам на Таруно впечателнията, че е изключително евтина за поддръжка. Моята дотук е влизала в сервиз за глупости само (термостати, реле регулатор, водач на прозорец).
В момента е на 94000 по километраж и аз по-здрав и безпроблемен автомобил не съм имал никога.
На колегата, който казва, че е неудобна за дълъг път не зная какво да кажа - вероятно и седалките имат значение, на мен моите са ми много удобни и даже ми пооправиха болките с кръста. Че с предишната кола (Рено) спирах да почивам на всеки 45 минути каране. С обикновените седалки може и да е неудобно, не знам.
До толкова се оказа безпроблемна тая кола, че от началото на годината почти не се кара (стана излишна), но още не мога да се навия да я продам. Но дано когато реша, да случа пак на такава.
Потвърждавам на Таруно впечателнията, че е изключително евтина за поддръжка. Моята дотук е влизала в сервиз за глупости само (термостати, реле регулатор, водач на прозорец).
В момента е на 94000 по километраж и аз по-здрав и безпроблемен автомобил не съм имал никога.
На колегата, който казва, че е неудобна за дълъг път не зная какво да кажа - вероятно и седалките имат значение, на мен моите са ми много удобни и даже ми пооправиха болките с кръста. Че с предишната кола (Рено) спирах да почивам на всеки 45 минути каране. С обикновените седалки може и да е неудобно, не знам.
До толкова се оказа безпроблемна тая кола, че от началото на годината почти не се кара (стана излишна), но още не мога да се навия да я продам. Но дано когато реша, да случа пак на такава.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани