Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- krr_is
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 18.12.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320д
Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Здравейте моля за съвет,от скоро забелязах че работната температура на мотора извън грацко каране не надвишава 50-56 градуса,съответно си поръчах двата термостата и малкия и големия оригинални и нов антифриз от Бмв,след смяната за мое учудване никаква промяна ,колата загрява на място стига до 90 градуса и след като потегля съответно температурата започва да пада и стига до 50-60 градуса,реших че има проблем или дефект в някой от двата термостата и закупих втори малък и голям термостат малкия на бер големия на Геитс,след смяната и съответно обезвъздушаване за мое съжаление ефект нямаше,ако някои може да помогне ще съм благодарен!Колата е с ръчни скорости ако има някъкво значение!
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
А долният маркуч ,стопля ли се ?
Да не би датчика да се е скапал.
Виж в тази тема последните страници
viewtopic.php?f=35&t=323201&start=105
Да не би датчика да се е скапал.
Виж в тази тема последните страници
viewtopic.php?f=35&t=323201&start=105
- krr_is
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 18.12.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320д
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Да от студен мотор паля я и още на да кажем 50-55 градуса вече е топъл,на 68 почти врял!Мерих температурата на антифриза през разширителния съд при загряла кола на отворена капачка с външен термометър- разликата с таблото беше само 1 градус!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Колега купи си оригинален термостат, 100% са скапани и двата които си купил.
Няма вариант при зрав работещ термостат да ти топли долния маркуч още с паленето, просто термостата е отворен
Няма вариант при зрав работещ термостат да ти топли долния маркуч още с паленето, просто термостата е отворен


- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
И аз мисля като колегата над мен, поради някаква причина термостата остава отворен. Да не го поставяте нещо накриво? Да заклинва нещо или пък да е останало парче гума, бакелит, метал от стария, поразгледай внимателно.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- krr_is
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 18.12.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320д
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Първите два термостата са поръчани от Бавария Ауто големия е едно към едно с този който свалих от колата разликата беше единствено в годината на производството малкия също големия 120 лева малкия 80,каква е вероятността да са дефектни?Втория голям е на Гейтс 77лева малкия на бер 40 лева с отстъпка,до тук доста средства резултат 0!Големия термостат като свалих от колата беше външно без нарушения и липси счупено, малкия беше заминал минаваше свободно въздуха през него,има ли нещо друго което може да прави тази мизерия освен термостатите?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Свари ги в една теджера да видиш дали работят, но няма какво друго да причинява охлаждане по време на движение, освен отворен голям кръг.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
krr_is написа:Здравейте моля за съвет,от скоро забелязах че работната температура на мотора извън грацко каране не надвишава 50-56 градуса,съответно си поръчах двата термостата и малкия и големия оригинални и нов антифриз от Бмв,след смяната за мое учудване никаква промяна ,колата загрява на място стига до 90 градуса и след като потегля съответно температурата започва да пада и стига до 50-60 градуса,реших че има проблем или дефект в някой от двата термостата и закупих втори малък и голям термостат малкия на бер големия на Геитс,след смяната и съответно обезвъздушаване за мое съжаление ефект нямаше,ако някои може да помогне ще съм благодарен!Колата е с ръчни скорости ако има някъкво значение!
Колега, малка е вероятността оригинални части да са неизправни, но поне два- три пъти съм има нещастието да попадам на подобни.
Екзотично е, но при теб може би ще е нещо подобно- казваш, че колата е с ръчни скорости, провери да не би някога да са пипали по охладителната система и сложили елементи от кола с автоматични скорости. Тогава трябва да имаш нещо подобно:

- Pashaliiski
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 6.04.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E39 '01 525d Touring, E91'06 320d
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Миналата седмица и аз смених двата термостата с оригинални и вече колата държи 88 - 97 градуса. Преди това успя да вдигне до тази температура само веднъж на задръстване в София. На магистрала държеше 50 - 60 градуса.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Е представяш ли си да са му сложили охладител за автоматик ?!!?!? къде ще водят тези маркучи - звучи ми малко нелепо
- krr_is
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 18.12.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320д
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Здравейте опитах да потърся въпросното тяло но не съм сигурен имам нещо подобно зад масления филтър но не се виждат толко изводи!Къде стои по принцип този охладител на автоматика?Вече се отчайвам с тоя автомобил а всъщност наистина много ми харесва незнам вече какво да правя!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Не се занимавай с глупости, ти нямаш такова в колата!( а и да имаш няма как да ти изтине толкова колата от него)
Свали големия термостат и виж дали е отворен, ако е зарворен просто го сложи в една тенджера и виж как отваря.
Колкото и да не ти се вярва случва се да има дефектни части дори оригинал.

Свали големия термостат и виж дали е отворен, ако е зарворен просто го сложи в една тенджера и виж как отваря.
Колкото и да не ти се вярва случва се да има дефектни части дори оригинал.

- krr_is
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 18.12.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320д
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Здравейте днес ходих до сервиза в който ми монтираха втория голям термостат онзи ден!След обстоен преглед майстора изключи възможността и двата големи термостата,оригиналния от бмв и този на Гейтс който монтираха те самите да са дефектни,долния маркуч след големия термостат се стопля още почти веднага след запалване от студен мотор!И двата термостата при демонтаж са във напълно затворено положение!Предлагат ми да свалят първо големия термостат да се огледа леглото,ако нищо не излезе да се демонтира водната помпа да се огледа отзад от към блока,има съмнение че част от антифриза от блока отива директно при термостата и го кара да отвори и от там да се стопля дебелия маркуч след термостата,предполага за шупла или на водната помпа или на блока антифриза,вместо директно само при перката на водната помпа част от антифриза да попада при термостата от там да отваря и да се бърка цялата система!Възможен ли е такъв вариант според вас ?Цена на водната помпа около 200 лева цена за труд 65 лева!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Ами не е възможно това да се случи, просто няма как да се стопли маркуча почти веднага.
При здрав и затворен термостат водата първо се загрява в мотора и горния маркуч който отива към радятора става топъл защото е свързан на главата и се явява почти най високата точка на охладителната система.
При затворен термостат водата циркулира в блока минавайки покрай него но не и през него, в момента в който стигне 88 градуса започва да отваря полеко, това е момента в който трябва да почне да става топъл долния маркуч.
На 97 градуса на място почва да ти върти перката на първа степен, на 105 градуса на втора.
Това е за охладителната система.
Във Варна има разбирачи, пробвай да идеш на друго място щом немогат да се оправят там, ако ли не пробвай сам.
При здрав и затворен термостат водата първо се загрява в мотора и горния маркуч който отива към радятора става топъл защото е свързан на главата и се явява почти най високата точка на охладителната система.
При затворен термостат водата циркулира в блока минавайки покрай него но не и през него, в момента в който стигне 88 градуса започва да отваря полеко, това е момента в който трябва да почне да става топъл долния маркуч.
На 97 градуса на място почва да ти върти перката на първа степен, на 105 градуса на втора.
Това е за охладителната система.
Във Варна има разбирачи, пробвай да идеш на друго място щом немогат да се оправят там, ако ли не пробвай сам.

- krr_is
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 18.12.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320д
Re: Е90 320Д 163кс - проблем с температурата!
Разбирам,аз се изчерпах сам не мога да се справя,от Враца съм тук с добрите майстори е трудно!Ако реша да отида до София къде ми препоръчвате да отида?
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани