Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Въпросната машина на какъв принцип работи?
Виждал съм разглобена кола след "пиене" (не беше само вода, имаше и разтворител) и вътре всичко светеше. Беше дори дизел (по-голям риск от воден удар). Ефективен е метода, но сякаш не бих рискувал.
Виждал съм разглобена кола след "пиене" (не беше само вода, имаше и разтворител) и вътре всичко светеше. Беше дори дизел (по-голям риск от воден удар). Ефективен е метода, но сякаш не бих рискувал.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Пръска с голяма сила смлени черупки от орехи, т.е нещо като песакоструй, но вместо пясък - черупки и после си ги изсмуква. Пиенето на вода има резултат, но после нагара отива в турбото, катализатори и никак няма да му е готино. 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Нагарът би следвало да изгори в цилиндъра, а не да стигне до катализаторите... Ако се е натрупал водата не е решение, защото парчетата ще са големи. Но като някаква профилактика на определени километри, саждите ми трябвало да са достатъчно малки, за да не създадат проблем нататък.
Never mistake motion for action...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Leon написа:Нагарът би следвало да изгори в цилиндъра, а не да стигне до катализаторите... Ако се е натрупал водата не е решение, защото парчетата ще са големи. Но като някаква профилактика на определени километри, саждите ми трябвало да са достатъчно малки, за да не създадат проблем нататък.
Мда, но тези големите парчета не им пречи да не изгорят и да достигнат турбото. Най- добре е да и даваш да пие вода след почистване с машината

- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
И аз съм на мнението на Ванката, ако правя нещо по въпроса, ще дам да ми почистят клапаните механично и после добавки на 6 месеца или година за по-дълготраен ефект. Като най-добре ми се вижда така наречената "морска пяна" във вид на спрей. Поне няма отрицателни отзиви за нея.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
И моята има едно претрисане и играене на оборотите докато загрее на 50 градуса , възможно ли е и при мен да е от нагар. Двигателя е N53B30 на 230000км реални.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
foxi написа:И моята има едно претрисане и играене на оборотите докато загрее на 50 градуса , възможно ли е и при мен да е от нагар. Двигателя е N53B30 на 230000км реални.
Свещи, бобини


- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Нещо не схванах с жабата , мисля че говорим за бензинови двигатели с директно впръскване или нещо бъркам.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Да, но това с притрисането и играенето на обороти, няма да се оправи при почистването на всмукателните клапани и портове, освен ако не си натрупал до толкова нагар, че колата да не може да си вземе достатъчно въздух, но тогава ще излезе грешка на компа и ще разбереш. Затова ти казах, свещи и бобини, защото при тези двигатели те влияят много на работата им. Пример ще дам: Ако не са сменяни свещите около 60-80К км. колата може да работи нормално, със съвсем леко притрисане, но като се ремапне или сложиш JB4, ще ти даде грешка "misfire". На мен също ми предстои да сменя свещите и евентуално бобини, преди да сложа JB4.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Свещите са сменени , бубина и дюза на 6ти цилиндър и тресенето понамаля но не изчезна за това си мислех че може да е от нагара.
- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
foxi написа:Свещите са сменени , бубина и дюза на 6ти цилиндър и тресенето понамаля но не изчезна за това си мислех че може да е от нагара.
А другите дюзи? Не е препоръчително да се сменя само една дюза (според БМВ), а когато се прави има „правила“ за това кои партидни номера могат да се смесват в една банка цилиндри.
Как установи, че точно тези дюза и бобина са за смяна?
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Сменил съм я с оригинална дюза а иначе даде грешка в 6ти цилиндър
Това излиза:
2AEC - Датчик за азотен оксид , само-диагностика
-прекъсва
2A2C -Регулация на смесването 2
-прекъсва
29D2 -грешка цилиндър 6
-прекъсва
Това излиза:
2AEC - Датчик за азотен оксид , само-диагностика
-прекъсва
2A2C -Регулация на смесването 2
-прекъсва
29D2 -грешка цилиндър 6
-прекъсва
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
Няма проблем да кара само с една сменена дюза, това от БМВ го пишат, за да лапат повече пари
И все пак една дюза като се развали, по- добрият вариант е да ги смениш всичките, за да нямаш повече проблеми и разправии, защото и другите ще се развалят след някакъв период от време.

- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
foxi написа:Сменил съм я с оригинална дюза а иначе даде грешка в 6ти цилиндър
Това излиза:
2AEC - Датчик за азотен оксид , само-диагностика
-прекъсва
2A2C -Регулация на смесването 2
-прекъсва
29D2 -грешка цилиндър 6
-прекъсва
Хмм, интересно за 2AEC, тази не съм я виждал.
Относно индексите на инжекторите: доколкото знам до 10 вкл. могат да се смесват. 11 и 12 също могат да са в една банка.
- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Сажди по всмукателните пътища при директно впръскване
vanka7a написа:Няма проблем да кара само с една сменена дюза, това от БМВ го пишат, за да лапат повече париИ все пак една дюза като се развали, по- добрият вариант е да ги смениш всичките, за да нямаш повече проблеми и разправии, защото и другите ще се развалят след някакъв период от време.
Ти се смееш, но цената на дюзите се вдигна повече от два пъти през последните няколко месеца. Явно се харчат доста...
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани