335 i vs 335 d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re:
djordje написа:познавам доста богати хора, кой кара csl, кой q7, GL, x5... и за всичките разход има значение и съответно разправят за него. то даже не е явно до това колко пари ще дадеш на края или след колко км ще избиеш парите. просто е важно да харчи малкои тва ги кефи. оставяме на страна ремонтите, по скъп дизел като базова цена, или колко пари сами те имат. тва с расхода е нещо като гъдел. за тва се побъркаха всички с тия дизели. и на абрамович яхтата е дизел, нищо че е много по скъпа като стартова цена от своя аналог
.
Извинябайте първо , че изравям стара тема , но точно по този въпрос - дизел срещу бензин говорех със един доста по-заможен и олегнал човек и го питах - добре де , какво те бъркат 3 кила на сто разход , като даваш 100ина бона за кола . И отговора беше - аз минавам по 2500 км , това са 75 литра на месец или по 150 лева , 12 месеца по 150 лева са 1800 лева на година - достатъчно да за една прилична 10 дневна ваканция , а минимална разлика в динамиката , не го бърка моя човек

Аз изобщо не съм на това мнение и за мен бензина няма аналог , но не всички са като мене и много от вас.Има си прагматици и те вероятно са много по-прави но , бензина си е бензин - кеф , цена няма .
Re: 335 i vs 335 d
не искам да те обидя но има хора които за да изкарат тези 100 бона (колкото един апартамент) са бачкали като луди (или са крали като луди) и наистина мислят така! и аз да ги имам парите и аз ще мисля 2-3 пъти дали да ги дам за една кола..и ти същото.
както и да е...само на мене ли ми харесва дизелака?? това че има по-голям въртящ момент от М5 Е60 не го ли впечатли някой? един колега в предните страници е казал че върти тези гуми като лудо...мамо! нека го имам и да воня на нафта боли ме!
аз съм за 335хд
както и да е...само на мене ли ми харесва дизелака?? това че има по-голям въртящ момент от М5 Е60 не го ли впечатли някой? един колега в предните страници е казал че върти тези гуми като лудо...мамо! нека го имам и да воня на нафта боли ме!

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 335 i vs 335 d
grnka написа:не искам да те обидя но има хора които за да изкарат тези 100 бона (колкото един апартамент) са бачкали като луди (или са крали като луди) и наистина мислят така! и аз да ги имам парите и аз ще мисля 2-3 пъти дали да ги дам за една кола..и ти същото.
както и да е...само на мене ли ми харесва дизелака?? това че има по-голям въртящ момент от М5 Е60 не го ли впечатли някой? един колега в предните страници е казал че върти тези гуми като лудо...мамо! нека го имам и да воня на нафта боли ме!аз съм за 335хд
Естествено , че не ме обиждаш и за теб си си прав . А въртящия момент на дизела и на бензина не го сравнявай защото има много голяма разлика . 330и например има 320НМ а 330д 520НМ и то при много по-ниски обороти , но бензинката пак се ускорява по-бързо и върти по-бързи обиколки на писта . Пък и в крайна сметка , не се влачат ремаркета за да има толкова голяма роля . Дизел или бензин - кой каквито качества цени повече .
Re: 335 i vs 335 d
мисля че новият дизел 245 коня е по бърз од 272 коня бензин във всички дисциплини. ако някой има реални данни нека сподели и на мен ми е интересно.
Re: 335 i vs 335 d
- Код: Избери целия код
E90 330i
Performance
Drag (cw) 0.27
Top speed (km/h) 250
Top speed (km/h), xDrive 250
Acceleration 0 - 100 km/h (in s) 6.1
Acceleration 0 - 100 km/h (in s), xDrive 6.2
Acceleration 0 - 1,000 m (in s) 25.5
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 6.2/7.7
- Код: Избери целия код
E90 330d
Performance
Drag (cw) 0.28
Top speed (km/h) 250
Top speed (km/h), xDrive 247
Acceleration 0 - 100 km/h (in s) 6.1
Acceleration 0 - 100 km/h (in s), xDrive 5.9
Acceleration 0 - 1,000 m (in s) 25.8
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 4.8/6.1
- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: 335 i vs 335 d
MaXimal написа:
- Код: Избери целия код
E90 330i
Performance
Drag (cw) 0.27
Top speed (km/h) 250
Top speed (km/h), xDrive 250
Acceleration 0 - 100 km/h (in s) 6.1
Acceleration 0 - 100 km/h (in s), xDrive 6.2
Acceleration 0 - 1,000 m (in s) 25.5
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 6.2/7.7
- Код: Избери целия код
E90 330d
Performance
Drag (cw) 0.28
Top speed (km/h) 250
Top speed (km/h), xDrive 247
Acceleration 0 - 100 km/h (in s) 6.1
Acceleration 0 - 100 km/h (in s), xDrive 5.9
Acceleration 0 - 1,000 m (in s) 25.8
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 4.8/6.1
Това е доста интересна информация.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 335 i vs 335 d
Интересно , на писта на 2 теста победител е 330и , ако се махне ограничителя мисля и че на макс. скорост ще бие бензина . А доускорението , не реално да сравняваш коли със голяма разлика във въртящия момент.Бензинката в случая просто ще го направи това упражнение (60-100) на 3та (или 2ра не знам какса му скоростите) и резултата тогава ще е коренно различен .
Re: 335 i vs 335 d
Здравейте,
точно де, с дизела няма да имаш нужда превключваш, имаш си нужния въртящ момент. Не всеки ден се кара на писта на прекъсвач. А нормални изпреварвания по нормални пътища
.
А и точно тези два модела няма какво да се сравняват, и двете са прелестни.
Поздрави
... А доускорението , не реално да сравняваш коли със голяма разлика във въртящия момент.Бензинката в случая просто ще го направи това упражнение (60-100) на 3та (или 2ра не знам какса му скоростите) и резултата тогава ще е коренно различен .
точно де, с дизела няма да имаш нужда превключваш, имаш си нужния въртящ момент. Не всеки ден се кара на писта на прекъсвач. А нормални изпреварвания по нормални пътища

А и точно тези два модела няма какво да се сравняват, и двете са прелестни.
Поздрави
Re: 335 i vs 335 d
MaXimal написа:
- Код: Избери целия код
E90 330i
Performance
Drag (cw) 0.27
Top speed (km/h) 250
Top speed (km/h), xDrive 250
Acceleration 0 - 100 km/h (in s) 6.1
Acceleration 0 - 100 km/h (in s), xDrive 6.2
Acceleration 0 - 1,000 m (in s) 25.5
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 6.2/7.7
- Код: Избери целия код
E90 330d
Performance
Drag (cw) 0.28
Top speed (km/h) 250
Top speed (km/h), xDrive 247
Acceleration 0 - 100 km/h (in s) 6.1
Acceleration 0 - 100 km/h (in s), xDrive 5.9
Acceleration 0 - 1,000 m (in s) 25.8
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 4.8/6.1
Точно тези данни показават, че съм останал с правилнои впечтление от малкото каране на 335d - виждате, че с X-drive дизела ускорява по-бързо - просто този огормен върт.момент по-скоро пречи, отколкото да помага на спортното купе със задно. Особено ако е мокро... А сняг не мисе мисли... Но межд. ускорение е феноменлано на 330d, а за 335d няма какво да говорим...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 335 i vs 335 d
swh_bmw написа:Здравейте,... А доускорението , не реално да сравняваш коли със голяма разлика във въртящия момент.Бензинката в случая просто ще го направи това упражнение (60-100) на 3та (или 2ра не знам какса му скоростите) и резултата тогава ще е коренно различен .
точно де, с дизела няма да имаш нужда превключваш, имаш си нужния въртящ момент. Не всеки ден се кара на писта на прекъсвач. А нормални изпреварвания по нормални пътища.
А и точно тези два модела няма какво да се сравняват, и двете са прелестни.
Поздрави
Прав си , но все пак макс тягата на 330и се стига , при 3-4000 обортоа ,което не е много а този двигател се развърта много по-бързо от дизела . Но няма спор , че със дизел по-малко ще превключваш .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 335 i vs 335 d
А за разхода , сега се сетих един много интересн тест - коли със обявен разход под 6 литра . Измерен среден разход (в теста) и среден разход при състезателно каране . БМВ 330Д - минимален разход 5,2л , среден - 6,8л , разход при спортно каране ... 26,9 литра
Интересното е че и Инсигния със 2.0 дизел 160 коня има същия минимален и среден разход , но максималния е 20 литра . Все пак и това е много като се има предвит , че БМВто е по-мощно със 85 коня . Представете си колко ни горят бензинките като ги настъпваме
330и не вярвам да даде под 40л а М3 със тоя V8 на 8000-9000 оборота ... 




- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: 335 i vs 335 d
acho.rs написа:А за разхода , сега се сетих един много интересн тест - коли със обявен разход под 6 литра . Измерен среден разход (в теста) и среден разход при състезателно каране . БМВ 330Д - минимален разход 5,2л , среден - 6,8л , разход при спортно каране ... 26,9 литра![]()
Интересното е че и Инсигния със 2.0 дизел 160 коня има същия минимален и среден разход , но максималния е 20 литра . Все пак и това е много като се има предвит , че БМВто е по-мощно със 85 коня . Представете си колко ни горят бензинките като ги настъпваме
330и не вярвам да даде под 40л а М3 със тоя V8 на 8000-9000 оборота ...
Пак си гледал Ауто билда. Междодоругото яките бензинови коли като ги заръчкаш не им е толкова фрапираща разликата с нормалното каране и висене по задръствания просто защото двигателя е настроен да се чувства добре и да работи най ефективно точно като му се извива врата. Ако си гледал наскоро Top Gear пуснаха на писта супер икономичния Приус на Тойота да се ръчка по писта и новата М3 го следваше без да изостава и накрая тя даде по нисък разход от приуса. Другото странно нещо е ,че турбоколите с малки двигатели като се карат състезателно дават повече разход от тея с големи атмосферни а във всекидневна употреба е обратното.
Иначе по темата съм твърдо за бензина особено като е точно тоя. Дизелите може и да имат повече въртящ момент но се развърта толкова мудно и има такъв бавен респонс ,че напрактика не усеща тоя ритник.освен това дизела има тоя въртящ момент в някакъв мизерен диапазон от обороти. А мощността на един автомобил е = оборотите Х въртящия момент делено на 5250. Така ,че за тежка кола дизела е по добре ,за по леко купе аз лично бих избрал бензина с по малък въртящ момент а при положение ,че има и туин турбо бензин с голям въртящ момент няма спор , а пък атмосферен бензин с голям въртящ момент това вече е "Holy grail"

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 335 i vs 335 d
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:
Принципно си прав , но на бензина е много голяма разликата - от собствен опит ти казвам (не че не знаеш де) , че като вкараш в обороти 6 цил двигател разхода скача главоломно . Гледам Ауто билда и АМС защото са пълни със тестове (донякъде безпристрастни) а тестовете са най-добрия вариант за съпоставяне и оценка.
Имаше една стара статия за това колко харчи колата при макс скоросто - 535Д (272коня) при 250 - 22 литра , 530и -36 литра . Кайен Турбо С (стария) при 270км/ч - 76 литра


ПС:бензин в кръвта

Re: 335 i vs 335 d
Темата е доста интересна, но някак си виждам как сумати и хора без каквито и да са допири до двата модела коли изказват мнение и дават преценки, някои който да доста крайни.
Искам само да вметна, че и двата автомобила са страхотни!
335д е един прекрасен дизел! С много въртящ момент и много тяга. Пълни глупости са това, че неможело да тръгне и т.н. Доста примери съм виждал как потеглят тези коли и са като изтребители и то с доста нисък разход за вървежа си.
335и от своя страна е комбинация от много обороти, коне, въртящ момент и невероятен звук!
Общо взето това е и двата са варянта са перфектни, има ли негативи то е от хора без пряк допир до тях или хора който имат по хубави модели и коли...
Искам само да вметна, че и двата автомобила са страхотни!
335д е един прекрасен дизел! С много въртящ момент и много тяга. Пълни глупости са това, че неможело да тръгне и т.н. Доста примери съм виждал как потеглят тези коли и са като изтребители и то с доста нисък разход за вървежа си.
335и от своя страна е комбинация от много обороти, коне, въртящ момент и невероятен звук!
Общо взето това е и двата са варянта са перфектни, има ли негативи то е от хора без пряк допир до тях или хора който имат по хубави модели и коли...
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: 335 i vs 335 d
GaD написа:Искам само да вметна, че и двата автомобила са страхотни!
335д е един прекрасен дизел! С много въртящ момент и много тяга. Пълни глупости са това, че неможело да тръгне и т.н. Доста примери съм виждал как потеглят тези коли и са като изтребители и то с доста нисък разход за вървежа си.
335и от своя страна е комбинация от много обороти, коне, въртящ момент и невероятен звук!

Аз лично мисля, че е несравнимо усещането да изцедиш шестака на макс дори да ми струва 20 стотинки повече. Както каза acho.rs: "кеф , цена няма"
Бензин:
Уаааааааа. Уааааааааааааааааааааааааа. Уаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа. Уаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа.Уааа....
Дизел:
Уаааа. Уааааааааа. Уааааааааааааа. Уаааааааааааааааааа. Уааа...
М дизел

"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани