Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
То при отключване на колата трябва да мърда.Моето прави един пълен ход,нагоре - надолу и се центрира.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:То при отключване на колата трябва да мърда.Моето прави един пълен ход,нагоре - надолу и се центрира.
Откакто миналата година ми смениха вътрешното тяло(МЕЛЕТТ) и купих чисто нова променлива(пак МЕЛЕТТ) и след това ми го настроиха на флоут бенч или както там се казва, уж единствения в БГ (200 кинта само за настройката), при отключване спря да издава каквито и да било звуци. На старата турбина беше развалена променливата геометрия и преди като отключвах колата чувах едно "дзън", но след смяната изчезна. Въпросът ми е дали може да е запекла геометрията при все че няма още 20к и дори цяла година от смяната. Това ми изглежда и най-евтиния вариант де...
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами моята дрънка и на още 3ма приятели и на други модели я чувам,но може от някъв луфт да се чува.При тебе ако са го обрали луфта и да се движи трудно ще се чуе.
А дали е запекла ръчно ще усетиш ,не се иска някво усилие за да я движиш.Ориентировъчно нужната силата с която се движи е колкото да дръпнеш дръжката на вратата отвън.
А дали е запекла ръчно ще усетиш ,не се иска някво усилие за да я движиш.Ориентировъчно нужната силата с която се движи е колкото да дръпнеш дръжката на вратата отвън.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Проблемът е решен, свалихме снощи акумулатора, зарежда се цяла нощ, сега го сложихме в колата и се чу "дрън", явно преди не съм се заслушвал чак толкова. Колата си върви, грешката се изтри и не се е появявала през последните 15 км. Сигурно волтажът нещо е играл и затова компа е решил, че актуатора е изгорял и го е изключил...
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте ! Имам един ламерски въпрос -
Какво от фейслифтово е90, пасва на преди фейслифта ?
Имам е90 2006-та преди фейса, за фаровете знам, че няма проблем. Стоповете не знам дали ми трябва нов багажник ? Предната броня не се пипа.
Мерси
Какво от фейслифтово е90, пасва на преди фейслифта ?
Имам е90 2006-та преди фейса, за фаровете знам, че няма проблем. Стоповете не знам дали ми трябва нов багажник ? Предната броня не се пипа.

Мерси
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
колата ми губи обороти от време на време оборотите падат до около 400 и след това отново отиват до към 600. Това се случва при намаляване на скоростта или в спряло положение. ОБД ми дава грешка o2heater monitor bank 4 sensor 4 - not ok като това го прави от време като на моменти не дава никакви грешки. Може ли този проблем да идва от свещите( може да са на 100к км) или със сигурност е от ламбда сонда и има ли някакъв начин да се провери?
Благодаря предварително
колата ми губи обороти от време на време оборотите падат до около 400 и след това отново отиват до към 600. Това се случва при намаляване на скоростта или в спряло положение. ОБД ми дава грешка o2heater monitor bank 4 sensor 4 - not ok като това го прави от време като на моменти не дава никакви грешки. Може ли този проблем да идва от свещите( може да са на 100к км) или със сигурност е от ламбда сонда и има ли някакъв начин да се провери?
Благодаря предварително
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Здравейте ! Имам един ламерски въпрос -
Какво от фейслифтово е90, пасва на преди фейслифта ?
Имам е90 2006-та преди фейса, за фаровете знам, че няма проблем. Стоповете не знам дали ми трябва нов багажник ? Предната броня не се пипа.![]()
Мерси
Ползвай търсачката, мислиш ли, че си първия дето пита ...........................
Фаровете пасват, огледалата също - за бъбреци и решетки ти трябва броня и преден капак, за стоповете как няма да трябва та нали са с друга форма

Re: Бързи въпроси и отговори
Я да питам и аз по темата, колата ми е пре-фейс, купил съм си задна м-кова броня, заден капак за комби и стопове от фейсово комби. Кабелите са отрязани на новия капак, ако ги запоявам по цветове ще заработи ли всичко или имат разлика? Не съм се хванал още да не наакам нещата и като натискам спирачка да не свети задна... Можете ли да ме пратите при някой кадърен за София да ми нагласи всичко.
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте снабдих се с гривната и ръчката за круиз контрола, темата която бях писал по рано. Интересува ме кой би могъл да ми го кодира от София съм, ако някой има контакт нека пише на лично. Благодаря !
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
най-накрая моята драма защо колата се задъхва при развиване на по-висока скорост започна да се разплита. Флашнах колата с оригиналния файл понеже бях с ремап и установих едно неприятно накъсване в ускорение. Преди да правя ремапа не съм имал подобни проблеми. Понеже колата е флийт едитион, тоест 150 коня, първо я влашнах с такъв файл. Резултатът беше следния:
1ва - няма проблем
2-ра - около 3500 обр. има прекъсване, колата спира да ускорява и после тръгва, но доста по-мудно като на тласъци
3-та,4-та,5та - на около 3000 обр. има прекъсване и следва ускорение на тласъци
6-та - едвам вдигам 2500 обр, не исках да я мъча повече
Интересно е, че с ремапа нямам такива грижи. Също така на 150 коня се усещаше най-много, след това на 163 по-малко и почти нищо не се усеща на 190 коня файла. Затова днес го сложих пак и започнах да я дебна, за да видя дали не го прави и с него. И така не след дълго едвам едвам започнах да долавям горните колебания и при файла с ремапа, но наистина трябва да знаеш какво да очакваш, иначе въобще не можеж да го усетиш. Цялата тази игра я започнах, защото колата не искаше да вдигне повече от 200, въпреки че уж на диното изкара 190 коня и върви колкото на мой колега стокова Е90-ка 163 коня автомат. Неговата дори е с ДПФ, а моята е с премахнат.
Аз си го обяснявам по следния начин - когато съм със 150 коня файла, турбото надува значително по-слабо, отколкото когато съм със 163 коня файла. Когато съм със 190 коня файла, турбото надува най-много. Тоест, според мен имам някъде проблем с въздуха и при достигане на по-високи обороти, изпуска и така колата губи сила. Интересното е и че с по-слабите файлове, колата пуши и повече черно. Тоест, не достига въздух за изгаряне на горивото и колкото по-надута е турбината, толкова повече компенсира за загубата на въздух/налягане. Какво според вас трябва първо да погледна? За сега смятам да прегледаме маркучите, въпреки че на пръв поглед са здрави, оградени в червено. Някакви други идеи? Турбото, променлива и дебитомера са нови, така че тях съм ги зачеркнал...
най-накрая моята драма защо колата се задъхва при развиване на по-висока скорост започна да се разплита. Флашнах колата с оригиналния файл понеже бях с ремап и установих едно неприятно накъсване в ускорение. Преди да правя ремапа не съм имал подобни проблеми. Понеже колата е флийт едитион, тоест 150 коня, първо я влашнах с такъв файл. Резултатът беше следния:
1ва - няма проблем
2-ра - около 3500 обр. има прекъсване, колата спира да ускорява и после тръгва, но доста по-мудно като на тласъци
3-та,4-та,5та - на около 3000 обр. има прекъсване и следва ускорение на тласъци
6-та - едвам вдигам 2500 обр, не исках да я мъча повече
Интересно е, че с ремапа нямам такива грижи. Също така на 150 коня се усещаше най-много, след това на 163 по-малко и почти нищо не се усеща на 190 коня файла. Затова днес го сложих пак и започнах да я дебна, за да видя дали не го прави и с него. И така не след дълго едвам едвам започнах да долавям горните колебания и при файла с ремапа, но наистина трябва да знаеш какво да очакваш, иначе въобще не можеж да го усетиш. Цялата тази игра я започнах, защото колата не искаше да вдигне повече от 200, въпреки че уж на диното изкара 190 коня и върви колкото на мой колега стокова Е90-ка 163 коня автомат. Неговата дори е с ДПФ, а моята е с премахнат.
Аз си го обяснявам по следния начин - когато съм със 150 коня файла, турбото надува значително по-слабо, отколкото когато съм със 163 коня файла. Когато съм със 190 коня файла, турбото надува най-много. Тоест, според мен имам някъде проблем с въздуха и при достигане на по-високи обороти, изпуска и така колата губи сила. Интересното е и че с по-слабите файлове, колата пуши и повече черно. Тоест, не достига въздух за изгаряне на горивото и колкото по-надута е турбината, толкова повече компенсира за загубата на въздух/налягане. Какво според вас трябва първо да погледна? За сега смятам да прегледаме маркучите, въпреки че на пръв поглед са здрави, оградени в червено. Някакви други идеи? Турбото, променлива и дебитомера са нови, така че тях съм ги зачеркнал...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега ти скоро ще станеш дипломиран BMW Service advisor покрай тая нафта 
Ако пуши черно и без ремап аз залагам на маркучи.

Ако пуши черно и без ремап аз залагам на маркучи.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз ще ти дам един тъп съвет, пък ти ще решиш, дали да ме послушаш.
Пробвай с друг дебитомер, който с 100% сигурен, че е за твоята кола.
A, бай дъ уей, как са ти дюзите?
ПС.Внимателно прочетох поста ти.
Пробвай с друг дебитомер, който с 100% сигурен, че е за твоята кола.
A, бай дъ уей, как са ти дюзите?
ПС.Внимателно прочетох поста ти.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Аз ще ти дам един тъп съвет, пък ти ще решиш, дали да ме послушаш.
Пробвай с друг дебитомер, който с 100% сигурен, че е за твоята кола.
A, бай дъ уей, как са ти дюзите?
ПС.Внимателно прочетох поста ти.
Моят стария не ми е правил проблем, но реших, че трябва да го сменя, защото колата се задъхваше във високите. Тогава не предполагах, че може да е от нещо друго. Взех един от морга и резултата беше същия. Затова отидох и купих нов оригинален БОШ и имаше леко подобрение. Всеки път преди това съм го адаптирал наново.
Дюзите са ми горе-долу така на студен двигател:
1-ва 1,4
2-ра -1,2
3-та 0.2
4-та -0.3
Не са перфектни, но са еднакви и при 3-те софта, при ремапа просто има повече гориво и въздух от турбото, поне аз така си го обяснявам. Явно откъдето изпуска, ако това въобще е причината, е константно, щом с усилване на турбото ефекта намалява...
b00st написа:Колега ти скоро ще станеш дипломиран BMW Service advisor покрай тая нафта
Ако пуши черно и без ремап аз залагам на маркучи.
Ехх, така е, първа кола, първо БМВ, 2-ра ръка на 149к


Перфектният купувач за всеки БГ джамбаз, само така си обяснявам как им се продават колите, просто хората започват да се интересуват, след като изскочи проблем...
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги колата е е90 330д искам да попитам дали някой е слагал такива амортисьори кони какви са отзивите и ако не тези какви ще ми препоръчате и също с какви пружини да ги съчетая които да свалят от рода на 30-40 отпред и 20-40 отзад
http://www.modbargains.com/koni-str-ora ... 0-1084.htm
http://www.modbargains.com/koni-str-ora ... 0-1084.htm
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз имах подобен проблем, с ускорение на тласъци, на предишната кола.
Дино графиката е сток.
Подобно на при теб, чипът замазваше проблема.Прекарал съм доста време, а и не само аз, да си играя, да го търся това нещо.
Според мен колата ти не изпуска въздух-ако беше така, то с чипа положението щеше да е по-лошо, освен това тия неща се чуват/виждат доста лесно.
Моят мапер си игра доста (100+ флаша), но накрая, с игра с н75 клапана направи така, че да не си личи....и така си карах колата.
После я продадох, новият собственик смени една дюза, но не може да ми каже, дали е имало подобрение, защото вече само аз можех да усетя, дали това нещо все още го има или не.След известно време му се взриви турбината.Не знам, дали ти е от помощ моя пост...дано.
Дино графиката е сток.
Подобно на при теб, чипът замазваше проблема.Прекарал съм доста време, а и не само аз, да си играя, да го търся това нещо.
Според мен колата ти не изпуска въздух-ако беше така, то с чипа положението щеше да е по-лошо, освен това тия неща се чуват/виждат доста лесно.
Моят мапер си игра доста (100+ флаша), но накрая, с игра с н75 клапана направи така, че да не си личи....и така си карах колата.
После я продадох, новият собственик смени една дюза, но не може да ми каже, дали е имало подобрение, защото вече само аз можех да усетя, дали това нещо все още го има или не.След известно време му се взриви турбината.Не знам, дали ти е от помощ моя пост...дано.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани