Окачване - амортесиори - пружини
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Всъщност жълтите (В6 примерно) се водят спортни , но не задължително са за ниско окачване, има и за стандартно. Черните (В4) са си заместители на фабричните. Ето какво изнамерих от ТИС-а:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Ето и за задния мост разстоянията от най-ниската част на джантата ... нагоре ..... до ръба на калника.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Разбиам значи да търся Bilstein.
Евентуално жълти ако намеря че да е по спортна колата. Все ми се струва че предницата понякога недозавива и досега го отдавах на лошите гуми...
Евентуално жълти ако намеря че да е по спортна колата. Все ми се струва че предницата понякога недозавива и досега го отдавах на лошите гуми...
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Окачване - амортесиори - пружини
ИМА ли някои колега с 4х4- xd или xi , да види на предните пружини има един етикет, на стандартните пружини пише С4, а да видим на тези 4х4 какво пише ? Просто някои да навие волана на една страна и етикета се вижда..
- 3er
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 5.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD '07, 318i '00
- Мечтае да кара: M5
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Малко по-късно ще се опитам да ти отговоря на въпроса...
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Благодаря 

- 3er
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 5.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD '07, 318i '00
- Мечтае да кара: M5
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Направих така, както ми каза El Diablo, на пружината има бял стикер с бар код, над него пише I3?! Явно са по-различни от останалите или аз нещо греша? Поздрави!
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Мерси колега , ето разликата, на стандартните е С4, при теб 4х4 - I3
Това исках да зная, предполагам има и други колеги с 4х4 които могат да погледнат и да кажат
Това исках да зная, предполагам има и други колеги с 4х4 които могат да погледнат и да кажат
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Окачване - амортесиори - пружини
При мен са I2
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Окачване - амортесиори - пружини
Колеги сложих Billshtein и колата направо се промени ! Лепне за асфалта предницата страхотно. Изобщо не мърда!
Преди се бях притеснил че имам лек ъндърстиир в завоите и след като се разхлопа левия ги смених. Е сега вече се държи като BMW тая кола
Преди се бях притеснил че имам лек ъндърстиир в завоите и след като се разхлопа левия ги смених. Е сега вече се държи като BMW тая кола

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Окачване - амортесиори - пружини
От кои сложи и колко ти излязоха ?
- narkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: Окачване - амортесиори - пружини
DaveBG написа:Колеги сложих Billshtein
Забелязвам я тази тенденция напоследък.
Не смятате ли, че двукамерната технология е по-добра и при нея се избягва много повече изместването на центъра на тежестта при завиване и височината на колата почти не се променя (не подскча). Нещо по-специално ли има при еднокамерните амортисьори на Билщайн? Питам понеже почти всички конкурентни марки предлагат двукамерни системи...
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Окачване - амортесиори - пружини
B4 които са черните Билщайн с двукамерни. Останалите са еднокамерни, като B6 (жълтите). И аз искам да разбера как се усеща колата с В6 амортисьори като преминава през дупки и неравности. Някои казват че по-добре ги минава, други че твърдо вози.
- narkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: Окачване - амортесиори - пружини
kraska написа:Някои казват че по-добре ги минава, други че твърдо вози.
Масова заблуда е, че твърдостта на возията, която усещаме зависи от амортисьорите. Твърдостта идва от пружините, а амортисьорите успокояват движението на автомобила обратно на пружината.
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Окачване - амортесиори - пружини
narkk написа:Масова заблуда е, че твърдостта на возията, която усещаме зависи от амортисьорите. Твърдостта идва от пружините, а амортисьорите успокояват движението на автомобила обратно на пружината.
Това е точно така!Бях със спортни пружини H&R и оригиналните амортисьори, става въпрос за е Е60. Возеше като трактор, вярно, че беше и доста по стабилна. Смених само пружините с оригиналните и работата заспа. Коренна разлика във возията.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани