полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от bELiAr » 29 Авг 2014, 14:47

Момчета .. имам един хубав български въпрос. Искам да си сменя Oil Separator-a и ги пообарах тия тръбички дето са по 70-80лв едната и ми се струват като селско гофре за кабели - тънки пластмасови и гадни. Въпросът е мога ли да си сложа нормални гумени тръби за масло и да не ги мисля тия изпечени пластмаси повече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 29 Авг 2014, 14:54

Ми то си е абсолютно селско гофре, само дето струват средно по 100лв едната. Разликата с маркуча е че тези имат един вид подгрев по тях и също така има май известен вакум по принцип , тук по вещите ще кажат дали няма опасност да се свият.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 10.05.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: s65b40

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Andrey_86 » 06 Окт 2014, 16:03

Здравейте колеги,
Не искам да разводнявам форума и ще пиша тук.

От скоро съм собственик на 2006 330и н52б30 ръчка...
Въпроса ми е нормално ли е двигателя да има idle около 600rpm при работна темп? Не трака и не врибрира нищо, просто като падне на 600рпм децибелите в купето съъъъвсеем леко се вдигат, може да се усети само при спряна музика. Интересно ми е защото до сега всичките бензини дето съм карал имат idle около 800-900rpm.

Иначе, много се обичаме с н52 и се опознаваме.

P.S ЕБАХТИ ЯКАТА КОЛА! :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 06 Окт 2014, 20:43

600-700 толкова трябва да са
ако ти е пуснат клима или малко повече консумация ако имаш ще ти е към 750 800
иначе при никаква консумация 600 са нормални обороти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Leon » 07 Окт 2014, 8:24

Моята съм я гледал закачена на живи данни - 630-650 оборота държи. Вчера като застудя ми се струва, че са малко по ниски, ще видя дали не е записала някакви грешки като я закачаме другия път.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 10.05.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: s65b40

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Andrey_86 » 16 Окт 2014, 10:57

Искам да попитам собствениците на 325i и 330i с ръчна скоростна кутия дали са имали следния проблем:

Когато колата е в работна температура и е покарана малко, като отпусна съеднинителя се долавя леееко тракане изпод купето. Което само може да се чуе ако колата е с отворена врата и леко се наведеш. Този звук го няма, когато колата се запали сутринта и все още е студена.

Потърсих малко в другите форуми и се оказа, че това това се случва при доста хора, дори при e46.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... eutral-ZHP

При някои дори го има този шум още когато колата е купувана нова.
Едни казват, че скоро нещо ще си ходи, други, че е напълно нормално...
Някой имал ли е подобни симптоми, заминава ли нещо по drive train-a? Clutch, Flywheel, throw out bearing на скоростна кутия?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от julkata1 » 03 Ное 2014, 9:22

Колеги, някой сменял ли е ремък и ролки на 325/330? На колко км пробег се прави?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.11.2014
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от universodamore » 08 Ное 2014, 17:22

Здравейте,
Имам едно въпросче.
Аз съм с N52 мотор и сутрин на студено като я запаля и се чува едно престъргване точно при запалването. Като я покарам малко при следващо палене изчезва. Като истине колата пак се появява.
Какво може да е?
Благодаря ви много :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 5.12.2012
Кара: 318 D

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от xcm » 08 Ное 2014, 20:18

Може би ремък ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.11.2014
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от universodamore » 09 Ное 2014, 14:31

Ремъка скърца а това се чува като престъргване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 10 Ное 2014, 10:20

Освободи ремъка и завърти двете ролки на ръка, които трябва да не се въртят свободно, а мазно. Въртят ли се свободно са за смяна......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от julkata1 » 18 Ное 2014, 14:37

Моля някой да каже сменял ли е ремък и ролки на 325/330? На колко км пробег се прави? :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 18 Ное 2014, 15:03

Няма точен интервал. По-горе съм писал как се тестват, а ремъка ако видиш да е напукан от вътрешна страна - сменяй го, той не е много пари, другите ролки са:
около 90лв INA обтегач с ролка и
паразитна ролка (на алтернатора е закачена) - около 30лв по спомен май беше IPD
Оригиналните са по-скъпи, макар че обтегача е INA оригиналния.
А иначе тези ролки с обтегача за пръв път на моята кола ги смених на 250 хилки, въртяха се свободно без да скърцат, нито да имат някави сериозни луфтове, но трябва да се въртят мазно, а не свободно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от FE LIPE » 18 Ное 2014, 15:55

Моята кола е 320i,мотора N46B20B,понеже пак е бензинова да питам тук,имам такъв стикер
Изображение
,сега е на 67 120,борда ми показва,че има още 20 000 км до смяна :D ,та въпроса ми е как да разбера какво е маслото,гледам стандарта LL04 го покриват масла 0W30,5W30,5W40,на мен ми се вижда най-подходящо 5W40 :),но не знам дали е добре за високотемпературния двигател ,какъвто е N46,вие какво мислите по въпроса?Другия въпрос е на колко да го сменя все пак това масло-10 000,15 000,20 000?На капачката за наливане на маслото пише Castrol,мога ли да налея друго масло,защото знам ,че Кастрол е много фалшифициран и коя марка е най-подходяща?
П.П.Датата на стикера е 12.07.2013 г.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 18 Ное 2014, 16:38

Може да долееш каквото искаш масло и като марка и като вискозитет , заводско е 5W30, пробвай с 0W30 , аз доста доволен останах от Мобил1 0W40 -- LL01 е стандарта му, но на твоя двигател можеш да го слагаш без проблем. За предпочитане е на 1год или 10-15хил. км макс. Но всеки сам си преценя.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook