е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Определено имаш някаква друга причина за сивкавия пушек, доста хора са без ДПФ и на никой не му пуши колата на място.
Моята също не пуши изобщо, само при определени условия, да речем след дълго градско шофиране, ако я смачкам докрай изпушва веднъж и после пак е чисто.
Моята също не пуши изобщо, само при определени условия, да речем след дълго градско шофиране, ако я смачкам докрай изпушва веднъж и после пак е чисто.

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
И аз така съм чувал, виждал и помирисвал на 1 приятел 320-ката е без ДПФ и даже чипирана и няма нито пушек нито миризма а аз се побърках... В може би най-големия извънгаранционен сервиз за БМВ-та в София (да не правя реклама) не са много сигурни какво може да е и по тона с който ми говорят, ми се струва, че само боб хвърлят. Не ми се иска да дам едно 500-1000лв ей така профилактично за турбо и проблема да остане, но не знам какво да я направя вече 

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Може и да не са спрели нацяло регенерацията щом е на място само...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Аз бих сложил добавка за по-добро изгаряне и бих сменил бензиностанцията.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Благодаря за отговорите колеги. Относно регенерацията е възможно... Има ли как да се види с ИНПА дали е пускала регенерация? Относно горивото, зареждам си само на ЕКО. Откакто почна този проблем реших да пробвам Авио дизела и след 2 пълни резервоара, миризмата и пушека намаляха. От тези добавки малко ме е страх честно казано, досега не съм наливал на никоя от колите си и ме притеснява да не прецака нещо и да замине някоя дюза...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Малко да ъпна темата. КАто за коледен подарък и аз сложих мап на колицата, че тия 122 коня не стигаха (117 бяха замерени). Сега е +31 коня и +80 нютона и разликата е доста осезаема. По-точно беше осезаема докато не и свикнах. В общи линии съм доволен само ми се струва, че разпределението на въртящият момент в стоков вариант беше по-плавно, а сега към 2000 об удря яко и към 3000 вече доста поотслабва.
Нещо не особено стандартно е, че реших да оставя ЕГР-ът и ДПФ-ът към момента. Просто филтъра си работи супер и ми беше жал да го махам, а и без това съм от хората, които карат доста спокойно.
Предполагам след време като почне да заминава ДПФът и се изкорми ще вдигне до 5 коня.
Нещо не особено стандартно е, че реших да оставя ЕГР-ът и ДПФ-ът към момента. Просто филтъра си работи супер и ми беше жал да го махам, а и без това съм от хората, които карат доста спокойно.
Предполагам след време като почне да заминава ДПФът и се изкорми ще вдигне до 5 коня.
- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Много съм се филмирал и аз с тоя мап, да го бъде ли или не. Питах си майстора каза че турбото има аксиален луфт който е средна хубост и другото което е колата при палене на студено колата тресе за 1-2 секунди и после изчиства, мислим че са дюзи и това ме спря (какво друго може да бъде ?? ), както и филма че Н47 (177 к.с) едва ли ще го понесе добре мапчето ако има колеги точно с тоя мотор да споделят, другото е че кутията не знам в какво състояние е, иначе в момента в който оправя двете неща от по-горе чипосвам, махам дпф, егр и сичко що има и пускам тръбичка, но не знам на кой етап от близкото бъдеще ще стане това. Изчетох цялата тема и ви благодаря за нещата които научих а те не са малко.
П.С Ако се качите на 3 литровия мотор, без дпф, и егр, и с чип около 260-70 к.с дваеските ще ви се сторят много спрели от личен опит го казвам защото съм карал
, тъй че с всичко се свиква и както каза един колега '' Искаш още и още.''

П.С Ако се качите на 3 литровия мотор, без дпф, и егр, и с чип около 260-70 к.с дваеските ще ви се сторят много спрели от личен опит го казвам защото съм карал


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
daniel_e30 написа:Много съм се филмирал и аз с тоя мап, да го бъде ли или не. Питах си майстора каза че турбото има аксиален луфт който е средна хубост и другото което е колата при палене на студено колата тресе за 1-2 секунди и после изчиства, мислим че са дюзи и това ме спря (какво друго може да бъде ?? ), както и филма че Н47 (177 к.с) едва ли ще го понесе добре мапчето ако има колеги точно с тоя мотор да споделят, другото е че кутията не знам в какво състояние е, иначе в момента в който оправя двете неща от по-горе чипосвам, махам дпф, егр и сичко що има и пускам тръбичка, но не знам на кой етап от близкото бъдеще ще стане това. Изчетох цялата тема и ви благодаря за нещата които научих а те не са малко.![]()
П.С Ако се качите на 3 литровия мотор, без дпф, и егр, и с чип около 260-70 к.с дваеските ще ви се сторят много спрели от личен опит го казвам защото съм карал, тъй че с всичко се свиква и както каза един колега '' Искаш още и още.''
Турбо с луфт - мап НЕ

тресенето е или от дюзи или от свещи (щом не споменаваш свещите е ясна работата). Като цяло стегни максимално добре колата преди МАП. Иначе N47 се разгръща много добре, но ще препоръчам смяна на маслото на 10к ако си агресивен шофьор, за да не сменяш вериги на всеки 90к

- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Taruno написа:daniel_e30 написа:Много съм се филмирал и аз с тоя мап, да го бъде ли или не. Питах си майстора каза че турбото има аксиален луфт който е средна хубост и другото което е колата при палене на студено колата тресе за 1-2 секунди и после изчиства, мислим че са дюзи и това ме спря (какво друго може да бъде ?? ), както и филма че Н47 (177 к.с) едва ли ще го понесе добре мапчето ако има колеги точно с тоя мотор да споделят, другото е че кутията не знам в какво състояние е, иначе в момента в който оправя двете неща от по-горе чипосвам, махам дпф, егр и сичко що има и пускам тръбичка, но не знам на кой етап от близкото бъдеще ще стане това. Изчетох цялата тема и ви благодаря за нещата които научих а те не са малко.![]()
П.С Ако се качите на 3 литровия мотор, без дпф, и егр, и с чип около 260-70 к.с дваеските ще ви се сторят много спрели от личен опит го казвам защото съм карал, тъй че с всичко се свиква и както каза един колега '' Искаш още и още.''
Турбо с луфт - мап НЕ![]()
тресенето е или от дюзи или от свещи (щом не споменаваш свещите е ясна работата). Като цяло стегни максимално добре колата преди МАП. Иначе N47 се разгръща много добре, но ще препоръчам смяна на маслото на 10к ако си агресивен шофьор, за да не сменяш вериги на всеки 90к
Маслото попринцип на толкова си го сменям.със без чип на 9000к почвам да се оглеждам за час при майстора.



Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
2707E91 написа:А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47
Трудно ще я счупиш с мап


- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
vld написа:2707E91 написа:А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47
Трудно ще я счупиш с мап
По каталог трябва да е около 370. S6-37 трябва да е кутията за М47. Но държи, има не малко ремапнати 320-ки без оплаквания за трансмисия (поне аз не съм срещал)
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
drago9205 написа:vld написа:2707E91 написа:А някой някаква идея до колко нютона държи ръчната кутия на М47
Трудно ще я счупиш с мап
По каталог трябва да е около 370. S6-37 трябва да е кутията за М47. Но държи, има не малко ремапнати 320-ки без оплаквания за трансмисия (поне аз не съм срещал)
Хубаво е все пак да и се смени й маслото, едва ли някой го е правил преди вас. При мен беше бая черно.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
По принцип на ръчните кутии дават спецификация, че маслото е лайфтайм. Даже го има написано на самата кутия. Вече дали да се сменя или не си е въпрос на вкус/предпочитания, не мисля, че ще навреди, но не съм сигурен дали ще има и големи ползи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани