е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от vld » 09 Авг 2016, 14:38

Определено имаш някаква друга причина за сивкавия пушек, доста хора са без ДПФ и на никой не му пуши колата на място.
Моята също не пуши изобщо, само при определени условия, да речем след дълго градско шофиране, ако я смачкам докрай изпушва веднъж и после пак е чисто.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 28.05.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 330d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от def1nity » 09 Авг 2016, 16:02

И аз така съм чувал, виждал и помирисвал на 1 приятел 320-ката е без ДПФ и даже чипирана и няма нито пушек нито миризма а аз се побърках... В може би най-големия извънгаранционен сервиз за БМВ-та в София (да не правя реклама) не са много сигурни какво може да е и по тона с който ми говорят, ми се струва, че само боб хвърлят. Не ми се иска да дам едно 500-1000лв ей така профилактично за турбо и проблема да остане, но не знам какво да я направя вече :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от 2707E91 » 09 Авг 2016, 16:10

Може и да не са спрели нацяло регенерацията щом е на място само...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от vld » 09 Авг 2016, 16:31

От турбото няма как да пуши на място.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от 2707E91 » 09 Авг 2016, 18:09

Аз бих сложил добавка за по-добро изгаряне и бих сменил бензиностанцията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 28.05.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 330d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от def1nity » 11 Авг 2016, 11:46

Благодаря за отговорите колеги. Относно регенерацията е възможно... Има ли как да се види с ИНПА дали е пускала регенерация? Относно горивото, зареждам си само на ЕКО. Откакто почна този проблем реших да пробвам Авио дизела и след 2 пълни резервоара, миризмата и пушека намаляха. От тези добавки малко ме е страх честно казано, досега не съм наливал на никоя от колите си и ме притеснява да не прецака нещо и да замине някоя дюза...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от drago9205 » 13 Мар 2017, 10:52

Малко да ъпна темата. КАто за коледен подарък и аз сложих мап на колицата, че тия 122 коня не стигаха (117 бяха замерени). Сега е +31 коня и +80 нютона и разликата е доста осезаема. По-точно беше осезаема докато не и свикнах. В общи линии съм доволен само ми се струва, че разпределението на въртящият момент в стоков вариант беше по-плавно, а сега към 2000 об удря яко и към 3000 вече доста поотслабва.

Нещо не особено стандартно е, че реших да оставя ЕГР-ът и ДПФ-ът към момента. Просто филтъра си работи супер и ми беше жал да го махам, а и без това съм от хората, които карат доста спокойно.
Предполагам след време като почне да заминава ДПФът и се изкорми ще вдигне до 5 коня.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 26.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 03' e46 330d
Мечтае да кара: Bmw E34 M5
Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от daniel_e30 » 13 Мар 2017, 22:29

Много съм се филмирал и аз с тоя мап, да го бъде ли или не. Питах си майстора каза че турбото има аксиален луфт който е средна хубост и другото което е колата при палене на студено колата тресе за 1-2 секунди и после изчиства, мислим че са дюзи и това ме спря (какво друго може да бъде ?? ), както и филма че Н47 (177 к.с) едва ли ще го понесе добре мапчето ако има колеги точно с тоя мотор да споделят, другото е че кутията не знам в какво състояние е, иначе в момента в който оправя двете неща от по-горе чипосвам, махам дпф, егр и сичко що има и пускам тръбичка, но не знам на кой етап от близкото бъдеще ще стане това. Изчетох цялата тема и ви благодаря за нещата които научих а те не са малко. :wave:

П.С Ако се качите на 3 литровия мотор, без дпф, и егр, и с чип около 260-70 к.с дваеските ще ви се сторят много спрели от личен опит го казвам защото съм карал :mhihi: , тъй че с всичко се свиква и както каза един колега '' Искаш още и още.''
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Taruno » 13 Мар 2017, 23:09

daniel_e30 написа:Много съм се филмирал и аз с тоя мап, да го бъде ли или не. Питах си майстора каза че турбото има аксиален луфт който е средна хубост и другото което е колата при палене на студено колата тресе за 1-2 секунди и после изчиства, мислим че са дюзи и това ме спря (какво друго може да бъде ?? ), както и филма че Н47 (177 к.с) едва ли ще го понесе добре мапчето ако има колеги точно с тоя мотор да споделят, другото е че кутията не знам в какво състояние е, иначе в момента в който оправя двете неща от по-горе чипосвам, махам дпф, егр и сичко що има и пускам тръбичка, но не знам на кой етап от близкото бъдеще ще стане това. Изчетох цялата тема и ви благодаря за нещата които научих а те не са малко. :wave:

П.С Ако се качите на 3 литровия мотор, без дпф, и егр, и с чип около 260-70 к.с дваеските ще ви се сторят много спрели от личен опит го казвам защото съм карал :mhihi: , тъй че с всичко се свиква и както каза един колега '' Искаш още и още.''


Турбо с луфт - мап НЕ ;)

тресенето е или от дюзи или от свещи (щом не споменаваш свещите е ясна работата). Като цяло стегни максимално добре колата преди МАП. Иначе N47 се разгръща много добре, но ще препоръчам смяна на маслото на 10к ако си агресивен шофьор, за да не сменяш вериги на всеки 90к :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 26.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 03' e46 330d
Мечтае да кара: Bmw E34 M5
Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от daniel_e30 » 13 Мар 2017, 23:56

Taruno написа:
daniel_e30 написа:Много съм се филмирал и аз с тоя мап, да го бъде ли или не. Питах си майстора каза че турбото има аксиален луфт който е средна хубост и другото което е колата при палене на студено колата тресе за 1-2 секунди и после изчиства, мислим че са дюзи и това ме спря (какво друго може да бъде ?? ), както и филма че Н47 (177 к.с) едва ли ще го понесе добре мапчето ако има колеги точно с тоя мотор да споделят, другото е че кутията не знам в какво състояние е, иначе в момента в който оправя двете неща от по-горе чипосвам, махам дпф, егр и сичко що има и пускам тръбичка, но не знам на кой етап от близкото бъдеще ще стане това. Изчетох цялата тема и ви благодаря за нещата които научих а те не са малко. :wave:

П.С Ако се качите на 3 литровия мотор, без дпф, и егр, и с чип около 260-70 к.с дваеските ще ви се сторят много спрели от личен опит го казвам защото съм карал :mhihi: , тъй че с всичко се свиква и както каза един колега '' Искаш още и още.''


Турбо с луфт - мап НЕ ;)

тресенето е или от дюзи или от свещи (щом не споменаваш свещите е ясна работата). Като цяло стегни максимално добре колата преди МАП. Иначе N47 се разгръща много добре, но ще препоръчам смяна на маслото на 10к ако си агресивен шофьор, за да не сменяш вериги на всеки 90к :D



Маслото попринцип на толкова си го сменям.със без чип на 9000к почвам да се оглеждам за час при майстора. :D Иначе не съм питал дали са погледнали свещите и при следващото посещение това ще ми е първия въпрос, вече ако са сигурни че не са свещи ли реле свещи, направо рециклиране на турбо и нови дюзи и МАП :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от 2707E91 » 17 Мар 2017, 7:29

А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47 :roll:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от vld » 17 Мар 2017, 8:37

2707E91 написа:А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47 :roll:

Трудно ще я счупиш с мап ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от drago9205 » 17 Мар 2017, 9:31

vld написа:
2707E91 написа:А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47 :roll:

Трудно ще я счупиш с мап ;)


По каталог трябва да е около 370. S6-37 трябва да е кутията за М47. Но държи, има не малко ремапнати 320-ки без оплаквания за трансмисия (поне аз не съм срещал)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от Dextuar » 17 Мар 2017, 9:32

drago9205 написа:
vld написа:
2707E91 написа:А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47 :roll:

Трудно ще я счупиш с мап ;)


По каталог трябва да е около 370. S6-37 трябва да е кутията за М47. Но държи, има не малко ремапнати 320-ки без оплаквания за трансмисия (поне аз не съм срещал)

Хубаво е все пак да и се смени й маслото, едва ли някой го е правил преди вас. При мен беше бая черно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)

Мнение от drago9205 » 17 Мар 2017, 10:14

По принцип на ръчните кутии дават спецификация, че маслото е лайфтайм. Даже го има написано на самата кутия. Вече дали да се сменя или не си е въпрос на вкус/предпочитания, не мисля, че ще навреди, но не съм сигурен дали ще има и големи ползи.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook