Junction Box - връзка с превключване на скорости от волана

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от vanka7a » 07 Авг 2015, 15:35

VoodooBoot написа:
vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.


Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.

Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.


Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от nero_ » 07 Авг 2015, 15:42

vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.


Това е голямо облекчение. И моята е края на 2006, така че шансовете да работи по същия начин са големи. А иначе за връщането на D, ако продължиш да и раздаваш газ (агресивно каране с резки подавания) си остава на M докато не успокоиш топката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от vanka7a » 07 Авг 2015, 16:34

nero_ написа:
vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.


Това е голямо облекчение. И моята е края на 2006, така че шансовете да работи по същия начин са големи. А иначе за връщането на D, ако продължиш да и раздаваш газ (агресивно каране с резки подавания) си остава на M докато не успокоиш топката.


И на мен ми е направило такова впечатление :yes:

Сега остава да пробвам Alpina flash :mhihi: Надявам се да тръгне, защото оригиналния филтър беше 2008-ма, надявам се автомата да е сменян гаранционно с по- новия :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от VoodooBoot » 07 Авг 2015, 20:28

vanka7a написа:
VoodooBoot написа:
vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.


Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.

Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.


Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята :dunno:


Аз флешнах след като бях изчел западните форуми. Впечатленията ми са, че Алпина софтуерът работи на всички 335i Е92/Е93. Кажи, ако имаш нужда от съдействие.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от vanka7a » 10 Авг 2015, 8:52

VoodooBoot написа:
vanka7a написа:
VoodooBoot написа:
vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.


Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.

Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.


Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята :dunno:


Аз флешнах след като бях изчел западните форуми. Впечатленията ми са, че Алпина софтуерът работи на всички 335i Е92/Е93. Кажи, ако имаш нужда от съдействие.


Благодаря, ще драсна, ако има нещо, но доста изчетох как се flash-ва и засега всичко е ясно, само ми трябва кабел :mhihi: Твоята коя година е?

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от VoodooBoot » 10 Авг 2015, 13:22

vanka7a написа:
VoodooBoot написа:
vanka7a написа:
VoodooBoot написа:
vanka7a написа:Моята е 12.2006, като съм само на D и чукна перото, автоматично минава на ръчен режим за около 10сек, след което сама се връща на D. До колкото знам, разликата на тези автомати е мехатрониката и те са 2 - първата я правят до 03.2007, а втората от 03.2007 натам. На новата може да се flash-ва със софтуер от Alpina.


Държи 15-30 сек. според мен (не съм засичал), може би зависи от това как се кара в този интервал.

Моята е с Алпина софтуера и той е доста различен от стандартния (на D сменя на по-ниски обороти, държи повече на 5-та и т.н.). Дисплеят е различен също.


Да, мисля че зависи как я караш. Иска ми се и на моята да пробвам Alpina flash, но нз. дали ще стане на моята :dunno:


Аз флешнах след като бях изчел западните форуми. Впечатленията ми са, че Алпина софтуерът работи на всички 335i Е92/Е93. Кажи, ако имаш нужда от съдействие.


Благодаря, ще драсна, ако има нещо, но доста изчетох как се flash-ва и засега всичко е ясно, само ми трябва кабел :mhihi: Твоята коя година е?


Кабел мога да ти дам в София.

Моята е юни 2007 г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от devent » 10 Авг 2015, 17:25

@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от VoodooBoot » 10 Авг 2015, 21:17

devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??


Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.

На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.

На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).

И една от най-важните за мен екстри :mhihi: е, че показва D1, D2, ..., D6 или съответно S1, S2, ..., S6. На М си е същото.

Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от Leon » 11 Авг 2015, 8:32

Този флаш само за 335 ли е или за всички 6-цил. бенз. автоматици?
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от vanka7a » 11 Авг 2015, 8:49

Leon написа:Този флаш само за 335 ли е или за всички 6-цил. бенз. автоматици?


Alpina-та е само за 335i, ползва се на Alpina B3. Превключването симулира DKG, т.е сменя предавките рязко, а downshifta е уникален. Нямам търпение да я флашна моята :oops:

https://www.youtube.com/watch?v=FJ14mbzj5Zk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от devent » 12 Авг 2015, 12:54

VoodooBoot написа:
devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??


Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.

На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.

На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).

И една от най-важните за мен екстри :mhihi: е, че показва D1, D2, ..., D6 или съответно S1, S2, ..., S6. На М си е същото.

Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.


Благодаря за изчерпателното мнение, колега. Ще се радвам като оправиш колата да ми направиш едно кръгче да го видя и на живо как работи. Иначе на теория звучи много добре и определено ми е в списъка с подобрения по колата. Това като включиш S и директно сваля предавка надолу го има и на стоковия софтуер(поне на моята кутия) и 6-та може би ще включи на 250 :lol:

@vanka7a като я флашнеш да се похвалиш, тъкмо можем да ги пуснем двете коли да направим съпоставки сток срещу флашната, според клипчето доста сваля времето 0-100 да видим дали наистина ще е така.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от VoodooBoot » 13 Авг 2015, 7:09

devent написа:
VoodooBoot написа:
devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??


Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.

На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.

На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).

И една от най-важните за мен екстри :mhihi: е, че показва D1, D2, ..., D6 или съответно S1, S2, ..., S6. На М си е същото.

Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.


Благодаря за изчерпателното мнение, колега. Ще се радвам като оправиш колата да ми направиш едно кръгче да го видя и на живо как работи. Иначе на теория звучи много добре и определено ми е в списъка с подобрения по колата. Това като включиш S и директно сваля предавка надолу го има и на стоковия софтуер(поне на моята кутия) и 6-та може би ще включи на 250 :lol:

@vanka7a като я флашнеш да се похвалиш, тъкмо можем да ги пуснем двете коли да направим съпоставки сток срещу флашната, според клипчето доста сваля времето 0-100 да видим дали наистина ще е така.


А дано да я оправя, че почна да става сложна работата... :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от vanka7a » 13 Авг 2015, 8:02

devent написа:
VoodooBoot написа:
devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??


Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.

На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета. Пета я задържа повечко (ако не се лъжа тя е директната). Сменя малко по-плавно, но не чак толкова, колкото се пише по западните форуми.
Също ми изглежда малко по-мудна, но това може и да е било от MAF-а.
На мен ми допада за градско каране, защото ми изглежда, че е по-икономична така.

На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).

И една от най-важните за мен екстри :mhihi: е, че показва D1, D2, ..., D6 или съответно S1, S2, ..., S6. На М си е същото.

Това е всичко, което знам за момента. Ако искаш ела да те повозя и да си прецениш. Ако имаш нужда от помощ с флеша - пиши на лично.


Благодаря за изчерпателното мнение, колега. Ще се радвам като оправиш колата да ми направиш едно кръгче да го видя и на живо как работи. Иначе на теория звучи много добре и определено ми е в списъка с подобрения по колата. Това като включиш S и директно сваля предавка надолу го има и на стоковия софтуер(поне на моята кутия) и 6-та може би ще включи на 250 :lol:

@vanka7a като я флашнеш да се похвалиш, тъкмо можем да ги пуснем двете коли да направим съпоставки сток срещу флашната, според клипчето доста сваля времето 0-100 да видим дали наистина ще е така.


Ще ги пуснем, да видя, стават ли ти за нещо новите турбинки :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от Gqbriel » 17 Авг 2015, 15:05

VoodooBoot написа:
devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??


Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.

На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета.

На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).



ъъъ нещо различно инфо,алпината не трябва ли да държи повече обороти при Д - всички се оплакват и аз ще се включа,че на D е най-мудната кола на света че и звук няма никъв....при нас само мехатрониката е различна н52 и н54 всичко останало е същото...

Тук говоря за моят кутия на н52б30 - в момента в който мина на S и е предавка надолу,6та не включва до 250 ако я задържа долу,иначе държи максимално колкото може и ако не се настъпва докрай си сменя на около 5000 ...
Алпината не е ли по-бърза - ти поне от първа ръка можеш да кажеш,отделно на 335 кутията е малко по-бърза от на 330 поне това го пробвах веднага след като карах 335 и 330 в рамиките на 5 мин на едно и също място.

Leon - бях писал на Алпина ,за нашите мотори няма софт :( незнам дали въобще ще има....поне не ми отговориха и аз много се надявах ама уви..

Та понеже и аз обмислям пера - най ме дразни,че от ръчен на S няма минаване освен да мръдна лоста на Д (мега тъпо) ,та ако тупна пера преди 09.06 за съжаление дали ще мога да сменям и на Д режим или иска пак някой безумен модул.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: Junction Box - връзка с превключване на скорости от вола

Мнение от VoodooBoot » 17 Авг 2015, 16:07

Gqbriel написа:
VoodooBoot написа:
devent написа:@VoodooBoot какви са ти впечатленията от флаш-а? До колкото чета, хората са доволни, но ти можеш ли да споделиш нещо от първа ръка ??


Нямам 100% обективни впечатления, защото имах проблеми с колата (заминал MAF сензор, май) и нещата бях много странни (детонации, грешки по бензиновите помпи, underboost грешки, висок разход, че и започна да гасне). В момента е в бокса.

На D сменя по-рано, около 1500 об. Като тръгна от светофар и ги изрежда максимално бързо до пета.

На S/M се държи доста по-агресивно от стоковата електроника. Например, като включа S, направо бута предавка надолу. Също така не включва шеста. (последните две може и стоковата да ги прави, не знам).



ъъъ нещо различно инфо,алпината не трябва ли да държи повече обороти при Д - всички се оплакват и аз ще се включа,че на D е най-мудната кола на света че и звук няма никъв....при нас само мехатрониката е различна н52 и н54 всичко останало е същото...

Тук говоря за моят кутия на н52б30 - в момента в който мина на S и е предавка надолу,6та не включва до 250 ако я задържа долу,иначе държи максимално колкото може и ако не се настъпва докрай си сменя на около 5000 ...
Алпината не е ли по-бърза - ти поне от първа ръка можеш да кажеш,отделно на 335 кутията е малко по-бърза от на 330 поне това го пробвах веднага след като карах 335 и 330 в рамиките на 5 мин на едно и също място.

Leon - бях писал на Алпина ,за нашите мотори няма софт :( незнам дали въобще ще има....поне не ми отговориха и аз много се надявах ама уви..

Та понеже и аз обмислям пера - най ме дразни,че от ръчен на S няма минаване освен да мръдна лоста на Д (мега тъпо) ,та ако тупна пера преди 09.06 за съжаление дали ще мога да сменям и на Д режим или иска пак някой безумен модул.



По-бързо и по-рано сменя на D в момента при мен.

П.С. Има ли начин да се изключи тъпата азбука на форума. Писна ми само да си сменя :(

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook