Демферна шайба
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Демферна шайба
JTD написа:Тук всички пишете кой разбрал, кой не.
Та шайбите са общо взето два модела:
1. Такава, която се затяга с 1 болт централен винт - М47 двигателите - Тогава се затяга със 100НМ + 150 градуса
2, Такава, която се затяга с 4 винта - М57 и N47 - Тогава се затяга с 40НМ + 120 градуса
Колега аз съм дал инфо за шайбата за която автора на темата е писал М57 и ако трябва да сме точни по БМВ я дават
М47 - 100НМ +60°+60°+30°
M47ТU2 - 100NM +150°
М57 - 40НМ +60°+60°
М57Т2 и N47- 40НМ +120°
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Демферна шайба
От няколко седмици колата ми тресе на ниски обороти и обтегача трепери мина се малко време от как трепереше и като пуснах климатика започва едно яко свирене на ремъка, реших че е ремъка и бегом за него, слагам го аз и пак същия проблем, гледам обтегача и си викам сигурно е от него не обтяга добре тичам за нов сменям го пак същата работа
смених ги тези части понеже като купих колата имаше проблем със демферната шайба бе тръгнала да се късаше и едни механици е смениха като при това и обтегача за това изключвах да е от шайбата....... това което знам само за шайбата е че не е оригинална не знам дали тези вибрации са от нея минал съм 5000км от как е сменена преди 5 месеца.
Тресенето и свиренето на ремъка е до 1100 оборота после го няма.
Може ли някои да каже без да слагаме чоп във маховика как става да се законтри самата шайбата, и ако се претегне на 100NM +150° трябва ли да се притяга след определено време, мотора ми го дава че е M47N2 204D4 120kw.

Тресенето и свиренето на ремъка е до 1100 оборота после го няма.
Може ли някои да каже без да слагаме чоп във маховика как става да се законтри самата шайбата, и ако се претегне на 100NM +150° трябва ли да се притяга след определено време, мотора ми го дава че е M47N2 204D4 120kw.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Демферна шайба
За шайбата не се законтря на маховика
Контрата се държи на самата шайба
Контрата се държи на самата шайба

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Демферна шайба
Здравейте , колеги и при мен е същия проблем явно е от шайбата обортомера леко ми мърда в колата и има някво виене се чува но слабо но като се спреш пред колата се чува гадно за тресене не съм забелязал, но ходих в 1 сервиз и ми казаха че е демферната , но като свалих корите и я погледнах няма напукано няма цепнато по гумата , но май тя или нз веригаа ли какво издава странен шум някво виене нещо такова. Някой да помага знае ли от кво може да е да даде някво мнение , благодаря
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Демферна шайба
Значи смених е моята със оригинална след смяната колата заспа не издава никакъв звук и обтегача не играе във ниските обороти нагоре на долу, старата шайба която е на 5000км огледах е много добре и това което разбрах е че гумата със която е запълнена е менте след определени КМ вече не е гума а става корава и не обира вибрациите които трябва да обира, много лесно става да се провери дали е заминала дори да няма спукано и тем подобно със една отвертка се мушка между желязото на шайбата и там където се окачва пистовия ремък със 6 канала и се натиска ако е трудно да се мести значи е заминала, новата при такава проба е страшно гъвкава каквато е и всяка нова шайба оригинална или не такава, само където оригиналната не си заминава след 5000км и повече. Друго което ми направи впечатление е при отваряне на новата от BMW във кашона беше увита във един плик син и на плика пишеше licens by corteco 

- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Демферна шайба
awful написа:Значи смених е моята със оригинална след смяната колата заспа не издава никакъв звук и обтегача не играе във ниските обороти нагоре на долу, старата шайба която е на 5000км огледах е много добре и това което разбрах е че гумата със която е запълнена е менте след определени КМ вече не е гума а става корава и не обира вибрациите които трябва да обира, много лесно става да се провери дали е заминала дори да няма спукано и тем подобно със една отвертка се мушка между желязото на шайбата и там където се окачва пистовия ремък със 6 канала и се натиска ако е трудно да се мести значи е заминала, новата при такава проба е страшно гъвкава каквато е и всяка нова шайба оригинална или не такава, само където оригиналната не си заминава след 5000км и повече. Друго което ми направи впечатление е при отваряне на новата от BMW във кашона беше увита във един плик син и на плика пишеше licens by corteco
Колега , благодаря за полезната инфромация , защото май и на мен ще ми се наложи сега да сменям демферна шайба и както чета и при мен е така обортомера леко се мести в ниските и има странен шум като някво виене се чува.А какво ще рече това дето е на кашона на оригиналната шайба ? licens by corteco ?? смисъл
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Демферна шайба
Смисъл един от колегите във първите постове бе написал че добра алтернатива е марката Кортеко а като гледах на плика пише лиценз от Кортеко демек че те имат нещо общо със BMW и тези шайби 

Re: Демферна шайба
Ще рече, че оригиналната шайба е Коретко.
Демек търсете директно шайбата по Кортеко номер, а не по БМВ, за да спестите една сума пари...
Или иначе казано за M42N2 двигател номера на шайбата по БМВ е 11237805696, а по Кортеко е 80000374.
По друг начин казано цената според ценовата листа на БМВ е 623лв, а по Кортеко може да се намери за около 310лв.
Демек търсете директно шайбата по Кортеко номер, а не по БМВ, за да спестите една сума пари...
Или иначе казано за M42N2 двигател номера на шайбата по БМВ е 11237805696, а по Кортеко е 80000374.
По друг начин казано цената според ценовата листа на БМВ е 623лв, а по Кортеко може да се намери за около 310лв.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Демферна шайба
И в други теми сме дискутирали преди,че качеството на някои възли вероятно е различно в зависимост дали са произведени за БМВ или не,тоест качеството на шайба Кортеко е възможно да е различно от тази на шайба БМВ произведено от Кортеко.Коментирали сме подобни на пръв поглед алогични твърдения,например за чистачките,маслото БМВ произведено от Кастрол,филтри,някоио възли по окачването...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Демферна шайба
JTD написа:Ще рече, че оригиналната шайба е Коретко.
Демек търсете директно шайбата по Кортеко номер, а не по БМВ, за да спестите една сума пари...
Или иначе казано за M42N2 двигател номера на шайбата по БМВ е 11237805696, а по Кортеко е 80000374.
По друг начин казано цената според ценовата листа на БМВ е 623лв, а по Кортеко може да се намери за около 310лв.
Колега , а как да го намеря този номер по Кортеко обаждам се в магазините и давам номер на рама а не номер на шайба и така си я намирам , но как да дам номер на КОртето и дали ще е пак същата шайба а не няква фалшифа дето като я сложиш ще свири пак.Иначе в бмв е толкос 620 лв оригинална "уж" и по др магазини пак толкова
Re: Демферна шайба
dallev написа:JTD написа:Ще рече, че оригиналната шайба е Коретко.
Демек търсете директно шайбата по Кортеко номер, а не по БМВ, за да спестите една сума пари...
Или иначе казано за M42N2 двигател номера на шайбата по БМВ е 11237805696, а по Кортеко е 80000374.
По друг начин казано цената според ценовата листа на БМВ е 623лв, а по Кортеко може да се намери за около 310лв.
Колега , а как да го намеря този номер по Кортеко обаждам се в магазините и давам номер на рама а не номер на шайба и така си я намирам , но как да дам номер на КОртето и дали ще е пак същата шайба а не няква фалшифа дето като я сложиш ще свири пак.Иначе в бмв е толкос 620 лв оригинална "уж" и по др магазини пак толкова
Ами как според теб? Просто и казваш, че искаш шайба, която да е произведена от Коретко. Това е.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Демферна шайба
JTD написа:dallev написа:JTD написа:Ще рече, че оригиналната шайба е Коретко.
Демек търсете директно шайбата по Кортеко номер, а не по БМВ, за да спестите една сума пари...
Или иначе казано за M42N2 двигател номера на шайбата по БМВ е 11237805696, а по Кортеко е 80000374.
По друг начин казано цената според ценовата листа на БМВ е 623лв, а по Кортеко може да се намери за около 310лв.
Колега , а как да го намеря този номер по Кортеко обаждам се в магазините и давам номер на рама а не номер на шайба и така си я намирам , но как да дам номер на КОртето и дали ще е пак същата шайба а не няква фалшифа дето като я сложиш ще свири пак.Иначе в бмв е толкос 620 лв оригинална "уж" и по др магазини пак толкова
Ами как според теб? Просто и казваш, че искаш шайба, която да е произведена от Коретко. Това е.
Колега намерих шайба на Кортеко за 285лв с отстъпка , но се чудя дали да я взимам в БМВ е 620 лв разликата в цената е голяма, но да не се окаже няква фалшива и след 5000км да е пак за смяна и пак ще дам тези пари което е по-добре да си купя от бмв и да ме изкара повече ( няма само да сменям шайба

- alex70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 5.03.2004
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320D
Re: Демферна шайба
Моята е Кортеко и вече 30 000 км нямам никакъв проблем. Цената и беше някъде около 300 лв.
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Демферна шайба
alex70 написа:Моята е Кортеко и вече 30 000 км нямам никакъв проблем. Цената и беше някъде около 300 лв.
Да, колега за същата говорим и тя е около тази цена и е на Кортеко , но както казвам чудя се дали ще си заслужава да я взема на добра цена е все пак , а другата където я дават от БМВ е 620лв и е възможно пак да е същата не знам.Чудя се да не я купя и като я сложа да почне да вие да тресе да не работи както трябва тя тая марка шайби на Кортеко са си за БМВ нали ? или смисъл за всякакви коли но произвеждат шайби тази мерка фактически де...Защото прочетох някаде че някой си е купил от официален сервиз демферна шайба дал е 620 лв и е била на Кортеко пак.... странно
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани