Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Определено има и то сериозна разлика в двата мотора 163 и 177.
Най-малкото при втория - дюзите са пиезо-кристални!
Плюса: значително по-добра работа на мотора и по-прецизно дозиране на горивото.
Минуса: ако нещо стане - директно се сменят - тези дюзи към настоящият момент не се рециклират (няма ремонтни комплекти!), но пък в сравнение със стандартните комън-рейл-ски дюзи са доста по-здрави.
Най-малкото при втория - дюзите са пиезо-кристални!
Плюса: значително по-добра работа на мотора и по-прецизно дозиране на горивото.
Минуса: ако нещо стане - директно се сменят - тези дюзи към настоящият момент не се рециклират (няма ремонтни комплекти!), но пък в сравнение със стандартните комън-рейл-ски дюзи са доста по-здрави.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги на скоро и аз реших да се присъединя към БМВ клуба и вече съм се спрял на кола БМВ Е92 320д 177 коня 11 месец 2008г. Питането ми е свързано с това какви са най-често срещаните проблеми по ходова част или електроника и като цяло по колата и дали има нещо по специфично което може да се забележи по колата на пръв поглед? Благодаря предварително 

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, реших да си взема е90 320д модела 2005-2007 , ако може да помогнете със съвети.
В момента работата не ми позволява да отскоча до Германия да търся , за това в търсенето ще наблегна на нов внос, не че подценявам българските собственици ,но определено подценявам безценните ми пътища.
Въпросите ми са следните :
1. като отида от частник или автокъща за какви основни и скрити дефекти да се оглеждам по колата ( имам представа от коли но от по стари с мн по малко електроника, новите са ми мъгла), след като е нов внос вероятно няма да имам шанс да я карам мн преди да я взема, заради номера и гражданска
2. сервизната книжка истинна ли е или и тях вече изфабрикуват . гаранцията на търговеца какво включва , демек ако я взема отида в оторизиран сервиз и ми кажат че е капут мога ли да я върна или да си я оправя( затова питах за дефекти които не се виждат ако не ги търсиш специално)
3. има ли в градовете изпитани майстори които много разбират от този модел и ако си харесам някоя машинка да го викна, ще си платя да си каже мнението ,даже да я тества, ако има комп и да я закачи, но държа на гаранция от негова страна,(не че нещо , ама почти всеки който викна за пари може да каже да или не и после да си блъскам главата) Питам за колеги като " Иван Димитров" целия форум го хвали човека и съм склонен на такъв човек да се доверя. Ако имате кординати на такива майстори ще съм благодарен ако ми пратите инфо за тях.
Много ми харесва модела и бих станал горд собственик на такъв автомобил, но както всеки човек в страната ме е страх да не се набутам, че аман от измекяри, а и станахме бунище за колите на западна европа.
Като пример давам тази кола изглежда ми читава и най-вече заради сервизната история, имам малко повече изисквания към екстри, но да си кажа честно на предната кола от изисквания още и сърбам попарата. http://www.cars.bg/u824991
това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details отвътре много ме спечели , но тези затъмнение прозорци малко ме съмняват
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Благодаря предварително на всички за помощта и отговорите!
В момента работата не ми позволява да отскоча до Германия да търся , за това в търсенето ще наблегна на нов внос, не че подценявам българските собственици ,но определено подценявам безценните ми пътища.
Въпросите ми са следните :
1. като отида от частник или автокъща за какви основни и скрити дефекти да се оглеждам по колата ( имам представа от коли но от по стари с мн по малко електроника, новите са ми мъгла), след като е нов внос вероятно няма да имам шанс да я карам мн преди да я взема, заради номера и гражданска
2. сервизната книжка истинна ли е или и тях вече изфабрикуват . гаранцията на търговеца какво включва , демек ако я взема отида в оторизиран сервиз и ми кажат че е капут мога ли да я върна или да си я оправя( затова питах за дефекти които не се виждат ако не ги търсиш специално)
3. има ли в градовете изпитани майстори които много разбират от този модел и ако си харесам някоя машинка да го викна, ще си платя да си каже мнението ,даже да я тества, ако има комп и да я закачи, но държа на гаранция от негова страна,(не че нещо , ама почти всеки който викна за пари може да каже да или не и после да си блъскам главата) Питам за колеги като " Иван Димитров" целия форум го хвали човека и съм склонен на такъв човек да се доверя. Ако имате кординати на такива майстори ще съм благодарен ако ми пратите инфо за тях.
Много ми харесва модела и бих станал горд собственик на такъв автомобил, но както всеки човек в страната ме е страх да не се набутам, че аман от измекяри, а и станахме бунище за колите на западна европа.
Като пример давам тази кола изглежда ми читава и най-вече заради сервизната история, имам малко повече изисквания към екстри, но да си кажа честно на предната кола от изисквания още и сърбам попарата. http://www.cars.bg/u824991
това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details отвътре много ме спечели , но тези затъмнение прозорци малко ме съмняват

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Благодаря предварително на всички за помощта и отговорите!
What happens when unstoppable force meets immovable object ?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Като гледам местоположението и на трите коли, няма да има как да ги закараш в БМВ сервиз и си добавяш голяма доза риск в покупката. Хубав дизел за малко пари няма. Отвори чуждестранен сайт за автомобили и провери колко струва там подобна кола - ако разликата е голяма, бъди внимателен, ако въобще се решиш на покупка. От тези трите, последната като че ли изглежда най-свежа, но на живо нещата обикновено са съвсем различни от снимките.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз за това питам дали има някой наоколо, когото да взема и да заведа до мястото , или поне аз, за какво да се оглеждам по колата, реално гледам коли до 19-20 000 лева но с опция да падат на 17-18 000 лева
за някого може и да не е достатъчно ,но повече не мога да дам а колата ми влезе под кожата , сигурен съм че много хора разбират какво имам в предвид
как стои въпросът с гаранциите и сервизните книжки?


What happens when unstoppable force meets immovable object ?
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Dimitroff написа:Определено има и то сериозна разлика в двата мотора 163 и 177.
Най-малкото при втория - дюзите са пиезо-кристални!
Плюса: значително по-добра работа на мотора и по-прецизно дозиране на горивото.
Минуса: ако нещо стане - директно се сменят - тези дюзи към настоящият момент не се рециклират (няма ремонтни комплекти!), но пък в сравнение със стандартните комън-рейл-ски дюзи са доста по-здрави.
Пропускаш да отбележиш че 177к.с веригата му е отзад и 20% от колите я късат, което им е детската болест. Този 163 к.с е в пъти по-здрав и спестява нерви

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
да колега може за 17 да купиш някой -- итал. кенеф дизел на 120.000 км
гледай много че майка си ебало
и бмв без ексти по добре не взимай :0


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Soultaker написа:Dimitroff написа:Определено има и то сериозна разлика в двата мотора 163 и 177.
Най-малкото при втория - дюзите са пиезо-кристални!
Плюса: значително по-добра работа на мотора и по-прецизно дозиране на горивото.
Минуса: ако нещо стане - директно се сменят - тези дюзи към настоящият момент не се рециклират (няма ремонтни комплекти!), но пък в сравнение със стандартните комън-рейл-ски дюзи са доста по-здрави.
Пропускаш да отбележиш че 177к.с веригата му е отзад и 20% от колите я късат, което им е детската болест. Този 163 к.с е в пъти по-здрав и спестява нерви
Безспорно го пропуснах!
Вярно е, че веригата е отзад, но пък не смятам, че 20% е реалната ставка - по-скоро 5%

Друг минус на 177к.с. е, че филтър картерни газове не е отделен компонент, а е част от самия капак на клапаните - за разлика от 163 к.с. тук смяната вместо на 50тина хиляди е дадена на 160 000км, а цената за момента е около 500лв

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
сериозно обмислям идеята да мина на задно :-)...и тък като марката към която съм пристрастен, все още не е се е върнала към корените си (задно предаване), единствената опция ми е БМВ (другата предпочитана марка)...та по същество :-)
Искам да си купя 3-та серия, след 2008, бензин. Някой би ли бил така добър да сподели информация за двигателите с които е обурудвана 3-та серия, има ли двигател за предпочитане (спрял съм се на 1.8 или 2.0), има ли турбо бензини...какви са нивата на обурудване..
Благодаря и поздрави
сериозно обмислям идеята да мина на задно :-)...и тък като марката към която съм пристрастен, все още не е се е върнала към корените си (задно предаване), единствената опция ми е БМВ (другата предпочитана марка)...та по същество :-)
Искам да си купя 3-та серия, след 2008, бензин. Някой би ли бил така добър да сподели информация за двигателите с които е обурудвана 3-та серия, има ли двигател за предпочитане (спрял съм се на 1.8 или 2.0), има ли турбо бензини...какви са нивата на обурудване..
Благодаря и поздрави
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Търсиш обща информация, налична на много места в интернет, както и във форума. Като се запознаеш и направиш избор, питай по-конкретно тук.
Never mistake motion for action...
- miro78mm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 9.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320D E91
- Мечтае да кара: /// G POWER
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги нещо за тези да споделите
http://www.cars.bg/u714542
http://www.cars.bg/u714542
http://www.cars.bg/u816032
http://www.cars.bg/u484794
http://www.cars.bg/u793651
Моля да изразите мнение за скоростите(автоматик или ръчни) , двигател кое е по добрия вариант. Лично аз искам да си взема автоматик но незнам кое е по добрия вариант. Благодаря предварително.
http://www.cars.bg/u714542
http://www.cars.bg/u714542
http://www.cars.bg/u816032
http://www.cars.bg/u484794
http://www.cars.bg/u793651
Моля да изразите мнение за скоростите(автоматик или ръчни) , двигател кое е по добрия вариант. Лично аз искам да си взема автоматик но незнам кое е по добрия вариант. Благодаря предварително.
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
miro78mm написа: Моля да изразите мнение за скоростите(автоматик или ръчни) , двигател кое е по добрия вариант. Лично аз искам да си взема автоматик но незнам кое е по добрия вариант. Благодаря предварително.
Въпрос на лично предпочитание и моментно настроение.
За града като ме мързи - автомат. Ако си в град без много навалица - няма значение. За извън града - лично за мен никаква разлика, дори за изпреварванията предпочитам ръчката, че мога да я държа под напрежение малко преди "момента"

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT
Някакви идеи относно странния цвят на бомбетата на снимка 13? Всичко би трябвало да е бяло, а се вижда ясно, че нещо има. Горе-долу е равномерно и от двете страни.
Другото е положението с ейнджълите на снимка 4. Ако е оставен левия мигач, това обяснява защо десните ейнджъли ги няма, но остава положението с липса на светлина при левия.
Някакви идеи относно странния цвят на бомбетата на снимка 13? Всичко би трябвало да е бяло, а се вижда ясно, че нещо има. Горе-долу е равномерно и от двете страни.
Другото е положението с ейнджълите на снимка 4. Ако е оставен левия мигач, това обяснява защо десните ейнджъли ги няма, но остава положението с липса на светлина при левия.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Отвътре в коша боята няма лак, матова е и се захабява лесно. От тези снимки по-точно не мога да преценя...
Never mistake motion for action...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да, знам, че няма лак, но все пак говорим за кола, която е на 2 години и малко. Като погледнеш интериора, направо си свети и това с коша ми е странно на мен. Но явно трябва да се види на място.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани