Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте отново!
Като цяло положителни мнения прочетох за колата. Чак се изненадах... Останал съм с впечатление, че мнението тук е по-критично. Не че това е лошо, де... Винаги е добре, ако може да се спаси колега от страшен гроб.
Май наистина трябва да отида да видя колата с майсторчето ми. На навигацията изобщо не й бях обърнал внимание. Толкова и разбирам от детайлите на Е90... Важното ми беше, че я има изобщо.
Значи това, че е с по-новата е супер. Един потенциален проблем по-малко. Като стана въпрос за навигацията... Какви плюсове има новата пред старата? Освен бързите бутони? Също да питам и има ли някаква визуализация на този дисплей при паркиране и използване на парктроника? Направи ми впечатление, че на таблото свети червена лампа за колана. Това нормално ли е? На снимката колата е запалена. Волана е готин, нямам претенции. Стига да не е стандартния, но и него ще го преглътна... За М-кови глезотии никога не е късно. Въпроса е основните неща да са на лице.
А някакви проблеми с тази ел. перка? Термостата си е консуматив при всяка една кола така или иначе. Тук и двата едновременно ли се скапват и сменят или може един по един? Някакви ориентировъчни цени?
Ще попитам и за мнение за още една.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3705688032
Подобно оборудване, цветна кожичка. Сега вече ми направи впечатление, че навигацията е старата. Мен честно казано малко ме е страх да взимам регистрирана и карана кола тук. Сякаш на "европейците" по им имам доверие.... Но пък ще се спестят разходи от регистрации, а и може реално колата да е по читава. Как ви се струва?
Здрасти! Аз след нещата, които прочетох досега доста се наплаших от този двигател 177кс. Като видя обява с такъв двигател и директно подминавам. Имали са заводски дефект с някакво зъбно колело на коляновия вал и може лесно да раздроби мотора, ако нещо не е наред. По-лесно късали и верига... Един познат преди време взе комби с такъв мотор и веднага след купуването превантивно изкара мотора, за да му смени всичко и да е спокоен. Мен тая идея не ме кефи особено. Да не говорим, че веригата е отзад... Иначе и двете купенца изглеждат свежи. Това регистрираното, Варненско, на мен ми изглежда една идея по-запазено. Седалките са рекаро, а и е ръчка. Апликациите на централната конзола са черни/тъмни. На другата са сиви и по не ми допадат. На автомата също не съм фен. Ама това си е въпрос на вкус вече. Успех!

Като цяло положителни мнения прочетох за колата. Чак се изненадах... Останал съм с впечатление, че мнението тук е по-критично. Не че това е лошо, де... Винаги е добре, ако може да се спаси колега от страшен гроб.
Май наистина трябва да отида да видя колата с майсторчето ми. На навигацията изобщо не й бях обърнал внимание. Толкова и разбирам от детайлите на Е90... Важното ми беше, че я има изобщо.

drago9205 написа:...Откъм охладителна система смея да твърдя, е тия дизели са чук. Няма драми - освен 2-та термостата, които са консуматив, но те като се прецакват обикновено остават отворени, та няма опасност от прегряване.
А някакви проблеми с тази ел. перка? Термостата си е консуматив при всяка една кола така или иначе. Тук и двата едновременно ли се скапват и сменят или може един по един? Някакви ориентировъчни цени?
Ще попитам и за мнение за още една.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3705688032
Подобно оборудване, цветна кожичка. Сега вече ми направи впечатление, че навигацията е старата. Мен честно казано малко ме е страх да взимам регистрирана и карана кола тук. Сякаш на "европейците" по им имам доверие.... Но пък ще се спестят разходи от регистрации, а и може реално колата да е по читава. Как ви се струва?
tomasgenev написа:Здравейте колеги “нов” в форума , в кавички защото 2012 карах е46, днешно време разхождам една а3 и реших да я продавам и започнах да търся отново бмв
Спрял съм се на е92 просто защото е уникално красива. Прочетох цялата тема, но за всякакви препоръки ще съм много благодарен, особено от собственици на е92.
Спрял съм се на 320д 177кс, защото цената варира ~14к лв.
Харесал съм тези двете:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6231020425
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4618874517
има ли как да се проверят дали са реални км или поне каква им е историята, благодаря ше се радвам на коментари и препоръки.
Здрасти! Аз след нещата, които прочетох досега доста се наплаших от този двигател 177кс. Като видя обява с такъв двигател и директно подминавам. Имали са заводски дефект с някакво зъбно колело на коляновия вал и може лесно да раздроби мотора, ако нещо не е наред. По-лесно късали и верига... Един познат преди време взе комби с такъв мотор и веднага след купуването превантивно изкара мотора, за да му смени всичко и да е спокоен. Мен тая идея не ме кефи особено. Да не говорим, че веригата е отзад... Иначе и двете купенца изглеждат свежи. Това регистрираното, Варненско, на мен ми изглежда една идея по-запазено. Седалките са рекаро, а и е ръчка. Апликациите на централната конзола са черни/тъмни. На другата са сиви и по не ми допадат. На автомата също не съм фен. Ама това си е въпрос на вкус вече. Успех!
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Повечето критични мнения тук са за надценените коли, които обаче имат видими забележки. Ако цената е ниска е нормално да има забележки и трябва да се критикува по-обективно, имаше поствани 320-ки за по 11-12 бона, които изглежда по-зле от тези за 9-10 (поне на снимките, разбира се)... та тези цени са много субективни вече когато колите са на по 10+ години.
С перката до сега не съм чул колега да е имал проблеми - ако се е случвало са изолирани случаи. Аз каквото и да съм правил с моята кола - ел перката не се е включвала да доохлажда (максимум до 100 градуса съм качвал), като цяло дизеловите двигатели са по-"студени" ако може така да се каже. Термостатите се сменят 2-та задължително, трудно се определя дали единият е дал фира и е тъпо да си правиш повторна работа след 6месеца като умре и другият.... и реално цената на единият се избива само от това, че не плащаш за труд 2 пъти (по спомен към 200+- лева излизат 2та термостата с труда в зависимост от цени и отстъпки).
Колегата exc е дал инфо от кога се вгражда "ъпдейтнатата" навигация - гърмят и на много коли може да са сменявани. Това че някой има кола 2005 с такава навигация не значи, че така излиза от завода.
За воланите - аз не съм компетентен от кога се вграждат точно, само бих казал, че ако си блъсна колата и гръмне бега бих търсил точно този "по-новият" спортен волан, който поражда спора...
Колега @BaDxBoY да много хора, които разбират от е90 спряха да пишат - за сметка на това пък дойдоха други, които компенсират с голяма част flood мнения
А относно тоя въздуховод - първото нещо продадено в моргите е, колега... ама не трябва да ти се свидят едни 50-60 лева за нов въздуховод от дилър (сиугурно и за 45 ще се намери).
Горното е комично на фона на това как
1. Маховик никак не е скъп - само се сменя със съединителя (ако искаш да е както трябва). Ремонта е 200 лева, а частите 850...
2. Дюзите - в темата за рециклиране в е60 подфорума се стигна до извода, че който е рециклирал в крайна сметка е взел нови или от кола на малко км (което е от 150-300 лева на бройка)
3. Турбото - не ми се е налагало, но от прочетеното стигнах до заключение, че удоволствието от пълно рециклиране струва към 600-800
4. Демпферната е ясна - около 300 Кортеко и 600 оригинална
На фона на себестойност на коли от 10 хил лева - 1000 лева ремонт трудно бих го квалифицирал като "не скъп"
С перката до сега не съм чул колега да е имал проблеми - ако се е случвало са изолирани случаи. Аз каквото и да съм правил с моята кола - ел перката не се е включвала да доохлажда (максимум до 100 градуса съм качвал), като цяло дизеловите двигатели са по-"студени" ако може така да се каже. Термостатите се сменят 2-та задължително, трудно се определя дали единият е дал фира и е тъпо да си правиш повторна работа след 6месеца като умре и другият.... и реално цената на единият се избива само от това, че не плащаш за труд 2 пъти (по спомен към 200+- лева излизат 2та термостата с труда в зависимост от цени и отстъпки).
Колегата exc е дал инфо от кога се вгражда "ъпдейтнатата" навигация - гърмят и на много коли може да са сменявани. Това че някой има кола 2005 с такава навигация не значи, че така излиза от завода.
За воланите - аз не съм компетентен от кога се вграждат точно, само бих казал, че ако си блъсна колата и гръмне бега бих търсил точно този "по-новият" спортен волан, който поражда спора...


Колега @BaDxBoY да много хора, които разбират от е90 спряха да пишат - за сметка на това пък дойдоха други, които компенсират с голяма част flood мнения

А относно тоя въздуховод - първото нещо продадено в моргите е, колега... ама не трябва да ти се свидят едни 50-60 лева за нов въздуховод от дилър (сиугурно и за 45 ще се намери).
Горното е комично на фона на това как
проблеми с маховик,дюзи,турбо или демферна шайба (не че е толкова скъпо да се оправи което и да е)
1. Маховик никак не е скъп - само се сменя със съединителя (ако искаш да е както трябва). Ремонта е 200 лева, а частите 850...
2. Дюзите - в темата за рециклиране в е60 подфорума се стигна до извода, че който е рециклирал в крайна сметка е взел нови или от кола на малко км (което е от 150-300 лева на бройка)
3. Турбото - не ми се е налагало, но от прочетеното стигнах до заключение, че удоволствието от пълно рециклиране струва към 600-800
4. Демпферната е ясна - около 300 Кортеко и 600 оригинална
На фона на себестойност на коли от 10 хил лева - 1000 лева ремонт трудно бих го квалифицирал като "не скъп"
Последна промяна drago9205 на 27 Юли 2018, 9:36, променена общо 5 пъти
- antonpau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Както колегата ехс пейстна малко по-горе, това е ъпдейтната версия на CCC навигацията, а не е новото поколение. Гори по-трудно от предната, но все пак гори (тоест не е катo CIC навигацията, която слагат на фейслифта на колата 2008г. и която вече действително не гори). Шорткътите иначе са удобни, врътката се управлява по-готино. Имаш визуализация на парктроника винаги, когато имаш дисплей - бил той малък или голям. Един съвет - щом колата ти харесва, стига се взира в тия снимки на лампичките за колани, а бягай с майстора да я прегледате, че ако е читава, на тия пари относително бързо ще замине 

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
NeRoX написа:... Аз след нещата, които прочетох досега доста се наплаших от този двигател 177кс. Като видя обява с такъв двигател и директно подминавам. Имали са заводски дефект с някакво зъбно колело на коляновия вал и може лесно да раздроби мотора, ако нещо не е наред. По-лесно късали и верига... Един познат преди време взе комби с такъв мотор и веднага след купуването превантивно изкара мотора, за да му смени всичко и да е спокоен. Мен тая идея не ме кефи особено...
Така е колега, но като изключим веригата, доколкото съм чел поне, моторът е доста здрав. На мен смяната с оригинални части в стабилен сервиз ми излезе 2400, в Дару е малко повече, но все пак са оторизиран сервиз. С оригинални части, обаче, имаш гаранция 2 години. А един път като я смениш - първо няма да я мислиш повече и второ - после по-лесно ще я продадеш. Така че, ако попаднете на добър екземпляр, си го вземете, оправете веригата и си карайте колата спокойно - според мен си струва кефа. Между другото, според много хора веригата се къса, ако колата се кара агресивно - моята беше на 260 000 км (реални и проверени) и старата верига е била в супер състояние.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз мисля, че не е толкова страшна тая верига... от толкова време насам хората сменят ангрежнажи(ремъци) по няколко пъти докато притежават една кола и им струва 500 лева на смяна.
А и с малко повече желание/връзки/познати може и за 1500 лева да се направи този ремонт. По-скоро е важна психическата нагласа като се взима N47 - просто да се знае, че трябва да се смени рано или късно.
А и с малко повече желание/връзки/познати може и за 1500 лева да се направи този ремонт. По-скоро е важна психическата нагласа като се взима N47 - просто да се знае, че трябва да се смени рано или късно.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Преди време имаше сервизна акция за проверка и подмяна на тези вериги на Н47, може да има екземпляри минали процедурата в БМВ, сервизната история ще си го каже. 


- tomasgenev
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 26.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това с проблема при 177к.с. си е за плашене... как да взема кола с такъв мотор като ще е поне на 350к км и всеки момент може да гръмне някъде. Другите мотори са съответно по скъп 330, 325.... разхода е по голям .. а едно е 14к , съвсем друго 20к + разход и подръжка на по голям мотор.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нов потребител съм във форума. Обмислям покупка на е91 335д. Проблема е, че не знам почти нищо за спецификацията както и за мотора има ли различни кодове и тн. Много моля, ако на някой му се занимава да ми обяснява,да ми даде насоки. Изминавам около 3000км на месец в извънградски условия. Спрял съм се на този мотор защото се твърди, че е много пъргав извънградско и харчи умопомрачително малко за усещането което дава.
- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
tomasgenev написа:Това с проблема при 177к.с. си е за плашене... как да взема кола с такъв мотор като ще е поне на 350к км и всеки момент може да гръмне някъде. Другите мотори са съответно по скъп 330, 325.... разхода е по голям .. а едно е 14к , съвсем друго 20к + разход и подръжка на по голям мотор.
В форума има повече скъсани вериги на N57 и M57, отколкото на N47. N47 имаше проблем (зъбно колело на коляновия вал, а не с качеството на веригата) от март 2007 до март 2009 и съответно сервизна акция... Тези коли са на 8-10 годишна възраст и на 300+к км, каквото е трябвало да стане е станало.
Форумни легенди:
1. До 200к км веригата се скъсвала...
2. Колите идват на 300+к км и пак била точно преди скъсване...
3. Смени я да ти е "мирна" главата
4. ...
Отиваш, гледаш, проверяваш сервизната история (kolp

п.с. Имам позната с 120d произведена края на 2007 и минала през сервизната акция. От 4-5 години си я кара колата и проблеми няма (НИКАКВИ). Километрите клонят към 300к и си работи перфектно. Цената и външният вид няма нищо общо даже с тези от горният ценови диапазон предлагани в България. Хубавите коли не се продават от "Ганьо" и не струват по ~10000 лева. Опитите за правене на боя от пръдня продължат и май само в България...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте!
Може ли информация за следният автомобил?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4198854789
Рама - Vc68692
Изглежда позахабен и не ми се вярва да е на посочените км.
Евентуално ако някой случайно го е гледал вече е добре дошъл да сподели.
Мерси!
Може ли информация за следният автомобил?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4198854789
Рама - Vc68692
Изглежда позахабен и не ми се вярва да е на посочените км.
Евентуално ако някой случайно го е гледал вече е добре дошъл да сподели.
Мерси!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Настойчиво припомням, че темата е за обсъждане на конкретни екземпляри от канидат-купувачи!
Въпроси за проблемите на мотор или модел, за ремонти, за екстри и т.н. има достатъчно във форума и ще бъдат разчиствани от тук! Така или иначе никой няма да ги види като бъдат затрупани от 2-3 страници с нови обяви.
Въпроси за проблемите на мотор или модел, за ремонти, за екстри и т.н. има достатъчно във форума и ще бъдат разчиствани от тук! Така или иначе никой няма да ги види като бъдат затрупани от 2-3 страници с нови обяви.
Never mistake motion for action...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
По-захабен волан не знам дали съм виждал някога.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, искам да попитам някой оглеждал ли е тази кола ? https://www.mobile.bg/11522265946375989
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
jjnnzz написа:Здравейте, искам да попитам някой оглеждал ли е тази кола ? https://www.mobile.bg/11522265946375989
Много истинска и запазена ми изглежда на мен. Такава кола трябва задължително да се види на живо! Успех!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
jjnnzz написа:Здравейте, искам да попитам някой оглеждал ли е тази кола ? https://www.mobile.bg/11522265946375989
Стои доста отдавна на обява. Даже последно беше с 400 лева по-ниска цена.
На мен ми харесва, добре е оборудвана, даже ми е странно как не е продадена още.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани