Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Само крушки са лед бели. Фаровете са преди фейса с оригиналните му рингове
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
То в облачно и мрачно време се виждат перфектно, ама като пекне лятното слънце през деня 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
vixx написа:dextuar написа:Моите са без баласти и двете. С кодиране пробвах на макс и пак не става са се карам през деня. Просто ринга не е направен за това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Така е, но пак да си кажа, че допълнително се влошава ефекта от факта, че изобщо повече от 2-3 вата на диод не се продава. Това , че пише 20,30 и нагоре си е типично в реда на китайщината, ама не са по толкова.
Относно дали горят бързо ксеноните, не знам. Аз това го приемам за просто крушка и не съм го мислил много, като изгори ще го сменя, майната му.
Някой нагоре писа за това, че бяло не е готино, ама аз не съм съгласен, защото колата ми е цялата черна, има си амбиент пакета с ЛЕД светлините под дръжките на вратите, има си оригиналния ЛЕД отзад на номера (като не съм сигурен дали не е част от тоя амбиент пакет) и като се сложат бели диоди на ринговете, колата си стои много прилично и изобщо по нищо не изглежда като някаква тунингована играчка.
Ама е факт, че жълтите лампи на ринговете се виждат повече от белите през деня. Не , че светят повече, ама поне се вижда. Белите така потъват във фара на директно слънце, че няма шанс да ги ползваш.
За дългите на процент наисина не знам какво си мисля. Не ми харесва. А и не виждам много смисъл да се прави, освен ако не е за да се запазят по-дълго ксеноните, което както вече казах, аз лично не съм се занимавал много да го мисля.
Колега с ксенона не е проблема в смяната на крушката, проблем е че нагаря рефлектора и ако го ползваш постоянно и нови крушки да сложиш, фара свети като свещ.
Ремонта е доста занимателен и трудоемък, сваляне на фаровете отваряне, подновяване на покритието и тн.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
vld написа:vixx написа:dextuar написа:Моите са без баласти и двете. С кодиране пробвах на макс и пак не става са се карам през деня. Просто ринга не е направен за това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Така е, но пак да си кажа, че допълнително се влошава ефекта от факта, че изобщо повече от 2-3 вата на диод не се продава. Това , че пише 20,30 и нагоре си е типично в реда на китайщината, ама не са по толкова.
Относно дали горят бързо ксеноните, не знам. Аз това го приемам за просто крушка и не съм го мислил много, като изгори ще го сменя, майната му.
Някой нагоре писа за това, че бяло не е готино, ама аз не съм съгласен, защото колата ми е цялата черна, има си амбиент пакета с ЛЕД светлините под дръжките на вратите, има си оригиналния ЛЕД отзад на номера (като не съм сигурен дали не е част от тоя амбиент пакет) и като се сложат бели диоди на ринговете, колата си стои много прилично и изобщо по нищо не изглежда като някаква тунингована играчка.
Ама е факт, че жълтите лампи на ринговете се виждат повече от белите през деня. Не , че светят повече, ама поне се вижда. Белите така потъват във фара на директно слънце, че няма шанс да ги ползваш.
За дългите на процент наисина не знам какво си мисля. Не ми харесва. А и не виждам много смисъл да се прави, освен ако не е за да се запазят по-дълго ксеноните, което както вече казах, аз лично не съм се занимавал много да го мисля.
Колега с ксенона не е проблема в смяната на крушката, проблем е че нагаря рефлектора и ако го ползваш постоянно и нови крушки да сложиш, фара свети като свещ.
Ремонта е доста занимателен и трудоемък, сваляне на фаровете отваряне, подновяване на покритието и тн.
Да, като купих колата минах през тази процедура. Дори от постоянното светене на габаритите отзад, едната крушка беше разтопила част от стопа.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Да не говорим за цифрите като замине някой баласт 

Never mistake motion for action...
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
hus0 написа:Само крушки са лед бели. Фаровете са преди фейса с оригиналните му рингове
Имаш ЛС

- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Предложете някакви квалитетни лед крушки за ринговете? Тия китайските само отбиват номера 

- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Те пна фаровете преди фейса всички крушки светят така. Прочетете малко темата.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Добре де, аз едно не разбрах. Хората преди фейса, които карат на габарити, имате ли проблеми с полицията? Защото ако няма, почвам и аз така...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Е ще имаш 100%, щото не се вижда, че свети нещо през деня, нито отговаря на евро стандарт за DRL това. То има определени лумени, с които трябва да свети.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
b00st написа:Е ще имаш 100%, щото не се вижда, че свети нещо през деня, нито отговаря на евро стандарт за DRL това. То има определени лумени, с които трябва да свети.
И аз така предполагам, затова и си карам с дългите на %. Но ми е интересно от колегите първа ръка информация как е положението...
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Почти през цялото време карам на ксенон
Смених крушките с лед /китайче/, след месец и половина изгоря едната. Поръчах от OLX за 50 лв. след няма и месец изгоря пак едната. След разговор с продавача ми беше обяснено, че срещу 20 лв. ще ми продаде 1 бр. Нервирах се. И понеже от простотия бях изхвърлил старите фасунки /оригинални/, купих от ударена кола за 60 лв. други оригинални и си ги монтирах.
Дори и с ЛЕД преди фейса през деня си е риск за фиш!
Много нерви изхабих!
Повече китайски боклуци не слагам!

Смених крушките с лед /китайче/, след месец и половина изгоря едната. Поръчах от OLX за 50 лв. след няма и месец изгоря пак едната. След разговор с продавача ми беше обяснено, че срещу 20 лв. ще ми продаде 1 бр. Нервирах се. И понеже от простотия бях изхвърлил старите фасунки /оригинални/, купих от ударена кола за 60 лв. други оригинални и си ги монтирах.
Дори и с ЛЕД преди фейса през деня си е риск за фиш!
Много нерви изхабих!
Повече китайски боклуци не слагам!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
Оптималното решение е дневни с присветкащата част на фаровете (малките рефлектори). Крушките са Н7, можете да сложите жълти или бели, според цвета на ринговете. Моята кола е червена и фабричните рингове + жълти дневни стоят супер. На студените цветове коли (каквито са повечето Е90 по улиците) бели рингове пасват по-добре, вярно е.
Never mistake motion for action...
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
@vld колега, това не го знаех. Мерси за информацията 

- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Питане за смяна на фабрични габарити с LED (е90-2006)
dextuar написа:b00st написа:Е ще имаш 100%, щото не се вижда, че свети нещо през деня, нито отговаря на евро стандарт за DRL това. То има определени лумени, с които трябва да свети.
И аз така предполагам, затова и си карам с дългите на %. Но ми е интересно от колегите първа ръка информация как е положението...
Мен веднъж тръгнаха да ме спират, ама в тоя момент минах през някаква неравност и явно им проблеснаха ринговете, и се отказаха.
Ако не пече директно слънце, става за каране, не се заяждат. А малко да е по-сумрачно и вече направо си светят мъжката.
Аз реално след тоя случай реших да си карам винаги на ксенони, ама сега след коментара за това какво се случва с рефлекторите, май просто ще ги редувам с ринговете, когато слънцето позволява (без на магистралата ,де, там ако имах фарове на тавана щях и тях да ги пускам).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани