Junction Box - връзка с превключване на скорости от волана
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
VoodooBoot написа:vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.
Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.
Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.
Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.
Това е голямо облекчение. И моята е края на 2006, така че шансовете да работи по същия начин са големи. А иначе за връщането на D, ако продължиш да и раздаваш газ (агресивно каране с резки подавания) си остава на M докато не успокоиш топката.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
nero_ написа:vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.
Това е голямо облекчение. И моята е края на 2006, така че шансовете да работи по същия начин са големи. А иначе за връщането на D, ако продължиш да и раздаваш газ (агресивно каране с резки подавания) си остава на M докато не успокоиш топката.
И на мен ми е направило такова впечатление

Сега остава да пробвам Alpina flash


- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
vanka7a написа:VoodooBoot написа:vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.
Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.
Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.
Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята
Аз флешнах след като бях изчел западните форуми. Впечатленията ми са, че Алпина софтуерът работи на всички 335i Е92/Е93. Кажи, ако имаш нужда от съдействие.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
VoodooBoot написа:vanka7a написа:VoodooBoot написа:vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.
Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.
Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.
Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята
Аз флешнах след като бях изчел западните форуми. Впечатленията ми са, че Алпина софтуерът работи на всички 335i Е92/Е93. Кажи, ако имаш нужда от съдействие.
Благодаря, ще драсна, ако има нещо, но доста изчетох как се flash-ва и засега всичко е ясно, само ми трябва кабел

- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
vanka7a написа:VoodooBoot написа:vanka7a написа:VoodooBoot написа:vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.
Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.
Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.
Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята
Аз флешнах след като бях изчел западните форуми. Впечатленията ми са, че Алпина софтуерът работи на всички 335i Е92/Е93. Кажи, ако имаш нужда от съдействие.
Благодаря, ще драсна, ако има нещо, но доста изчетох как се flash-ва и засега всичко е ясно, само ми трябва кабелТвоята коя година е?
Кабел мога да ти дам в София.
Моята е юни 2007 г.
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??
- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??
Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.
На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.
На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).
И една от най-важните за мен екстри

Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
Този флаш само за 335 ли е или за всички 6-цил. бенз. автоматици?
Never mistake motion for action...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
Leon написа:Този флаш само за 335 ли е или за всички 6-цил. бенз. автоматици?
Alpina-та е само за 335i, ползва се на Alpina B3. Превключването симулира DKG, т.е сменя предавките рязко, а downshifta е уникален. Нямам търпение да я флашна моята

https://www.youtube.com/watch?v=FJ14mbzj5Zk
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
VoodooBoot написа:devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??
Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.
На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.
На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).
И една от най-важните за мен екстрие, че показва D1, D2, ..., D6 или съответно S1, S2, ..., S6. На М си е същото.
Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.
Благодаря за изчерпателното мнение, колега. Ще се радвам като оправиш колата да ми направиш едно кръгче да го видя и на живо как работи. Иначе на теория звучи много добре и определено ми е в списъка с подобрения по колата. Това като включиш S и директно сваля предавка надолу го има и на стоковия софтуер(поне на моята кутия) и 6-та може би ще включи на 250

@vanka7a като я флашнеш да се похвалиш, тъкмо можем да ги пуснем двете коли да направим съпоставки сток срещу флашната, според клипчето доста сваля времето 0-100 да видим дали наистина ще е така.
- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
devent написа:VoodooBoot написа:devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??
Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.
На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.
На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).
И една от най-важните за мен екстрие, че показва D1, D2, ..., D6 или съответно S1, S2, ..., S6. На М си е същото.
Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.
Благодаря за изчерпателното мнение, колега. Ще се радвам като оправиш колата да ми направиш едно кръгче да го видя и на живо как работи. Иначе на теория звучи много добре и определено ми е в списъка с подобрения по колата. Това като включиш S и директно сваля предавка надолу го има и на стоковия софтуер(поне на моята кутия) и 6-та може би ще включи на 250![]()
@vanka7a като я флашнеш да се похвалиш, тъкмо можем да ги пуснем двете коли да направим съпоставки сток срещу флашната, според клипчето доста сваля времето 0-100 да видим дали наистина ще е така.
А дано да я оправя, че почна да става сложна работата...

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
devent написа:VoodooBoot написа:devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??
Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.
На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.
На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).
И една от най-важните за мен екстрие, че показва D1, D2, ..., D6 или съответно S1, S2, ..., S6. На М си е същото.
Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.
Благодаря за изчерпателното мнение, колега. Ще се радвам като оправиш колата да ми направиш едно кръгче да го видя и на живо как работи. Иначе на теория звучи много добре и определено ми е в списъка с подобрения по колата. Това като включиш S и директно сваля предавка надолу го има и на стоковия софтуер(поне на моята кутия) и 6-та може би ще включи на 250![]()
@vanka7a като я флашнеш да се похвалиш, тъкмо можем да ги пуснем двете коли да направим съпоставки сток срещу флашната, според клипчето доста сваля времето 0-100 да видим дали наистина ще е така.
Ще ги пуснем, да видя, стават ли ти за нещо новите турбинки

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
VoodooBoot написа:devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??
Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.
На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета.
На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).
ъъъ нещо различно инфо,алпината не трябва ли да държи повече обороти при Д - всички се оплакват и аз ще се включа,че на D е най-мудната кола на света че и звук няма никъв....при нас само мехатрониката е различна н52 и н54 всичко останало е същото...
Тук говоря за моят кутия на н52б30 - в момента в който мина на S и е предавка надолу,6та не включва до 250 ако я задържа долу,иначе държи максимално колкото може и ако не се настъпва докрай си сменя на около 5000 ...
Алпината не е ли по-бърза - ти поне от първа ръка можеш да кажеш,отделно на 335 кутията е малко по-бърза от на 330 поне това го пробвах веднага след като карах 335 и 330 в рамиките на 5 мин на едно и също място.
Leon - бях писал на Алпина ,за нашите мотори няма софт

Та понеже и аз обмислям пера - най ме дразни,че от ръчен на S няма минаване освен да мръдна лоста на Д (мега тъпо) ,та ако тупна пера преди 09.06 за съжаление дали ще мога да сменям и на Д режим или иска пак някой безумен модул.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола
Gqbriel написа:VoodooBoot написа:devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??
Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.
На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета.
На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).
ъъъ нещо различно инфо,алпината не трябва ли да държи повече обороти при Д - всички се оплакват и аз ще се включа,че на D е най-мудната кола на света че и звук няма никъв....при нас само мехатрониката е различна н52 и н54 всичко останало е същото...
Тук говоря за моят кутия на н52б30 - в момента в който мина на S и е предавка надолу,6та не включва до 250 ако я задържа долу,иначе държи максимално колкото може и ако не се настъпва докрай си сменя на около 5000 ...
Алпината не е ли по-бърза - ти поне от първа ръка можеш да кажеш,отделно на 335 кутията е малко по-бърза от на 330 поне това го пробвах веднага след като карах 335 и 330 в рамиките на 5 мин на едно и също място.
Leon - бях писал на Алпина ,за нашите мотори няма софтнезнам дали въобще ще има....поне не ми отговориха и аз много се надявах ама уви..
Та понеже и аз обмислям пера - най ме дразни,че от ръчен на S няма минаване освен да мръдна лоста на Д (мега тъпо) ,та ако тупна пера преди 09.06 за съжаление дали ще мога да сменям и на Д режим или иска пак някой безумен модул.
По-бързо и по-рано сменя на D в момента при мен.
П.С. Има ли начин да се изключи тъпата азбука на форума. Писна ми само да си сменя

40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани