BMW 320i 170HP след 2008 година
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
BMW 320i 170HP след 2008 година
Здравейте, колеги!
Въпреки, че в момента карам третото си BMW, едва сега станах Ваш съфорумец. Причината за това е променената обстановка, СПОРЕД МЕН, при нашите любимци. Карал съм Е30, Е36, а сега искам да сменя вече Е39, 525tds.
Но съм в огромна дилема какво точно да правя. Държа колата да е след 2008 година и бюджетът ми стига за Е90. Поради тази причина Е60 отпада като вариант, а за джип не съм по принцип навит. Променената обстановка, за която говоря, се състои в това, че на времето като си купуваш BMW, знаеш, че това е най-надеждната марка, здрави коли, които и да са скъпи за поддръжка не е важно, защото рядко се развалят. А сега се оказва, че нещата май вече не стоят така.
Сега обаче, след като говорих с редица познати, каращи баварци, с хора, работещи в сервизи и магазини за авточасти, установих, че много трябва да внимавам с избора си. Именно за това се обръщам и към Вас с молба за съвет.
Идеята е колата да е максимално нова, на максимално малко километри. И естествено с максимално малко разходи за последваща поддръжка откъм наложителни ремонти. Не говоря за обслужване, а за повредени части и системи. Свикнах с ниския разход на дизела и ми се искаше дизел. Насочих се към BMW 318d 143HP и към BMW 320d 177HP, но разбрах някои неща за тези модели, които Ви споделям и относно които Ви моля за мнение, базирано на лични и преки впечатления.
За вихровите клапани няма какво да говорим. Нещата за тях са ясни, като единственият ми въпрос е дали има някой от Вас, който редовно да ги почиства и така до момента да е предотвратил проблеми с тях и предизвикани от тях? А премахването им води ли до промяна във вървежа на колата?
Друго специално за този двигател, което ми беше казано, е за проблеми с коляновия вал, а оттам и с веригата. Пукане на валове, късане на вериги и т.н. Верни ли са всички тези неща и в каква степен на честост? Имам познат с 330d, който два пъти е правил такъв ремонт, въпреки, че не е с цитирания от мен двигател, и ремонтът му е излязъл 4000 лева.
Вярно ли е, че 320d 177HP е с турбо с променлива геометрия, което било по-скъпо от обикновеното на 318d? И вярно ли е, че 318 бил по-надежден?
Поради всички тези "страшни" неща се насочих към конкуренцията - Mercedes C220CDI 170HP /W204/. Има ли някой, който да може да сподели дали този автомобил е по-здрав от 3-ката? За Мерца чувам разни неща за дюзи и електроника.
И в крайна сметка след анализ на всички мнения, събрани до момента, колкото и да ми е тъжно, започнах да клоня към японка - Avensis или Accord. Започвам да си мисля, че има защо на едни години и пробег с 3 серия, жълтурките да са по-скъпи.
Но тъй като надеждата умира последна реших да дам последен шанс на страстта си и да Ви попитам именно за BMW 320i 170HP. Говоря за новия двулитров двигател, а не за 2.2. Чел съм за 150HP, че зимата похарчвал повечко. Този обаче как е?
Въпросите ми са:
Надежден ли е?
Какви са характерните му дефекти, ако има такива?
Какъв разход дава реално?
Какво друго важно трябва да знам точно за този модел, освен за двигателя при момента на огледа?
Предпочитам ръчна скоростна кутия - тя как е?
Как е окачването като возия и как е ходовата част като здравина и ремонт?
Лесно ли се борави с I-Drive системата? Тя прави ли проблеми?
И всичко друго, което Ви се е случвало, което има значение и т.н.
И все пак колеги Ви моля за лични впечатления и опит от дизелчетата. Хич не ми се отказва от тях. А още по-малко от BMW.
Предварително Ви благодаря за мненията и съветите. Доста пари ще дам за кола и не искам после да си блъскам главата
Въпреки, че в момента карам третото си BMW, едва сега станах Ваш съфорумец. Причината за това е променената обстановка, СПОРЕД МЕН, при нашите любимци. Карал съм Е30, Е36, а сега искам да сменя вече Е39, 525tds.
Но съм в огромна дилема какво точно да правя. Държа колата да е след 2008 година и бюджетът ми стига за Е90. Поради тази причина Е60 отпада като вариант, а за джип не съм по принцип навит. Променената обстановка, за която говоря, се състои в това, че на времето като си купуваш BMW, знаеш, че това е най-надеждната марка, здрави коли, които и да са скъпи за поддръжка не е важно, защото рядко се развалят. А сега се оказва, че нещата май вече не стоят така.
Сега обаче, след като говорих с редица познати, каращи баварци, с хора, работещи в сервизи и магазини за авточасти, установих, че много трябва да внимавам с избора си. Именно за това се обръщам и към Вас с молба за съвет.
Идеята е колата да е максимално нова, на максимално малко километри. И естествено с максимално малко разходи за последваща поддръжка откъм наложителни ремонти. Не говоря за обслужване, а за повредени части и системи. Свикнах с ниския разход на дизела и ми се искаше дизел. Насочих се към BMW 318d 143HP и към BMW 320d 177HP, но разбрах някои неща за тези модели, които Ви споделям и относно които Ви моля за мнение, базирано на лични и преки впечатления.
За вихровите клапани няма какво да говорим. Нещата за тях са ясни, като единственият ми въпрос е дали има някой от Вас, който редовно да ги почиства и така до момента да е предотвратил проблеми с тях и предизвикани от тях? А премахването им води ли до промяна във вървежа на колата?
Друго специално за този двигател, което ми беше казано, е за проблеми с коляновия вал, а оттам и с веригата. Пукане на валове, късане на вериги и т.н. Верни ли са всички тези неща и в каква степен на честост? Имам познат с 330d, който два пъти е правил такъв ремонт, въпреки, че не е с цитирания от мен двигател, и ремонтът му е излязъл 4000 лева.
Вярно ли е, че 320d 177HP е с турбо с променлива геометрия, което било по-скъпо от обикновеното на 318d? И вярно ли е, че 318 бил по-надежден?
Поради всички тези "страшни" неща се насочих към конкуренцията - Mercedes C220CDI 170HP /W204/. Има ли някой, който да може да сподели дали този автомобил е по-здрав от 3-ката? За Мерца чувам разни неща за дюзи и електроника.
И в крайна сметка след анализ на всички мнения, събрани до момента, колкото и да ми е тъжно, започнах да клоня към японка - Avensis или Accord. Започвам да си мисля, че има защо на едни години и пробег с 3 серия, жълтурките да са по-скъпи.
Но тъй като надеждата умира последна реших да дам последен шанс на страстта си и да Ви попитам именно за BMW 320i 170HP. Говоря за новия двулитров двигател, а не за 2.2. Чел съм за 150HP, че зимата похарчвал повечко. Този обаче как е?
Въпросите ми са:
Надежден ли е?
Какви са характерните му дефекти, ако има такива?
Какъв разход дава реално?
Какво друго важно трябва да знам точно за този модел, освен за двигателя при момента на огледа?
Предпочитам ръчна скоростна кутия - тя как е?
Как е окачването като возия и как е ходовата част като здравина и ремонт?
Лесно ли се борави с I-Drive системата? Тя прави ли проблеми?
И всичко друго, което Ви се е случвало, което има значение и т.н.
И все пак колеги Ви моля за лични впечатления и опит от дизелчетата. Хич не ми се отказва от тях. А още по-малко от BMW.
Предварително Ви благодаря за мненията и съветите. Доста пари ще дам за кола и не искам после да си блъскам главата
- OxoBoxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е(90)335I
- Детайли за колата: Е(90) 335I ->2007г,306к.с, автомат калашников
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Аз карам 320И/150к.с/2007г. Вече направи 6 год. 89 000 км: до момента имам сменена брава на водача за 107лв, другото е само масло и накладки.
Предницата за мое учудване не мърда, нито тропа никакви шумове.Включително наскоро сменях масло в ДаруКАр и ми направиха обстоен преглед на ходовата част, заключението им е:като нова е. Имах проблем с диференциала, но беше сменен гаранционно още 1-та год. И- драйва е изключително лесен и удобен за ползване и за мен много интуитивен. Сменил съм доста коли от различни марки купувани само нови, толкова здрава кола до сега не съм карал. Разход лято: 11-12 градско, зима: 12-13. Изв.градско лято: ~7,зима ~8. При извънградско ср.скорост:100.
Предницата за мое учудване не мърда, нито тропа никакви шумове.Включително наскоро сменях масло в ДаруКАр и ми направиха обстоен преглед на ходовата част, заключението им е:като нова е. Имах проблем с диференциала, но беше сменен гаранционно още 1-та год. И- драйва е изключително лесен и удобен за ползване и за мен много интуитивен. Сменил съм доста коли от различни марки купувани само нови, толкова здрава кола до сега не съм карал. Разход лято: 11-12 градско, зима: 12-13. Изв.градско лято: ~7,зима ~8. При извънградско ср.скорост:100.
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Благодаря ти, колега.
Прочетох и темата за N47. Въпросът ми е той само дизелов ли е или и за бензинови двигатели се отнася това означение.
Дизеловите варианти категорично отпадат. Остава с пълна сила въпросът ми за фейслифта 170 к.с.
И при тази ситуация естествено въпросът за Mercedes C220CDI?
Прочетох и темата за N47. Въпросът ми е той само дизелов ли е или и за бензинови двигатели се отнася това означение.
Дизеловите варианти категорично отпадат. Остава с пълна сила въпросът ми за фейслифта 170 к.с.
И при тази ситуация естествено въпросът за Mercedes C220CDI?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Добре дошъл във форума. Честно казано, отговорите на повечето ти въпроси ги има писани по няколко пъти. Четейки мнението ти, избягвай N47 мотора, който е дизел. Бензиновият, за който питаш е N46N (след 09.2007), който няма драмите на дизеловия си събрат. В зависимост от километрите, които минаваш, обмисли покупката именно на бензинова кола. Все пак, отново четейки мнението ти внимателно, мисля, че японската кола е по-добрия избор и ще ти предостави търсената икономия и безпроблемност. Върху Мерцедес 220цди нямам наблюдения.
Never mistake motion for action...
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Добре заварил, Leon! Благодаря за това, че ме ориентира за обозначението на бензиновия двигател. Това ще ми помогне да поровя и тук, и в други източници за информация за него.
Иначе минавам по около 20 000 километра годишно 50:50 градско:извънградско.
Мда, оглеждам се аз за японки и Lexus IS220d много взе да ми се набива на очи.
Но да не се отклонявам от темата. Давайте още мнения за 320i 170HP! Основно ме интересува дали след като е модифициран след септември 2007 разходът му е намален спрямо двигателя 150HP?
Благодаря предварително!
Иначе минавам по около 20 000 километра годишно 50:50 градско:извънградско.
Мда, оглеждам се аз за японки и Lexus IS220d много взе да ми се набива на очи.
Но да не се отклонявам от темата. Давайте още мнения за 320i 170HP! Основно ме интересува дали след като е модифициран след септември 2007 разходът му е намален спрямо двигателя 150HP?
Благодаря предварително!
- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Ето тук има доста инфо - 44 страници 
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=136258&page=44
Преди като си търсих аз кола проучвах е90 320i 170hp и се оказа, че доста хора се опалкваха от coils (на бг май е бобини) и затова се спрях на дизеловия вариант, който в последствие разбрах от форуми, че пък има уж проблем със веригата или вала. За разхода на бензина според мен е стандартен 10-12 в града и извън градско 6,7
Общо взето едва ли има кола без проблеми дори и да погледеш други марки, все ще има нещо което не е измислено и дава дефект.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=136258&page=44
Преди като си търсих аз кола проучвах е90 320i 170hp и се оказа, че доста хора се опалкваха от coils (на бг май е бобини) и затова се спрях на дизеловия вариант, който в последствие разбрах от форуми, че пък има уж проблем със веригата или вала. За разхода на бензина според мен е стандартен 10-12 в града и извън градско 6,7

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
204ката е много сполучлив автомобил.
Зависи, разбира се, на какъв екземпляр ще попаднеш.
Точно 220cdi е един от най-добрите им нафталини, имам приятел с такава, но неговата, към момента на покупката, беше почти нова. Близо 3 години по-късно и нормално каране... все пак е семейна кола, а не спортна, нищо не е дефектирало. Обслужва се на 10х.км. и се кара.
За дизелите на БМВ при Е90 не знам.
Аз като си търсех семеен автомобил, се спрях на Е90 (бензин и автомат преди фейса) по няколко причини.
По-евтина от 204 (значително).
Класическа горивна рейка. На практика модернизиран обикновен двигател. Не обичам директно впръскване.
По-красива интериор и екстериор спрямо 203 (и пак по-евтина от след фейсовите 203ки). При 204, не мога да си изкривя душата, и тя ми харесва, и като интериор, и като екстериор.
6ск. автомат на ZF, който се ползва при много производители, спрямо 5ск. in-house разработван на МБ. 7г троник не харесвам, не че е лош, просто сменя прекалено много скоростите, ако е слаба колата. При МБ има огромен плюс: UP/Downshift от D позиция, без да я вкарваш в спортен режим. Адски удобно.
Начинът на обезценяване на БМВ и Мерц е малко различен.
При БМВ, особено 3та серия, пада линейно надолу цената с годините. При C-класите се държи много висока цена и като станат около и над 10 год. падат адски рязко надолу.
Т.е. при сегашното състояние на пазара, ако имаш 25+х.лв. за 204 или Е90, аз бих си взел 204ка с много екстри 2.2cdi (или който и да е мотор), докато е относително нова.
Под тази сума -> Е90.
М/у другото, N46 150коня... не виждам разлика м/у августовските температури и сегашните от гледна точка разхода. Същото каране, същите маршрути -> същият разход. Водя си .xls статистика на зарежданията и не виждам отклонения. И аз съм чувал, че зимата този мотор, особено с автомат гори зверски, но засега не мога да потвърдя, а се надявам и да не се случва.
Зависи, разбира се, на какъв екземпляр ще попаднеш.
Точно 220cdi е един от най-добрите им нафталини, имам приятел с такава, но неговата, към момента на покупката, беше почти нова. Близо 3 години по-късно и нормално каране... все пак е семейна кола, а не спортна, нищо не е дефектирало. Обслужва се на 10х.км. и се кара.
За дизелите на БМВ при Е90 не знам.
Аз като си търсех семеен автомобил, се спрях на Е90 (бензин и автомат преди фейса) по няколко причини.
По-евтина от 204 (значително).
Класическа горивна рейка. На практика модернизиран обикновен двигател. Не обичам директно впръскване.
По-красива интериор и екстериор спрямо 203 (и пак по-евтина от след фейсовите 203ки). При 204, не мога да си изкривя душата, и тя ми харесва, и като интериор, и като екстериор.
6ск. автомат на ZF, който се ползва при много производители, спрямо 5ск. in-house разработван на МБ. 7г троник не харесвам, не че е лош, просто сменя прекалено много скоростите, ако е слаба колата. При МБ има огромен плюс: UP/Downshift от D позиция, без да я вкарваш в спортен режим. Адски удобно.
Начинът на обезценяване на БМВ и Мерц е малко различен.
При БМВ, особено 3та серия, пада линейно надолу цената с годините. При C-класите се държи много висока цена и като станат около и над 10 год. падат адски рязко надолу.
Т.е. при сегашното състояние на пазара, ако имаш 25+х.лв. за 204 или Е90, аз бих си взел 204ка с много екстри 2.2cdi (или който и да е мотор), докато е относително нова.
Под тази сума -> Е90.
М/у другото, N46 150коня... не виждам разлика м/у августовските температури и сегашните от гледна точка разхода. Същото каране, същите маршрути -> същият разход. Водя си .xls статистика на зарежданията и не виждам отклонения. И аз съм чувал, че зимата този мотор, особено с автомат гори зверски, но засега не мога да потвърдя, а се надявам и да не се случва.

- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Мда! Доста ценни мнения. Точно за това се регистрирах във форума. Ще прегледам подробно 44-те страници.
Иначе нещата отиват или на бензиново Е90 170HP, или на дизелов W204. При Мерцовете не ми харесва това, че бензините им на този модел (тези, които са по-малко коне разбира се) са само с турбокомпресор. Идеята ми за избягване на дизела е именно да има колкото се може по-малко евентуално дефектиращи елементи.
И точно в този дух ми предлагат и Е-class W211 пак след 2008 година на цени на W204. Прегледах им техническите характеристики и ми направи странно впечатление, че W204 е съвсем малко по-лек от W211, респективно Е-класата е с почти същите динамични характеристики като C-класата. И тук ми възникна логичен въпрос:
Досега съм карал Е39 и изобщо нямам против да карам отново толкова голям автомобил. Естествено ми се иска Е60, но както Ви казах по-горе ме отказаха драстично по-високите му цени спрямо Е90, респ. W204. Защо тогава Е-класата е толкова по-евтина от 5 серия?
Иначе, колкото и да ми е криво да си призная, W204 и на мен ми харесва като екстериор и интериор повече от Е90. Е90 стои по-пластмасово от Мерца, поне според мен. От друга страна Е90, както обикновено, е по-спортен и динамичен.
Ще Ви държа в течение, колеги, като съм съгласен, че няма кола без типични маймунджулуци. Да видим накрая с какво ще се набутам. :D
Иначе нещата отиват или на бензиново Е90 170HP, или на дизелов W204. При Мерцовете не ми харесва това, че бензините им на този модел (тези, които са по-малко коне разбира се) са само с турбокомпресор. Идеята ми за избягване на дизела е именно да има колкото се може по-малко евентуално дефектиращи елементи.
И точно в този дух ми предлагат и Е-class W211 пак след 2008 година на цени на W204. Прегледах им техническите характеристики и ми направи странно впечатление, че W204 е съвсем малко по-лек от W211, респективно Е-класата е с почти същите динамични характеристики като C-класата. И тук ми възникна логичен въпрос:
Досега съм карал Е39 и изобщо нямам против да карам отново толкова голям автомобил. Естествено ми се иска Е60, но както Ви казах по-горе ме отказаха драстично по-високите му цени спрямо Е90, респ. W204. Защо тогава Е-класата е толкова по-евтина от 5 серия?
Иначе, колкото и да ми е криво да си призная, W204 и на мен ми харесва като екстериор и интериор повече от Е90. Е90 стои по-пластмасово от Мерца, поне според мен. От друга страна Е90, както обикновено, е по-спортен и динамичен.
Ще Ви държа в течение, колеги, като съм съгласен, че няма кола без типични маймунджулуци. Да видим накрая с какво ще се набутам. :D
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Само една корекция... Не всички бенз. мотори са турбо при 204. C180К и C200K са компресорни. Около 250Nm и 2те, 160 с/у 180 коня, ако помня правилно.
При Компресорните, няма повод за притеснения и е доста приятно за каране.
211ките са хубави коли, просто аз не ги харесвам. CLS-a е друга тема, но той няма малък мотор на практика
При Компресорните, няма повод за притеснения и е доста приятно за каране.
211ките са хубави коли, просто аз не ги харесвам. CLS-a е друга тема, но той няма малък мотор на практика

- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Днес гледах два W211 и разбрах защо са толкова евтини конкретните екземпляри - взет им е животецът. Омаслени двигатели, пребоядисвани след удари и т.н.
Не мога да си намеря хубав бензинов Е90 и точно пак днес ми предложиха доста апетитен W204 C220CDI на много, ама много изгодна цена. А колата много, ама много си я бива.
Ще мисля два дни и ще видим. Иначе CLS-ът е единственият Мерцедес, който бих карал без никакви угризения спрямо БМВ.
Не мога да си намеря хубав бензинов Е90 и точно пак днес ми предложиха доста апетитен W204 C220CDI на много, ама много изгодна цена. А колата много, ама много си я бива.
Ще мисля два дни и ще видим. Иначе CLS-ът е единственият Мерцедес, който бих карал без никакви угризения спрямо БМВ.
- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Колега, карам дизели от няколко години на БМВ.
минах през 3.0д, 193 коня на е39, 3.0д, 184к.с, на Х5, 2.0д на е46 150 к.с, отскоро съм с 335д на е92.
Мога да кажа че колите са стабилни откъм мотори, разход и т.н Всичките досега, с изключение на е39 са автоматици.
Моя съвет е да гледаш колата в добър сервиз. Ако дюзи, турбо и скорости нямат проблеми, взимай смело.
Поздрави и успех
минах през 3.0д, 193 коня на е39, 3.0д, 184к.с, на Х5, 2.0д на е46 150 к.с, отскоро съм с 335д на е92.
Мога да кажа че колите са стабилни откъм мотори, разход и т.н Всичките досега, с изключение на е39 са автоматици.
Моя съвет е да гледаш колата в добър сервиз. Ако дюзи, турбо и скорости нямат проблеми, взимай смело.
Поздрави и успех
- OxoBoxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е(90)335I
- Детайли за колата: Е(90) 335I ->2007г,306к.с, автомат калашников
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Да уточня за разхода при мен: минавам всяка сутрин 3.5 км за 15 мин. до работата ми и колата не може да загрее през това време през зимата. Предполагам и затова има такава разлика зима-лято. Събота и неделя не го броя в разхода, защото всеки понеделник го занулявам.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Единия от партньорите във фирмата има W204 220 CDi купена нова вече е навъртял към 180 хил км. и мога да кажа, че не са му били евтини. 4 дюзи сменени сле тоталното им прецакване две гаранционно две извън по 1600 лв. едната( по думи на сервиза не подлежаха на рециклиране), Спука предни дискове на 22 хил км и направо се ахна, многократно влиза в сервиз за някаква електрониика и накрая му подмениха целия електронен блок цената беше 7000 лв. и беше след гаранция но БалканСтар се навиха да покрият 50% на базата на goodwill. Това което много го е наплашило, е че му казаха, че има доста такива коли със спукана глава на около 250 000 км, което е тревожно скъп ремонт, както с повечето модели обаче при фейса вече уж са отстранени. май само Е90 при фейса създадоха повече проблеми отколкото преди фейса.
пс. колега личен съвет е да гледаш и за Е90 между 2005 - 2007 със M47, двигателя е страхотен, веригата се сменя лесно и евтино, за да ти е мирна главата, няма проблеми с колянов вал и т.н., и всичко е рециклируемо, има страхотни екземпляри за добри пари, а единственото, което ТРЯБВА да направиш е да премахнеш пеперудите.
пс. пс. Сега се чух с него, защото си спомням, че имаше още някакви драми думите му "Да бяга от тоя мерцед все едно е Ауди"
два пъти е сменил торк конвертор един път гаранционно, кутията е ZF, но при БМВ 3.0Д страдат от торк конвертори а при МБ 2.0
пс. колега личен съвет е да гледаш и за Е90 между 2005 - 2007 със M47, двигателя е страхотен, веригата се сменя лесно и евтино, за да ти е мирна главата, няма проблеми с колянов вал и т.н., и всичко е рециклируемо, има страхотни екземпляри за добри пари, а единственото, което ТРЯБВА да направиш е да премахнеш пеперудите.
пс. пс. Сега се чух с него, защото си спомням, че имаше още някакви драми думите му "Да бяга от тоя мерцед все едно е Ауди"

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Мда, с този висок въртящ момент на дизелите, торк конвектора страда доста. Нов двигател (преди или след фейс)- вероятни проблеми докато минат 2-3 г, после стават перфектни. Затова четем, четем и тогава купуваме.
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
:paranoid: Ужас! Тези работи, които казвате за 204ката, направо ме разбиха.
Точно вчера скочих в тигана с Mercedes C220CDI W204 170HP 2008 година на гарантирани 117000 км. Има всичко без кожа, навигация и парктроник.
Знаех си аз да си взема едно бензинче макар и разхода.
Ами дано моята пък не се окаже толкова бъгава.
И в този дух искам да благодаря на всички Ви за ценните и компетентни мнения. Оказаха влияние върху избора ми.
Освен това оставам Ваш съфорумец, тъй като брат ми и снаха ми продължават да търкалят Е36 и Е39, а аз нищо чудно, ако Мерци се окаже бъгав да го сменя с едно бензиново баварче.
Още веднъж благодаря на всички за подкрепата и се надявам да остана във форума с повече мнения отколкото питания за разрешаване на проблеми. :D
Точно вчера скочих в тигана с Mercedes C220CDI W204 170HP 2008 година на гарантирани 117000 км. Има всичко без кожа, навигация и парктроник.
Знаех си аз да си взема едно бензинче макар и разхода.
Ами дано моята пък не се окаже толкова бъгава.
И в този дух искам да благодаря на всички Ви за ценните и компетентни мнения. Оказаха влияние върху избора ми.
Освен това оставам Ваш съфорумец, тъй като брат ми и снаха ми продължават да търкалят Е36 и Е39, а аз нищо чудно, ако Мерци се окаже бъгав да го сменя с едно бензиново баварче.
Още веднъж благодаря на всички за подкрепата и се надявам да остана във форума с повече мнения отколкото питания за разрешаване на проблеми. :D
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани