Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Auto-records върши добра работа, а 9 лева не са кой знае какви пари. Вадил ми същата история както справки от bmwdecoder (докато все още работеше).
Понякога наистина издребняваме с критериите според които бихме гледали/пропуснали дадена кола, а често сме и подведени от собствената си дезинформираност.
И аз карам със Сава - но не мисля, че е адекватна причина една кола да е "зле поддържана". Разликата в цената спрямо Мишелин или Конти съм налял в смяна на тампони на мотор и скоростна. Друг може пък да си вземе по-скъпи гуми и няма да смени нещо друго - хора всякакви.
В крайна сметка е по-добре нови гуми среден клас отколкото някакви изтъркани, нали?
Когато си купувах летните гуми преди 1-2 години се водех основно от различни ревюта и тестове, ето пример. Савата си беше страхотен избор откъм цена и качество, на много места се изкупуваха и хората ги търсеха, но нямаше наличност.
Понякога наистина издребняваме с критериите според които бихме гледали/пропуснали дадена кола, а често сме и подведени от собствената си дезинформираност.
И аз карам със Сава - но не мисля, че е адекватна причина една кола да е "зле поддържана". Разликата в цената спрямо Мишелин или Конти съм налял в смяна на тампони на мотор и скоростна. Друг може пък да си вземе по-скъпи гуми и няма да смени нещо друго - хора всякакви.
В крайна сметка е по-добре нови гуми среден клас отколкото някакви изтъркани, нали?

- donybg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Auto-records върши добра работа, а 9 лева не са кой знае какви пари. Вадил ми същата история както справки от bmwdecoder (докато все още работеше).
Понякога наистина издребняваме с критериите според които бихме гледали/пропуснали дадена кола, а често сме и подведени от собствената си дезинформираност.
И аз карам със Сава - но не мисля, че е адекватна причина една кола да е "зле поддържана". Разликата в цената спрямо Мишелин или Конти съм налял в смяна на тампони на мотор и скоростна. Друг може пък да си вземе по-скъпи гуми и няма да смени нещо друго - хора всякакви.
В крайна сметка е по-добре нови гуми среден клас отколкото някакви изтъркани, нали?Когато си купувах летните гуми преди 1-2 години се водех основно от различни ревюта и тестове, ето пример. Савата си беше страхотен избор откъм цена и качество, на много места се изкупуваха и хората ги търсеха, но нямаше наличност.
Много може да си проличи дали една кола е поддържана по гумите. За стара кола със задно хубавите гуми са задължителни. Сава са приемливи, предполагам, за летни гуми. Лично аз не бих си ги сложил. По-скоро ще сложа 16ки с хубави гуми, но това е въпрос на личен избор. Понякога дори малка разлика в спирачния път може да има грандиозно различни последици, може да е разликата между живота и смъртта дори.
В конректния слуачай, колата има подроба история, по думите на колегите, така че с какви гуми е в момента е без никакво значение и не може да се използва като мерило за качествено обслужване. Особено ако е купена за втора кола или не се кара често. Среден клас нови е по-добре от изхабени премиум, тук съм съгласен.
Гледат се документи и история, всичко друго е гадаене. Документите могат и да се снимат и пратят преди да се минат 1000км. Справка за 9 лева също помага, ако е поддържана официално. Това са ти само кафетата по пътя. А като не ти харсват сава - продаваш ги и си слагаш каквито ти харесват.
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой да има наблюдения върху въпросната кола - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7z53tt
Изглежда гледана, възможно е да е и на някой от форума. Стоповете и навигацията май са фейслифтови, но пък е 2007г.
Изглежда гледана, възможно е да е и на някой от форума. Стоповете и навигацията май са фейслифтови, но пък е 2007г.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мисля, че е на, Zaharia. Това е Свищов.terorero написа:Някой да има наблюдения върху въпросната кола - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7z53tt
Изглежда гледана, възможно е да е и на някой от форума. Стоповете и навигацията май са фейслифтови, но пък е 2007г.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Момчета, гледах 5 страници назад и ще ме извините, ако е обсъждана, но да питам за тази 330xi
Застояла се е много, дали е заради самата кола или заради комбото голям бензин , 4х4 и автоматична скоростна?
Като цяло какво може да ми кажете за този двг като надеждност? (не се обмисля газификация)
Конкретно за тази като състоние и цена?
Екстрите са по ирелевантни..
Благодаря предварително!
И още едничка молим номер 2
Застояла се е много, дали е заради самата кола или заради комбото голям бензин , 4х4 и автоматична скоростна?
Като цяло какво може да ми кажете за този двг като надеждност? (не се обмисля газификация)
Конкретно за тази като състоние и цена?
Екстрите са по ирелевантни..
Благодаря предварително!
И още едничка молим номер 2
Последна промяна Bogat-Beden на 26 Авг 2018, 22:27, променена общо 1 път
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
GlavanizeR написа:Това да караш 10 годишен кош с гуми Сава е просто престъпно, какви са тия хора, не знам. Какви кусури им намирате на тия коли, просто съм в шок. Волан ? Малко нави ? Ръчкааа ?!? Как изобщо някой стига до тоя автомобил, ако иска автомат, нали за това има в търсачките по сайтовете огранчения в търсенето ? Тия тройки масово нямат навигации, така че, малката пак е нещо.
Колата не е лоша въобще.
Колега, както написах и по-рано, колата си има пълна история и това се опитах да споделя.Аз търся друга кола и затова волан, ръчка и малка навигация ме отказаха.Все пак 15к е колата не е 10 500
За гумите няма да коментирам повече за да не обидя някой, само да вметна - тази коля трябва да се кара с рън флат и за предпочитане среден клас и нагоре.Сава е далеч и от 2те.Разбира се това не е преобърни камъче и пак казвам че колата е много повече от купторите на пазара и може да си заслужава
$ anotha day anotha dollar $
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да шит из акчуъли риъл...защо ТРЯБВА да се кара с рънфлат гуми? Колко собственици на автомобили в БГ познаваш, които карат с такива гуми?shitizreal написа:GlavanizeR написа:Това да караш 10 годишен кош с гуми Сава е просто престъпно, какви са тия хора, не знам. Какви кусури им намирате на тия коли, просто съм в шок. Волан ? Малко нави ? Ръчкааа ?!? Как изобщо някой стига до тоя автомобил, ако иска автомат, нали за това има в търсачките по сайтовете огранчения в търсенето ? Тия тройки масово нямат навигации, така че, малката пак е нещо.
Колата не е лоша въобще.
Колега, както написах и по-рано, колата си има пълна история и това се опитах да споделя.Аз търся друга кола и затова волан, ръчка и малка навигация ме отказаха.Все пак 15к е колата не е 10 500
За гумите няма да коментирам повече за да не обидя някой, само да вметна - тази коля трябва да се кара с рън флат и за предпочитане среден клас и нагоре.Сава е далеч и от 2те.Разбира се това не е преобърни камъче и пак казвам че колата е много повече от купторите на пазара и може да си заслужава
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
donybg написа:drago9205 написа:Auto-records върши добра работа, а 9 лева не са кой знае какви пари. Вадил ми същата история както справки от bmwdecoder (докато все още работеше).
Понякога наистина издребняваме с критериите според които бихме гледали/пропуснали дадена кола, а често сме и подведени от собствената си дезинформираност.
И аз карам със Сава - но не мисля, че е адекватна причина една кола да е "зле поддържана". Разликата в цената спрямо Мишелин или Конти съм налял в смяна на тампони на мотор и скоростна. Друг може пък да си вземе по-скъпи гуми и няма да смени нещо друго - хора всякакви.
В крайна сметка е по-добре нови гуми среден клас отколкото някакви изтъркани, нали?Когато си купувах летните гуми преди 1-2 години се водех основно от различни ревюта и тестове, ето пример. Савата си беше страхотен избор откъм цена и качество, на много места се изкупуваха и хората ги търсеха, но нямаше наличност.
Много може да си проличи дали една кола е поддържана по гумите. За стара кола със задно хубавите гуми са задължителни. Сава са приемливи, предполагам, за летни гуми. Лично аз не бих си ги сложил. По-скоро ще сложа 16ки с хубави гуми, но това е въпрос на личен избор. Понякога дори малка разлика в спирачния път може да има грандиозно различни последици, може да е разликата между живота и смъртта дори.
В конректния слуачай, колата има подроба история, по думите на колегите, така че с какви гуми е в момента е без никакво значение и не може да се използва като мерило за качествено обслужване. Особено ако е купена за втора кола или не се кара често. Среден клас нови е по-добре от изхабени премиум, тук съм съгласен.
Гледат се документи и история, всичко друго е гадаене. Документите могат и да се снимат и пратят преди да се минат 1000км. Справка за 9 лева също помага, ако е поддържана официално. Това са ти само кафетата по пътя. А като не ти харсват сава - продаваш ги и си слагаш каквито ти харесват.
Браво, много хубаво казано, явно не всеки вниква както вас във важните неща.

$ anotha day anotha dollar $
- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
chris_barnes написа:Да шит из акчуъли риъл...защо ТРЯБВА да се кара с рънфлат гуми? Колко собственици на автомобили в БГ познаваш, които карат с такива гуми?shitizreal написа:GlavanizeR написа:Това да караш 10 годишен кош с гуми Сава е просто престъпно, какви са тия хора, не знам. Какви кусури им намирате на тия коли, просто съм в шок. Волан ? Малко нави ? Ръчкааа ?!? Как изобщо някой стига до тоя автомобил, ако иска автомат, нали за това има в търсачките по сайтовете огранчения в търсенето ? Тия тройки масово нямат навигации, така че, малката пак е нещо.
Колата не е лоша въобще.
Колега, както написах и по-рано, колата си има пълна история и това се опитах да споделя.Аз търся друга кола и затова волан, ръчка и малка навигация ме отказаха.Все пак 15к е колата не е 10 500
За гумите няма да коментирам повече за да не обидя някой, само да вметна - тази коля трябва да се кара с рън флат и за предпочитане среден клас и нагоре.Сава е далеч и от 2те.Разбира се това не е преобърни камъче и пак казвам че колата е много повече от купторите на пазара и може да си заслужава
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Всички които карат среден клас автомобил и нагоре и които не са си дали последните пари за кола.
Тук обаче има момента и на избор, на някой може да са му твърди или тежки, но няма да ги замени със Сава.
$ anotha day anotha dollar $
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Става интересно с темата за гумите и генералните изводи за състояние и поддръжка на колата. Аз също се чудя колко човека биха купили НОВИ рън флат гуми на минимум "10 годишно BMW". Някой има ли преки негативни впечатления от гумите SAVA? Защото аз виждам много БМВ/Мерцедес/Ауди след 2010-та с китйски гуми Hi-Fly, които се движат на собствен ход и моторите им не чукат
В конкретния случай е похвално, че човека е сложил нови гуми, а не е продавал колата с някакви изгорелници. Според мен винаги е по-добре чисто нова гума от премиум стара и износена такава.
Нима очаквате всеки следгаранционно да си поддържа колата в официален сервиз с OEM части, след което друг да я прекупи и продаде за 10 000лв....?
Повтарям се но, генералния проблем в тази тема и с Е90/Е60 като цяло е, че са морално овехтели и евтини. Пазарните цени в България са ниски. Така хора имащи пари за Голф (без хейт колата е добра) искат БМВ 320/330 фул екстри и първи собственик и т.н. И ако може някой безплатно да го провери, за да излезе естествено, че не на 160 000км. След което се продължава търсенето, и се заключава, че колите масово са гробници.
Ако някой имащ запазена фейс 330/335 седан/купе, я пусне за 28 000 му казват, че е луд, защото "за тия пари Ф10" (ама базовак+милионер+комби). А реално хората с високите изисквания са и за високите цени.
Хубаво и евтино няма
И за да не съм съвсем офтопик, прилагам произволна реалистична обява:
https://www.mobile.bg/11531826811201452
Претапицирания волан и неоригиналните стелки сигурно ще са неприемливи

Нима очаквате всеки следгаранционно да си поддържа колата в официален сервиз с OEM части, след което друг да я прекупи и продаде за 10 000лв....?
Повтарям се но, генералния проблем в тази тема и с Е90/Е60 като цяло е, че са морално овехтели и евтини. Пазарните цени в България са ниски. Така хора имащи пари за Голф (без хейт колата е добра) искат БМВ 320/330 фул екстри и първи собственик и т.н. И ако може някой безплатно да го провери, за да излезе естествено, че не на 160 000км. След което се продължава търсенето, и се заключава, че колите масово са гробници.
Ако някой имащ запазена фейс 330/335 седан/купе, я пусне за 28 000 му казват, че е луд, защото "за тия пари Ф10" (ама базовак+милионер+комби). А реално хората с високите изисквания са и за високите цени.
Хубаво и евтино няма

И за да не съм съвсем офтопик, прилагам произволна реалистична обява:
https://www.mobile.bg/11531826811201452
Претапицирания волан и неоригиналните стелки сигурно ще са неприемливи

- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nanio написа:Става интересно с темата за гумите и генералните изводи за състояние и поддръжка на колата. Аз също се чудя колко човека биха купили НОВИ рън флат гуми на минимум "10 годишно BMW". Някой има ли преки негативни впечатления от гумите SAVA? Защото аз виждам много БМВ/Мерцедес/Ауди след 2010-та с китйски гуми Hi-Fly, които се движат на собствен ход и моторите им не чукатВ конкретния случай е похвално, че човека е сложил нови гуми, а не е продавал колата с някакви изгорелници. Според мен винаги е по-добре чисто нова гума от премиум стара и износена такава.
Нима очаквате всеки следгаранционно да си поддържа колата в официален сервиз с OEM части, след което друг да я прекупи и продаде за 10 000лв....?
Повтарям се но, генералния проблем в тази тема и с Е90/Е60 като цяло е, че са морално овехтели и евтини. Пазарните цени в България са ниски. Така хора имащи пари за Голф (без хейт колата е добра) искат БМВ 320/330 фул екстри и първи собственик и т.н. И ако може някой безплатно да го провери, за да излезе естествено, че не на 160 000км. След което се продължава търсенето, и се заключава, че колите масово са гробници.
Ако някой имащ запазена фейс 330/335 седан/купе, я пусне за 28 000 му казват, че е луд, защото "за тия пари Ф10" (ама базовак+милионер+комби). А реално хората с високите изисквания са и за високите цени.
Хубаво и евтино няма
И за да не съм съвсем офтопик, прилагам произволна реалистична обява:
https://www.mobile.bg/11531826811201452
Претапицирания волан и неоригиналните стелки сигурно ще са неприемливи
Не знам защо всички сравнявате нови Сава със стари и изтъркани премиум.
Аз сравнявам нови Сава със нови премиум и мнението ми е че от гуми и масло не се пести.Ако някой пести от това, смятайте за останалото.
Да не наводняваме темата, а обявата вече е коментирана.
$ anotha day anotha dollar $
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хората едвам едвам намират запазени екземпляри... ако започнат да оглеждат и гумите дали са премиум и нови то и извън България трудно ще се намери кола втора, трета, пета употреба... 

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bogat-Beden написа:Момчета, гледах 5 страници назад и ще ме извините, ако е обсъждана, но да питам за тази 330xi
Застояла се е много, дали е заради самата кола или заради комбото голям бензин , 4х4 и автоматична скоростна?
Като цяло какво може да ми кажете за този двг като надеждност? (не се обмисля газификация)
Конкретно за тази като състоние и цена?
Екстрите са по ирелевантни..
Благодаря предварително!
И още едничка молим номер 2
За първата съм питал тук, километрите са тези. Освен гореизброените причини, според мен стои заради специфичния салон и поради това, че газифицирането е скъпо и нерентабилно. Почти всички 3-ки с Н53 се задържат доста на обяви.
Долното комби го гледам от доста време и него(по-малко стои от 330ката). Много богато оборудвана кола, на мен много ми харесва. Цената идва малко ниска, съпоставена с това което предлага. Отначало беше на 18к. Но пък 335-ците са доста "нишови" автомобили. Там трябва ентусиазъм и сравнително дълбок джоб.

Та може и да е читава.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
обстоен отговор, благодаря ти, колега!exc написа:...

P.S. намерих мненията от април с отговора от колегата kolp

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
shitizreal написа:Не знам защо всички сравнявате нови Сава със стари и изтъркани премиум.
Аз сравнявам нови Сава със нови премиум и мнението ми е че от гуми и масло не се пести.Ако някой пести от това, смятайте за останалото.
Да не наводняваме темата, а обявата вече е коментирана.
Не е редно да се наводнява темата, но пък е и редно да представяме някакви градивни и аргументирани твърдения. Не са уместни такива глобални изказвания, че колите с такива гуми не са подържани, защото между двете няма никаква връзка. Ето ти и пример - карам със Сава, но това не отменя факта, че съм дал над 1000 лева да си подменя всичките амортисьори заедно с тампоните и пружините, както и доста други превантивни ремонти и смени на части, масло и филтри на 12хил. и.т.н.
П.П.
Тези гуми не ги сравняваме само със стари или с китайски. Разгледай ревюта и тестове и ще видиш, че Sava далеч не е некачествена гума - 17" Sava Intensa UHP се представя по-добре от повечето среден клас като Fulda/Nokian/Kumho. Също показва сходно представяне с Michelin, Vredestein и Uniroyal. Когато купувах моите се колебаех точно между Fulda/Nokian/Sava (преди това карах с нокиан и не бих казал, че сега съм с по-лоша гума).
Управителят на магазина от където ги взех също караше с такива... А мож еби хората, които се занимават с този бизнес и те не разбират и са будали.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: gamena666