Окачване - амортесиори - пружини

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от kraska » 14 Окт 2013, 21:00

Всъщност жълтите (В6 примерно) се водят спортни , но не задължително са за ниско окачване, има и за стандартно. Черните (В4) са си заместители на фабричните. Ето какво изнамерих от ТИС-а:
frax.png

front1.png

front2.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от kraska » 14 Окт 2013, 21:03

Ето и за задния мост разстоянията от най-ниската част на джантата ... нагоре ..... до ръба на калника.
rear1.png

rear2.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от DaveBG » 15 Окт 2013, 8:46

Разбиам значи да търся Bilstein.

Евентуално жълти ако намеря че да е по спортна колата. Все ми се струва че предницата понякога недозавива и досега го отдавах на лошите гуми...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от El Diablo » 24 Окт 2013, 10:49

ИМА ли някои колега с 4х4- xd или xi , да види на предните пружини има един етикет, на стандартните пружини пише С4, а да видим на тези 4х4 какво пише ? Просто някои да навие волана на една страна и етикета се вижда..

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 5.08.2011
Пол: Мъж
Кара: 330XD '07, 318i '00
Мечтае да кара: M5

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от 3er » 25 Окт 2013, 9:15

Малко по-късно ще се опитам да ти отговоря на въпроса...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от El Diablo » 25 Окт 2013, 12:23

Благодаря :wave:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 5.08.2011
Пол: Мъж
Кара: 330XD '07, 318i '00
Мечтае да кара: M5

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от 3er » 25 Окт 2013, 13:34

Направих така, както ми каза El Diablo, на пружината има бял стикер с бар код, над него пише I3?! Явно са по-различни от останалите или аз нещо греша? Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от El Diablo » 25 Окт 2013, 19:38

Мерси колега , ето разликата, на стандартните е С4, при теб 4х4 - I3
Това исках да зная, предполагам има и други колеги с 4х4 които могат да погледнат и да кажат

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от kraska » 28 Окт 2013, 0:17

При мен са I2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от DaveBG » 01 Ное 2013, 11:45

Колеги сложих Billshtein и колата направо се промени ! Лепне за асфалта предницата страхотно. Изобщо не мърда!
Преди се бях притеснил че имам лек ъндърстиир в завоите и след като се разхлопа левия ги смених. Е сега вече се държи като BMW тая кола ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от kraska » 01 Ное 2013, 13:43

От кои сложи и колко ти излязоха ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Around the world
Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
Мечтае да кара: със служебна нафта

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от narkk » 07 Ное 2013, 3:44

DaveBG написа:Колеги сложих Billshtein

Забелязвам я тази тенденция напоследък.
Не смятате ли, че двукамерната технология е по-добра и при нея се избягва много повече изместването на центъра на тежестта при завиване и височината на колата почти не се променя (не подскча). Нещо по-специално ли има при еднокамерните амортисьори на Билщайн? Питам понеже почти всички конкурентни марки предлагат двукамерни системи...
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от kraska » 07 Ное 2013, 8:16

B4 които са черните Билщайн с двукамерни. Останалите са еднокамерни, като B6 (жълтите). И аз искам да разбера как се усеща колата с В6 амортисьори като преминава през дупки и неравности. Някои казват че по-добре ги минава, други че твърдо вози.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Around the world
Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
Мечтае да кара: със служебна нафта

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от narkk » 07 Ное 2013, 11:40

kraska написа:Някои казват че по-добре ги минава, други че твърдо вози.

Масова заблуда е, че твърдостта на возията, която усещаме зависи от амортисьорите. Твърдостта идва от пружините, а амортисьорите успокояват движението на автомобила обратно на пружината.
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Окачване - амортесиори - пружини

Мнение от hrpopov217 » 08 Ное 2013, 0:14

narkk написа:Масова заблуда е, че твърдостта на возията, която усещаме зависи от амортисьорите. Твърдостта идва от пружините, а амортисьорите успокояват движението на автомобила обратно на пружината.


Това е точно така!Бях със спортни пружини H&R и оригиналните амортисьори, става въпрос за е Е60. Возеше като трактор, вярно, че беше и доста по стабилна. Смених само пружините с оригиналните и работата заспа. Коренна разлика във возията.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook