Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Интересното е, че при мен такъв проблем преди ремапа нямаше, и на графиката преди ремапа също не си личи да има проблем, някъде след ремапа се е появило, но не мисля, че е заради ремапа. А и преди колата не пропушваше черно, сега на всяка скорост при смяната изпушва. Видях, че има турбо маркучи по 120 лева двата, не ми пречи да ги сменим. Може ли проблемът да е в интеркулера?
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Какво да му има на интеркулера...той е доста прост, като устройство.Маркучите хубаво ще ги смениш за 120лв, но ако тръгнеш по тоя път, не е ясно къде ще приключиш.
Придърпванията при мен се получаваха от пренадуване на турбината и последващото разтоварване на налягането.Геометрията ми беше чиста.При мен имаше теория от мапера, че е от изтърбушения катализатор(Но обема му остава) на даунпайпа и съответната липса на обратно налягане, без което се бърка работата на турбината.При теб как е махнат ДПФа?не знам, разбира се, доколко могат да се правят и паралели между моя и твоя проблем.
Може да имаш и някакви проблеми с горивото, след като не вдига максимална скорост, но аз не му разбирам чак толкова много.Живи данни му е работата и много добър диагностик, с мерак да се занимава.
Придърпванията при мен се получаваха от пренадуване на турбината и последващото разтоварване на налягането.Геометрията ми беше чиста.При мен имаше теория от мапера, че е от изтърбушения катализатор(Но обема му остава) на даунпайпа и съответната липса на обратно налягане, без което се бърка работата на турбината.При теб как е махнат ДПФа?не знам, разбира се, доколко могат да се правят и паралели между моя и твоя проблем.
Може да имаш и някакви проблеми с горивото, след като не вдига максимална скорост, но аз не му разбирам чак толкова много.Живи данни му е работата и много добър диагностик, с мерак да се занимава.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Ето тук съм качвал по-назад в темата живи данни и измерена скорост по ГПС...
Иначе ДПФ ми е махан, не знам точно как, но след махането не съм имал проблеми, така че не би трябвало да е свързано с него. Софтуерно също е премахнато правилно. Ако имах някакви съмнения в колата, никога нямаше да й правя ремап
Иначе ДПФ ми е махан, не знам точно как, но след махането не съм имал проблеми, така че не би трябвало да е свързано с него. Софтуерно също е премахнато правилно. Ако имах някакви съмнения в колата, никога нямаше да й правя ремап

dextuar написа:...Та забелязах, че на 5-та скорост колата не може да вдигне повече от 4000 оборота, а на 6-та повече от 3700, което донякъде обяснява защо и не може да мине 200 или по-скоро защо толкова трудно едвам ги минава. Остава въпросът защо не може. На всички останали предавки се реже до прекъсвач. Първият клип живите данни за на air mass system, втория на rail pressure. Скоростта е по ГПС, но на 90% се доближава до километража. Топ скоростта по километраж е 210, по ГПС - 205.
Air mass system - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Rail pressure - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Надявам се някой да може да помогне!![]()
![]()
Re: Бързи въпроси и отговори
На мене ми беше развита тръбата на егр-а преди охладителя,там където е захваната за изходящия колектор.ЕГР-също ми изпускаше въздух,маркучите ако изпускат ще си личи по омазняването.
Но все пак ги свали измии О-пръстените и леглата им (в мойте имаше пясък) и така.
При нашите нз дали се пука лясно колектора,но е добре да свалиш и него и пеперудите,да подмениш О пръстените и така.
Не бързай да купуваш това-онова...
Но все пак ги свали измии О-пръстените и леглата им (в мойте имаше пясък) и така.
При нашите нз дали се пука лясно колектора,но е добре да свалиш и него и пеперудите,да подмениш О пръстените и така.
Не бързай да купуваш това-онова...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:На мене ми беше развита тръбата на егр-а преди охладителя,там където е захваната за изходящия колектор.ЕГР-също ми изпускаше въздух,маркучите ако изпускат ще си личи по омазняването.
Но все пак ги свали измии О-пръстените и леглата им (в мойте имаше пясък) и така.
При нашите нз дали се пука лясно колектора,но е добре да свалиш и него и пеперудите,да подмениш О пръстените и така.
Не бързай да купуваш това-онова...
Дам, последното нещо ще е да купувам нещо, иначе миналата година от пишман диагностик купих нов ЕГР, така че не мисля, че той се е предал, но ще разгледаме всичко детайлно

Определено имам и омазняване.

- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги нормално ли е температурата преди катализатора да е по-висока от тази преди дпф? Не трябва ли да е обратното?
И защо нямам възможност да видя кога е била е последната регенарация? Липсва Status, last regeneration в опциите

И защо нямам възможност да видя кога е била е последната регенарация? Липсва Status, last regeneration в опциите



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Това прилича на ИСТА-Д, но при мен менюто е с друг цвят и има още редеове на които пише кога е последната регенерация и колко живот има на още филтъра...
Да не би да е от версията на софтуера който ползваш?

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
vld написа:
Това прилича на ИСТА-Д, но при мен менюто е с друг цвят и има още редеове на които пише кога е последната регенерация и колко живот има на още филтъра...
Да не би да е от версията на софтуера който ползваш?
И при мен по-спомен е в друг цвят. На мен ми прилича на ИСТА-П. Откакто махнах ДПФ, забравих за това меню

Ако имаш Карли, пробвай през него, много лесно се проверява

- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Това прилича на ИСТА-Д, но при мен менюто е с друг цвят и има още редеове на които пише кога е последната регенерация и колко живот има на още филтъра...
Да не би да е от версията на софтуера който ползваш?
ISTA-D е, но не е пред мен да видя коя точно версия е, но е от тази година.

Re: Бързи въпроси и отговори
Как да стигна до секция "selective mass adjusment" с Инпа, за да видя стойностите на дюзите. Имам и Иста, но там също не мога да се ориентирам.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:Как да стигна до секция "selective mass adjusment" с Инпа, за да видя стойностите на дюзите.
Engine -> status -> mass adjustm.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Свалихме маркучите и сега отивам за нови, дано да е било от тях...Точно оттам и е текло

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте всички,
от скоро съм собственик на BMW 320d E91 163к.с. 2006г. Колата много ме радва, но няма автопилот, което много ме дразни.
Купих си лост за автопилота, който ще монтирам сам. Трябват ли някакви други манипулации да се правят като кодиране и др. Ако трябват ще съм благодарен да ме
насочите къде в Пловдив могат да ми го направят. Благодаря предварително.
от скоро съм собственик на BMW 320d E91 163к.с. 2006г. Колата много ме радва, но няма автопилот, което много ме дразни.
Купих си лост за автопилота, който ще монтирам сам. Трябват ли някакви други манипулации да се правят като кодиране и др. Ако трябват ще съм благодарен да ме
насочите къде в Пловдив могат да ми го направят. Благодаря предварително.
Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка. Останалото е движение по инерция.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.
Точно с лоста + кодиране ще мине...нищо друго не му трябва
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани