Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Сеп 2016, 8:31

Интересното е, че при мен такъв проблем преди ремапа нямаше, и на графиката преди ремапа също не си личи да има проблем, някъде след ремапа се е появило, но не мисля, че е заради ремапа. А и преди колата не пропушваше черно, сега на всяка скорост при смяната изпушва. Видях, че има турбо маркучи по 120 лева двата, не ми пречи да ги сменим. Може ли проблемът да е в интеркулера?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 26 Сеп 2016, 9:31

Какво да му има на интеркулера...той е доста прост, като устройство.Маркучите хубаво ще ги смениш за 120лв, но ако тръгнеш по тоя път, не е ясно къде ще приключиш.
Придърпванията при мен се получаваха от пренадуване на турбината и последващото разтоварване на налягането.Геометрията ми беше чиста.При мен имаше теория от мапера, че е от изтърбушения катализатор(Но обема му остава) на даунпайпа и съответната липса на обратно налягане, без което се бърка работата на турбината.При теб как е махнат ДПФа?не знам, разбира се, доколко могат да се правят и паралели между моя и твоя проблем.
Може да имаш и някакви проблеми с горивото, след като не вдига максимална скорост, но аз не му разбирам чак толкова много.Живи данни му е работата и много добър диагностик, с мерак да се занимава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Сеп 2016, 9:43

Ето тук съм качвал по-назад в темата живи данни и измерена скорост по ГПС...

Иначе ДПФ ми е махан, не знам точно как, но след махането не съм имал проблеми, така че не би трябвало да е свързано с него. Софтуерно също е премахнато правилно. Ако имах някакви съмнения в колата, никога нямаше да й правя ремап :roll:

dextuar написа:...Та забелязах, че на 5-та скорост колата не може да вдигне повече от 4000 оборота, а на 6-та повече от 3700, което донякъде обяснява защо и не може да мине 200 или по-скоро защо толкова трудно едвам ги минава. Остава въпросът защо не може. На всички останали предавки се реже до прекъсвач. Първият клип живите данни за на air mass system, втория на rail pressure. Скоростта е по ГПС, но на 90% се доближава до километража. Топ скоростта по километраж е 210, по ГПС - 205.

Air mass system - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing

Rail pressure - https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing

Надявам се някой да може да помогне! :bchug: :bchug: :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 26 Сеп 2016, 12:39

На мене ми беше развита тръбата на егр-а преди охладителя,там където е захваната за изходящия колектор.ЕГР-също ми изпускаше въздух,маркучите ако изпускат ще си личи по омазняването.
Но все пак ги свали измии О-пръстените и леглата им (в мойте имаше пясък) и така.
При нашите нз дали се пука лясно колектора,но е добре да свалиш и него и пеперудите,да подмениш О пръстените и така.
Не бързай да купуваш това-онова...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Сеп 2016, 12:47

2707E91 написа:На мене ми беше развита тръбата на егр-а преди охладителя,там където е захваната за изходящия колектор.ЕГР-също ми изпускаше въздух,маркучите ако изпускат ще си личи по омазняването.
Но все пак ги свали измии О-пръстените и леглата им (в мойте имаше пясък) и така.
При нашите нз дали се пука лясно колектора,но е добре да свалиш и него и пеперудите,да подмениш О пръстените и така.
Не бързай да купуваш това-онова...


Дам, последното нещо ще е да купувам нещо, иначе миналата година от пишман диагностик купих нов ЕГР, така че не мисля, че той се е предал, но ще разгледаме всичко детайлно :yes:

Определено имам и омазняване.

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от maikooo » 27 Сеп 2016, 11:03

Колеги нормално ли е температурата преди катализатора да е по-висока от тази преди дпф? Не трябва ли да е обратното?
И защо нямам възможност да видя кога е била е последната регенарация? Липсва Status, last regeneration в опциите
:conf:
Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 27 Сеп 2016, 11:12

maikooo написа:Колеги нормално ли е температурата преди катализатора да е по-висока от тази преди дпф? Не трябва ли да е обратното?
И защо нямам възможност да видя кога е била е последната регенарация? Липсва Status, last regeneration в опциите
:conf:
Изображение

Това прилича на ИСТА-Д, но при мен менюто е с друг цвят и има още редеове на които пише кога е последната регенерация и колко живот има на още филтъра...
Да не би да е от версията на софтуера който ползваш?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 27 Сеп 2016, 11:19

vld написа:
maikooo написа:Колеги нормално ли е температурата преди катализатора да е по-висока от тази преди дпф? Не трябва ли да е обратното?
И защо нямам възможност да видя кога е била е последната регенарация? Липсва Status, last regeneration в опциите
:conf:
Изображение

Това прилича на ИСТА-Д, но при мен менюто е с друг цвят и има още редеове на които пише кога е последната регенерация и колко живот има на още филтъра...
Да не би да е от версията на софтуера който ползваш?


И при мен по-спомен е в друг цвят. На мен ми прилича на ИСТА-П. Откакто махнах ДПФ, забравих за това меню :mhihi:
Ако имаш Карли, пробвай през него, много лесно се проверява :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от maikooo » 27 Сеп 2016, 11:57

vld написа:Това прилича на ИСТА-Д, но при мен менюто е с друг цвят и има още редеове на които пише кога е последната регенерация и колко живот има на още филтъра...
Да не би да е от версията на софтуера който ползваш?

ISTA-D е, но не е пред мен да видя коя точно версия е, но е от тази година.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 28 Сеп 2016, 23:19

Как да стигна до секция "selective mass adjusment" с Инпа, за да видя стойностите на дюзите. Имам и Иста, но там също не мога да се ориентирам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от maikooo » 29 Сеп 2016, 8:33

exc написа:Как да стигна до секция "selective mass adjusment" с Инпа, за да видя стойностите на дюзите.

Engine -> status -> mass adjustm.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 29 Сеп 2016, 10:54

Свалихме маркучите и сега отивам за нови, дано да е било от тях...Точно оттам и е текло
Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 6.03.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d E91 163hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от cawboy » 29 Сеп 2016, 12:46

Здравейте всички,
от скоро съм собственик на BMW 320d E91 163к.с. 2006г. Колата много ме радва, но няма автопилот, което много ме дразни.
Купих си лост за автопилота, който ще монтирам сам. Трябват ли някакви други манипулации да се правят като кодиране и др. Ако трябват ще съм благодарен да ме
насочите къде в Пловдив могат да ми го направят. Благодаря предварително.
Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка. Останалото е движение по инерция.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 29 Сеп 2016, 14:43

Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 29 Сеп 2016, 14:55

Satanism написа:Трябват, кодира се.И няма да минеш само с лоста.Има изписано доста, както тук, така и по чуждите форуми, какво, как, колко, защо.

Точно с лоста + кодиране ще мине...нищо друго не му трябва
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook