E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
До колкото помня беше с M-Factory Helical... като слага касетата беше ли сменял лагери?
			
		Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Правилно помниш, бях сменил, но само 2 от 4-те, така го даваха от MFactory. Сега смених всичките.
			
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- niko123
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 купе
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги дайте съвет колата е е93 с n54b30 записваше ми от време на време 2А87 и смених двата соленоида с нови на вайко, но сега започна да записва грешката постоянно, може ли Соленоидите да са калпави.
			
		Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Vanos Fault Codes:
P1520: Camshaft position actuator, exhaust
P1523: Camshaft position actuator is jammed, exhaust
P1397: Camshaft position sensor B
2A82: Vanos intake solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
2A87: Vanos exhaust solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
Като цяло може би не са читави, това си е точно грешка пак за тях. Колко спести с това Вайко? Гледам някой пробват и да ги чистят -> https://bmwtuning.co/vanos-solenoid-replacement/
Номенклатурен номер : 11367585425
Описание : КЛАПАН ВАНОС
Ед.цена (с ДДС) : 320.44 BGN
Въпреки, че гледам и това са дигнали, аз ги бях вземал на 200 лева преди няколко години, инфлация майка
			P1520: Camshaft position actuator, exhaust
P1523: Camshaft position actuator is jammed, exhaust
P1397: Camshaft position sensor B
2A82: Vanos intake solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
2A87: Vanos exhaust solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
Като цяло може би не са читави, това си е точно грешка пак за тях. Колко спести с това Вайко? Гледам някой пробват и да ги чистят -> https://bmwtuning.co/vanos-solenoid-replacement/
Номенклатурен номер : 11367585425
Описание : КЛАПАН ВАНОС
Ед.цена (с ДДС) : 320.44 BGN
Въпреки, че гледам и това са дигнали, аз ги бях вземал на 200 лева преди няколко години, инфлация майка


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Nickelback
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Я да питам в темата, че така някак е по-жива...  
 
Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
			 
 Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Nickelback написа:Я да питам в темата, че така някак е по-жива...
Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
Не съм го мерил и едва ли някой от нас го е правил, но винаги, когато се заговори за кулери, се сещам, колко ме бяха впечатлили cp-e с техният whitepaper за N54 FMIC. Има секция посветена на pressure drop:
https://cp-e.com/tech/n54FMIC.pdf
- niko123
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 купе
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Днес върнах единия от старите и цял ден карам за сега не е записала грешка, ако пак запише ще взема нови оем, и от тука нататък само оем части:)  
 
			
		 
 
- Nickelback
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Nickelback написа:Я да питам в темата, че така някак е по-жива...
Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
Не съм го мерил и едва ли някой от нас го е правил, но винаги, когато се заговори за кулери, се сещам, колко ме бяха впечатлили cp-e с техният whitepaper за N54 FMIC. Има секция посветена на pressure drop:
https://cp-e.com/tech/n54FMIC.pdf
Мда, исках някаква база за реферънс просто... явно ще се мери
 Поръчах това пък да видим
 Поръчах това пък да видим 

Иначе статията е чук! Много полезно четиво!

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз имах 2а82, кажи веднъж на 1000км се случваше. Онзи ден смених маслото, смених и капачката където е масления филтър тъй като беше счупена отвътре(провери е че по чужди форуми казват че и това може да предизвика 2а82 или 2а87), изчистих селеноидите и им смених местата. Резултат - 2а87 буквално на всеки 100 метра, постоянно в лимп моуд. Днес смених долния с вайко, покарах 10км и нямаше проблеми. Също така колата е много по-спокойна на място, преди имаше леко тресене. Мисля тези дни да сменя и горния.niko123 написа:Днес върнах единия от старите и цял ден карам за сега не е записала грешка, ако пак запише ще взема нови оем, и от тука нататък само оем части:)
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На мен ми даваше грешка за единия соленоид, от сервиза не откриха нов в България и уж поръчаха от Германия. След месец нямаше и следа от него, затова взех от приятел китайски селеноиди по 30 лева и ги сменихме и двата. Грешката се прехвърли от единия на другия. Махнахме го и сложихме стария оригинален, който трябваше все още да работи. След това нямаше повече грешки, явно единия китайски е бил брак от фабриката още. 
Та не винаги ниската цена означава боклук. Китайците почват да правят все по-качествени продукти.
п.п. Тия дни ще поръчвам race версията https://www.vr-speed.com/vrsf-3-5-stree ... 335xi.html
Някой знае ли в България дали се продава такъв резонатор? https://www.amazon.com/Vibrant-17970-St ... B0038HRNZM
			
		Та не винаги ниската цена означава боклук. Китайците почват да правят все по-качествени продукти.
п.п. Тия дни ще поръчвам race версията https://www.vr-speed.com/vrsf-3-5-stree ... 335xi.html
Някой знае ли в България дали се продава такъв резонатор? https://www.amazon.com/Vibrant-17970-St ... B0038HRNZM
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ще ставаш джигит   
 
Ще ми е интересно да я чуя като сложиш генерацията. Въпреки, че за 200$ не знам дали не е оферта да вземеш sport + race и да си ги сменяш при желание за бучене. Много бучащи коли принципно дразнят доста и другите, и теб на дълъг път (това от приятели със Supersprint & Akrapovic ти го казвам, не случайно новите спортни коли и някой генерации са с клапа)
			 
 Ще ми е интересно да я чуя като сложиш генерацията. Въпреки, че за 200$ не знам дали не е оферта да вземеш sport + race и да си ги сменяш при желание за бучене. Много бучащи коли принципно дразнят доста и другите, и теб на дълъг път (това от приятели със Supersprint & Akrapovic ти го казвам, не случайно новите спортни коли и някой генерации са с клапа)


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Ще ставаш джигит
Ще ми е интересно да я чуя като сложиш генерацията. Въпреки, че за 200$ не знам дали не е оферта да вземеш sport + race и да си ги сменяш при желание за бучене. Много бучащи коли принципно дразнят доста и другите, и теб на дълъг път (това от приятели със Supersprint & Akrapovic ти го казвам, не случайно новите спортни коли и някой генерации са с клапа)
Ще снимам клипче. Уличната версия ми се струва твърде тиха, по-добре да отрежа гърнетата на сегашната и да сложа клапа. Race версията хич не ми хареса в началото заради едно дрънчене, но като чух как звучи с добавянето на този резонатор всичко става много яко. По принцип най-дългото пътуване ми е София-Враца и надали за час и нещо ще ми се надуе главата, но до морето сигурно няма да е най-приятното нещо.
Като е права тръба според теб може ли да се сложи клапа или нещо подобно с дистанционно да заглушава?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На мен с PE mod ми идваше малко в повече, с това чудо направо не ми се мисли (предполагам си с DP). Може би перфектният вариант би бил дясното гърне да се остави сток, а на лявото да се направи PE Mod. Така клапата ще продължи да върши някаква работа и когато искаш може да си караш в по-тих режим, но така и не го изпробвах това.
			
		Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Има принципно, аз някога мислех за ей това, както и за Remus Racing версията, ама за сега се отказах и от двете, пък и парите заминаха в друга посока   
 
https://valvetronic.com/products/bmw-33 ... ler-bypass
			 
 https://valvetronic.com/products/bmw-33 ... ler-bypass

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 135
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, тези дни минах през процедурата catoff + downpipes. На мястото на първите катове (след турботата) сложих пайпове, на мястото на вторите катове снадих тръбите. Е, отвратително се чува и има резононас като на 20 годишен кошник и с продънено гърне, чак ме е срам да ускоря   Дайте съвет за някой резонатари, мисля да ги поставя на мястото на вторите катове?
  Дайте съвет за някой резонатари, мисля да ги поставя на мястото на вторите катове?  
П.П. Четох, че много хора имат проблеми след махането на катализаторите изразяващо се в харч на масло, може ли да споделите какви наблюдения имате
			 Дайте съвет за някой резонатари, мисля да ги поставя на мястото на вторите катове?
  Дайте съвет за някой резонатари, мисля да ги поставя на мястото на вторите катове?  
П.П. Четох, че много хора имат проблеми след махането на катализаторите изразяващо се в харч на масло, може ли да споделите какви наблюдения имате

BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
		M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
